شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » صوتی و تصویری » حجت اشرف زاده+خواننده تیتراژ رمضانی+ كنسرت و آلبوم جديد +عکس

    حجت اشرف زاده+خواننده تیتراژ رمضانی+ كنسرت و آلبوم جديد +عکس

    خواننده دو تیتراژ برنامه های ماه رمضان با اشاره به اینکه این ماه از اعیاد بزرگ مسلمانان به شمار می رود از بیکار شدن مقطعی هنرمندان در این ماه گلایه کرد.
    حجت اشرف زاده از كنسرت و آلبوم جديد مي گويد
    حجت اشرف زاده+خواننده تیتراژ رمضانی+ كنسرت و آلبوم جديد +عکس

    حجت اشرف زاده» خواننده آلبوم «ماه و ماهی» ماه رمضان امسال با آهنگ تیتراژ ۲ برنامه تلویزیونی با نام های «عقیق» و «شیدایی» رکورددار تیتراژهای ماه رمضان امسال است.

    به مناسبت این ایام با خواننده عقیق گفتگوی کوتاهی کردیم.

    امسال شما با دو برنامه ماه مبارک رمضان همکاری داشتید، به عنوان سئوال اول توضیحات بیشتری از این همکاری های تلویزیونی بگویید.

    قطعه اول مربوط به تیتراژ پایانی برنامه عقيق به تهیه کنندگی « محمد قنبری» است. این برنامه چون افرادی با ملیت های مختلفی که تازه به دین اسلام روی آوردند را به مردم معرفی میکند و داستان زندگی آنان را روایت میکند، مخاطب خاص خودش را دارد. این قطعه ساخته مجتبی حبیبی و ترانه خانم محرابی است.

    قطعه دوم نیز مربوط به تیتراژ برنامه شيدايي به تهیه کنندگی مشترک محمد نبهان و امیرحسین شرافتی نژاد است که این قطعه ساخته افشین عزیزی و ترانه احمد امیرخلیلی است.

    در ماه مبارک رمضان کار مناسبتی داشتید یا اجرایی در پیش رو دارید ؟

    در حال حاضر کار من محدود به همین چند تیتراژ برای برنامه های ماه رمضان امسال است. اجرای کنسرت در ماه مبارک فعلا مقدور نیست ولی برنامه هایی با این محتوا در گذشته داشتیم .
    در تمام دنیا ماه رمضان یک جشن بزرگ به حساب می آید و باید در این ایام و عید فطر که عید بزرگ مسلمانان است برنامه های شادتر و مفرح تری اجرا شود . اما هنوز در سیستم مدیریت اجتماعی در بخش هنری ایران این امکان پذیر نیست.

    اکثر هنرمندان در ماه مبارک بیکار هستند که این نشان دهنده این است ما از این دید به این ماه نگاه نمیکنیم ولی اگر شرایط فراهم باشد حتما برنامه ای مفصل و جذاب برای مخاطب هایمان خواهیم داشت.

    شما با مرکز موسیقی صداوسیما کار مشترکی اجرا کرده اید؟

    من همکاری خاصی با مجموعه مرکز موسیقی نداشتم و اکثر کارها بر اساس تعامل با تهیه کنندگان بوده است و نمونه اش همان تیتراژ های این ماه مبارک است که به واسطه این بزرگواران برای سازمان انجام داده شده است.

    از آلبوم های بعدی خبری هست؟

    آلبوم جدید با گروه قبلی و چهره های جدیدی در حال آماده سازی است. این آلبوم از دو بخش غزل و ترانه تشکیل شده و به لحاظ شعری غزل ها از استاد محمدعلی بهمنی ، دکتر فاضل نظری و علیرضا بدیع و ترانه ها از احمد امیرخلیلی و عباس محمدی است . در بخش موسیقی هم آرش بیات و امیر بیات مجددا با ما همکاری میکنند.

    کی منتشر می شود؟

    فعلا عجله ای برای انتشار آلبوم جدیدم نداریم و تاریخ دقیقی برای انتشار این آلبوم هنوز مشخص نشده است. سرعت بخشیدن به کار ممکن است از کیفیت کار کم کند بر همین اساس با صبر و حوصله کار را پیش می بریم تا یک کار با کیفیت تقدیم مردم بکنیم.

    شما در کارهایی که ارائه کردید شعری هم از مرحوم سبزواری داشتید؟

    خیر، متاسفانه کاری از آثار ایشان نداشتم ولی بارها در محافل و مجامعی که شرکت کردیم از اشعار ایشان لذت بردیم. سبک کار من متفاوت است اما قاطعانه نمیتوان رد کرد، ممکن است در آینده با بررسی های دوستان از اشعار ایشان استفاده کنیم. ایشان شاعر گرانقدر و ارزشمندی بودند و در این سطح از شعرا کارهای خوب و زیبا فراوان پیدا میشود.

    با توجه به استقبال مردم از آهنگ « ماه و ماهی» ارزیابی شما از این آهنگ چگونه بوده است؟

    این کار با عنایت خداوند مورد قبول مردم قرار گرفت و در دل آنها جایی پیدا کرد. با توجه به اجراهایی که در چند کشور داشتم متوجه شدم ایرانی های هر جای دنیا با شنیدن این اثر به جای دیگری وصل میشوند و به آنها حال معنوی خاصی می دهد و این حال دست یافته از یک اتفاق خوب بین شاعر و عوامل موسیقی و خواننده بوجود آمده است بدون آنکه خود آنها هم بدانند چگونه این اتفاق افتاده است.

    در این کار یک انرژی بزرگ و مثبت دخیل بوده است و این اتفاق باعث شد حال مردم با شنیدن این آهنگ خوب شود. برای بسیاری از قطعات این اتفاق می افتد و برای برخی نه و روی همین حساب از قبل تعیین شده نیست و یک شانس و اقبال بزرگ بود که به لطف خدا شامل حال ما بوده است. امیدواریم که بتوانیم از این دست آثار باز هم تولید کنیم که اینگونه مورد توجه همه ایرانی های دنیا قرار بگیرد.

    به کنسرت های خارج از کشور اشاره کردید، برنامه ای برای آینده دارید؟

    برای چند اجرا در سوئد ، هلند و فرانسه برنامه ریزی شده است .قرار است از طرف مجمع ایرانیان خارج از کشور که بصورت کاملا سازمان دهی شده از سمت مراکز هنری با خواننده های ایران همکاری میکنند از ۱ ماه آینده حرکتهایی صورت بگیرد.

    حجت اشرف زاده+خواننده تیتراژ رمضانی+ كنسرت و آلبوم جديد +عکس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار