نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » اشتباهات آقایان به هنگام آراسته شدن

    اشتباهات آقایان به هنگام آراسته شدن

    اشتباهات آقایان به هنگام آراسته شدن

     

    شاید بین افکار ما این‌طور شکل گرفته که خانم‌ها باید به خودشان رسیدگی کنند و همیشه آراسته باشند، اما آقایان هم از این قاعده مستثنی نیستند. آقایان هم مثل خانم‌ها باید به ظاهر خود رسیدگی کنند و آراسته باشند.

     

    آراسته بودن نباید به مهمانی و عروسی و… منحصر باشد. در تمام روزهای هفته لازم است که آراسته باشید.

    متاسفانه برخی آقایان چندان به ظاهر خود اهمیت نمی‌دهند و آن را در درجه چندم اولویت قرار می‌دهند. لازم است شما هم دست به کار شوید و خصوصا با رسیدن فصل گرما بیشتر نگران پاکیزگی و آراستگی خود باشید. در این مطلب مسائلی راجع به آراستگی آقایان مطرح می‌کنیم که وقت آن رسیده راجع به آن بیشتر بدانید. با ما همراه باشید تا جذابیت خود را تضمین کنید.

    اشتباهاتی هنگام آراسته شدن آقایان,اشتباهاتی برای آراستگی آقایان

    با رسیدن فصل گرما بیشتر نگران پاکیزگی و آراستگی خود باشید
    چرا آراستگی مهم است؟
    دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی صمیمی تر برگزار می‌شوند؛ این مسئله هم به لحاظ احساسی و هم به لحاظ فیزیکی صحت دارد. افراد معمولا به عزیزان و بستگانشان بیشتر توجه می‌کنند و بیشتر از نزدیک با هم گپ و گفت می‌زنند. همین موضوع باعث می‌شود کمتر به صفحه مانیتور، تلویزیون، کاغذ و… نگاه می‌کنند.

    در نتیجه و در مجموع، افراد زمان و تمایل بیشتری دارند تا به جزئیات ظاهر شما توجه کنند، به‌همین خاطر الان بهترین موقع سال برای رفع اشتباهاتی است که در آراستن ظاهر خود مرتکب می‌شوید. اگر مرتکب هر کدام از اشتباهاتی می‌شوید که در ادامه خواهیم آورد، لازم نیست احساس بدی پیدا کنید، تنها کافی است تصمیم بگیرید که دیگر آن اشتباه را انجام ندهید. اکثر این اشتباهات نیازهایی هستند که تا بعد از دوران بلوغ به آنها توجه نمی‌شود، بنابراین هیچ یک از ما این شانس را نداریم که عادات خوب را زودتر در خود بسازیم و پرورش دهیم.

    اشتباه اول: ریش و سبیل به هم ریخته
    هیچ مشکلی در ارتباط با سبیل یا ریش پرپشت وجود ندارد، لااقل تا زمانی که خودتان از آن خسته نشوید، اما اگر درهم و ژولیده باشد، چطور؟ سعی کنید لبه‌های ریش و سبیل خود را هر روز مرتب کنید. حتما می‌دانید مردانی که ریش ندارند اگر یک روز صورت‌شان را اصلاح نکنند چقدر ژولیده و نامرتب به‌نظر می‌آیند. این اتفاق برای لبه‌های ریش شما هم می‌افتد. لازم نیست کار چندان خارق‌العاده‌ای انجام دهید.

    فقط کافی است قیچی را بردارید و با کمک یک شانه حالت دهنده مناسب، به آرامی لبه‌های موی صورت‌تان را تمیز کرده  و  کل آن را به شکل مناسبی حالت دهید. فرق زیادی بین ریش مدل «چوب-برها» که خیلی فانتزی است با ریش نامرتب جنگلبانان وجود دارد که با آنکه طبیعی تر است، جذابیت کمتری دارد.

    اشتباهات آقایان هنگام آراسته شدن,آراستگی آقایان

    اگر ریش و سبیل بلند دارید، سعی کنید لبه های ریش و سبیل خود را هر روز مرتب کنید
    اشتباه دوم: ته ریش نامرتب
    ته ریش خود را با ماشین اصلاح کوتاه می‌کنید؟ بله، مردانی که به ته ریش اهمیت می‌دهند باید بدانند که چطور آن را نگه دارند و به آن برسند. در سال ۲۰۱۲ محققان دانشگاه New South Wales نقش موی صورت را در استنباط نسبت به جذابیت مردان موردبررسی قرار دادند. یافته‌ها نشان داد که مردم بیشتر تحت تاثیر ظاهر مردانی قرار می‌گیرند که ته ریش دارند تا مردانی که صورت شان را ۶ تیغه اصلاح می‌کنند. با این حال، مردانی که این حالت را ترجیح می‌دهند باید بدانند که چطور به ته ریش خود رسیدگی کنند. برای آنکه ته ریش تان به چشم بیاید، باید آن را با ماشین اصلاح، مرتب کنید.

