پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم (خداوند)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » دنیای مد » دکوراسیون و چیدمان منزل » دکوراسیون کرم قهوه ای منزل مریم، خانه ای گرم و صمیمی!

    دکوراسیون کرم قهوه ای منزل مریم، خانه ای گرم و صمیمی!

    دکوراسیون کرم قهوه ای منزل مریم، خانه ای گرم و صمیمی!

     

     

     

    فضاهای مسکونی: غرب تهران، محله ای ساکت و آرام است و البته باید بگویم جمعیت زیادی در این منطقه زندگی می کنند. این محله نسبت به مرکز شهر قدمت کمتری دارد و بعدها به تهران اضافه شده است. کمتر گذر من به این قسمت از تهران می افتد و این دلیلی می شود که بیشتر اوقات راه خود را گم کنم. ظهر تابستان است و هوا بسیار گرم. پرسو جو کنان به محل رسیدم. دقیقا آخرین خانه انتهای یک کوچه بن بست، خانه مریم عظیمی است. جلوی در منزل می رسم کمی به قد و قواره خانه نگاه می کنم به نظر خانه قدیمی است و شاید حدود بیست سال از عمرش گذشته است. زنگ را فشار می دهم، بانویی با صدای مهربان می گوید خوش آمدید، بفرمایید داخل.

    تبلیغات
    مبلمان مدرن و خاص برای دکوراسیون خانه های امروزی
    مبل خانگی هوشمند، معجزه ای در دکوراسیون منزل مدرن!

    %image_alt%

    تصویر سوده
    سوده

    خانه ای گرم و دوست داشتنی

    پله ها را بالا می روم تا به طبقه دوم برسم. مریم با لبخندی بر روی لبانش به من خوش آمد می گوید. پسر کوچکش ماکان با یک ماشین کنترلی که جلوتر از خودش می آید وارد می شود و به من سلام می کند. خانه ی گرمی به نظر می رسد و چیدمان زیبا و خاصی دارد. از صاحبخانه اجازه می گیرم تا به اطراف خانه نگاهی بیاندازم. او حدود ۸ سال است که ازدواج کرده و این دکوراسیون ثمر این مدت زندگی مشترک است. بدون اغراق می گویم که توقع داشتم این منزل برای بانویی میانسال باشد نه خانمی جوانی که مدت خیلی زیادی هم نیست که زندگی مشترک خود را آغاز کرده است.

    %image_alt%
    تصویر سوده
    سوده

    دکوراسیون ساده و شیک پذیرایی

    مبلمان کلاسیک با روکش شیری رنگ و فرم قهوه ای پذیرایی و تزئینات اطراف آن بسیار ساده و شیک به نظر می رسد. پرده پذیرایی بسیار زیبا است و فرشتگانی که بالا بر روی چوب پرده سوار هستند نقش ونگار خاصی به پرده داده است. ظروف هماهمنگی که روی میزها چیده شده است جلای خاصی به اطراف می دهند. کف پارکت با فرش های طوسی و آبی روشن تضاد خوبی را ایجاد کرده اند.

    مطلب پیشنهادی: خانه ای گرم و دلچسب مثل قهوه با رنگ قهوه ای

    %image_alt%
    تصویر سوده
    سوده

    میز نهارخوری هشت نفره کنار شومینه خودی نشان می دهد و کنار همان میز صندلی گهواره ای قرار تاب میخورد.

    %image_alt%
    تصویر سوده
    سوده

    بازسازی منزل

    مریم می گوید این خانه کاملا بازسازی شده است. وی با هیجان ادامه می دهد که دیوارها را تا جایی کنده بودیم که به تیرآهن های ساختمان رسیدیم. او از هیجان و اشتیاقی که برای درست شدن خانه اش داشت برای می گوید و اضافه می کند گاهی خودم هم برای کمک به ساختمان می آمدم و وردست اوستا کار که یکی از آشنایان ما بود دوغاب گچ درست می کردم تا خانه ام زودتر آماده شود.

    %image_alt%
    تصویر سوده
    سوده

    مریم می گوید بعد از تمام شدن بازسازی خانه و خرید وسایل جدید و لوسترهای نو، من و همسرم به خانه بازگشتیم تا لوسترها را نصب کنیم که ناباورانه متوجه شدیم زنجیر یا قطعه ای که لوسترها را روی سقف نگه میدارد نصب نشده است. همان لحظه به سقف نگاهی انداختم و دیدم که با ام دی اف طراحی شده است و حتما تمام آنها را از هم جدا کردند تا توانستند قطعه را سر جای خود بگذارند. اما مریم ادامه می دهد خوشبختانه برق کار به منزلشان آمده و توسط یک میل گرد لوسترها را نصب کرده و دوباره کاری انجام نگرفته. مریم می گوید  در حال حاضر خانه ام، بهترین جایی است که کنار خانواده ام آرامش را حس می کنم.

    %image_alt%
    تصویر سوده
    سوده

    دکوراسیون آرامش بخش نشیمن

    سری بزنیم به نشیمن با مبل های راحتی زیبایی که رنگ قرمز آن با چشم بازی می کند و فضای شادی به منزل داده است. ساعت ایستاده بزرگی در گوشه حال و تلوزیونی که بر روی دیوار نصب شده است مانند نشیمن اکثر خانه ها است. قاب عکس های سفید رنگ و آباژورهای کوچک سفید روی میز تلویزیون هماهنگی به جایی با رنگ مبل ها دارد و فضا را تلطیف کرده است. هال همانطور که باید باشد به نظر می رسد، نرم و راحت هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ بصری.

    %image_alt%
    تصویر سوده
    سوده

    برای روشن تر شدن توضیحات خود درباره نشیمن خانه باید بگویم اینگونه مبلمان طوری طراحی شده اند که وقتی از آنها استفاده می کنیم احساس آرامش و راحتی می کنیم  و البته مریم با استفاده از دکور هرچند ساده ولی با انتخاب درست حس آرامش را برای کسی که از آن فضا استفاده می کند صد چندان کرده است. زیرا که به محض نشستن در آن قسمت از خانه، اشیاء سفید رنگ با خطوط منحنی که هر کدام باعث آرامش ما می شود به چشم می خورند.

    %image_alt%
    تصویر سوده
    سوده
    %image_alt%
    تصویر سوده
    سوده

    دکوراسیون متفاوت آشپزخانه

    آشپزخانه خانه به طور عجیبی طراحی شده است که البته باید بگویم که تمام این طراحی های منزل سلیقه بانوی خانه است. آشپزخانه ای متفاوت با تمام آشپزخانه هایی که تا به حال دیده ام؛ تنها چیزی که می توانم درباره این بخش از خانه بگویم همین است و بهتر است این تفاوت را در عکس ها ببینید.

    %image_alt%
    تصویر سوده
    سوده

    هارمونی رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب ها

    مریم دراتاق خواب خودش از رنگ کرم و قهوه ای استفاده کرده است که هم خوانی زیادی با پارکت ها دارند. همانطور که می دانید برای داشتن آرامش و خوابی راحت بهتر است در اتاق خواب از رنگ های متضاد استفاده نکنید.

    %image_alt%
    تصویر سوده
    سوده

    چیز دیگری که در اتاق خواب نظر مرا به خود جلب کرد میزی در گوشه اتاق بود که مریم تمام یادگاری های مراسم نامزدی و عروسی خود را بر روی آن نگه داشته است.

    %image_alt%

    اتاق خواب پسر خانواده با طرح مورد علاقه بچه ها (باب اسفنجی) طراحی شده و رنگ سبز در آن غالب است که رنگی شاد و زیبا برای اتاق بچه است.

    آیا شما هم خانه ای دارید که با جان و دل خود چیده اید و ذره ذره آن ثمره سلیقه و خواست شماست؟ تورهای خانه گردی چیدانه جایی است که می توانید دکوراسیون منزل منحصر به فردتان را به نمایش بگذارید. برای ارتباط با ما به صفحه همکاری با تحریریه چیدانه سری بزنید.

     

     

     

    دکوراسیون کرم قهوه ای منزل مریم، خانه ای گرم و صمیمی!

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • افست کتاب لاتین
  • کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتاب های الکترونیک اورجینال