در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » فرهنگ و هنر » سینما و تلویزیون » حضور منتخبین مردم در عیدانه «ماه عسل»/ درخواست مهمان برنامه علیخانی از کارگردان «پایتخت»

    حضور منتخبین مردم در عیدانه «ماه عسل»/ درخواست مهمان برنامه علیخانی از کارگردان «پایتخت»

    حضور منتخبین مردم در عیدانه «ماه عسل»/ درخواست مهمان برنامه علیخانی از کارگردان «پایتخت»

     

     

    آخرین برنامه «ماه عسل» با حضور منتخبین مردم در روز عید فطر پخش شد.

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه «ماه عسل» در روز عید سعید فطر با پخش تیتراژ ابتدایی و بخش‌هایی از قسمت‌های قبل برنامه‌ با حال و هوای عوامل پشت صحنه روی آنتن رفت. بعد از پخش پشت صحنه برنامه دیروز، علیخانی میزبان سردار مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود.

    سردار از برنامه خوب ماه عسل تشکر کرد همچنبن با توجه به مسافرت های اخیر یک سفر ایمن از مسافران در خواست کرد تا در عید شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

    حضورمنتخبین مردم در عیدانه ماه عسل

    علیخانی گفت: امروز در «ماه عسل» شاهد مهمانان برگزیده از طرف مخاطبان خواهیم بود.

    در ادامه بخش‌هایی از برنامه بی بی که به تنهایی در روستا زندگی میکرد و حاج محمود که به واسطه نذرش امامزاده‌ای را در یل آباد ترمیم کرده بود، پخش شد.

    حاج محمود با حضور در برنامه گفت: بعد از حضور در «ماه عسل» شاهد اتفاقات زیادی بودم اینکه عزیزان از شهر های دیگر به یل آباد آمدند و از من کمک میخواهند و من به دلیل اینکه زیاد هستند، نمیتوانم کمکی کنم و شرمنده آنها  شدم.

    حضورمنتخبین مردم در عیدانه ماه عسل

    بی بی نیز گفت: بعد از «ماه عسل» فعلا کسی به روستا بر نگشته است چراکه آب روستا شور است. از کمیته امداد درخواست دارم کمک کنند.

    علیخانی که در برنامه «خندوانه» قول داده بود ۵ نفر از افرادی که علاقه دارند در برنامه «ماه عسل» حاضر شوند را در عید فطر دعوت کند از سه نفر از این عزیزان دعوت کرد تا در این برنامه حاضر شوند.

    هر کدام از علاقه مندان از خواسته‌های خود گفتند. حسن که معلولیت داشت به کارگردانی علاقه دارد و از آقای سیروس مقدم درخواست داشت کمکش کند تا بتواند به آرزویش که کارگردانی است، برسد.

    حضورمنتخبین مردم در عیدانه ماه عسل

    زوجی علاقه مند به این برنامه گفتند: تشکر می‎کنم از برنامه «ماه عسل» به خاطر اینکه راه های خوب و امیدوار کننده را به مخاطبان نشان می دهند.

    وحید که دو دست و یک پای خود را به خاطر برق گرفتگی از دست داده بود از دلیل حضور در برنامه گفت: من مشکلات زیادی داشتم اما با ورزش حرفه‌ای که انجام دادم به زندگی برگشتم.

    حضورمنتخبین مردم در عیدانه ماه عسل

    در ادامه برنامه بخش‌هایی از برنامه عمو سبحان و مرتضی بخش شد و آنها نیز به عنوان برگزیده در برنامه حاضر شدند.

    عمو سبحان گفت: بعد از حضور در برنامه در فرودگاه و حرم امام رضا (ع) مردم از من درخواست کتاب داشتند.

    مرتضی پسری نابینا که خواستار ازدواج با یک دختر است، گفت: بعد از برنامه، پدر دختر خانم جلسه‌ای را فراهم کردند اما به دلیل دغدغه‌هایی که دارند گفتند من به شما دختر نمیدهم من به آنها حق می‌دهم.

    حضور منتخبین مردم در عیدانه «ماه عسل»/ درخواست مهمان برنامه علیخانی از کارگردان «پایتخت»
    امسال ماه عسل از مخاطبان درخواست داشت تا قهرمان زندگی خود را به برنامه معرفی کنند، به همین دلیل امروز در بخشی از برنامه سازنده بهترین فیلم ها در برنامه حاضر شدند.
    آخرین قاب ماه عسل فقط خنده و مرور خاطرات یک ماهه و دعوت از منتخبین مردم نبود، بلکه در یکی از بهترین روزهای خدا، قصه های دیگری روایت شدند که از نگاه و زاویه دوربین هم قبیله ای های ماه عسل بود. معلم از جان گذشته خرم آبادی و مشقت های دلسوزانه او، پدری که دین خود را با شهادت در راه حرم حضرت زینب(س) به تمام دنیا ادا کرد، همسری که با نگاه به چشمان همسر خود از آن سوی مرزها بار دیگر عشق را به درستی معنا کرد، دختری که رسم فرزندی را از ۱۳ سال پیش به جا می آورد، رویت چهره مرد افغان و جا مانده از یورش های وحشیانه طالبان، تأمل در محرومیت های بزرگ دلانی که در جنوب سرزمینمان نفس می کشند، آشنایی با چهره معصوم دخترکی که با دنیا دنیا درد، با صدای بهشتی خود مرهمی بر آلام هم نوعان خود است. فرشته ای زمینی که با چشمانی بسته تمام زیبایی های جهان را شاید بهتر از من و مای بینا می بیند و درک می کند.
    همه بینندگان و ماه عسلی ها هریک به نوعی راوی هستند. امید و عشق، اکسیری است که نه در این ماه که در تمام روزهای سال ما آدمیان را به هم وصل می کند. رسالت امسال ماه عسل در این ۳۰ برنامه باز هم به خوبی نتیجه داد و شاید حال مخاطبان خود را حتی برای لحظه ای دگرگون کرد، که این همان هدف و چشم انداز برنامه است.
    در ادامه برنامه روح الله  اعدامی که به  دلیل حافظ قرآن بودن حکم اعدامش اجرا نشده بود و همچنین شایان که با کنجکاوی اش هکر سایت ها بود در قاب ماه عسل حاضر شدند.
    حضور منتخبین مردم در عیدانه «ماه عسل»/ درخواست مهمان برنامه علیخانی از کارگردان «پایتخت» + فیلم
    شایان گفت: تقریبا همه شاکی‌هام رضایت دادند، فقط من بابت جرم اجتماعی خودم به مدت ۹ سال در زندان باید باشم. از طرفی من سه برابر پولی که به خاطر هک کردن برداشته بود هزینه کردم چراکه خیلی مشکل داشتم.
    اما علیخانی نامه رییس فتا را خواند که برای شایان تخفیف خواهند داد و شایان هم به خاطر این موضوع تشکر کرد.
    روح الله نیز از اتفاقات بعد ماه عسل گفت: بعد برنامه شاهد این هستم که زندانی ها به سمت قرآن رفتند، از طرفی خود من هم از خدا تشکر میکنم که فرصت زندگی دوباره به من داد.
    بعد از پخش گلچینی از برنامه های ماه عسل امسال شاهد حضور مهمانان برگزیده بودیم.
    علیرضا گفت: معتادی به خاطر صحبت‌های من ترک کرده است و خیلی خوشحالم از اینکه توانستم کمکی کنم.
    پرستو و امیر صالحی عنوان کردند: به هیچ وقت از حضور در برنامه پشیمان نیستیم، چراکه بازخوردها بسیار خوب بود و از طرفی باری که به دوش داشتیم سبک شدیم.
    پرستو صالحی ادامه داد: فکر نمیکردیم بازخوردها به این اندازه باشند، از طرفی مادرم از حضور ما در برنامه راضی نبود اما بعد از بازخورد ها نظرش تغییر کرد و خوشحال بود.
    حضور منتخبین مردم در عیدانه «ماه عسل»/ درخواست مهمان برنامه علیخانی از کارگردان «پایتخت» + فیلم
    افشار بازیگر نقش آفرین در «آوای باران» گفت: با حضور در برنامه راهی برای ما در این مسیر  گشوده شد. خیلی‌ها با افتخار اعلام کردند که بچه ای را به سرپرستی گرفته اند و حتی درخواست های بسیاری برای سرپرستی از بچه ها اعلام شده است.
    در قاب پایانی ماه عسل ۹۵ علیخانی از  مدیران سازمان و شبکه سه همچنین  همه عوامل برنامه و خانواده های آنها به خاطر محبت هایشان تشکر کرد و از مخاطبان به خاطر اشتباهاتی که داشتند، حلالیت طلبید و عنوان کرد : زمان طلایی را خدمت شما بودیم. تیم جوانی داریم و امیدوارم در آینده با دست پر برگردیم و برنامه موثرس برای شما بسازیم. حلالم کنید اگر خاطره خوبی از ماه عسل امسال داشتید دعامون کنید.
    به اندازه قدمت ایران دوستتان داریم
    خداحافظ

     

     

     

    حضور منتخبین مردم در عیدانه «ماه عسل»/ درخواست مهمان برنامه علیخانی از کارگردان «پایتخت»

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • جعبه هدیه کتاب