سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » جشن شکوفه ها در ۳۱ شهریور ۹۵ + زنگ مدرسه برای شکوفه‌ها به صدا در می‌آید

    جشن شکوفه ها در ۳۱ شهریور ۹۵ + زنگ مدرسه برای شکوفه‌ها به صدا در می‌آید

    جشن شکوفه ها در ۳۱ شهریور ۹۵ + زنگ مدرسه برای شکوفه‌ها به صدا در می‌آید

    مدارس کشور ۳۱ شهریور امسال شاهد ورود قریب به یک میلیون و چهار صد هزار کلاس اولی به عرصه علم هستند.

    جشن شکوفه ها در ۳۱ شهریور ۹۵ + زنگ مدرسه برای شکوفه‌ها به صدا در می‌آید
    به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهار علم با استشمام بوی مهر در مدارس آغاز می شود، بهاری که با ورود پرشور و شوق شکوفه های عرصه تعلیم و تربیت جلوه می کند و مدرسه ها نظاره‌گر خنده ها و گریه های کودکانی هستند که پای به دنیایی جدید گذاشته اند.
    بی شک این روز برای همه ما دربردارنده حسی نوستالژیک است؛ روزی که با گام های کوچک خود در مسیری پر فراز و نشیب و طولانی گام برداشتیم و آن روزها شوق بزرگ شدن و سواد آموزی بیش از هر رویدادی  برایمان ارزشمند بود.
    مدرسه برایمان با بوی مهر آغاز شد و گرچه در ادامه مسیر بی‌مهری‌ها و سختی‌هایی وجود داشت اما شوق کسب علم، آنقدر ارزشمند هست که مسیر پرفراز و نشیبش را تحمل کرد.
    میزبانی مدارس از یک میلیون و چهارصد هزار نوآموز
    زنگ مدرسه این بار برای نوآموزان بیشتری به صدا در می آید و شاهد افزایش تعداد کلاس اولی ها در مدارس هستیم که این امر گواه جامعه بسیار جوان بوده و امید است که آموزش هایی صحیح و اصولی در جهت شکل گیری این جامعه به کار گرفته شود.
    محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشن شکوفه ها در ۳۱ شهریور ماه خبر داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار کلاس اولی از امسال شروع به تحصیل می کنند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
    وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون و سیصد هزار دانش آموز در کلاس اول مشغول به تحصیل شدند، ادامه داد: امسال تمامی خانواده‌های دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی تحت آموزش قرار می‌گیرند.
    والدین کلاس اولی ها هم آموزش می‌بینند
    معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: هفته سوم شهریور ماه دوره‌های آموزشی ویژه اولیا دانش‌آموزان برگزار می‌شود. همچنین بخشی از آموزش‌ها نیز از هفته دوم مهر در نظر گرفته شده است و حداقل شش ساعت در هفته باید در این کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.
    در این راستا صادق صادقپور مدیر کل دفتر آموزش دبستانی بیان کرد: برای معاونان آموزش ابتدایی استان ها در این خصوص توصیه ها و پیشنهادات لازم ارائه شده است. از این گذشته، ارسال دستورالعمل آموزش والدین دانش آموزان کلاس اولی به استان ها انجام شده تا شرایط برای مشارکت آن ها افزایش یابد.
    کلاس ها اولی ها به چه مدارسی رفتند؟
    امسال فرآیند ثبت نام نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول خردادماه آغاز شد و تغییراتی نیز نسبت به سال گذشته داشت که شامل تحت پوشش قرار گرفتن نوآموزان پیش دبستانی در طرح سنجش است و که این مساله به روند اقدامات مداخله ای برای آنها در صورت وجود ناهنجاری کمک کننده است.
    محمد حسن عظیم‌عراقی معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش وپرورش استثنایی در خصوص طرح سنجش و ارجاع نوآموزان تا روز ۲۸ شهریورماه با بیان اینکه یک میلیون و ۲۴۰ هزار نفر موفق به انجام سنجش شده‌اند، گفت:  یک میلیون و ۹۰ نفر به مدارس عادی ورود پیدا کرده و ۱۴۳ دانش آموز مشکل بینایی، ۹۷ نفر مشکل شنوایی، ۳ هزار و ۱۴۰ نفر کم توان ذهنی و ۳۵ هزار دیر آموز شناسایی شده‌اند که به مدارس ویزه ارجاع داده می شوند البته دانش‌آموزان دیر آموز در مدارس عادی تحصیل می‌کنند.
    ورود معلمانی تازه نفس در عرصه تعلیم و تربیت
    همیشه مهم‌ترین دغدغه ای که خانواده ها برای فرزندانشان در مدرسه دارند، بهره مندی آنها از شرایط مناسب آموزشی و پرورشی است تا شاهد ثمره مناسب آن باشند که بی شک آموزش ها در دوره ابتدایی از اهمیت و حساسیت بالاتری برخوردار است چراکه بنیان آموزش برای دانش آموزان است و تاثیر بسزایی در شکوفایی استعدادها و حتی دوری از تحصیل دارد.
    معاون آموزش ابتدایی پیرامون وضعیت آمادگی مدارس ابتدایی در سال تحصیلی جدید عنوان کرد:  امسال شاهد ورود ۱۳  هزار معلم به دوره ابتدایی هستیم.
    وی اظهار داشت: این معلمان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان بوده  هرچند با ورود نیروهای جدید به این مقطع روبرو هستیم و بخشی از کمبود نیروی ما جبران می‌شود، اما از آنجا که هر ساله علاوه بر رشد جمعیت دانش آموزان، شاهد بازنشسته شدن و خروج تعدادی از نیروها هستیم، نیاز به تزریق معلم داریم.
    جشن شکوفه ها در ۳۱ شهریور ۹۵ + زنگ مدرسه برای شکوفه‌ها به صدا در می‌آید

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • منابع اورجینال رباتیک
  • افست کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • کتاب اورجینال