ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » فرهنگ و هنر » سینما و تلویزیون » از عمل زیبایی مهرداد میناوند تا داستان جالب عاشقی سعید شهروز در «دورهمی»

    از عمل زیبایی مهرداد میناوند تا داستان جالب عاشقی سعید شهروز در «دورهمی»

    از عمل زیبایی مهرداد میناوند تا داستان جالب عاشقی سعید شهروز در «دورهمی»

     

     

     

    مجموعه برنامه تلویزیونی دورهمی در شب گذشته با پرداختن به موضوع تخصص و متخصص بودن در رشته های شغلی، میزبان «سعید شهروز» خواننده موسیقی پاپ کشور و همچنین «مهرداد میناوند» از بازیکن های سابق تیم پرسپولیس بود.
    مهران مدیری در ابتدای برنامه بر طبق رسم همیشگی با تعریفی از تخصص و متخصص بودن هر انسانی در جامعه در بین تماشاگران مسابقه ای را مرتبط با این موضوع برگزار کرد و در همان بخش اول از مهمان شب گذشته دورهمی سعید شهروز خواننده موسیقی پاپ برای حضور در صحنه دعوت کرد.
    http://biacafe.ir/wp-content/uploads/-000//1/27_4770768_193.jpg
    سعید شهروز در ابتدا پس از سلام و احوال پرسی با حضار داخل استودیو و بینندگان در خانه، ضمن عرض تبریک به مناسب ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات، از اولین روز های فعالیت خود در عرصه موسیقی گفت: من از سال ۱۳۷۷ خوانندگی را شروع کردم و با اولین آلبومم که جزو پرفروش ترین آلبوم های موسیقی بود، گل کردم.
    مهران مدیری در ادامه گفته های شهروز به جلیقه و نوع پوشش او اشاره کرد و گفت: از همان سال هر جا هستی و هر عکسی از تو است با این جلیقه ای، دلیل خاصی دارد؟
    شهروز بیان کرد: (با خنده) گفتم امشب نپوشم، اما واقعا دلیل خاصی ندارد و باید بگم که آن سالها تحت تاثیر الگوهای هنری بودم، اساس و منطقی ندارد و بیشتر جاهایی می پوشم که برام خیلی عزیز است و لذت می برم.
    وی با اشاره به فروش اولین آلبوم خود گفت: من این آلبوم را در سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین آلبوم موسیقی پاپ با ریتمی شاد بعد از انقلاب اسلامی وارد بازار کردم و طبق آمار شبکه توزیع و پخش حدود چهار میلیون نسخه فروش داشت. در بسیاری از جاها کنکاش کردم اما در واقع این اتفاقی بود که افتاده و شاید این آمار و ارقام در حد و حدودی باشد که پخش آلبوم زده و آلبوم اول من جزو پرفروش ترین ها قرار بگیرد.
    شهروز افزود: شاید بتوان گفت دلیل فروش زیاد به این خاطر است که آن زمان آهنگ های شاد به شکل الان در جامعه نبود و اینکه من همیشه در کارهایم قطعه ای لری از خطه و سرزمین خودم در کار دارم. نمی دانم اما شاید ریتم و ملودی بی تاثیر نبوده است.
    وی با اشاره به دلایل کم کاری و کمتر دیده شدن خودش در رسانه بیان کرد: من خواننده سریال نیستم که بخواهم تیتراژ بخوانم و کمتر مانند بقیه به برنامه های تلویزیونی دعوت شده ام، خوب یا بد، اما من خیلی بلد نیستم ارتباط برقرار کنم.
    شهروز در ادامه درخصوص بازتاب مخاطبان عنوان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند، اگر این مردم نباشند ما هم نیستیم، ولی در جاهایی کم لطفی می کنند. از قدیم گفتند: «نو که میاد به بازار، کهنه میشه دل آزار». این روز ها جوان تر ها و هم نسل های دهه ۶۰  و ۷۰ جای ما را گرفته اند. ما از ۲۸ سال پیش شروع کردیم و بعد از یکسال یا نه بعد از سالها توانستیم یک آلبوم وارد بازار کنیم، اما الان هر کسی وارد حرفه موسیقی می شود. خیلی راحت کنسرت برگزار میکند و بلافاصله آلبوم میدهد بیرون. این روزها مشکل شعر کمتر شده و انگار تمام بدبختی ها و دوندگی ها برای زمان فعالیت ما بود و جوان های این دهه و نسل هر روز دارند بیشتر حمایت می شوند.
    وی با پاسخ به این سوال که فکرمی کنید تا به امروز اشتباه کردید در مسیر موسیقی، تصریح کرد: اگر اشتباهی هم بود، بخاطر کمتر ارتباط برقرار کردن است. من کارهای خودم را انجام می دادم و می دهم و آنقدر برام در گذشته مهم نبود، این روز ها سیل عظیمی از خوانندگان وارد دنیای موسیقی شدند و اکثر آنها در اختیار تلویزیون قرار گرفتند.
    مهران مدیری به صدای خوب و بد اشاره کرد و دلایل سعید شهروز را برای گله مندی از ورود خواننده ها به تلویزیون پرسید.  شهروز باتوجه به پرسش مهران مدیری با شکوه و گلایه از دیده شدن خواننده ها به جای صدای خوب شندیدن در کارها گفت و در ادامه به دیده شدن و یا شهرت خواننده ها با سریال های ۹۰ قسمتی تلویزیون اشاره کرد.
    وی افزود: من را یا برنامه های تلویزیونی دعوت نمی کنند و یا اگر دعوت هم کنند من خودم نمی روم، ولی واقعا امشب از این که در خدمت شما هستم افتخار می کنم و اینکه شما با مهمان هایتان سنگ تمام گذاشته اید.
    شهروز در ادامه گفتگو خود با مهران مدیری به حضور پسرش در عرصه موسیقی اشاره کرد و از عشق و عاشقی های دوران ازدواجش گفت: بنده متاهل هستم و سال ۱۳۸۰ در اوج معروفیتم بود که عاشق شدم و خیلی ساده وقتی همسرم را دیدم، خواستگاری کردم و بعد از ادای شرایط بله را گرفتم.
    وی درخصوص ادامه فعالیتش در موسیقی اظهار داشت: من هیچ شغلی ندارم و همچنان کار موسیقی می کنم، اما دیگر آلبوم کار نمیکنم. به عقیده من آلبوم دادن کار اشتباهی است و تنها این کار به ویترینی برای تهیه کننده تبدیل شده است.
    در پایان این گفتگو سعید شهروز با خواندن قطعه ای لوحی از حرم علی ابن موسی الرضا(ع) را به رسم یادبود به موزه دورهمی اهدا کرد.
    رازهای سر به مهر جعبه سیاه فوتبال
    مهران مدیری در ادامه برنامه دورهمی باتوجه به محوریت برنامه شب گذشته به موضوع تخصص و ریشه آن در رشته های دانشگاهی پرداخت و به گفتگو با مهمان دوم مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس نشست.
    مهرداد میناوند پس از سلام و احوال پرسی بالافاصله از خاطرات دوره حضورش در تیم پرسپولیس و رقابت خوش تیپی و مدهای فوتبالی در آن سالها گفت.
    وی در ادامه در خصوص عمل زیبایی و انجام آن بیان کرد: نه من تا به امروز هیچ عمل زیبایی انجام ندادم و تنها این قرص کرتن بود که صورتم را بهم ریخت ولی در واقع من فقط یک بار خط بالای پیشانی ام را بوتاکس کردم.
    خب من در یک بازه زمانی زیادی کرتن مصرف میکردم و آن هم به دلیل اشتباه یک دکتر که فکر می کرد من مریض هستم.
    مهران مدیری به لقبی که به میناوند دادند اشاره کرد و گفت چرا به شما جعبه سیاه فوتبال می گویند؟ آن ناگفته ها چیست؟
    میناوند توضیح داد: من نگفتم جعبه سیاه فوتبال، اما خب ناگفته هایی در این فوتبال وجود دارد که و حرف ها و لحظه هایی بود که در تیم پرسپولیس و یا تیم ملی که وقت، برنامه و سوالهای مخصوص به خودش را می خواهد.
    وی افزود: پس از بازی در دبی، تفکر ها  بر این بود که دربی را مانند سابق شش تا گل میزنیم، اما دو بر یک باختیم و این دلیلش فقط به خاطر ۵ تا بازیکن بود که همیشه اختلاف در تیم می انداختند و درگیری ایجاد می کردند، واقعا آن سال، سال سختی بود و تمام تلاشمان را کردیم که تیم افت نکند.
    میناوند از حضورش در چند اپیزود دروبین مخفی در تلویزیون اشاره کرد و از زمانی گفت که برای برطرف کردن شرایط مالی حرفه بازیگری و یا جلوی دوربین رفتن را تجربه کرده است.
    وی همچنین در ادامه بیان کرد: خواندن جزو استعدادهای من است و با آواز خواندن آرام می شوم. اگر یکبار دیگر به دنیا می آمدم حتما موسیقی را انتخاب می کردم. اما مردم ما میناوند فوتبالیست را دوست دارند و به سلیقه مردم احترام می گذارم.
    در پایان مهرداد میناوند با آرزوی سلامتی برای مردم رخ دادهای خوب و حال خوب، انگشتری مزین به سنگ مزار حضرت علی(ع) را به موزه دورهمی برای فروش در خیریه اهدا کرد.
    دورهمی در پایان با جمع بندی مهران مدیری درخصوص متخصص بودن و داشتن تخصص در کار ها و همچنین آرزوی شادی برای مردم ایران زمین به اتمام رسید.

     

     

    از عمل زیبایی مهرداد میناوند تا داستان جالب عاشقی سعید شهروز در «دورهمی»

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی