هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » لپ تاپ ، موبایل و تبلت » آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    با اطمینان می‌توان گفت تعداد زیادی از کارها وجود دارد که آیفون شما قادر به انجام آن است. این دستگاه می‌تواند برای یافتن مسیر بازگشت به خانه به شما کمک کند، برای مشکلاتی که در زمینه‌های مختلفی مثل هک‌کردن وجود دارند راه‌حل‌هایی را ارایه دهد و حتی با یک یا دو خط بتوانید تماس برقرار کنید. در مواردی که به مشکل برمی‌خورید این احتمال وجود دارد که بتوانید تنها از بخش کوچکی از قابلیت‌های آن استفاده نمایید. اما این گوشی منحصر به فرد تنها یک وسیله مدرن و زیبا در عصر اینترنت و تبادل اطلاعات نیست.
    ده‌ها قابلیت پنهان برای آیفون وجود دارد که احتمالا از برخی از آن‌ها آگاه نیستید. این موارد شامل بعضی از بهترین ترفندهایی است که از آن‌ها اطلاع ندارید و یافتن اطلاعات دقیق از آن‌ها برای شما دشوار است.

    ۱. شارژ سریع‌تر آیفون با فشردن یک کلید

    ۲

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    آیا از صبر کردن برای تکمیل شارژ گوشی خود خسته شده‌اید؟ راهی وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید سرعت این فرآیند را افزایش دهید. این کار در تعامل با قرار گیری در حالت هواپیما است. فعال‌ بودن جستجوی شبکه وای‌فای و ارتباطاتی که از داده اینترنت مصرف می‌کنند، موجب می‌شوند که در زمان شارژ شدن گوشی به باتری آن آسیب وارد شود. درست است که این مورد صدمه زیادی را ایجاد نمی‌کند، اما اگر که زمان شما محدود است، این روش با بهبود ۴ درصدی زمان شارژدهی، باعث می‌شود که ۳۰ دقیقه در وقت صرفه‌جویی کنید.

    ۲. کشف دقیق اطلاعاتی که گوشی در مورد شما می‌داند

    ۳

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    آیفون شما به طور مداوم در پس زمینه مشغول جمع‌آوری داده‌هایی از شماست که می‌تواند شامل برنامه‌هایی باشد که بیشترین استفاده را از آن‌ها دارید، اینکه چه مقدار از اطلاعات شما از طریق آن مبادله می‌شود، یا حتی بدتر از این‌ها، مکانی که در آن حضور دارید. برای درک بیشتر از گفته‌های ما، به قسمت Settings > Privacy > Location Services > System Services > Frequent Locations بروید. این بخشی است که شما می‌توانید علاوه بر فهمیدن جاهایی که رفته‌اید، مدت زمان حضور در آن‌ مکان‌ها را نیز بیابید!

    ۳. قفل نقطه کانونی دوربین

    ۴

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    همه ما می‌دانیم که در هنگام عکاسی با ضربه روی صفحه نقطه کانونی دوربین تنظیم می‌شود. هرچند که این مورد در هر باری که دوربین را پس از انتخاب نقطه کانونی حرکت می‌دهید، ناپدید می‌شود و آزار دهنده‌ است. در عوض اینکه روی صفحه ضربه بزنید، به مدت ۲ ثانیه انگشت خود را روی صفحه نگه دارید تا کادر ‘AF Locked’ ظاهر شود. هم‌اکنون می‌توانید بدون از دست دادن فوکوس، سوژه خود را جابه‌جا کرده یا بچرخانید.

    ۴. ایجاد ویبره سفارشی

    ۵

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    آیا آرزوی این را داشته‌اید که به وسیله نحوه لرزش گوشی خود بفهمید که چه کسی درحال تماس با شماست؟ حالا می‌توانید این کار را انجام دهید. در بخش مخاطبین، شخص مورد نظر را انتخاب کرده و Edit را بزنید. در این قسمت گزینه Vibration را خواهید دید. با انتخاب این مورد قابلیت جدیدی از ویبره در اختیار شما قرار می‌گیرد. نوع لرزش گوشی خود را به راحتی ایجاد کنید تا تغییرات برای فرد دلخواه شما اعمال شود.

    ۵. بستن همزمان ۳ برنامه

    ۶

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    تنها تصاویر و صفحات وب نیستند که از قابلیت حرکات چندلمسی پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید از این طریق تعدادی از موارد اضافی را برای پاکسازی آیفون خود از بین ببرید. در صورتی که نیاز دارید تا چند برنامه را سریعا متوقف کنید، می‌توانید با کشیدن ۳ انگشت خود در منوی مالتی‌تسکینگ این کار را انجام دهید و از این طریق سرعت گوشی خود را بالا برده و زمان کمتری را صرف این کار کنید.

    ۶. صرفه‌جویی در مصرف داده‌ها با محدود کردن دسترسی برنامه‌ها

    ۷

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    ممکن است تنها یک سوم از ماه جاری گذشته‌باشد، اما حد مجاز ترافیک خریداری‌شده شما رو به پایان باشد و راه بازگشتی برای جبران مقدار از دست‌رفته وجود نداشته‌ باشد. در عوض شما می‌توانید برنامه‌هایی را که از وای‌فای استفاده می‌کنند محدود کنید و آن‌ها را در لیست سیاه قرار دهید. به قسمت Settings > Mobile Data بروید تا برنامه‌هایی که بیشترین سهم را از مصرف حجم ترافیک شما دارند، بیابید.

    ۷. بهبود عمر باتری

    ۸

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    به عنوان یک قابلیت ویژه، گوشی‌های اپل دارای دسترسی سریع به داده‌های کلیدی و سرویس‌های دیگر هستند، که ویژگی بسیار خوبی را برای دسترسی به آخرین اخبار، نتایج مسابقات و بروزرسانی برنامه‌های اجتماعی ارایه می‌دهد. اما با کارکردی که این قابلیت در پس‌زمینه دارد می‌تواند تمام ظرفیت باتری را خالی کند. برای جلوگیری از این اتفاق باید قابلیت Spotlight را برای برنامه‌های خاصی غیرفعال کنید تا بدین وسیله مقدار بیشتری از شارژ دستگاه باقی بماند. برای این کار به بخش Settings > General > Spotlight Search بروید و برنامه‌های مورد نظر را غیرفعال کنید.

    ۸. بهبود سیگنال گوشی با دانستن مکان مناسب

    ۹

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    کد *#۱۲۳۴۵#۳۰۰۱* را در بخش تماس‌گیری دستگاه وارد کنید و دکمه call را بزنید تا ابزار پنهان Field Mode اجرا گردد. این منوی مخفی نوار مربوط به شاخص سیگنال دستگاه را به شاخص عددی واضح‌تری تبدیل می‌کند. بنابراین کافی است با دنبال‌کردن مقدار عددی بیشتر سیگنال بهتر را پیدا نمایید.

    ۹. یافتن مدت زمان دقیق انتظار برای پاسخ‌دهی

    ۱۰

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    همه ما ممکن است در این وضعیت قرار گرفته‌باشیم که بی وقفه منتظر پاسخ‌دهی به یک پیام باشیم. تصور کنید که چه مدت طول کشیده‌است تا ما پیامی را به دوست یا همکار خود ارسال نماییم. راه آسانی برای آگاهی از این موضوع وجود دارد، زمانی که در حال پیام‌رسانی هستید کافی است صفحه را به سمت راست سوایپ کنید، تا از زمان دقیق تحویل هر پیامی که دریافت یا ارسال می‌کنید اطلاع یابید.

    ۱۰. صفحه را به سمت راست بکشید تا به مسیر قبلی برگردید

    ۱۱

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    برای کاربران آیفونی که از اندروید کوچ کرده‌اند، زندگی بدون وجود دکمه بازگشت خیلی سخت است. درحالیکه ممکن است آیفون دستور همیشه فعالی را برای بازگشت از برنامه‌ها نداشته‌باشد، روش ساده‌تری برای این کار وجود دارد. برای تعدادی از برنامه‌ها (انتقال از Safari به Mail توسط برنامه Messages) سوایپ کردن از چپ به راست صفحه، شما را به صفحه یا منوی قبلی باز می‌گرداند.

    آموزش استفاده بهینه از آیفون + ترفند های اپل

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • چاپ کتاب آمازون
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید منابع پزشکی اورجینال