تنها راه تغییر یافتن یک تصمیم واقعی است.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار چهره ها » پرویز پرستویی به «دورهمی» دعوت شد/ الهام حمیدی از دلایل مجرد ماندش گفت

    پرویز پرستویی به «دورهمی» دعوت شد/ الهام حمیدی از دلایل مجرد ماندش گفت

    پرویز پرستویی به «دورهمی» دعوت شد/ الهام حمیدی از دلایل مجرد ماندش گفت

     

     

    مهران مدیری در برنامه دیشب «دورهمی» در حین گفتگو با الهام حمیدی، از پرویز پرستویی برای حضور در برنامه‌اش دعوت کرد.

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهران مدیری در برنامه شب گذشته «دورهمی» با پرداختن به موضوع مد و مدگرایی، هنجارها و بازتاب آن در جامعه میزبان الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شد.

    در ابتدای برنامه مهران مدیری با تعاریفی از واژه مد و ریشه آن در دنیای انسان‌های اولیه، نیم نگاهی به دنیای مد امروز داشت؛ از نوع پوشش بازیگران و عوامل فیلم های سینمایی در جشنواره‌ها گفت و درباره اشاعه آن در جامعه بیان کرد: هر آن چیزی که فلان بازیگر در فلان جشنواره به روی فرش قرمز پوشیده، فردا در همه مغازه ها و تن همه مردم است.

    همچنین در ادامه کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» عنوان کرد: حوزه مد و مدگرایی نه تنها نوع لباس و یا آرایش چهره را تحت تاثیر قرار داده است، بلکه پدر دنیای ادبیات را هم درآورده و تمام لفظ‌ها و واژه ها را تغییر داده است.

    «دورهمی» در شب گذشته به انضمام بخش نمایشی که داشت میزبان الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شد و مهران مدیری او را فردی مظلوم، آرام، مثبت، عاشق نقش های تاریخی توصیف و به روی صحنه «دورهمی» دعوت کرد.

    از همان ابتدا الهام حمیدی پس از سلام و احوالپرسی با تماشاگران و همچنین بینندگان پای تلویزیون درباره مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا مظلوم نیستم و شما از آن طرف ماجرا خبر ندارید. شاید این مظلومیت به خاطر نقش‌هایی است که من بازی کردم. متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده می شود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

    وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای طنز هستم و خیلی دوست دارم کاری طنز بازی کنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آن را بازی کنم.

    مهران مدیری در راستای صحبت های حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر می کند برای راحتی کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند که برای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند. متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

    مهران مدیری با توجه به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش طنز به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم با ابراز خوشحالی پذیرفت.

    حمیدی با بیان اینکه بازیگری دوره‌های متفاوتی دارد و من هنوز وارد دوره سوم این حرفه نشده ام درباره تقسیم بندی این ادوار عنوان کرد: دوره اول در واقع همان زمانی است که وارد این عرصه می شویم و برای اینکه چهره و بازی ما دیده شود، هر نقش و یا هر کاری را بدون وسواس قبول می کنیم و برای من دوره اول با بازی در سریال «مسافری از هند» به پایان رسید و به نوعی من، خانم خداداد و … توانسیم خودمان را نشان بدهیم و ثابت کنیم، اما بعد از آن وسواسم برای انتخاب نقش ها و فیلمنامه بیشتر شد و صبر و حوصله بیشتری را برای انتخاب هایم مدنظر می‌گرفتم تا اینکه فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» را در سینما بازی کردم و به خاطرش جایزه گرفتم. به نوعی این فیلم پله ترقی من در سینما بود و حالا مانده ام که من بازیگر سینما هستم و یا تلویزیون، ولی خودم سعی می‌کنم از این دو جدا نباشم.

    وی ادامه داد: در واقع الان دوست دارم از نقش های تکراری و ملودرام های عاشقانه و جدی فاصله بگیرم و کارهای متفاوت را تجربه کنم.

    حمیدی با بیان اینکه هر کسی با شغل ما کنار نمی آید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا الان قسمت نشده ازدواج کنم و در حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر کسی با این شغل کنار نمی آید. ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

    بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» با  بیان اینکه علاقه زیادی به طراحی لباس دارم، خاطرنشان کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده بود و به جای سود ضرر می کردم و همه چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه بهترین کارم بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» بود، در خصوص باندبازی‌های سینمایی اظهار داشت: صد در صد سینمای ما باند بازی دارد. شاید سابق بر این در سینمای ما وجود نداشت اما در حال حاضر رابطه ها بسیار مشخص است. الان یکسری از جوان‌ها و یا بازیگرهای با استعداد ما در خانه نشستند و بقیه دوستان در همه کارها حضور دارند و بازی می‌کنند. اگر هم نخواهیم بگوییم باند بازی اما این بی انصافی است و جای سوال برای آدم ایجاد می کند که چرا؟

    حمیدی در پایان با اهدای یکی از تابلوهای نقاشی خود به موزه «دورهمی» به رفتار صحیح در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: من دو ماه است که در اینستاگرام به خاطر حواشی و اتفاقاتی که در دنیای بازیگری و هنر رخ می دهد، فعالیت می کنم. خواهشی که دارم این است که به راحتی قضاوت نکنیم، تهمت نزنیم و تا این اندازه عجولانه تصمیم نگیریم.

    در پایان این گفتگو مهران مدیری از سه بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، پرویز پرستویی، پژمان بازغی و فاطمه معتمدآریا برای حضور در برنامه «دورهمی» دعوت کرد و در پایان با اجرای استنداپ کمدی و بیان رسیدگی مسئولان به موضوع مد و مدگرایی در جامعه دورهمی را به اتمام رساند.

     

     

     

    پرویز پرستویی به «دورهمی» دعوت شد/ الهام حمیدی از دلایل مجرد ماندش گفت

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • کتاب اورجینال
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • جعبه هدیه کتاب