    ته ریش داشتن به این معنا نیست که دیگر نیازی به تمیز و تنظیم کردن آن نخواهید داشت؛ این مسئله ممکن است شما را شلخته و ژولیده نشان دهد. برای آنکه چنین ظاهر نامرتبی نداشته باشید، باید سعی کنید ته ریش‌تان را مرتب نگه دارید. می‌توانید موقع تمیز کردن از شانه‌هایی با دندانه‌های کوتاه یا با محافظ استفاده کنید.

    اشتباه سوم: ابروهای ژولیده
    ابروها، یکی از مهم‌ترین اجزای صورت شما هستند. انسان‌ها با استفاده از ابروهای خود، حالت‌های مختلفی از خود بروز می‌دهند. یک جفت ابروی تمیز و آراسته و کاملا مجزا از هم شما را به گوینده بهتری تبدیل می‌کند. ابروهای تمیز و مرتب به شما کمک می‌کنند تا نسبت به افرادی که ابروهای به‌هم ریخته و ژولیده‌ای دارند، واضح‌تر و گشاده‌رو‌تر با دیگران ارتباط برقرار کنید. مرتب کردن ابروها در خانه شاید کمی زمان ببرد اما نتایج خوبی خواهد داشت.

    اشتباه چهارم: موی بلند بینی
    گاهی پیش می‌آید که به راحتی بلند بودن موی بینی را نادیده می‌گیریم. واقعا ۳۰ ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد که به کمک یک ماشین اصلاح موهای بینی خود را تمیز کنید. آقایان! لطفا به خاطر داشته باشید که هرچه قدتان بلندتر باشد، افراد بیشتری در معرض دیدن موهای بینی شما خواهند بود. این بدان معناست که خصوصا افراد قدبلند باید بیشتر حواس‌شان به موهای بینی‌شان باشد. به کمک ماشین اصلاح یا یک قیچی کوچک کاری کنید که دیگر کسی به جای تعریف از چهره زیبایتان به آن رشته‌های ژولیده و آویزان خیره نشود.

    نحوه آراسته شدن آقایان, بهترین نحوه آراستگی آقایان

    هر چه قدتان بلندتر باشد، افراد بیشتری در معرض دیدن موهای بینی شما خواهند بود
    اشتباه پنجم: موی بلند گردن
    اکثر سلمانی‌ها پشت گردن فرد را تمیز می‌کنند که در‌واقع پسِ سر محسوب شده و آخرین مرحله از آرایش خواهد بود. افرادی که پسِ سرشان پرمو است، دوست دارند موقع اصلاح از این مسئله مطمئن شوند که موهای‌شان دیگر بلند نبوده و با موی پسِ سرشان یکی نیست و از پشت یقه لباس بیرون نمی‌زند. هر مردی می‌تواند در خانه، موهای پشت گردن خود را با ماشین اصلاح تمیز کند. امتیاز این کار در خانه آن است که به هر حال می‌توانید ظرف ۳۰‌ ثانیه این کار را انجام داده و نیازی نیست کلی راه را تا آرایشگاه طی کنید. این کار، باعث یکدست شدن موهای پشت سر شده و مانع از آن می‌شود که موهای سر با موهای پشت گردن تان یکی شود.

    اشتباه ششم: موی بالای گوش
    قرار نیست وقتی موهای‌تان بلند می‌شود خود‌به‌خود برود پشت گوش‌های‌تان و تکان نخورد. اگر موهای‌تان آنقدر بلند شده که روی گوش‌تان را پوشانده، می‌توانید آن را کوتاه کنید یا به زیبایی مثل یک هلال دور گوش‌تان بیندازید. حالت ایده‌آل و مطلوبش آن است که هر دو گوش‌تان به‌خوبی معلوم باشد، اما اگر دوست دارید بخشی از آن را مخفی ‌کنید، این کار را با موهایی که انتهای‌شان به پشت گوش یا زیر آن می‌رسد، انجام دهید.

    اهمیت آراستگی آقایان,چگونگی آراسته شدن آقایان

    هر مردی می‌تواند در خانه، موهای پشت گردن خود را با ماشین اصلاح تمیز کند
    اگر با ابزار یا شانه مورد‌نظر نتوانستید این کار را بکنید، باید آن را با ماشین اصلاح مرتب کنید. خبر خوب این است که لازم نیست برای این کار حتما پیش آرایشگر بروید و وقت بگیرید تا موهای‌تان را تمیز و آراسته کند. ماشین اصلاح دارای شانه‌های مختلف با اندازه‌های گوناگون است که می‌توانید به کمک آنها، موهای اطراف گوش را کوتاه کرده یا آن را حالت بدهید.

    اشتباه هفتم: موی بلند گوش
    همان نظریه قبلی درباره موهای گوش هم صادق است، هرچند که این بخش جانبی صورت شماست و مثل بینی از روبه‌رو آنقدرها دید ندارد، اما بار دیگر به زمانی کمتر از یک دقیقه برای تمیز کردن آنها نیاز است، موهای گوش ظرف چند روز یا هفته رشد می‌کنند. به خاطر داشته باشید که تمیز کردن موهای دهانه گوش کافی بوده و نیازی نیست داخل آن بروید.

     

    منبع : مجله سیب سبز / bartarinha.ir

     

     

    اشتباهات آقایان به هنگام آراسته شدن

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • جعبه هدیه کتاب
  • چاپ کتاب لاتین