هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » روانشناسی » ۷ طرز فکری که پایداری موفقیت را تضمین می‌کند

    ۷ طرز فکری که پایداری موفقیت را تضمین می‌کند

    ۷ طرز فکری که پایداری موفقیت را تضمین می‌کندگ

     

     

    رسیدن به موفقیت

    در مورد موفقیت معمولا دو نوع از افراد وجود دارند. یکی از این افراد کسانی هستند که از موفقیت‌های کوتاه مدت لذت می‌برند و گروه دیگر به موفقیت‌های پایداری دست می‌یابند که تا آخر عمر در کنار آن‌ها باقی می‌ماند. تاجران معمولا معتقدند که آن‌ها در حال حاضر هر چیزی که برای موفقیت نیاز هست را دارند. آن‌ها از تغییرات اجتناب می‌کنند و در مورد پذیرفتن نصیحت‌ها یا انتقادات به شدت مشکل دارند. اینگونه افراد می‌توانند به بالاترین نقاط دست یابند اما موفقیت‌های طولانی مدت ممکن است پایدار نباشد. برای به دست آوردن موفقیت‌های پایدار، باید طرز فکری داشته باشید که در آن موفقیت توسط مقدار رشد و توسعه شما تعیین می‌شود.باید باور داشته باشید که هر چقدر بیشتر یاد بگیرید، موفقیت بیشتری در انتظار شما خواهد بود. در ادامه ۷ طرز تفکر ایده‌آل برای رسیدن به موفقیت پایدار را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد.

    1. من همیشه می‌توانم شرایط را بهبود ببخشم:

    موفقیت بر اساس توانایی شما برای یادگیری به وجود می‌آید. ذهن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که معلمان، مربیان، همکاران و کارفرمایان خود را به عنوان یک راهنما و معلم ببیند. این افراد منابعی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر وارد موقعیتی شوید که باور دارید در حال حاضر آن را درک کرده‌اید و به خوبی می‌دانید، توانایی خود را برای موفقیت بیشتر از بین برده‌اید. زمانی که خود را تایید نمی‌کنید یا قصد نمایش توانایی‌های خود را ندارید، راحت‌تر می‌توانید خود را برای آموزش‌های دیگر آماده کنید. شما می‌توانید گوش کنید و مشاهده نمایید و همین امر باعث پیشرفتتان خواهد شد. باور داشته باشید که بهبودها همیشه امکان پذیر است. آماده باشید و خود را بیشتر از آن چیزی که هستید توسعه دهید. اگر از موقعیتی که دارید راضی باشید، به احتمال زیاد در همان مکان باقی خواهید ماند. موفقیت‌های طولانی مدت تنها با کنجکاوی حاصل می‌شود و کنجکاوی نیز بر اساس آموزش و توجه به اطلاعاتی است که دانش و علم شما را توسعه خواهد داد.

    1. اشتباهات مرا اصلاح می‌کند:

    موفقیت یک فرآیند است نه یک رویداد. ذهن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که آمادگی اشتباه کردن و تجربه چالش‌های بزرگ را داشته باشد. این زمان‌ها بهترین و بزرگترین هدایایی است که در عمر خود دریافت می‌کنید. اگر اشتباهی می‌کنید، می‌توانید آن را تصحیح کنید. این شرایط را بپذیرید زیرا فرصتی برای یادگیری است و باعث می‌شود در شرایط بعدی بهتر عمل کنید. هر زمانی که خود را اصلاح کرده و منطبق می‌سازید قادر خواهید بود هوش خود را افزایش دهید و راه را برای موفقیت باز کنید. هر زمانی که پاسخی برای سوال‌های خود نداشتید ، کمک بگیرید و از دانش دیگران بهره مند شوید تا خود را به سمت جلو ببرید. اشتباهات به شما کمک می‌کند رشد کنید، تغییر کنید و خود را با شرایط وفق دهید. این گونه اشتباهات به شما کمک می‌کند افکار خود را شناساسی کنید. آن‌ها به شما می‌آموزند که ببخشید، ترس‌های خود را رها کنید و بدون پشیمانی زندگی کنید. آن‌ها انعطاف پذیری را به شما یاد می‌دهند. موفقیت بیشتر بر روی توانایی‌هایی ایجاد می‌شود که از طریق اشتباهات حاصل شده است.

    1. هیچ محدودیتی در مورد چیزی که می‌توانم یاد بگیرم وجود ندارد:

    آیا فکر می‌کنید محدودیتی برای یادگیری وجود دارد؟ اگر چنین است این طرز فکر می‌تواند با فرصت‌های موجود در به دست آوردن موفقیت طولانی مدت و پایدار تداخل داشته باشد. ذهن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که باور داشته باشد هیچ محدودیتی برای یادگیری وجود ندارد و موفقیت را بدون یادگیری نمی‌توان به دست آورد. آموزش و یادگیری مزایای خود را به یک روش مثبت در اختیار شما قرار می‌دهد.زمانی که در معرض ایده‌های جدید قرار می‌گیرید، درگیر آن شده و از این ایده‌ها انگیزه خواهید گرفت. یادگیری و آموزش حس موفقیت را فراهم می‌کند و باعث افزایش ارزش و شکیبایی شما خواهد شد.همیشه روش‌های جدید برای یادگیری مسائل جدید وجود دارد و انجام اینکارها دنیای شما را به روی افراد جدید، تجریبات و فرصت‌ها باز می‌کند. اگر با آغوش باز یادگیری و آموزش را بپذیرید، در همه موقعیت‌های زندگی به دنبال شرایطی برای رشد خود هستید. هرگز واجد شرایط بودن برای کاری را متوقف نکنید. همیشه یاد بگیرید و رشد کنید.

    1. چالش یک سکوی پرش است:

    ذهن خود را برای چالش‌ها باز کنید و آن را بپذیرید. نباید از چالش‌ها اجتناب کنید. چالش‌ها همیشه به عنوان یک کاتالیزور برای موفقیت عمل می‌کنند که شما نیز باید از آن‌ها استفاده کنید. چالش‌ها تنها مهارت و دانش شما را پرورش نمی‌دهند، آن‌ها به شما کمک می‌کنند اعتقادات عمیقی در خود ایجاد کنید. هر چقدر بیشتر خود را به چالش بکشید، اعتماد به نفس بیشتری در مورد توانایی‌های خود خواهید داشت. به دنبال چالش‌ها باشید. چالش‌های بزرگ‌تر ،جرات شما را بیشتر می‌کند و بر انعطاف پذیری شما می‌افزاید. مربی را استخدام کنید که بتواند شما را از ناحیه آرامشتان بیرون بیاورد. خطراتی را بپذیرید که قبلا جرات انجام آن را نداشتید. اگر کسی به شما گفت که نمی‌توانید اینکار را انجام دهید، اجازه دهید همین افکار و حرف‌ها باعث ایجاد علاقه، شوق و انگیزه در شما شود.

    1. افکار و تلاش من آینده‌ام را ایجاد خواهد کرد:

    ذهن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که بداند تلاش‌ کردن می‌تواند شما را باهوش‌تر و با استعدادتر سازد. تلاش‌ و کوشش بسیار، موفقیت را تضمین می‌کند. بیشتر افراد موفق تنها با تلاش و کوشش به موقعیت فعلی خود دست یافته‌اند و هوش تاثیر زیادی نداشته است. مهارت و استعداد تنها می‌تواند شما را به سمت جلو هدایت کند. کار و کوشش سخت و بسیار است که می‌تواند از شما یک انسان موفق بسازد. از صمیم قلب باور داشته باشید که اگر تمامی تلاش خود را برای انجام کاری صرف کنید، بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. تمایل داشته باشید کارهایی انجام دهید که از دید دیگران غیر ضروری ، زمانبر و بی معنی است. این جزییات می‌تواند تغییرات بزرگی ایجاد کند و موفق بودن یا نبودن فرد را مشخص نماید.

    1. افراد موفق همیشه مفیدند:

    باور داشته باشید که سایر افراد موفقی که در زندگی شما حضور دارند برای انگیزه دادن به شما اینجا هستند. افراد موفق پر از اطلاعات مفیدی هستند که می‌تواند به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند. بیشتر این افراد تمایل دارند اطلاعات خود را با شما به اشتراک بگذارند تا به سطوح بالاتری از موفقیت دست پیدا کنید. شما هیچ فرقی با آن‌ها ندارید. تمامی این موارد به نفع شما کار می‌کند. یاد بگیرید کارهایی را انجام دهید که آن‌ها برای رسیدن به موفقیت انجام داده اند. اطراف خود را با افراد موفق پر کنید زیرا آن‌ها از طریق دوستی، تخصص و اطلاعات خود، سریعا ارزشی را به زندگی و کسب وکار شما می‌افزایند.

    1. هرگز متوقف نخواهم شد:

    ذهن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که همیشه در حال رشد باشد. بدون توجه به شرایط استقامت کنید. اجازه ندهید واژه توقف و دست کشیدن از کار به ذهنتان خطور کند. هیچ چیزی همانند استقامت در یک سفر طولانی و پرتلاطم به درد شما نخواهد خورد. استعداد داشتن به معنای مقاومت و پایداری نیست. افراد با استعداد زیادی در دنیا وجود دارد که موفق نیستند. نبوغ کافی نیست. نبوغ بدون پاداش یک موجود افسانه‌ای در جهان است. آموزش و یادگیری به تنهایی نمی‌تواند شما را به سمت موفقیت سوق دهد زیرا جهان پر از افراد آموزش دیده تنبل و بدون انگیزه است. موفقیت از طریق استقامت و پایداری به دست می‌اید. موفقیت تنها زمانی حاصل می‌شود که متوقف نشوید،صبور باشید، پایدار باشید، ذهن قوی داشته باشید و برای رسیدن تلاش کنید. این تنها پشتکار و عزم است که پایدار و با دوام خواهد بود. زمانی که برای یادگیری علاقه و اشتیاق داشته باشید می‌توانید همه چیز را تغییر دهید، همه چیز را بهبود ببخشید و شرایط را بپذیرید. زمانی که ذهن خود را برای رشد کردن تنظیم می‌کنید، توانایی و ظرفیت ذهنتان برای یادگیری مسائل جدید افزایش پیدا می‌کند و قادر خواهید بود مشکلات موجود را به یک روش موثر و نوآورانه حل کنید. زمانی که اعتقاد داشته باشید می‌توانید خود را توسعه دهید، قادرید اطلاعات دقیق در مورد نقاط ضعف و قوت خود به دست آورید. برای به دست آوردن موفقیت‌های پایدار، نقاط قوت خود را شناسایی کنید و بر روی آن‌ها کار کنید. موفقیت تنها در طرز فکر شماست.

     

     

    ۷ طرز فکری که پایداری موفقیت را تضمین می‌کند

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • جعبه هدیه کتاب
  • چاپ کتاب آمازون
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون