هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » تیم ملی والیبال ایران موفق شد با پیروزی ۳ بر یک مقابل بلغارستان به دومین برد خود در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۶ دست پیدا کند

    تیم ملی والیبال ایران موفق شد با پیروزی ۳ بر یک مقابل بلغارستان به دومین برد خود در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۶ دست پیدا کند

    تیم ملی والیبال ایران موفق شد با پیروزی ۳ بر یک مقابل بلغارستان به دومین برد خود در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۶ دست پیدا کند

     

     

    تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸ و ۳۰ به وقت ایران نخستین دیدار خود در هفته دوم لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶ را مقابل تیم ملی بلغارستان در سالن والیبال شهر بلگراد آغاز کرد.
    دیداری که  دی کاسومو از بلژیک به عنوان  داور اول و آلبریت از آمریکا در سمت  داور دوم قضاوت آن را بر عهده داشتند و در نهایت با برتری ۳ بر یک تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
    شاگردان رائول لوزانو در حالی که ست اول این دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به حریف خود واگذار کردند، اما در ادامه با پیروزی در سه ست پیاپی آن هم با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ موفق شد بلغارستان را از پیش رو بردارد و در نهایت ۳ بر یک به پیروزی برسد.
    تیم ملی والیبال ایران ست نخست این دیدار را با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، عادل غلامی، سید محمد موسوی و لیبرو مهدی مرندی آغاز کرد و در آن طرف میدان ویکتور یوسیف، استاولاف گوتسف، تسوان سوکولف، گئورگی سگانوف، نیکولای پنچف، متدوی آنانیف و لیبرو ولادیمیر ایوانف بازیکنان آغاز کننده کنستانتینف در تیم ملی بلغارستان بودند.
    **ست اول : ایران ۱۸– بلغارستان ۲۵
    تیم ملی والیبال بلغارستان ست اول این دیدار را بهتر از ایران آغاز کرد. اولین امتیاز با اسپک ستاره بلغارستان، سوکولف برای این تیم به دست آمد. یک امتیاز سرویس از حریف نتیجه را ۲ بر صفر کرد.
    ایران ۵ بر ۲ عقب افتاد تا لوزانو خیلی زود درخواست تایم اوت کند.تکنیکال تایم اوت اول با امتیاز ۸ بر ۵ به سود بلغارستان گرفته شد.دفاع موسوی اختلاف را به حداقل رساند. دو تیم در امتیاز ۸ بر ۶ به اولین وقت استراحت فنی این ست و این دیدار رفتند. اختلاف امتیاز دو تیم ادامه داشت تا جایی که معنوی نژاد نتیجه را در امتیاز ۱۱ برابر کرد.
    در ادامه بلغارها دو امتیاز گرفتند و ۱۳ بر ۱۱ پیش افتادند. امتیاز دوازدهم برای بلغارها با بازبینی صحنه از سوی بلغارها همراه بود. امتیازی که از ایران گرفته شد و به تیم بلغارستان رسید. دو تیم در امتیاز ۱۶ بر ۱۲ به وقت استراحت فنی دوم این ست رفتند. بلغارها در دفاع روی تور بسیار موفق بودند و از این ناحیه امتیازات زیادی را بدست آورده بودند.
    در آن طرف میدان هم هرچند تیم ایران در دریافت اول کم اشتباه بود اما در حملات به دلیل دفاع خوب بغارها ناکام می ماندند. ایران ۱۹ بر ۱۴ عقب افتاده بود که لوزانو تقاضای وقت استراحت کرد. به خارج رفتن سرویس بازیکن بلغار نتیجه را ۱۹ بر ۱۵ کرد. تیم بلغارستان بسیار کم اشتباه بودند. لوزانو دست به تعویض زد و علیرضا بهبودی را به میدان آورد. ایران اختلاف امتیاز  خود با حریف را به عدد ۳ رساند اما پس از آنکه سرمربی این تیم وقت استراحت گرفت، باز هم بلغارها اختلاف امتیاز با ایران را زیاد کردند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ برنده این ست شدند.
    ایران یک - بلغارستان یک / آغاز جدال بلندقامتان در هفته دوم
    **ست دوم: ایران ۲۵ – بلغارستان ۲۰
    ست دوم این دیدار در حالی آغاز شد که هر دو تیم نمایش پایاپایی داشتند. شاگردان لوزانو در این ست دقت بیشتری روی بازی داشتند و با تمرکز بالا توانستد با اختلاف امتیاز ۸ بر ۵ به اولین وقت استراحت فنی این ست شوند.
    فرهاد ظریف در این ست جانشین مهدی مرندی شده بود. بازیکنان ایران اختلاف امتیاز خود را حفظ کرده بودند و به بلغارها اجازه جبران نمی دادند. هرچند بلغارها همچنان روی حملات سرعتی موفق عمل می‌کردند.مهدی مرندی به بازی بازگشت. ایران ۱۸ بر ۱۵ پیش افتاده بود.
    محمد فلاح دیگر بازیکنی بود که لوزانو در این ست به او میدان داد. بازیکن جوانی که به همراه علیرضا بهبودی در هفته دوم لیگ جهانی جانشین مهدوی و تشکری شدند. تیم ملی ایران که نمایش خوبی در این ست داشت در پایان موفق شد با حساب ۲۵ بر ۲۰ برنده این ست شدند تا نتیجه یک بر یک مساوی شود.
    ایران یک - بلغارستان یک / آغاز جدال بلندقامتان در هفته دوم
    ** ست سوم: ایران ۲۵ – بلغارستان ۲۳
    در این ست هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمدند. اوایل این ست همه چیز پایاپای پیش می‌رفت و اختلاف دو تیم تنها یک امتیاز بود. تا جایی که اشتباه سعید معروف منجر شد نتیجه ۸ بر ۶ شود و دو تیم راهی وقت استراحت فنی نخست در ست سوم شدند. در ادامه دو حمله برنامه ریزی شده از سوی ایران نتیجه را ۸ بر ۸ به تساوی کشاند و بعد از آن در امتیاز ۱۰ بر ۹ از  حریف پیش افتاد.
    هر دو تیم یک به یک امتیاز می‌گرفتند و درصد اشتباهات دو تیم بسیار کم بود. نتیجه ۱۲ بر ۱۲ مساوی بود.  امتیاز سیزدهم برای ایران را سید محمد موسوی کسب کرد. معنوی نژاد یک پوئن سرویس گرفت تا ایران با دو امتیاز اختلاف از بلغارستان جلو بیفتد. سرمربی بلغارها تقاضای وقت استراحت کرد. با این حال دو تیم در حالی راهی دومین وقت استراحت فنی این ست شدند که تیم ایران ۱۸ بر ۱۶ از حریفش پیش بود.
    ناکامی میلاد عبادی پور در دفاع روی تور اختلاف امتیاز را به عدد یک رساند و دو تیم به امتیاز ۱۶ بر ۱۵ رسیدند. سعید معروف با یک سرویس عالی امتیاز ۱۸ را برای ایران بدست آورد تا سرمربی بلغارستان تقاضای وقت استراحت کند. نتیجه ۲۰ بر ۱۸ همچنان به سود شاگردان لوزانو بود.
    امتیاز نوزدهم برای بلغارها لوزانو را مجاب به گرفتن وقت استراحت کرد. در ادامه باز هم برتری با تیم ایران همراه بود و در نهایت این بلندقامتان ایران بودند که موفق شدند در این ست ۲۵ بر ۲۳ برنده شده و در مجموع ۲ بر یک پیش بیفتند.
    ایران 2 - بلغارستان یک / آغاز جدال بلندقامتان در هفته دوم
    **ست چهارم : ایران – بلغارستان
    شاگردان رائول لوزانو برای پیروزی در این دیدار و کسب دومین برد خود در لیگ جهانی ۲۰۱۶ به پیروزی در این ست نیاز داشتند. همچون دو ست قبلی هر دو تیم پایاپای امتیاز کسب می کردند و در امتیاز ۸ بر ۷ به سود ایران راهی اولین وقت استراحت فنی ست چهارم شدند. رائول لوزانو از بازیکنانش می خواست که دقت بیشتری داشته باشند و توپ های برگشتی را به امتیاز تبدیل کنند.
    در اواسط این ست باز هم این بازیکنان ایران بودند که توانستد از حریف خود پیش بیفتند. نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به سود ایران بود. سرمربی بلغارستان تقاضای وقت استراحت کرد با این حال دو تیم در امتیاز ۱۶ بر ۱۲ به وقت استراحت فنی دوم رفتند. اختلاف امتیاز ایجاد شده تا حدودی می‌توانست اطمینان بخش باشد.
    برتری بلندقامتان ایران در ادامه این ست هم ادامه داشت. حالا ایران ۲۰ بر ۱۴ پیش افتاده بود و بلغارها برای جبران این نتیجه ۶ امتیاز نیاز داشتند. باز هم تقاضای وقت استراحت از سوی تیم ملی بلغارستان گرفته شد. پانزدهمین امتیاز بلغارستان روی سرویس بد بازیکنان ایران کسب شد. لوزانو بهبودی و میرزاجانپور را به میدان آورد. امتیاز شانزدهم بلغارستان اختلاف امتیاز دو تیم را به عدد ۵ رساند.
    شهرام محمودی با یک پرواز بلند و آبشاری دیدنی نتیجه را ۲۲ بر ۱۶ به سود ایران کرد. اسپک میلاد عبادی پور امتیاز ۲۳ را به امتیازات ایران اضافه کرد. سرویس بلغارها به تور برخورد کرد و باز هم امتیاز به ایران رسید. در نهایت تیم ملی ایران این ست را ۲۵ بر ۲۰ برد تا در نهایت با نتیجه ۳ بر یک برنده این دیدار شود.
    ** عملکرد دو تیم ایران و بلغارستان از نگاه آمار:
    ایران 3 - بلغارستان یک / دومین پیروزی شاگردان لوزانو رقم خورد

     

     

    تیم ملی والیبال ایران موفق شد با پیروزی ۳ بر یک مقابل بلغارستان به دومین برد خود در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۶ دست پیدا کند

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • کتاب اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی