نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » تغذیه ، رژیم و تناسب اندام » روشی برای کاهش سایز بالا و پایین تنه و لاغری با نخ کت گوت

    روشی برای کاهش سایز بالا و پایین تنه و لاغری با نخ کت گوت

    روشی برای کاهش سایز بالا و پایین تنه و لاغری با نخ کت گوت

     

     

    در این روش از نخ کت گوت قابل جذب در نقاط آکوپوینت یا طب سوزنی مربوط جهت تحریک انرژی چی در طحال، معده، افزایش سوخت و ساز و کاهش اشتها و سلامتی کلی بدن برای کاهش وزن و لاغری موضعی چربی ها به کار می رود.

    این روش درمانی همچنین نقش مهمی در تنظیم و تطبیق عملکرد بدن بیمار، غدد و افزایش و تنظیم سوخت و ساز چربی و انرژی بدن دارد. البته مصرف مواد غذایی سالم روزانه و مغذی در کاهش وزن لازم است.

    کاشت نخ کت گوت در نقاط طب سوزنی برای کنترل اشتهای بیمارانی که از پرکاری تیروئید رنج می‌برد موجب کاهش و جلوگیری از عمل هضم و جذب مواد قندی و چربی در روده می شود و در نتیجه میزان کالری ورودی به بدن را کاهش می‌دهد.

    از طرف دیگر، این روش می‌تواند مشکلات بیمارانی که از اختلالات در سیستم عصبی رنج می‌برند را نیز رفع کند؛ بنابراین می‌توان با استفاده از این روش کاهش جذب مصرف کالری و کربوهیدرات و کاهش چربی در بدن را مشاهده کرد.

    کاشت نخ کت گوت در نقاط طب سوزنی به جای کاهش آب بدن، چربی را از بین می‌برد و از سلامت بدن اطمینان حاصل می‌کند و همچنین کاهش وزن چشم گیر و عدم برگشت به وضعیت اولیه بعد از ۲ تا ۴ دوره تضمین می‌کند.

    این ویژگی مهم‌ترین خصوصیت و برتری کاشت نخ کت گوت می‌باشد.البته در افرادی که اضافه وزن و چربی موضعی بیشتری دارند لازم می شود از طب سوزنی سنتی، گوش و نیز الکترو آکوپانچر هم استفاده شود.

    با پیشرفت مواد زیست پزشکی مدرن، کاشت کت گوت برای کاهش وزن و سایز در چربی های بالا و پایین تنه از دسته روش‌های کم تهاجمی به دسته روش‌هایی با کمترین میزان ویژگی تهاجمی برای کاهش وزن منتقل شده است.

    بزرگ‌ترین مزیت کاهش وزن با کاشت کت گوت نداشتن هیچ گونه عوارض جانبی، تضمین سلامت، کاهش وزن با افزایش انرژی و کاهش احتمال بازگشت چربی‌ها می‌باشد.

    لاغری و حذف چربی های موضعی بدن با کت گوت امبدینگ

    روش کاشت نخ کت گوت طب چینی چطور انجام می شود

    در این روش از کاشت کت گوت از نخ‌های جذب شونده در نقاط طب سوزنی مربوطه در بدن برای ایجاد تحریک به طور مداوم (نخ‌ها در طول یک ماه جذب می‌شوند و از بین می‌روند) و در نهایت کاهش وزن استفاده می‌شود.

    در روش کاهش وزن از نخ‌های یک بار مصرف قابل جذب نازک، بدون هیچ گونه بی هوشی، جراحی، برش استفاده می‌کنند. در نتیجه این روش در بین مردم بعضی از کشورها بسیار پذیرفته تر می‌باشد.

    این نخ‌ها که اثرات آن‌ در حدود ۱۵ روز طول می‌کشد، مشکل چاقی بسیاری از بیماران را می‌تواند برطرف کند. این روش به دلیل زمان درمان و درد کم آن برای درمان مشکلات امروزی مردم در این دنیای مدرن، بسیار مناسب است.

    در روش کاشت نخ قابل جذب کت گوت انتخاب نقاط طب سوزنی بدن (آکوپوینت) برای کاهش وزن طبق شرایط خاص هر بیمار و علائم آن، مکانیزم ها و عوامل مختلف چاقی انجام می‌ شود

    لاغری موضعی و کاهش وزن با طب سوزنی و امبدینگ نخ کت گوت

    این روش برای کاهش وزن با استفاده این نخ های قابل جذب انجام می‌شود.با این حال در برخی موارد نیز این نخ‌ها از طریق روش‌های سنتی چینی تهیه شده و از ماده آلبومین برای کاهش وزن استفاده می‌گردد.

    نخ کت گوت مستقیماً در زیر پوست کاشته می‌شود و هیچ گونه آسیبی به سطح پوست وارد نشده و فقط در عمق محلی که نخ کاشته می‌شود کمی احساس فشار ایجاد می‌کند و سپس نخ‌های قابل جذب (این نخ‌ها در واقع به جای سوزن به کار می‌روند)

    نحوه کاهش چربی های اضافی بدن و جلوگیری از چاقی موضعی

    در نقاط مرتبط با انرژی چی عضو طحال کاشته شده و در نتیجه می‌تواند انسداد موجود مسیر مریدین ها را برای جریان آزادانه انرژی یین و یانگ، چی و همچنین خون از بین ببرد.

    بنابراین می‌توان گفت که کاشت کت گوت نقش تنظیم کننده برای عملکرد بدن و سیستم غدد درون ریز را بر عهده دارد.

    از طرف دیگر، این روش می‌تواند بیمارانی که دچار کند کاری سیستم عصبی اتونوم هستند را کمک کرده و برای آن‌ها مفید باشد چرا که مصرف کاشت کت گوت انرژی بدن را بالا برده و تجزیه چربی زیر پوستی را افزایش می‌دهد.

    همچنین احتمال بازگشت چربی‌ها را بسیار پایین آورده که این ویژگی را می‌توان بزرگترین مزیت کاشت نخ کت گوت در میان روش‌های مختلف کاهش وزن دانست.

    همچنین فرآیند کاهش وزن با استفاده از طب سوزنی سیستم مریدین های بدن را تنظیم کرده تا عمل تنظیم خود کاری فرآیندها و اعمال داخلی بدن و تنظیم تعادل متابولیسم را فعال کند و به این طریق موجب کاهش وزن گردد.

    در نتیجه در این فرآیندها مقداری از چربی بدن از بین می‌رود. طب سوزنی کاهش وزن فرآیندی تدریجی می‌باشد. داشتن این تصور که فرو کردن چند سوزن می‌تواند باعث لاغر شدن گردد بسیار دور از واقعیت است.

     

     

    روشی برای کاهش سایز بالا و پایین تنه و لاغری با نخ کت گوت

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • افست کتاب لاتین
  • جعبه هدیه کتاب