اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » تفریح و سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه خود را در ۱۸ مرداد ۹۵ ببینید+ فال متولدین هر ماه

    فال روزانه خود را در ۱۸ مرداد ۹۵ ببینید+ فال متولدین هر ماه

    فال روزانه خود را در ۱۸ مرداد ۹۵ ببینید+ فال متولدین هر ماه
    fal

    فال روزانه خود را در ۱۸ مرداد ۹۵ ببینید+ فال متولدین هر ماه

    فال روزانه متولدین فروردین

    ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

    فال روزانه متولدین اردیبهشت

    در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید.

    فال روزانه متولدین خرداد

    احتمال دارد که دوستان شما امروز نسبت به همیشه دوستانه‌تر با شما برخورد کنند، اما شما هنوز صداقت آنها را باور نکرده‌اید. شاید شما می ترسید شخصی که به شما خیلی نزدیک شده می‌خواهد از احساسات قلبی شما سوءاستفاده کند، اما احساس ناامنی خود شما باعث ایجاد تزلزل در افراد دیگر هم می‌شود. نداشتن پشتیبان مایه ناراحتی شماست. اگر شما به مکانی دوست داشتنی بروید، دیگر دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.

    فال روزانه متولدین تیر

    شما در بهترین شرایط برای خلاق بودن قرار دارید و این بستگی به خودتان دارد که بهترین راه را برای اثبات توانایی هایتان را، انتخاب نمایید. این موضوع فقط جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و باید به یاد داشته باشید که نمی توانید مسئولیت هایتان را کنار بگذارید. با اینکه تمایل دارید فعلا کمی تفریح کرده اما بهتر است بجای فرار از تعهداتی که دارید، ابتدا برنامه ریزی بکنید و سپس با آگاهی کامل یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. عاقلانه ترین کار این است که تمام وظایف و مسئولیت های خود را به درستی انجام داده و در کنار آنها به رویاهای خود فکر کنید.

    فال روزانه متولدین مرداد

    اگر شما اکنون زمان زیادی را برای دستیابی به هدفهایتان اختصاص ندهید، نارضایتی شما می تواند حتی بهترین شرایطتان را باطل کند. گذشت زمان به سود شما تمام می شود و این امکان را به شما می دهد که منتظر بمانید تا بهترین زمان برای شروع فعالیت فرا برسد. درضمن چشمها و قلبتان را به روی هدفهایتان باز نگه دارید.

    فال روزانه متولدین شهریور

    امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف‌های مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.

    فال روزانه متولدین مهر

    امروز یکی از دوستان و یا همکاران تان می‌تواند نقش یک کاتالیزور شگفت انگیز را برای شما بازی کند و بگوید که شما تقریبا هیچ کاری نمی‌توانید برای سرو سامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است که تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید، فکر می‌کنید که باید بسرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید.

    فال روزانه متولدین آبان

    شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ‌ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

    فال روزانه متولدین آذر

    امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می‌کنند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.

    فال روزانه متولدین دی

    در این هفته شما قبل از اینکه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید کارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع کنید زودتر هم کارهایتان را تمام خواهید کرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما که مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می‌شود که برایتان لازم است بر روی چیزهای کوچک و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمرکز کنید. اگر فقط یک بار نکات مبهم را برطرف کردید، بعد از آن شما می‌توانید بیشتر تفریح کنید.

    فال روزانه متولدین بهمن

    امروز ماه دردوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه خودآگاهی معنوی قرار دارد و شما هم وقت و فرصت کافی برای فکرکردن و تعمق کردن در مسائل معنوی را دارید. اما این موضوع ربطی به حوادث اجتماعی و یا نمایش‌های متملقانه ندارد. راه‌های خیلی زیادی برای نیایش کردن وجود دارد. راهی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

    فال روزانه متولدین اسفند

    امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش کنید.

    hafez فال روزانه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳فال روزانه خود را در ۱۸ مرداد ۹۵ ببینید+ فال متولدین هر ماه

    فال روزانه خود را در ۱۸ مرداد ۹۵ ببینید+ فال متولدین هر ماه

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • جعبه هدیه کتاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون