هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » رفع حرف و حدیث ها در مورد مبلغ های واقعی قراردادهای بازیکنان فوتبال ایرانی

    رفع حرف و حدیث ها در مورد مبلغ های واقعی قراردادهای بازیکنان فوتبال ایرانی

    رفع حرف و حدیث ها در مورد مبلغ های واقعی قراردادهای بازیکنان فوتبال ایرانی

    از زمانی که فهرست قراردادهای بازیکنان و مربیان لیگ برتر توسط سازمان لیگ منتشر شد ابهامات و حرف و حدیث های زیادی درخصوص صحت مبالغ آن مطرح شده است.
    رفع حرف و حدیث ها در مورد مبلغ های واقعی قراردادهای بازیکنان فوتبال ایرانی

    مبلغ واقعی قرارداد بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران

    رفع حرف و حدیث ها در مورد مبلغ های واقعی قراردادهای بازیکنان فوتبال ایرانی

    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمانی که فهرست قراردادهای بازیکنان و مربیان لیگ برتر توسط سازمان لیگ منتشر شد ابهامات و حرف و حدیث های زیادی درخصوص صحت مبالغ آن مطرح شده است.

    حالا پس از گذشت چند روز از این مساله سایت برنامه نود به رقمهایی از قراردادهای واقعی بازیکنان لیگ برتری دست پیدا کرده که به منظور شفاف سازی، این قراردادها را منتشر می کند.

    در میان بازیکنان تیم فوتبال استقلال کاوه رضایی و بختیار رحمانی علاوه بر مبلغ دریافتی طبق قرارداد منتشره در سازمان لیگ ۵۰۰ میلیون تومان هم به صورت نقد دریافت کرده اند.نحوه پرداخت پول به آنها به این صورت بوده که این بازیکنان مبلغ را از سوی بانک متعلق به انصاری، هوادار متمول استقلال به صورت وام بدون نیاز به بازپرداخت می گیرند و فرم هایی را در مقابل امضا می کنند که نیازی به پرداخت قسط های آن نیست. مشخص نیست محتوای فرم ها چه بوده و آیا در آینده بازیکنان مجبور می شوند وام ها را بازپرداخت کنند یا خیر که بعید است این اتفاق بیفتد.

    رضایی و رحمانی علاوه بر ۵۰۰ میلیونی که در کنار قرارداد خود گرفته اند، ۲۰۰ میلیون تومان از مبلغ قراداد اصلی خود را هم به صورت نقدی دریافت کرده اند. علاوه بر همه این ها قرارداد این بازیکنان ۱۰۰ میلیون تومان هم آپشن دارد که در صورت عملکرد مثبت به مبلغ قرارداد آنان اضافه می شود و به این ترتیب قرارداد آنها تا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا می کند.

    علاوه بر این بازیکنان تازه وارد، مهدی رحمتی، امید ابراهیمی و خسرو حیدری هم مبالغی علاوه بر قرارداد اعلام شده دریافت کرده اند.

    از ابتدا هم قراردادهای اعلام شده توسط سازمان لیگ واقعی به نظر نمی رسید و این که امین حاج محمدی با یک میلیارد و صد میلیون تومان بیشتر از بازیکنانی چون رضایی و رحمانی پول بگیرد با هیچ منطقی سازگار نبود و خبرهایی که سایت نود به آن دست پیدا کرد موید همین مساله بود.

    این پول به صورت هدیه از سوی انصاری به بازیکنان پرداخت شده تا به استقلالی شدن آنها کمک کند و او برخلاف هدایتی هوادار متمول پرسپولیسی ها نخواسته با آن سر و صدا راه بیندازد.

    درباره برخی بازیکنان پرسپولیس هم منابع خبری تاکید دارند وحید امیری، علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی مبالغی بیش از آن چه اعلام شده دریافت کرده اند و برای مثال وحید امیری ۴۰۰ میلیون بیشتر در کنار قرارداد خود گرفته است. مبلغ قرارداد بازیکنی مثل نورالهی هم ببیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است و با پرسپولیس ۷۰۰ میلیون تومان قرارداد بسته است.

    در میان تیم های شهرستانی هم بازیکنی مثل فرناندو ده خسوس با رقم اعجاب انگیز ۶۰۰ میلیونی اعلام شده به گسترش فولاد نپیوسته و دریافتی بیشتری از این مبلغ داشته است، رقمی که برای بهترین دروازه بان فصل قبل در حد بازیکنان متوسط گسترش فولاد است. یکی از سرمربیان لیگ برتری در گفتگو با نود این مساله را تایید می کند.

    مبلغ واقعی قرارداد حاج صفی با سپاهان هم روز گذشته توسط این سایت منتشر شد، در حالی که در برخی منابع خبری مبلغ این قرارداد ۱،۴ میلیارد تومان اعلام شده بود وی با سپاهان قرارداد ۱،۸ میلیاردی بسته است.

    فراموش نکنیم در گذشته بازیکنان مشکلات زیادی در وصول کل مبلغ قراردادهایی که بسته اند داشته اند و شاید به چنین روش های متوسل می شوند تا بتوانند به همه پول خود برسند و ممکن است ادعا کنند هدیه گرفتن و دریافت پول از افراد خارج از باشگاه اشکالی ندارد. نکته حائز اهمیت مهم در این میان عدم وجود شفافیت و تشکیل جدول هزینه های تیم ها و ثبت قراردادهای بازیکنان و مربیان در سایت سازمان لیگ با اطلاعات نادرست است که نتایج جالبی به دنبال ندارد.

    رفع حرف و حدیث ها در مورد مبلغ های واقعی قراردادهای بازیکنان فوتبال ایرانی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی