تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار چهره ها » باران کنسرت‌های پایتخت بعد از ماه رمضان

    باران کنسرت‌های پایتخت بعد از ماه رمضان

    باران کنسرت‌های پایتخت بعد از ماه رمضان

     

     

     

    با اتمام ماه مبارک رمضان، گروه‌های موسیقی و خوانندگان پاپ و سنتی کشورمان در تدارک برگزاری کنسرت‌های خود در سالن‌های اجرا هستند.

    به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی است که سفره ماه مبارک رمضان گسترده شده است و ما همچون میهمانانی گرد این سفره جمع آمده‌ایم تا کوله بار خود را سبک کرده و بال و پر گیریم به سمت نور الهی. این روزها آرام آرام به پایان این میهمانی نزدیک می شویم و خوشا آنانی که از این خوان گسترده بهره کافی را برده باشند.

    با پایان یافتن ماه خدا، هنردوستان به دنبال دریافت خبر از اجراهای مختلف در پایتخت هستند. ما نیز بر خود وظیفه دانستیم تا در انتشار خبر از تاریخ و مکان برگزاری کنسرت‌ها سهیم باشیم.

    کنسرت فریدون آسرایی

    فریدون آسرایی در روز ۲۲ مردادماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰  در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه می‌رود.
    کنسرت بابک جهانبخش
    بابک جهانبخش در روز ۲۸ مردادماه ساعت ۱۸:۳۰ و جمعه ۲۹ مردادماه ساعت ۲۱:۴۵ و در تاریخ ۲۵ شهریورماه در دو سانس ۱۹:۴۵ و  ۲۲:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه می رود.
    کنسرت استاد ایرج رحمانپور
    ایرج رحمانپور در روز چهارشنبه ۲۰ مردادماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود.
    کنسرت سامان احتشامی
    کنسرت «پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی» به همت «سامان احتشامی» آهنگساز قدیمی و نوازنده شناخته شده پیانو در تهران روی صحنه می‌رود. کنسرت در تاریخ ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه در تالار وحدت برگزار می شود. سامان احتشامی در این کنسرت از ۸۰ خواننده در قالب «گروه کُر فیلارمونیک ایران» به رهبری «علی‌رضاشفقی‌‌نژاد» بهره خواهد برد و در این بین سینا سلیم زاده، یلدا صمدی، پیمان جوانمرد و عمران فروزش دیگر هنرمندانی هستند که در کنار سامان احتشامی به هنرنمایی خواهند پرداخت.
    کنسرت شهرام و حافظ ناظری
    کنسرتی متفاوت از پروژه «ناگفته» با حضور «شهرام ناظری» و «حافظ ناظری» در فضای باز برج میلاد تهران برگزار می‌شود. این کنسرت به دلیل پیگیری علاقه‌مندان و مخاطبان مرداد ماه سال جاری در فضای باز برج میلاد تهران با طرحی جدید برگزار خواهد شد.
    کنسرت امید حاجیلی
    امید حاجیلی در روز سه شنبه ۲۲ تیرماه در دو سانس ۱۹:۰۰  و  ۲۲:۰۰ و همچنین در روز جمعه ۲۵ تیرماه در دو سانس ۱۸:۰۰  و  ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت خواهد داشت.
    کنسرت فرزاد فرزین
    فرزاد فرزین در روز سه شنبه ۲۹ تیرماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و  ۲۱:۳۰  و همچنین در روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه در دو سانس ۱۸:۳۰  و  ۲۱:۳۰  در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت خواهد داشت.
    کنسرت علی عبدالمالکی
    علی عبدالمالکی در روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه در ساعت ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت خواهد داشت.

    کنسرت گروه «کر فلوت تهران»

    گروه «کر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی در سالن رودکی کنسرت خواهند داشت. نوازندگان این کنسرت سازی در روزهای ۶ و ۷ مردادماه، هرشب و در ساعت ۲۱ با اجرای قطعاتی از کورساکف، موتزارت، داپلر و پیاتزولا به اجرای برنامه می‌پردازند.
    کنسرت احسان خواجه امیری
    احسان خواجه‌امیری برای روزهای ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت خواهد داشت. در این کنسرت قطعاتی همچون “تنهایی”، “پاییز”، “عشق”، “گذشته‌ها” و… در سانس‌های ۱۹ و ۲۲ اجرا خواهد شد.

    کنسرت گروه «لیان»

    گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی آکا صفوی ۲۰ و ۲۱ شهریورماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت قطعات “محله خومونی”، “فایز و مفتون”، “پنجه پنکی”، “نی‌مه”و… را اجرا خواهد کرد.
    کنسرت مهدی احمدوند
    مهدی احمدوند نیز برای روزهای ۱۹ و ۲۰  تیر ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن تالار وحدت مهاباد روی صحنه خواهد رفت.
    کنسرت مازیار فلاحی
    کنسرت مازیار فلاحی ۳ مردادماه در  دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.
    کنسرت زانیار خسروی
    کنسرت زانیار خسروی ۴ مردادماه در دو سانس ١٨:٣٠ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

    کنسرت «ارکستر پارس»

    «ارکستر پارس» دیگر  گروه موسیقی کلاسیک است که شب‌های ۷، ۸ و ۹ مهرماه در دو سانس ۱۵ و ۱۸:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. این گروه موسیقی کودک به سرپرستی و آهنگسازی ناصر نظر و همراهی گروه کُر، اپرت «پرپری» را اجرا خواهد کرد.
    کنسرت گروه «گوشه»
    گروه موسیقی سنتی  «گوشه» به سرپرستی و  خوانندگی سیامک آقایی نیز ۲۲ مرداد ماه در ساعت ٢١:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. این گروه در این کنسرت قطعاتی چون “پیش درآمد”، “ساز و آواز”، “گفتمش سیر ببینم”، ” چهارمضراب حجاز”، “باز عشق” و … را اجرا خواهد کرد.
    کنسرت گروه «آوای پارسیان»
    واحد نظارت دفتر موسیقی مجوز یک اجرای موسیقی فولکلور را برای گروه «آوای پارسیان» صادر کرده است. اجرای این گروه که سرپرستی و خوانندگی آن به عهده‌ سامان علیپور است،  ۲۸ مرداد ماه در ساعت ۲۰:۳۰ در سالن رودکی برگزار خواهد شد. این گروه در این اجرا قطعاتی چون”دالکه”، “دانازارم”، “دی بلال”، ” ایجو دل موتنگه”، “ای گلم” و… را اجرا خواهد کرد.
    کنسرت مهدی یراحی
    کنسرت مهدی یراحی در تاریخ ۲۱ مرداد ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

     

     

    باران کنسرت‌های پایتخت بعد از ماه رمضان

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • منابع اورجینال رباتیک
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی