سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » واکنش فروزان به شعارهای هواداران پرسپولیس

    واکنش فروزان به شعارهای هواداران پرسپولیس

    دروازه بان کنونی خونه به خونه حضور خود در استقلال و نمایان کردن تمایلات قلبی خود به استقلال را نشان داده، باعث شده تا هواداران اینگونه علیه او جبهه بگیرند و البته دور از جوانمردی ورزش فوتبال می داند که به خاطر حرکت ورزشی به خانواده اش توهین شود. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره اتفاقات رخ داده در بازی تدارکاتی روز گذشته توضیح داد که در ادامه می خوانید.

    واکنش فروزان به شعارهای هواداران پرسپولیس

    حضور در خونه به خونه را چطور ارزیابی می کنی و پتانسیل صعود دارید؟

    از انتخابی که داشتم راضی هستم چون این تیم فقط در اسم لیگ یکی است و تمام امکانات صعود و لیگ برتری شدن را در اختیار دارد و ما تلاش خواهیم کرد تا در کنار هواداران بابلی و مدیریت و کادرفنی توانای مان به نتیجه لازم دست یابیم. وقتی در استقلال نیستیم دوست داشتم در رشت به فوتبالم ادامه دهم و بعد از اینکه شرایط مهیا نبود این تیم شمالی را انتخاب کردم و از انتخابم نیز کاملا راضی هستم.

    خونه به خونه با توجه به هوادارانی که در اختیار دارد به نظر می رسد شانس زیادی برای صعود داشته باشد.

    وقتی شور و هیجان مردم بابل را در بدو حضورم دیدم غافلگیر شدم و انگیزه هایم افزایش یافت. به هرحال اینکه بخواهم به لیگ یک بروم در ابتدا برایم سخت بود اما همانطور که گفتم با دیدن جو این تیم و شرایطی که دارد کاملا نظرم عوض شد و اکنون مطمئن هستم در کنار هواداران صعودی زودهنگام به لیگ برتر خواهیم داشت و البته به هیچ عنوان مغرور نخواهیم شد و تلاش می کنیم به هدف مان برسیم.

    در این مدت انتقادات زیادی به تو در بازی های ت دارکاتی شد و به نظر می رسد آمادگی مطلوبی نداری.

    بعد از پایان فصل گذشته تمرین مناسبی نداشتم و این مساله باعث شده اکنون ۷ کیلو اضافه وزن داشته باشم. از آقای مرزبان خواستم در این مدت از من استفاده نکند تا با انجام تمرینات اختصاصی و پرفشار به شرایط ایده آل برسم اما ایشان و همچنین آقای نادر غبیشاوی گفتند همزمان با تمرین و بازی خودم را آماده کنم و نکته ای که وجود دارد می توانم ادعا کنم ۱۰ درصد آمادگی را در شرایط کنونی دارم و خودم را به مسابقات خواهم رساند.

    فروزان: خوشحالم حسرت پرسپولیس 9 ساله شد

    دو روز پیاپی دو دیدار تدارکاتی متفاوت با استقلال و پرسپولیس داشتی. درباره واکنش طرفداران دو تیم صحبت کن.

    دو روز زشت و زیبا داشتم! به هرحال هواداران استقلال علیرغم اینکه یک سال بیشتر در خدمت شان نبودم همیشه به من لطف دارند و روز زیبایی در کنار آنها داشتم. در بازی با پرسپولیس نیز اتفاقات تلخی برایم رقم خورد. هواداران این تیم ۴۰ دقیقه قبل از بازی و ۵۰ دقیقه در جریان بازی مرا مورد لطف خود قرار دادند و جالب اینجاست که هیچ کدام از مسوولان پرسپولیس واکنشی به اتفاق رخ داده نداشتند. واقعا سخت بود و نمی دانم درباره این اتفاق چه باید بگویم.

    واکنش فروزان به شعارهای هواداران پرسپولیس

    دلیل این مساله و تنفر هواداران پرسپولیس به محسن فروزان چیست؟

    به هرحال طبیعی است و من فصل گذشته قهرمانی را از آنها گرفتم و از این مساله ناراحت و دنبال جبران بودند. اما اتفاقات رخ داده در بازی راه آهن و پرسپولیس ورزشی بود و من هم با توجه به تعهدم با باشگاه و هم تیمی هایم نمی توانستم واکنشی به حملات آنها نداشته باشم اما مثل اینکه آنها انتظار دیگری داشتند. مسلما هیچ کدام از آنها نمی خواهند یک ثانیه هم جای من باشند و این اصلا جوانمردانه نیست به خاطر رفتار ورزشی به یک بازیکن توهین و فحاشی شود. من در بازی هیچ واکنشی به رفتار آنها نداشتم و شاید هر کس دیگری جای من بود با توجه به فحاشی، بطری پرانی و … واکنش بدی نشان می داد. اما واقعا اکنون باید بگویم با توجه به رفتاری که با من شد خوشحالم که باعث شدم حسرت قهرمانی شان ۹ ساله شود!

    اما مسلما همانطور که گفتی این مساله را نباید به تمام طرفداران پرسپولیس ربط داد.

    همینطور است. آقای میناوند در تیم ما حضور دارند و یکی از پرسپولیسی های قابل احترام محسوب می شوند، آقای کریمی هم همیشه به ایشان ارادت دارم و شخصیت فوق العاده ای دارند. برخی از هواداران پرسپولیس در بازی روز گذشته هم در حال خروج تیم ما از استادیوم سمت من امدند و عکس یادگاری گرفتند و عذرخواهی کردند. اما مساله این است که فحاشی در تمام فرهنگ ها امری زشت است و جای هیچ بهانه ای ندارد. من سه سال پیاپی پیشنهاد پرسپولیس را رد کردم و این مساله به دلیل تمایلات استقلالی ام بود و این مساله هم نمی تواند دلیلی بر فحاشی باشد و کری خوانی در همه جا وجود دارد و هیچکس حق بی احترامی ندارد.

    واکنش فروزان به شعارهای هواداران پرسپولیس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • منابع اورجینال رباتیک