هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » تفریح و سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه + طالع بینی جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    فال روزانه + طالع بینی جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    فال روزانه

    فال روزانه + طالع بینی جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    فال روزانه متولدین فروردین

    منطق به شما حکم می کند که از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه تان شما را وسوسه می کند که زمانی که دیگران در حال تفریح کردن هستند شما به دنبال کسب مال و ثروت باشید. شما اکنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی خواهد افراد دیگر به شما بگویند که چه کاری باید انجام بدهید استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی که سد راهتان است پیشی می گیرد. در حال حاضر دلیلی برای تگران شدن وجود ندارد.

    فال روزانه متولدین اردیبهشت

    حتی اگر امروز شما تلاش کنید به خوبی وظایفتان را انجام دهید، شاید هدفهای شما در دراز مدت به نتیجه برسند. شما فقط در برابر فکر از دست دادن تفریح و شادی نمی‌توانید مقاومت کنید. شاید جلوتر از دیگران حرکت کردن در شما احساس نشاط به وجود آورد، بنابراین احتایط را از دست ندهید.

    فال روزانه متولدین خرداد

    به نظر می‌رسد تمام افراد نسبت به برنامه‌های آتی خود نگران هستند، و این آشفتگی دور و بر شما کمی شما را عصبی کرده است .شما درگیر واقعیت‌ها هستید و این امر وقتی که یک نفر نمی‌تواند منظورش را به شما بفهماند باعث ناراحتی شما می‌شود. آرامش داشته باشید؛ وقتی که شما در مورد دیگران قضاوت می‌کنید، این عمل باید منجر به قضاوت خودشناسانه هم بشود.

    فال روزانه متولدین تیر

    امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه الان زمان این است که باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یک شریک باشید. از اینکه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت کردن در شغل کنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی کردن مسائلی که شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت کند و امکان انجام دادن کارهای خاص را افزایش دهد.

    فال روزانه متولدین مرداد

    امروز می‌تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیکه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی که ماه هم امروز عصر وارد این مهمانی کیهانی می‌شود، از اینکه پیامهای درهم و برهم دریافت می‌کنید آشفته نشوید. از یک طرف شما می‌دانید که ایده‌های بزرگی دارید و آنها متوقف نخواهند شد. اما از طرف دیگر شما نمی‌توانید تخمین بزنید که چقدر کار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نکنید که به طور مرتب زیاده خواهی‌ها را تعدیل کنید، موفقترین خواهید شد.

    فال روزانه متولدین شهریور

    شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده‌تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده‌ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس‌تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه‌های زندگی‌تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید.اجازه ندهید ندای درونی‌تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید.به جای این کارها کمی‌به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید.

    فال روزانه متولدین مهر

    این روزها برنامه ای که در ذهن خود داشته اید به جریان خواهد افتاد. تا به حال وقت کافی برای بررسی دقیق همه جانبه آن را داشتید و حالا دیگر نمی توانید آن را نادیده گرفته و از پذیرفتنش سر باز بزنید. بهتر است بجای منتظر شدن برای یافتن یک موقعیت جدید، همین الان که اوضاع خوب است دست به کار شده و اولین قدم برای رسیدن به هدف خود را بردارید.

    فال روزانه متولدین آبان

    متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

    فال روزانه متولدین آذر

    سخت است که امروز گام استواری در محل کار بردارید و سپس آن راه را ادامه دهید. در عوض ممکن است اول کارهای زیادی انجام دهیدولی در آن زمان بدون اینکه پیشرفتی حاصل کنید درجا می‌زنید. اگر این چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ریتم خودش را بدست خواهد آورد. به جای تلاش برای تغییر این روند فقط زمانی را که دارید برای تفکر درباره تلاش های پی در پی هدر می‌دهید کاهش دهید.

    فال روزانه متولدین دی

    ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه‌هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چگونه ایده‌هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه های هوشمندانه عوض می‌کنند. سعی نکنید احساسات‌تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می‌دهید.

    فال روزانه متولدین بهمن

    شما خیلی دوست دارید که یک پروژه جدید را شروع کنید، اما امروز شما انقدر بی صبر و عجول هستید که امکان دارد یکی از تکه‌های اصلی پازل را گم کنید!! خوشبختانه صرف کردن تلاشی مضاعف برای برنامه ریزی کردن با چاشنی عجله کمتر و شکیبایی بیشتر، بین دردسر و موفقیت‌های کوچک تفاوت ایجاد می‌کند. شما ماجراجویی‌های بزرگی پیش رو دارید؛ پس اگر کارتان را با فکر کردن به مشکلات و سختی‌های کار آغاز نکنید، به نتیجه نخواهید رسید.

    فال روزانه متولدین اسفند

    شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

    فال روزانه + طالع بینی جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • منابع اورجینال رباتیک
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال