عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار چهره ها » پای فیش‌های حقوقی به «دورهمی» باز شد/ اظهارنظر بازیگر زن «باغ مظفر» درباره ازدواج

    پای فیش‌های حقوقی به «دورهمی» باز شد/ اظهارنظر بازیگر زن «باغ مظفر» درباره ازدواج

    پای فیش‌های حقوقی به «دورهمی» باز شد/ اظهارنظر بازیگر زن «باغ مظفر» درباره ازدواج

     

     

    برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته در حالی به روی آنتن رفت که نیم نگاهی هم به فیش های حقوقی شد.

    پای فیش های حقوقی به «دورهمی» باز شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه برنامه «دورهمی» در حالی دیشب به روی آنتن شبکه نسیم رفت که مهران مدیری با میزبانی از بازیگر مجموعه تلویزیونی «باغ مظفر» در خصوص شغل و کسب درآمد گفت.

    ابتدای مدیری گفته‌های خود را با تعریفی از شغل و درآمد آغاز کرد و از بیکاری نسل جوان در جامعه و معضل «بابا پولداری» گفت و در ادامه با حضور سه نفر از تماشاگران به روی صحنه از دستمزد بازیگران، خواننده ها و ورزشکاران (فوتبالیست) جویا شد.

    کارگردان این مجموعه تلویزیونی در ادامه از مبلغ کسورات فیش حقوقی و دستمزهای میلیونی اساتید دانشگاه به دلایل فرصت مطالعاتی و یا پژوهشی گفت.

    همچنین «دورهمی»، شب گذشته تنها به بخش نمایشی و اجرای استنداپ کمدی مهران مدیری اکتفا نکرد و سحر جعفری جوزانی به عنوان مهمان، در این برنامه تلویزیونی حضور داشت و از کودکی و معصوم بودن به جای مظلوم بودن خودش گفت.

    جوزانی ادامه داد: من مادرم آمریکایی است و خودم در آمریکا به دنیا آمدم و همراه پدرم به ایران آمدم. همیشه بابا برای من ایران را کوهی بلند و با برف های رویش توصیف کرده بود و بعد از رسیدن باورم شد. من از زمانی که به ایران برگشتم همراه مادربزرگ و پدربزرگم زندگی میکردم و لهجه لری با گویش آمریکایی و یا همان انگلیسی درهم صحبت می کردم و بعدها فارسی را یادگرفتم.

    وی افزود: من از بچگی پدر را در کارهای کودک دیدم و در «مدرسه موش‌ها» مجری طرح دکور بودند و چون من علاقه ریادی به بچه ها دارم این‌ها را برایشان مادری می کردم. در اصل من کار حرفه‌ای خودم را از سن ۱۸ سالگی با نویسندگی و بازی در مجموعه تلویزیونی «آژانس دوستی» آغاز کردم.

    مهران مدیری با اشاره به سحر جعفری جوزانی عنوان کرد: رابطه پدر و دختری عجیبی و غریبی دارند و چهره اش پر استرس و دلهره است.

    پای فیش‌های حقوقی به «دورهمی» باز شد/ اظهارنظر بازیگر زن «باغ مظفر» درباره ازدواج

    جوزانی در ادامه این گفتگو از دلایل ازدواج نکردنش و نشانه های ایده آل زندگی‌اش گفت: هر کس نظر و عقیده ای دارد، من می‌گویم باید حتما یک نفر را دوست داشته باشیم و در قبال این دوست داشتند، به نظرات همدیگر احترام بگذاریم.

    مدیری با زیرکی و شیطنت پرسید تا حالا این مرد پیدا نشده است؟

    بازیگر سریال «در چشم باد» توضیح داد: هیچ وقت ایده آل وجود ندارد، اما چرا یک نمونه بوده اما خب قسمت نشد ازدواج کنیم.

    وی با بیان اینکه من جزء کارهای کمدی در قبل از شروع حرفه‌ای نقش های متفاوتی را بازی کردم، خاطر نشان کرد: من در حد سنم، کارهای زیادی ندارم، اما در این سالها هم همه تکراری نبوده و من اولین فیلم سنمایی بلند خود را به نام «بلوغ» در فضایی متفاوت تر بازی کردم و «در چشم باد» نقشی متفاوت داشتم ولی در کار های طنز شما بیشتر دیده شدم.

    جعفری جوزانی از جراحی بینی خود و سخت بودن و حفظ صحیح کمدی در آثار طنز گفت.

    بازیگر فیلم سینمایی «دعوت» از سخت ترین و شیرین ترین چالش زندگی خود اینگونه گفت: سخت ترین زمان برای من لحظه ای بود که مادربزرگم را از دست دادم و شیرین ترین لحظه برای زمانی اتفاق رخ می دهد که تو چشم های پدرم افتخار را ببینم.

    پای فیش‌های حقوقی به «دورهمی» باز شد/ اظهارنظر بازیگر زن «باغ مظفر» درباره ازدواج

    جوزانی با بیان اینکه میان کارهای سینمایی فیلم «بلوغ» را خیلی دوست داشتم به تولیدات تلویزیونی اشاره کرد و اظهار داشت: در میان فیلم های سینمایی فیلم «بلوغ» برای من بهترین بود و در مجموعه های تلویزیونی کمدی «باغ مظفر» بسیار دلنشین تر از همه روز ها بود.

    در پایان به رسم همیشگی برنامه سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون اهدایی خود را در قالب یک گردنبند به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

    گفتنی است؛ در بخش نمایشی شب گذشته با توجه به فراخور موضوعیت برنامه الیکا عبدالرزاقی اشاره کوتاهی به فیش‌های نجومی حقوق ها داشت و در پایان برنامه شب گذشته مهران مدیری از نحوه و شیوه های جدید رشوه گرفتن در اداره ها گفت و اشاره ای به شغل های کاذب با درآمد های بالا داشت.

     

     

     

     

    پای فیش‌های حقوقی به «دورهمی» باز شد/ اظهارنظر بازیگر زن «باغ مظفر» درباره ازدواج

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • چاپ کتاب آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • چاپ کتاب لاتین
  • جعبه هدیه کتاب
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • افست کتاب لاتین