امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » فرهنگ و هنر » سینما و تلویزیون » کنایه‌های کارگردان سینما به ایوبی+عاشقانه‌های خانواده پاک نیت در دورهمی+عکس

    کنایه‌های کارگردان سینما به ایوبی+عاشقانه‌های خانواده پاک نیت در دورهمی+عکس

    برنامه تلویزیونی «دورهمی» در پنجمین شب از ماه مبارک رمضان میزبان زوج هنری عرصه بازیگری سینما و تلویزیون و همچنین کارگردان سینمای ایران شد.
    کنایه‌های کارگردان سینما به ایوبی/ عاشقانه‌های خانواده پاک نیت در «دورهمی»+فيلم
    کنایه‌های کارگردان سینما به ایوبی+عاشقانه‌های خانواده پاک نیت در دورهمی+عکس

    شب گذشته مجموعه برنامه تلویزیونی «دورهمی» با نگاهی به موضوع اسراف از بی‌مبادلاتی و مصرف بی رویه مردم و هدر دادن نعمت‌های الهی گفت و در همین رابطه مهران مدیری برنامه را با توضیحاتی در قالب اجرای استندآپ کمدی و نشان دادن و بحث کردن در مورد ناهنجاری اسراف به روی آنتن برد و سپس بعد از برگزاری مسابقه در بین تماشاگران حاضر در استودیوی «دورهمی»، به گفتگو با زوج هنری محمود پاک نیت و مهوش صبرکن نشست.

    مخالف حضور بچه هایم به عرصه بازیگری هستم
    در ابتدای این گفتگو هر دو بازیگر بعد از سلام و احوالپرسی و تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان از نحوه آشنایی و ازدواج خود بیان گفتند و این را متذکر شدند که ۳۷ سال است با عشق و رضایت قلبی در کنار هم و خانواده بزرگمان زندگی می کنیم.
    محمود پاک نیت در ادامه با بیان اینکه از ابتدا راضی نبودم پسرهایم کار بازیگری را تجربه کنند، عنوان کرد: من با حضور پسرهایم در عرصه بازیگری مخالفتی نداشتم و ندارم اما اصراری هم ندارم و راضی نیستم و همیشه گفتم به زندگی خودتان برسید، اما باز در این صورت پسر بزرگم مسعود در کار آقای فخیم زاده به نام «تشریفات» بازی کرده و پسر کوچکترم مهرداد در فیلم «وارث» همبازی من بود.
    کنایه‌های کارگردان سینما به ایوبی/ عاشقانه‌های خانواده پاک نیت در «دورهمی»
    کنایه‌های کارگردان سینما به ایوبی+عاشقانه‌های خانواده پاک نیت در دورهمی+عکس
    گفتنی است در این قسمت از برنامه مهران مدیری به حضور پسرها در «دورهمی» اشاره کرد و سپس صدای مسعود پسر بزرگتر و مهرداد فرزند کوچکتر در استودیو پخش شد و مهوش صبر کن اشک شوق ریخت.
    صبر کن در ادامه به بهترین اتفاق و روز در زندگی مشترکش با محمود پاک نیت اشاره کرد و گفت: بهترین اتفاق برای ما به دنیا آمدن اولین نوه‌ام بود که آن‌ها در شیراز بودند و ما در تهران و من هر لحظه با آنها تماس می گرفتم و با هم در ارتباط بودیم.
    مهران مدیری در خلال گفتگوی خود با مهمانان به برگزاری موزه «دورهمی» و فروش اجناس به نفع خیریه‌ها و انجمن های حمایتی اشاره کرد و گفت: در این برنامه از مهمانان خواسته می شود که هر آنچه برای آنها ارزش دارد و دوست دارند، به موزه «دورهمی» اهدا کنند نام ببرند تا به نفع خیریه و انجمن های حمایتی به مزایده گذاشته شود.
    در این جای برنامه خانواده پاک نیت لوح و تندیس پاسارگارد فارس را برای فروش در مزایده گذاشتند.
    همچنین پس از پایان این گپ و گفت‌ها، مهران مدیری به هدر رفت آب توسط همشهریان و اسراف منابع طبیعی اشاره کرد و بر همین اساس مسابقه ای دیگر این بار با حضور آقایان در استودیو برگزار کرد.
    قول های معاونت سینمایی سه سال است که عملی نشده
    ابوالفضل جلیلی دیگر مهمانی بود که در پایان برنامه به «دورهمی» اضافه شد و در گفتگویی صریح درخصوص اتفاقات سینمای ایران و توقیف فیلم هایش گفت.
    جلیلی در ابتدا پس از سلام و احوالپرسی با حضار داخل در استودیوی «دورهمی»، با بیان اینکه من فیلم سازی را از سن ۱۶ سالگی آغاز کردم، بیان کرد: در اصل من فیلم سازی را در سن ۱۶ سالگی تجربه کردم و پیش از این در کودکی همیشه دوست داشتم آوازخوان بشوم اما علاقه من را به سمت فیلم سازی برد.
    وی در ادامه درخصوص کلمه یاغی و یاغی بودن در سینما عنوان کرد: مادرم همیشه از بچگی از حضرت امیر(ع) برایم صحبت کرده و من همیشه دوست داشتم مانند علی (ع) به فقرا و نیازمندها کمک کنم و فیلم سازی ابزار من شد تا این مولفه را نشان بدهم اما از آنجایی که ما در کشورمان فقیر نداریم و من از فقر و نیازمند در مستندها و فیلم هایم حرف میزنم به من یاغی می گویند.
    کنایه‌های کارگردان سینما به ایوبی/ عاشقانه‌های خانواده پاک نیت در «دورهمی»
    کنایه‌های کارگردان سینما به ایوبی+عاشقانه‌های خانواده پاک نیت در دورهمی+عکس
    در ادامه مهران مدیری به نامه‌ای که ابوالفضل جلیلی به ابراهیم حاتمی‌کیا نوشته بود اشاره کرد و جلیلی مفاد نامه را اینگونه توضیح داد: من همیشه حرف دلم را می‌زنم و با تمام احترامی که برای او قائل هستم در نامه به این صورت نوشتم که حاتمی کیا همیشه از این ناله می کند که چرا امکانات به او داده نمی شود و من هم نوشتم اگر کسی قرار باشد حرفی بزند آن من هستم که ۱۵ تا از فیلم هایی که ساخته ام توقیف شده و هرکدام را با هزار بدبختی پیش برده ام و هیچ دست نوازشی بر سرم کشیده نشده است.
    وی در ادامه به روی کار آمدن دولت حسن روحانی اشاره کرد و درخصوص پیگیری های معاونت سینمایی ایران حجت الله ایوبی گفت: با روی کار آمدن دولت آقای روحانی و سرکار آمدن معاونت سینمایی کشور می توان گفت آقای ایوبی از خوش فکر ترین مسئول سینمایی هستند و در همان بدو روی کار آمدن در گفتگویی که داشتیم قرار بر این شد که یک سه شنبه ای به من اطلاع بدهند برای تایید کارم پیش ایشان برم و الان سه سال است که آن سه شنبه نرسیده است.
    جلیلی افزود: من در همان صحبت‌ها گفتم شما به من ۲۰۰ میلیون بدهید تا من فیلم بسازم، اگر خوب شد که ۲۰۰ میلیون دیگر می گیرم و اگر بد شد و نخواستید من عین پول را تقدیم شما می‌کنم. اما این هم مثل بقیه قول‌ها منتظر سه شنبه است و تا به امروز بالای ۲۰۰ میلیارد برای مابقی پروژهای سینمایی استفاده شده است.
    وی با بیان اینکه دوست دارم جایزه دنیا را تقدیم به مادران شهدا کنم در خصوص آرزوی خود خاطر نشان کرد: دوست دارم برای یک بار هم که شده جایزه سینمایی دنیا را بگیرم و آن را تقدیم به خانواده های شهدا کنم.
    جلیلی در ادامه در خصوص بخشش و رفع کدورت اظهار داشت: معمولا همه را می بخشم و به دل نمی گیرم اما برای دو تا از فیلم هایم دو بار خیلی بد از جانب مسئولین اذیت شدم و گریه ام را در آوردند، اما باز به دل نگرفتم و سر نماز آنها را بخشیدم.
    در پایان این گفتگو ابوالفضل جلیلی یکی از خط نوشته های خود را که با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به تحریر در آمده،‌ به موزه «دورهمی» برای فروش در مزایده اهدا کرد.
    در پایان برنامه شب گذشته «دورهمی»، مهران مدیری به تغییرات اساسی این برنامه از هفته های آتی خبر داد و با توجه به ماه مبارک رمضان عنوان کرد: سعی کنیم در این ماه کمتر اسراف کنیم و حواسمان بیشتر به اطرافیانمان باشد.
    کنایه‌های کارگردان سینما به ایوبی+عاشقانه‌های خانواده پاک نیت در دورهمی+عکس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار