نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » متفرقه » حاج صفی نبود هستند کسانی که جایش را پر کنند. مصاحبه با منصوریان

    حاج صفی نبود هستند کسانی که جایش را پر کنند. مصاحبه با منصوریان

    سرمربی استقلال ادعا می‌کند که در صورتی که احسان حاج‌صفی نخواهد با استقلال قرارداد امضا کند، بازیکنان هستند که جایش را پر می‌کنند.

    حاج صفی نبود هستند کسانی که جایش را پر کنند. مصاحبه با منصوریان

    علیرضا منصوریان به “ورزش سه” گفت که او سجاد شهباززاده را می‌خواهد و اگر باشگاه شرایط سختی برای جدایی او فراهم کرده به خاطر این است که در اهداف تاکتیکی وی جا دارد.

    01121348
    نظم اردوی ارمنستان عالی بود
    کلیه امکاناتی که برای اردو نیاز داشتیم برایمان فراهم شد. از بچه‌هایمان خیلی راضی هستم هم از اخلاقی و هم اجتماعی و هم تمرینی. مهدی رحمتی خیلی به ما کمک کرد و باعث شد که هیچ بی‌انضباطی در تیم به وجود نیاید. مسئول کمپ ارمنستان هم به ما گفت که نظم اردوی ما از تیم‌ملی ارمنستان هم بهتر بود.
    بدون حاج‌صفی به کارمان ادامه می‌دهیم
    احسان حاج‌صفی بازیکن داخلی نیست که بگوییم تا پایان نقل و انتقالات می‌آید یا نه. تمام تلاشمان را داریم انجام می‌دهیم تا لیگ را شروع کنیم و اگر شرایط فراهم شود که احسان به ما اضافه شود، بسیار خوشحال می‌شویم. البته ما جوان‌هایی جذب کرده‌ایم که در پست دفاع چپ بسیار از آنها راضی هستیم. من از عملکرد زکی‌پور و نورافکن که دو بازیکن جوان هستند بسیار راضی هستم.
    نمی‌خواهیم سجاد را از دست بدهیم
    ساعت ۱۲ شب با شهباززاده صحبت کردم و گفتم حتما تو را می‌خواهیم. وقتی گفت قصد رفتن به اروپا دارد من ناراحت شدم، من به او گفتم که اگر می‌بینی باشگاه شرایط سختی برایت فراهم کرده مسئله من هستم چراکه من او را می‌خواهم. قرار است سجاد تا امشب به ما خبر بدهد و من امیدوارم بتوانیم او را حفظ کنیم. یک عکس رامین رضائیان در ترکیه با تانک گذاشته بود که من فکر می‌کنم امنیت در این کشور نیست. من به سجاد گفتم که در این شرایط ترکیه نیازی نیست به این کشور بروی ولی به او فرصت دادم که تصمیم نهایی‌اش را بگیرد. با این حال نمی‌خواهیم او را راحت از دست بدهیم.
    ۱۰ روز کمتر از سایر تیم‌ها زمان داشتیم
    استقلال و ذوب‌آهن یک مشکل مشترک داشتند چراکه لیگ را دیر تمام کردند. وقتی ۱۰ روز دیر تمام می‌کنی، ۱۰ روز هم باید دیرتر تمرینات را شروع کنی. ما بدنسازی آوردیم که با این شرایط پیش برود و بستر را برای او فراهم کردیم. سعی کردیم فضای بدنسازی‌مان را فشرده کنیم. از عملکردی بچه‌هایمان در بدنسازی نسبت به توقعی که داشتم بسیار راضی هستم و فکر می‌کنم یک درجه نسبت به فصل پیش در نفت پیشرفت داشتیم.

                                               حاج صفی نبود هستند کسانی که جایش را پر کنند. مصاحبه با منصوریان

    خونه به خونه به ما پیشنهاد داد
    خونه به خونه خودش به ما پیشنهاد داد که بازی کنیم و البته ما هم بدمان نمی‌آمد که با تیمی بازی کنیم که شرایط نفت را دارد و بازی فیزیکی را به نمایش می‌گذارد. تلاشمان بر این است که این بازی در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شود چمن کمپ بسیار بهتر شده است ولی هنوز کیفیت لازم را ندارد. اولویت ما این است که در زمین خوب تمرین کنیم چراکه می‌خواهیم در زمین خوب بازی کنیم.

    قرعه‌کشی معنی نمی‌‌دهد
    قرعه کشی معنی نمی‌دهد چون باید با همه تیم‌ها بازی کنیم در نیم فصل اول این خوش شانسی را داریم که بعداز دربی در تهران هستیم و در نیم فصل دوم این شرایط برعکس می‌شود.
    نفت از ما سرحال‌تر است
    بهترین زمان دربی برگزار می شود و فکر می‌کنم امسال دربی قشنگی را مردم ببینند چون شرایط خوب است. نفت به یک دلیل می‌تواند برای ما خطرناک باشد چون خوب بدنسازی نکرده است و قطعا سرحال‌تر از ما وارد مسابقات می‌شود ولی در تعطیلات ۲۸ روز لیگ علی دایی مربی باهوشی است و کارهای بدنسازی انجام می‌دهد.
    شاید از نفت شکایت کنم
    ما امروز با مسئولان نفت یک جلسه خواهیم داشت و اگر آنها حاضر نشوند پول بازیکنان و کادرفنی را بدهند قطعا شکایت می‌کنیم. البته دوست دارم همانطور که با روی خوش جدا شدیم با  خوبی هم این هزینه‌ها پرداخت شود چراکه سازمان لیگ شرط کرده است که باید مطالبات فصل گذشته پرداخت شود.
    علی دایی دوست صمیمی من است
    من و علی دایی دوست هستیم و حاشیه‌ای هم نداریم. یک بار من سرمربی نفت بودم و او سرمربی پرسپولیس و حالا من سرمربی استقلال هستم و او سرمربی نفت. ما با هم دوست هستیم ولی این دوستی در فوتبال تاثیر نمی‌گذارد.
    ۷۲ ساعت به حسینی زمان داده‌ایم
    حسینی امروز به تمرینات استقلال آمده و قرار است ما ۷۲ ساعت شرایط او را بررسی کنیم و بعد جواب نهایی را بدهیم. یک گله هم از دوستان بکنم که برای حسین آشنا حاشیه‌سازی کردند چراکه او مهمان ما بود و هیچ کدام از صحبت‌هایی که درباره او زده می‌شد درست نبود.

    حاج صفی نبود هستند کسانی که جایش را پر کنند. مصاحبه با منصوریان

    منبع : varzesh3

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • افست کتاب لاتین
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • چاپ کتاب آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • چاپ کتاب اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب خارجی
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک