شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » نرم افزار SNAPCHAT/دسترسی بازار یاب ها به اطلاعات کاربران SNAPCHAT

    نرم افزار SNAPCHAT/دسترسی بازار یاب ها به اطلاعات کاربران SNAPCHAT

    نرم افزار SNAPCHAT/دسترسی بازار یاب ها به اطلاعات کاربران SNAPCHAT

    پس از آنکه Snapchat از قابلیت های خود در زمینه پخش آگهی های تجاری رونمایی کرد، این شبکه اجتماعی همچنان به رشد روزافزون خود ادامه داده و اثری از کند شدن روند صعودی آن دیده نمی شود.

    براساس نظرات و نقدهای منتشر شده از سوی کارشناسان، این پیام رسان محبوب به دنبال جلب نظر آن دسته از بازاریابانی است که بودجه قابل توجهی را برای تبلیغات محصولات خود در اختیار داشته و به دنبال استفاده از ظرفیت های موجود در زمینه پخش آگهی های تجاری درون برنامه ای هستند.

    615-11-3b

    نرم افزار SNAPCHAT/دسترسی بازار یاب ها به اطلاعات کاربران SNAPCHAT

    مدیران این پلتفرم اجتماعی پیام رسان به منظور جلب نظر شرکت های تجاری و کمک به آنها در هدف گرفتن مخاطبان و مشتریان موردنظر خود، از قابلیت جدیدی با نام Snap Audience  Match  رونمایی کردند که این ویژگی به شرکت های تجاری اجازه می دهد تا به لیست ایمیل ها و ID کاربران Snapchat  دسترسی داشته و بتوانند این اطلاعات را با سایر ابزارهایی که این نرم افزار پیام رسان محبوب در اختیارشان قرار می دهد منطبق ساخته و در جهت افزایش میزان بازدید آگهی های خود از آن استفاده کنند. همچنین Snapchat به شرکت های تجاری اجازه می دهد تا کاربران این پیام رسان را براساس محتوایی که دنبال می کنند هدف آگهی های تجاری خود قرار دهند.

    در همین ارتباط گروهی متشکل از ۵۰۰ بازاریاب که نخواستند نام شان فاش شود به رسانه ها گفته اند که مذاکرات با Snapchat به منظور راه اندازی آزمایشی ویژگی های جدید تبلیغاتی این شرکت در زمینه هدف گیری دقیق تر جمعیت مخاطبان برندها و شرکت های تجاری در آینده ادامه دارد. این خبر شدیدا از سوی شرکت ها و بازاریاب ها مورد استقبال قرار گرفته است.

    Monika Ratner ، مدیر بخش استراتژی شبکه های اجتماعی در آژانس تبلیغاتی media agency  معتقد است: «انتظار ما این است که تغییرات ایجادشده توسط Snapchat به بهبود وضعیت آگهی های تبلیغاتی پخش شده در این نرم افزار پیام رسان منجر شود. این موضوع در نهایت به افزایش سرمایه گذاری در این پلتفرم اجتماعی منتهی خواهد شد.»

    وی در ادامه سخنان خود افزود: «هدف گیری صحیح مخاطبان و مشتریان از اهمیت بسیار زیادی خصوصا برای تقویت فروش از طریق شبکه های اجتماعی برخوردار است چراکه ما از کاربران دعوت می کنیم به مشاهده یا مطالعه محتوای تولید شده از سوی ما بپردازند، اما هرگز آنها را مجبور به انجام این کار نخواهیم کرد.»

    بازاریاب های حوزه برندینگ نیز با اضافه شدن ویژگی های جدید از سوی Snapchat موافقند. Michael Scheiner  نایب رئیس بخش برندینگ و ارتباطات در شرکت Abercrombie & Fitch می گوید: «چنانچه تعدادی از نوجوانان بخواهند اوقات خود را در کانال های مد در نرم افزار Snapchat  بگذرانند، در این صورت آنها بهترین اهداف موجود برای تبلیغات تجاری ما محسوب خواهند شد.»

    615-11-3c

    نرم افزار SNAPCHAT/دسترسی بازار یاب ها به اطلاعات کاربران SNAPCHAT

    شایان ذکر است که براساس تغییرات صورت گرفته از سوی Snapchat دسترسی به اطلاعات حاصل از رفتارهای کاربران این پیام رسان محبوب نیز برای شرکت های تجاری و بازاریاب های شان امکان پذیر شده و بسیاری از شرکت ها و برندها قادر خواهند بود تا با استفاده از این ویژگی و رفتارهای کاربران، آنان را هدف آگهی های تجاری خود قراردهند.

    ارائه این حجم وسیع از اطلاعات به شرکت های تجاری سبب اعتراض گروهی از کاربران نرم افزار پیام رسان Snapchat شده است چراکه آنان معتقدند این پلتفرم اجتماعی محدودیتی برای آگهی های بازرگانی قائل نبوده و حریم خصوصی آنها از بین رفته است.

    در همین چارچوب Rebecca Lieb  ، کارشناس صنعت تبلیغات و بازاریابی معتقد است ناخشنودی کاربران Snapchat  با تغییرات اخیر این پیام رسان ادامه خواهد یافت چراکه معتقدند که با آنها همانند کالا رفتار شده است.

    وی در ادامه سخنان خود گفت: «میان آنچه مردم می گویند و آنچه به آن عمل می کنند تفاوت زیادی وجود دارد بنابراین جملاتی نظیر هرگز دیگر از این شبکه اجتماعی استفاده نمی کنم چندان جدی نبوده و اغلب عملی نخواهد شد چراکه تجربه نشان داده است زمانی که شما به چیزی عادت می کنید، دل کندن از آن بسیار سخت و دشوار خواهد بود.»

    نرم افزار SNAPCHAT/دسترسی بازار یاب ها به اطلاعات کاربران SNAPCHAT

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب خارجی
  • چاپ کتاب لاتین
  • افست کتاب لاتین
  • منابع اورجینال رباتیک
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار