حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » روانشناسی » چگونه زمان بیشتری را با عشق تان بگذرانید؟

    چگونه زمان بیشتری را با عشق تان بگذرانید؟

    چگونه زمان بیشتری را با عشق تان بگذرانید؟

    گاهی احساس می کنید که زمان با هم بودن واقعا محدود است و فقط می توانید برای دو یا سه ساعت در روز یا حتی هفته او را ببینید. اما نگران نباشید، با به کار بردن چند ترفند، قادر خواهید بود که زمان با هم بودن و به هم نسبت شادی میان تان را افزایش دهید.
    اگر در حال تجربه یک رابطه عاطفی هستید، طبیعی است که بخواهید زمان بیشتری را با شریک زندگی تان بگذرانید. اما گاهی احساس می کنید که زمان با هم بودن واقعا محدود است و فقط می توانید برای دو یا سه ساعت در روز یا حتی هفته او را ببینید. اما نگران نباشید، با به کار بردن چند ترفند، قادر خواهید بود که زمان با هم بودن و به هم نسبت شادی میان تان را افزایش دهید.

    ۱٫ صادق باشید
    مسلما اگر شما بخواهید که زمان بیشتری را با عشق زندگی تان بگذرانید، باید با او بیشتر در ارتباط باشید و به طور روشن و واضح خواسته دلتان را پیش او بازگو کنید.

    شاید او تصور کند که این زمان برای شما کافی است. پس اگر می خواهید که ارتباط تان بیشتر باشد، باید بیشتر با او در تماس باشید و افکار، نگرانی و راز دلتان را بیان کنید. اگر با او صادق باشید، او نیز از خواسته شما با خبر خواهد شد و برای برآوردن آنها تلاش بیشتری خواهد کرد.

    ۲٫ برنامه ریزی کنید
    اگر می خواهید زمان زیادی را در کنار عشق زندگی تان بگذرانید، باید از قبل برای آن برنامه ریزی کنید. هر کسی برنامه زندگی خود را دارد. اگر شما زمان خالی زیادی دارید، دلیل نمی شود که او نیز مانند شما بیکار باشد. هر کسی شیوه زندگی خود را دارد و اگر می خواهید در یک مسیر حرکت کنید باید از قبل در مورد آن فکر کرده و برنامه ریزی کنید. در این صورت بی هیچ استرسی از کارهای عقب مانده، لحظات هیجان انگیزی را در کنار یکدیگر تجربه خواهید کرد.

    za4-3538-1

    چگونه زمان بیشتری را با عشق تان بگذرانید؟

    ۳٫ تمام و کمال در اختیار او باشید
    زمانی با شریک زندگی تان قرار بگذارید که ذهن تان درگیر هیچ مسئله دیگری نباشد. بدین معنی که گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ خود را کنار بگذارید، تلویزیون را خاموش کنید و تمام انرژی تان را وقف او کنید. زمان محدودی که شما با یکدیگر سپری می کنید تنها در صورتی که واقعا متمرکز باشد، ارزش واقعی خود را نشان خواهد داد. در زمان حال زندگی کنید، گذشته و آینده را رها کنید تا زمان برایتان به بهترین شکل ممکن سپری شود، حتی اگر کوتاه باشد.

    ۴٫ سازگاری کلید هر رابطه ای است
    تا زمانی که تنها هستید می توانید هر برنامه ای که خود می پسندید، بچینید و طبق آن عمل کنید اما وقتی پای فرد دیگری نیز در میان می آید، همه چیز تغییر می کند. در این شرایط شما باید انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید.

    به عنوان مثال باید در مورد مکان، زمان یا نوع قراری که می خواهید با شریک زندگی تان بگذارید، به توافق برسید. اگر او تنها می تواند شما را در یک روز یا یک ساعت معین ببیند، به جای غر زدن در مورد کوتاهی زمانی که با او خواهید گذراند، بهتر است سر سازگاری فرود بیاورید و به جای کمیت، به کیفیت دیدار بیاندیشید تا بتوانید از زمان خود حداکثر استفاده را بکنید. سازگاری کلید موفقیت هر رابطه ای است.

    ۵٫ انتظارات معقولانه داشته باشید
    زمان آن است از خودتان بپرسید که آیا واقعا انتظاراتی که از شریک زندگی تان دارید، معقولانه است یا خیر. برای مثال، اگر که او هر روز به سر کار می رود و مجبور است صبح های زود بیدار شود، اما دلش می خواهد که جمعه ها تا ظهر بخوابد، نباید او را سرزنش کنید و مدام دم گوشش بگویید که علاقه ای به دیدار شما ندارد.

    آیا این خواسته ای که از او دارید واقعا از نظر شما منطقی است؟ یادتان باشد که برای دیدار، نه تنها شما بلکه طرف مقابل تان نیز باید شرایط لازم را داشته باشد. پس بهتر است آنچه ممکن و البته منطقی است را انتخاب کنید تا هیچ کس در این میان آسیب نبیند.

    ۶٫ به دنبال فعالیت های مشترک باشید 
    اگر می خواهید شریک زندگی تان از ساعات با هم بودن نهایت لذت را ببرد، طوری که دلش بخواهد زمان بیشتری را به شما سپری کند، باید به دنبال فالیت هایی باشید که هر دوی شما را خشنود کند. به عنوان مثال اگر شما از اسب سواری لذت می برید اما طرف مقابل تان از اسب می ترسد، بهتر است برنامه دیگری بچینید یا اگر که پیاده روی برای او کسل کننده است، فعالیتی انتخاب کنید که هر دویتان را به هیجان وا دارد، می خواهد شام خوردن در یک رستوران باشد یا نشستن لب دریا. مهم کیفیت زمانی است که با هم سپری می کنید.

    چگونه زمان بیشتری را با عشق تان بگذرانید؟

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی
  • جعبه هدیه کتاب
  • چاپ کتاب آمازون
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک