اطلاعیه سایت
حتما عناوین زیر و مطالب انتهای صفحه را ببینید !!!
رکورد بیشترین لایک عکس در اینستاگرام توسط سلبریتی جنجالی شکسته شد + عکس
معما و تست هوش عبور از رودخانه + پاسخ
محمد رضا گلزار و مهناز افشار کنار دیگ نذری اربعین + عکس
حضور علی کریمی در برنامه خندوانه رامبد جوان
جدیدترین عکس ساره بیات / حامد بهداد در سفر به کانادا + تصاویر
تصاویر زننده و داغ چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان + GEM
تصاویر جذاب مدلینگ شدن بهنوش بختیاری برای برند پاندورا
عکس های مدلینگ شدن آناهیتا نعمتی
عکس های جدید پوریا پور سرخ و مهراوه شریفی نیا بازیگران سریال کیمیا
جنایت جدید داعش : نصف کردن خبرنگار سوری از وسط + عکس
ماجرای کادر پزشکی بیمارستان خمینی شهر اصفهان و بخیه صورت کودک فقیر + کاریکاتور
نرم افزار SNAPCHAT/دسترسی بازار یاب ها به اطلاعات کاربران SNAPCHAT
پس از آنکه Snapchat از قابلیت های خود در زمینه پخش آگهی های تجاری رونمایی کرد، این شبکه اجتماعی همچنان به رشد روزافزون خود ادامه داده و اثری از کند شدن روند صعودی آن دیده نمی شود.
براساس نظرات و نقدهای منتشر شده از سوی کارشناسان، این پیام رسان محبوب به دنبال جلب نظر آن دسته از بازاریابانی است که بودجه قابل توجهی را برای تبلیغات محصولات خود در اختیار داشته و به دنبال استفاده از ظرفیت های موجود در زمینه پخش آگهی های تجاری درون برنامه ای هستند.
نرم افزار SNAPCHAT/دسترسی بازار یاب ها به اطلاعات کاربران SNAPCHAT
مدیران این پلتفرم اجتماعی پیام رسان به منظور جلب نظر شرکت های تجاری و کمک به آنها در هدف گرفتن مخاطبان و مشتریان موردنظر خود، از قابلیت جدیدی با نام Snap Audience Match رونمایی کردند که این ویژگی به شرکت های تجاری اجازه می دهد تا به لیست ایمیل ها و ID کاربران Snapchat دسترسی داشته و بتوانند این اطلاعات را با سایر ابزارهایی که این نرم افزار پیام رسان محبوب در اختیارشان قرار می دهد منطبق ساخته و در جهت افزایش میزان بازدید آگهی های خود از آن استفاده کنند. همچنین Snapchat به شرکت های تجاری اجازه می دهد تا کاربران این پیام رسان را براساس محتوایی که دنبال می کنند هدف آگهی های تجاری خود قرار دهند.
در همین ارتباط گروهی متشکل از ۵۰۰ بازاریاب که نخواستند نام شان فاش شود به رسانه ها گفته اند که مذاکرات با Snapchat به منظور راه اندازی آزمایشی ویژگی های جدید تبلیغاتی این شرکت در زمینه هدف گیری دقیق تر جمعیت مخاطبان برندها و شرکت های تجاری در آینده ادامه دارد. این خبر شدیدا از سوی شرکت ها و بازاریاب ها مورد استقبال قرار گرفته است.
Monika Ratner ، مدیر بخش استراتژی شبکه های اجتماعی در آژانس تبلیغاتی media agency معتقد است: «انتظار ما این است که تغییرات ایجادشده توسط Snapchat به بهبود وضعیت آگهی های تبلیغاتی پخش شده در این نرم افزار پیام رسان منجر شود. این موضوع در نهایت به افزایش سرمایه گذاری در این پلتفرم اجتماعی منتهی خواهد شد.»
وی در ادامه سخنان خود افزود: «هدف گیری صحیح مخاطبان و مشتریان از اهمیت بسیار زیادی خصوصا برای تقویت فروش از طریق شبکه های اجتماعی برخوردار است چراکه ما از کاربران دعوت می کنیم به مشاهده یا مطالعه محتوای تولید شده از سوی ما بپردازند، اما هرگز آنها را مجبور به انجام این کار نخواهیم کرد.»
بازاریاب های حوزه برندینگ نیز با اضافه شدن ویژگی های جدید از سوی Snapchat موافقند. Michael Scheiner نایب رئیس بخش برندینگ و ارتباطات در شرکت Abercrombie & Fitch می گوید: «چنانچه تعدادی از نوجوانان بخواهند اوقات خود را در کانال های مد در نرم افزار Snapchat بگذرانند، در این صورت آنها بهترین اهداف موجود برای تبلیغات تجاری ما محسوب خواهند شد.»
نرم افزار SNAPCHAT/دسترسی بازار یاب ها به اطلاعات کاربران SNAPCHAT
شایان ذکر است که براساس تغییرات صورت گرفته از سوی Snapchat دسترسی به اطلاعات حاصل از رفتارهای کاربران این پیام رسان محبوب نیز برای شرکت های تجاری و بازاریاب های شان امکان پذیر شده و بسیاری از شرکت ها و برندها قادر خواهند بود تا با استفاده از این ویژگی و رفتارهای کاربران، آنان را هدف آگهی های تجاری خود قراردهند.
ارائه این حجم وسیع از اطلاعات به شرکت های تجاری سبب اعتراض گروهی از کاربران نرم افزار پیام رسان Snapchat شده است چراکه آنان معتقدند این پلتفرم اجتماعی محدودیتی برای آگهی های بازرگانی قائل نبوده و حریم خصوصی آنها از بین رفته است.
در همین چارچوب Rebecca Lieb ، کارشناس صنعت تبلیغات و بازاریابی معتقد است ناخشنودی کاربران Snapchat با تغییرات اخیر این پیام رسان ادامه خواهد یافت چراکه معتقدند که با آنها همانند کالا رفتار شده است.
وی در ادامه سخنان خود گفت: «میان آنچه مردم می گویند و آنچه به آن عمل می کنند تفاوت زیادی وجود دارد بنابراین جملاتی نظیر هرگز دیگر از این شبکه اجتماعی استفاده نمی کنم چندان جدی نبوده و اغلب عملی نخواهد شد چراکه تجربه نشان داده است زمانی که شما به چیزی عادت می کنید، دل کندن از آن بسیار سخت و دشوار خواهد بود.»
نرم افزار SNAPCHAT/دسترسی بازار یاب ها به اطلاعات کاربران SNAPCHAT
-
محسن افشانی بازیگر سینما تلویزیون به خاطر حمل سلاح در پیج اینستاگرام خودش ب
-
ماجرای تیراندازی در فرودگاه مهرآباد/ آیا داعش در این حمله دست داشته است؟
-
بررسی گروگانگیری در بیمارستان به علت عدم پرداخت هزینه
-
علت فراموش کردن ۲۵ مسافر هواپیما توسط خلبان+پیام عذرخواهی
-
وضعیت خسارت و تعطیلی مدارس بر اثر سیل در آذربایجان شرقی+عکس
اخبار
آرشیو-
چذابه امروز وضعیت مرزهای عراق آخرین وضعیت مرزهای خوزستان شلمچه مهران
آخرین وضعیت مرزهای عراق شلمچه باز و چذابه موقتا بسته شد / تلاش برای رفع مشکل ادامه دارد استاندار خوزستان: پایانه مرزی شلمچه برای تردد زائران اربعین حسینی باز است همچنین مرز چذابه به صورت موقت از سوی کشور عراق بست...
-
ندیم امیری ؛ بازیکن افغانتبار تیم ملی فوتبال آلمان کیست و چطور به این تیم دعوت شد؟
-
سود نجومی که بانک ها از وام مردم به جیب میزنند!
-
خانواده میترا استاد نجفی را بخشیدند!
-
والیبال بازی کردن گلزار و علی کریمی در باشگاه
گالری عکس
آرشیو-
کافه اینستا با فریبا نادری زن ستاره مشهور ایرانی
اینستاگرام فریبا نادری | بازیگر معروف | فریبا نادری | اینستاگرام | بازیگر | تصویر | آخرین | اینستا کافه اینستا با فریبا نادری دراین قسمت از کافه اینستا مروری داریم بـه آخرین فعالیت هـای زن فری...
-
مدگردی با سحر قریشی | جالب ترین استایل های سحر قریشی
-
متن های تبریک تولد+ عکس نوشته خاص تولدت مبارک عشقم
-
عکس نوشته و جملات سنگین و معنا دار | سخنان بزرگان
-
سوپر استارها در کنسرت مهران مدیری | خواندن ترانه سوغاتی مرحوم هایده