کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » سبک زندگی » مسائل زناشویی » شناخت همسر در دوران نامزدی

    شناخت همسر در دوران نامزدی

    شناخت همسر در دوران نامزدی

    دوران نامزدی مرحله ای است برای شکل گیری یک زندگی جدید‎ . بهترین راه برای شناختن همسر آینده تان، زیر نظر گرفتن ساده ترین رفتارهای او در دوران نامزدی است. اگر می خواهید مطمئن شوید که همسرتان در خانه مشترک تان صدایش را روی شما بلند نمی کند، چاره ای جز بررسی رفتارهایش در دوران نامزدی ندارید. در مثالی کوچک شرح میدهیم که مثلا مشاهده شیوه رانندگی او تا اندازه ای می تواند شما را در پی بردن به شخصیت واقعی او یاری دهد. نامزدتان چراغ قرمز را رد می کند؟ وقتی کسی با بی احتیاطی جلویش ترمز کرد چطور با او برخورد می کند؟ آیا هنگام رانندگی فحش می دهد یا در اتوبان لایی می کشد؟ اگر پاسخ شما به اغلب این سوال ها مثبت است، قطعا نمی توانید انتظار داشته باشید که شریک آینده زندگی تان در زندگی مشترک مردی مبادی آداب باشد و حرمت ها را به سادگی نشکند.

    شما نمی توانید تنها با یک رفتار در مورد نامزدتان حکمی کلی صادر کنید و او را به دسته خوب ها یا بدها برانید. اگر نمی خواهید بی گدار به آب بزنید، از کنار رفتارهای به ظاهر بی اهمیت روزمره او آسان نگذرید. مرد آینده شما همان کسی است که در خیابان، پشت میز شام یا لحظه تلویزیون تماشا کردن، می بینید.

    روند طلاق روز به روز در حال افزایش است و اگر به این مسئله از دریچه ای تازه نگاه کنیم خواهیم نیمی از این پدیده شوم به دلیل رفتارهای ناهنجار زوجین است.امروزه با حضور در دادگاههای خانواده متوجه خواهید شد که خیانت یکی از مهمترین دلایل طلاقبه شمار می رود و شاید بتوان گفت این تخم بدبینی و شک است که در دل جوانهای ما کاشته شده است.

    علی الخصوص زندگی با مردان شکاک که به هر بهانه کوچکی زنان خود را متهم به ارتباط با غیر و خیانت می کنند بسیار سخت است. این مردان رفتار های خود را کاملاً طبیعی تلقی می کنند و با عناوینی همچوم غیرت و تعصب این مشکل خود را توجیه می نمایند. در حالی که غیرت و تعصب دارای جایگاه خاص خود است و هیچ گاه از حیطه عقل و منطق خارج نمی شود و باعث آزار همسر نخواهد شد.

    %d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%b2%d8%af%db%8c

    شناخت همسر در دوران نامزدی

    اگر در دوران نامزدی به دلیل رفتارهای معقول و مطابق عرفتان از سوی نامزدتان مورد شماتت و سرزنش قرار گرفتید، به راحتی از این قضیه نگذرید زیرا شما در مرحله شناخت هستید پس هنوز راه حل های معقولانه ای پیش روی شما وجود دارد
    عدم شناخت صحیح و کافی در دوران نامزدی می تواند دختران جوان را در منجلابی از بد دلی و شکاکی همسر غرق کرده و زندگی را به کامشان تلخ نماید. پس یکی از مهمترین کارها دردوران نامزدی تلاش برای شناخت در مورد شک و بددلی در همسر آینده است. اگر هر کدام از این علائم را در نامزدتان دیدید باید سریعاً چاره ای بیندیشید و تصمیمی درست اتخاذ نمایید.

    راههای شناخت همسر در دوران نامزدی:

    * اگر در جلسه خواستگاری و یا در دوران نامزدی متوجه شدید که بیشتر از حد طبیعی در مورد گذشته شما، و اینکه آیا در گذشته شخص دیگری در زندگی شما حضور داشته است یا نه سوال پرسیده می شود شما به احتمال زیاد با مردی شکاک طرف هستید . اینگونه از مردان دائماً در این تصور به سر می برند که همسرشان در گذشته با شخص دیگری در ارتباط بوده است و همیشه در تلاش هستند که این مسئله را اثبات کنند.
    * مردان شکاک غالبآً درخواست های نامتعارفی دارند که در دروان نامزدی و یا حتی خواستگاری مطرح می کنند به طور مثال از شما می خواهند که دیگر با محرام خود مانند عمو ودایی و حتی برادر و پدرتان تماس بدنی نداشته باشید و از دست دادن با آنها هم خودداری کنید و یا اینکه درمقابل محارمتان حجاب داشته باشد.
    * درخواست های مکرر برای اینکه شمابه تنهایی از منزل خارج نشوید و حتماً کسی شما را همراهی کند و یا اینکه با اصرار ازشما بخواهد در تمام مواقع که از منزل بیرون می روید خودش شما را همراهی کند متعارف به نظر نمی رسد این گونه از مردها غالبآ در توجیه رفتار خود به نا مناسب بودن فضای اجتماع اشاره می کنند و عنوادن می کنند که قصد حمایت از شما را دارند.
    * اگر شما با تماسهای مکرر نامزدتان رو به رو هستید که در ابتدای تماس نیز از شما می پرسد:«کجایی؟» باید بدانید با مردی کنترل گر که می خواهد شما را در هر لحظه کنترل کند مواجهه هستید. بعضی دختران جوان این تماس های مکرر را به معنای دوست داشتن و علاقه زیاد فرض می کنند و تصور می کنند اگر غیر از این باشد طرف مقابل به آنها علاقه ندارد، اما باید بدانید اگر در این تله گرفتار شوید روزهای سختی را در پیش رو دارید.
    * اگر با نامزدتان برای تفریح به بیرون از منزل رفتید و متوجه شدید که نامزدتان در بیشتر مواقع در حال کنترل رفتار سایر افراد و مراقبت از شماست و حتی نسبت به رفتار دیگران خشمگین می شود باید منتظر رفتارهای نامعقولانه و بدلانه بعدی باشید.

    %d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%b2%d8%af%db%8c-1

    شناخت همسر در دوران نامزدی

    نشانه دیگری که در مردان شکاک وجود دارد این است که آنها تمام تلاش خود را خواهند کرد که ارتباط شما با مردان دیگر حتی اقوامتان را به حداقل برسانند این مردان از حضور در جمع های فامیلی سر باز می زنند و یا از شما می خواهد رفتار سرد و خشکی را با مردان فامیل و غریبه داشته باشید و حتی ممکن است کار را به جایی برسانند که از شما بخواهند در صورت هم کلام شدن از جانب آنها پاسخشان را ندهید.
    عدم شناخت صحیح و کافی در دوران نامزدی می تواند دختران جوان را در منجلابی از بد دلی و شکاکی همسر غرق کرده و زندگی را به کامشان تلخ نماید. پس یکی از مهمترین کارها دردوران نامزدی تلاش برای شناخت در مورد شک و بددلی در همسر آینده است. اگر هر کدام از این علائم را در نامزدتان دیدید باید سریعاً چاره ای بیندیشید و تصمیمی درست اتخاذ نمایید
    * مردان شکاک و بد دل غالباً با طرز لباس پوشیدن همسرانشان مشکلدارند حتی اگر لباس آنها مطابق با شرع و احکام اسلامی باشد. اگر شما لباسی می پوشید که تمام موازین اسلامی در آن رعایت شده و نامزدتان از شما می خواهد که پوششتان را تغییر دهید و مطابق خواسته او لباس بپوشید می توانید به بد دلی اومشکوک شوید.
    * حضور های بی موقع و سرزده در محل کار و یا خانه نیز از علائمی است که میتواند نشان دهد شما در آینده با مشکلات بیشتری رو به رو خواهید شد که اولین آن جلوگیری از ادامه کار شما در محیط بیرون از خانه است . شما باید بدانید نامزدتان حق ندارد به دلیل اینکه می خواهد از کار شما سر در بیاورد و یا بداند شما در چه حالی هستید سرزده به محل کار شما بیاید.
    * اگر در دوان نامزدی به دلیل رفتارهای معقول و مطابق عرفتان از سوی نامزدتان مورد شماتت و سرزنش قرار گرفتید، به راحتی از این قضیه نگذرید زیرا شما در مرحله شناخت هستید پس هنوز راه حل های معقولانه ای پیش روی شما وجود دارد.
    اگر با این نشانه ها مواجه هستید بهترین کار حفظ خونسردی و مذاکره است و در این میان نقش خانواده و مشاوره را نادیده نگیرید زیرا اگر اشتباه کنید ممکن است تاوان سختی را برای این اشتباه بپردازید.

    شناخت همسر در دوران نامزدی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • افست کتاب لاتین
  • چاپ کتاب آمازون
  • کتاب اورجینال
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال