ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » لپ تاپ ، موبایل و تبلت » آینده سامسونگ را چگونه میبینید؟/نظراتی از شما کاربران درباره مدل بعد از گلگسی نوت ۷

    آینده سامسونگ را چگونه میبینید؟/نظراتی از شما کاربران درباره مدل بعد از گلگسی نوت ۷

    آینده سامسونگ را چگونه میبینید؟/نظراتی از شما کاربران درباره مدل بعد از گلگسی نوت ۷

    vs_samsung_note7_main2

    آینده سامسونگ را چگونه میبینید؟/نظراتی از شما کاربران درباره مدل بعد از گلگسی نوت ۷

    این هفته در مطلب «شما بگویید» با یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات اخیر دنیای تکنولوژی یعنی ماجرای طولانی گلکسی نوت ۷ به سراغ شما آمده بودیم. در مطلب اصلی داستان گلکسی نوت ۷ و تمام حواشی آن را با هم مرور کردیم و از شما خواستیم نظر خود را در مورد وضعیت آینده‌ی سامسونگ در حوزه‌ی تولید اسمارت‌فون‌ها پس از گلکسی نوت ۷ با ما در میان بگذارید. استقبال کاربران از سوال ما بسیار چشم‌گیر بود. بنابراین بیشتر از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و دعوت می‌کنیم در ادامه بخشی از بهترین نظرات را که در چند سرفصل مختلف دسته‌بندی کرده‌ایم بخوانید. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

    • برخی نظرات برای خوانایی بیشتر ویرایش شده‌اند. برای خواندن تمام نظرات به صورت دست‌نخورده می‌توانید به مطلب «شما بگویید؛ پس از گلکسی نوت ۷ آینده‌ی سامسونگ را چگونه می‌بینید؟» مراجعه کنید.
    • نظراتی که در این نوشته می‌آید از سوی مخاطبان دیجی‌کالا مگ منتشر شده و لزوما بیان‌گر دیدگاه‌های نویسنده نیست.

    سامسونگ به راحتی نمی تواند اعتماد گذشته را جلب کند

    The name:

    نوت ۷ می‌تونست فروش زیادی برای سامسونگ داشته باشه ولی به فاجعه تبدیل شد. فکر نکنم اون اعتمادی که سامسونگ در میان طرفداراش داشت رو بتونه باز پس بگیره. شاید تا یک سال آینده این تاثیر رو ببینیم. من خودم قصدم خرید گوشی S7 یا S8 بود ولی نظرم تغییر کرد…

    سام:

    سیاه و تیره درست مثل آن زمان نوکیا و زیمنس و… سامسونگ بیشتر بهتره به تولید برد و لوازم الکتریکی بپردازه تا گوشی.

    Ho3ein.Mz:

    … يه اشتباه آبروي چندين و چند ساله‌ي سامسونگ رو برد. به نظر من نبايد به خاطر يه اشتباه سامسونگ رو كلا كنار گذاشت ولي فكر نمي‌كنم مردم با من هم عقيده باشن. حقم دارن، چون از شركت بزرگي مثل سامسونگ اين انتظار رو ندارن. گل سر سبد گوشي‌هاي سامسونگ سري نوت بود كه به لطف اين فاجعه ديگه كسي اعتماد نمي‌كنه بخره. به نظر من فكر نمي‌كنم سامسونگ به اين زودي‌ها و به راحتي بتونه اعتبار بر باد رفته خودش رو پس بگيره.

    جواد گل محمدی:

    واقعا ناراحت کننده بود. به نظر می‌رسید دیگه داره سامسونگ به یه غول دست نیافتنی تبدیل می‌شه تو این صنعت و من خودم فکر می‌کردم سامسونگ بعد از نوت ۷ کم کم به سراغ کاملا اختصاصی شدن و تایزن بره. ولی خوب احتمالا باید دوباره یه بازه زمانی زیادی رو برای رسیدن به اونجا طی کنه.

    بهروز:

    شرکت سامسونگ پرونده تولید خودش رو خراب کرد و برای همیشه شرمنده مردم می‌شه …

    بابک۲:

    چنین اتفاقی هرگز فراموش نمی‌شه. بازی با جون مردم قابل بخشش نیست مخصوصا بعد از به ظاهر حل مشکل. سامسونگ باید بهای بسیار سنگینی بپردازه تا درس عبرتی برای بقیه هم بشه.

    امیرحسین مصطفوی:

    اتفاقی که برای نوت ۷ سامسونگ رخ داد به شدت من رو ناامید کرد. بازگشت اعتماد به برند سامسونگ قطعا برای مردم سخت خواهد بود. به شخصه با شنیدن این خبر از گوشی S7 Edge خودم می‌ترسم و به طور قطع اگر قبل از خرید این خبر منتشر شده بود، اقدام به خرید گوشی سامسونگ نمی‌کردم. اما در نهایت امیدوارم سامسونگ راهکاری رو برای بازگرداندن اعتماد مشتریانش داشته باشه چون معتقدم یکی از برترین کمپانی‌های حال حاضر صنعت موبایل هست …

    ایمان:

    عاقبت سامسونگ می‌شه مثل نوکیا … دیگه قابل اعتماد نیست.

    NAEEM:

    فقط در یک کلام می‌شه گفت کار سامسونگ به پایان رسید. فکر نکنم دیگه کسی گوشی‌های جدیدی که از سامسونگ تولید می‌شه رو بخره. مردم جون خودشون رو دوست دارن.

    مهدی:

    مطمئنا شرکت سامسونگ با این وضعیت بسیاری از مشتریان خودش را از دست خواهد داد. آتش گرفتن نوت ۷ برای سامسونگ یک فاجعه بود اما فاجعه بزرگتر این بود که این شرکت نتونست مشکل آتش گرفتن نوت ۷ را در مدل‌های تعویضی حل کنه.

    سامسونگ هنوز قابل اعتماد است

    جواد:

    … درسته از سامسونگ توقع نمی‌رفت این چنین فاجعه‌ای اونم تو پرچم دارش! ولی هنوز هم قابل اعتماده از نظر من و شاید بتونه با ارائه S8 با قیمت خیلی مناسب‌تر دوباره محبوبیت از دست رفته توسط نوت ۷ رو برگردونه.

    نادر خطیب کیانی:

    سامسونگ آن قدر پرونده‌ی درخشانی در تولید اسمارت‌فون داره که با یک ایراد درنوت ۷ خدشه‌ای به اعتبار درخشانش دراین زمینه وارد نمی‌شه …

    آرش:

    … سامسونگ بزرگتر از این حرفهاست که اعتبارش با معیوب در اومدن یک مدل خدشه دار بشه …

    ماجرای نوت ۷ فراموش خواهد شد

    امیر:

    به نظرم این حواشی به مرور زمان از بین خواهد رفت و به دست فراموشی سپرده خواهد شد. اما پرچ‌مدار بعدی سامسونگ با تاخیر خرید روبه‌رو خواهد شد. البته ضرر سامسونگ وقتی مشخص می‌شه که باید ببینیم، در این مدت دیگر پرچم‌دارهای شرکت‌های دیگر تا چه حد می‌تونن از این خلا استفاده کنند.

    علی:

    به نظر من فعلا به خاطر تازه بودن ماجرا خیلی از مردم واکنش تندی داشتن و برای معلوم شدن وضعیت سامسونگ باید یه مدت صبر کرد تا این اتفاق کمرنگ بشه. من خودم از طرفداران جدی سامسونگ هستم و منتظر نوت ۷ بودم اما حاضر نیستم به خاطرش ریسک کنم. برای این که سامسونگ اعتماد مردم رو دوباره به دست بیاره باید شاهد یه انقلاب تو پرچم‌دار بعدی (گلکسی اس ۸) باشیم. از نظر من سامسونگ نمی‌تونه فروش خوبی رو در اوایل برای گوشی‌های بعدی داشته باشه. اما پس از ثابت شدن سلامت گوشی طرفداران سامسونگ و حتی گروهی جدید حاضر به خریدن پرچم دار جدید می‌شوند. البته با سیاست سامسونگ که بعد از نوت ۷ داشته یعنی توجه به گوشی‌های میان‌رده با سخت‌افزار قدرتمند، ضرر زیادی متحمل سامسونگ نمی‌شه و می‌تونه از این مشکل بیرون بیاد. فقط مدتی زمان می‌بره که باید صبر کرد.

    محمد:

    … اونایی که فن واقعی هستن منتظر گوشی بعدی سامسونگ می‌مونن. شاید اگه همین الان رو ببینیم بگیم سامسونگ ضرر کرده و خیلی از مشتری‌هاش رو از دست داده. ولی مطمئنا چند سال دیگه این داستانا فراموش می‌شه و باز مردم به سمت سامی برمی‌گردن …

    حمید:

    انسان‌ها ذهن تاریخی بسیار ضعیفی دارن. فقط کافیه سامسونگ یه گوشیه قابل احترام و قابل اعتماد آماده کنه واسه فروش. اون وقت می‌بینید که چطور به فروش می‌ره و کسی دیگه یادش نمیاد که واسه نوت ۷ چه اتفاقی افتاده! با وجود تمام نگرانی‌ها به شخصه نیمه پر لیوان رو می‌بینم و این اتفاق ناگوار رو به فال نیک می‌گیرم که از حالا به بعد نه تنها سامسونگ بلکه بقیه برندها هم بیشتر روی تست‌های قبل از عرضه و همچنین کیفیت محصولات وقت بذارن!

    سعید:

    بی تردید این ضرر تا چند سال برای سامسونگ قابل جبران نیست. شک نکنید گوشی بعدی سامسونگ که احتمالا با نام گلکسی S8 به بازار میاد با تردید مردم روبرو خواهد شد. به نظر من کار سامسونگ برای جمع‌آوری گوشی‌ نوت ۷ تصمیم عاقلانه‌ای بود. به نظرم سامسونگ در چند سال آینده باز هم می‌تونه اعتبار خودشو برگردونه …

    .::Mahdi::.:

    به نظر من اعتبار و جایگاه سامسونگ به خاطر نوت ۷ به دست نیومده که بخواد با این گوشی از بین بره. سامسونگ شرکت بزرگیه و این مشکل هم به خاطر باتری پیش اومد و سامسونگ هم مسئولیتش رو با یه ضرر بزرگ پذیرفت. عقیده‌ی من اینه که همون‌طور که مسئول خاورمیانه سامسونگ در مصاحبه گفت سامسونگ هنوز طرح‌های بزرگی رو داره و اگه پرچمدار بعدی سامسونگ بیاد حتما دوباره فروشش خوب می‌شه و اعتبارش برمی‌گرده.

    سجاد:

    … اعتبار سامسونگ چیزی نیست که به سادگی و با یکی دو مدل گوشی به دست اومده باشه، پس با یک اشتباه (هر چقدر هم بزرگ) این اعتبار ضربه می‌خوره، ولی نه اونقدر که ما تصور می کنیم. سامسونگ خودش صاحب چندین فناوری پر مصرفه (مثل پردازنده، صفحه نمایش، باتری، چیپ‌های مودم و حتی سیستم عاملی مثل تایزن)، تا جایی که اپل قراردادهایی برای تامین قطعاتی مثل صفحه‌نمایش و پردازنده با سامسونگ بسته …

    علی:

    … تنها چیزی که می‌خوام بگم اینه که برندی که این همه ادم رو مجاب کرده که دربارش کامنت بذارن امکان نداره با یکی دو اشتباه کارش تموم شه. من هنوز مشکلات مربوط به اس ۵ و سال ۲۰۱۴ سامسونگ رو خوب یادمه. اون موقع تو همین سایت خبرشو خوندم که مدیر عامل موتورلا گفته سامسونگ به سرنوشت نوکیا دچار خواهد شد. در همون حال اپل داشت رکورد های تاریخی در سود کردن رو جابجا می‌کرد. ولی سامسونگ ورق رو کاملا برگردوند تا جایی که این موضوع دقیقا برعکس شد. در حالی که مشکلات سال ۲۰۱۴ سامسونگ شاید خیلی بزرگ تر از امسال بود. پس خیلی بعیده سامسونگ برای ادامه‌ی کار با مشکل خاصی روبرو بشه.

    سرنوشت سامسونگ به  گلکسی S8 گره خورده

    kian:

    سامی کلا تو کار کنار کشیدن نیست … مطمئنم اونقدر رو S8 کار می‌کنه تا دوباره مشتری‌هاش رو برگردونه. البته خیلی از مشتریای سامی سمت اپل رفتن و فک نکنم S8 به اندازه نوت ۷ فروش بره ولی خب واسه بازگشت باید تاوان داد.

    علی:

    به نظرم بازار امسال رو تا انتهای سال میلادی که کاملا از دست داد. ولی با رونمایی از S8 می‌تونه به بازار رقابت برگرده. به شرط این که کیفیت رو فدای سوددهی نکنه و همین‌طور با کمتر کردن قیمت S8 کاری کنه که مشتریان دوباره به سمت سامسونگ برگردن.

    عباس:

    … سرنوشت سامسونگ به گلكسي اس ٨ گره خورده. همه چيز به اون بستگي داره. اگه سامسونگ بتونه يه طرح جديد و موفق رو كنه به‌راحتي مي‌تونه اعتماد مردم رو دوباره جلب كنه. ولي اگه بدشانسي بياره ديگه سامسونگ كل اعتبارشو از دست مي‌ده …

    محمد امین سادات:

    همون‌طور كه همه مي‌دونن سامسونگ با اين اشتباه خودش رو از چشم‌ها انداخت و نام برند نوت رو هم خدشه‌دار كرد … در شرايطي مي‌تونه به جايگاه پيشين برگرده كه يك گوشي فوق پيشرفته و چشم‌گير همراه با فناوري‌هاي نوين ارائه كنه. اميدوارم كه اس ٨ بتونه حرفي براي گفتن داشته باشه و رقيب‌هايي مثل اپل رو از ميدان رقابت دور كنه.

    سبحان:

    … سامسونگ اعتمادی رو که طی چندین سال به وجود آورده در کمتر از ۳ ماه از دست داد. شاید یک شکست بزرگ در راه باشه یا یک پیروزی. یک برخواست یک گام. سامسونگ از تمام پتانسیل خودش استفاده می‌کنه تا اس ۸ رو بسازه. سامسونگ مجبور به ایجاد نوآوری می‌شه. سامسونگ مجبور می‌شه که اس ۸ رو عالی بسازه. وقتی کلمه‌ی مجبور به کار برده می‌شه یعنی این که سامسونگ اگه این کار رو نکنه حتما شکست می‌خوره …

    مهدی:

    … اگر سامسونگ تمام تجربیاتشو بذاره روی S8 و یه چیز جدید و جذاب مثل قبلا که اج بودن رو به گوشیا آورد به این گوشی اضافه کنه و یه برنامه تبلیغاتی گسترده روش انجام بده می‌تونه تا حدودی ضرر رو جبران کنه و اعتماد از دست رفتش رو بدست بیاره.

    آینده سامسونگ بهتر خواهد شد

    عرفان:

    … همه اشتباه می‌کنند. آینده سامسونگ به نظر من بهتر هم شد با این اشتباه، چون مطمئن باشید وقتی بخواد اشتباهش رو جبران کنه مطمئنا محصولات بهتر ی می‌سازه. من که منتظر S8 می‌مونم. چون فکر می‌کنم سامسونگ قراره یه تغییری توی سبک گوشی‌هاش بده.

    sina:

    … من خودم هیچ وقت به محصولات سامسونگ علاقه نداشتم و نخواهم خرید ولی شکی در کیفیت این شرکت نیست. طبیعتا سامسونگ یه چند سالی عقب افتاد ولی همون قدری که نوت ۷ خراب کرد اس ۷ ترکوند. پس تو این شرایط با سایر گوشی‌ها و محصولات موفق سامسونگ نابودی این شرکت محاله. سامسونگ با موفقیت باز خواهد گشت فقط نیاز به خلاقیت‌های بیشتری داره که این عقب موندگی رو تو مدت زمان سریعی جبران کنه.

    repairman:

    همون‌طور که از قدیم گفتند هر شکست سرآغاز یک پیروزی است. و من مطمئن هستم که سامسونگ از این شکست درس می‌گیره و برای به دست آوردن دوباره اعتماد مشتری‌هاش محصولات بهتر و با قیمت کمتری تولید می‌کنه.

    رایا:

    … مسلما و به قطع و یقین همانطور که شایعات هم ادعا می‌کنند این نوت آخرین نوت سامسونگ بود … پس گام اول حذف برند نوت خواهد بود. به نظر من در گام دوم شاهد استراتژی خواهیم بود که تولیدکنندگان دیگر گوشی موبایل مدتها است آن را در دستور کار خود داشته‌اند. یعنی طراحی‌های متفاوت برای رده‌های مختلف محصولات. پس شاید سامسونگ هم ناگزیر برای کمک به مشتریان در فراموش کردن خاطره‌ بد نوت ۷، دست به یک تغییر اساسی در طراحی گوشی‌های پرچم‌دار خودش بزنه. شایعات مبنی بر حذف دکمه فیزیکی خانه در گلکسی S8 این گام دوم رو هم تایید می‌کنند. گام سوم که هنوز هیچ سند و مدرکی دال بر اون وجود نداره، تغییر زمان معرفی و ارائه گوشی‌های رده بالای سامسونگه. چه بسا تعجیل سامسونگ در معرفی نوت ۷ قبل از آیفون‌های ۲۰۱۶ باعث و بانی این فاجعه تلخ بوده باشه. در نهایت و در گام چهارم باید شاهد تغییر سیاست‌های قیمت‌گذاری سامسونگ هم باشیم. شاید با این ترفند سامسونگ موفق بشه بخشی از خریداران بالقوه که این ملاک اولویت بالایی در انتخابشون داره رو تور کنه. در نهایت آینده درخشانی رو برای سامسونگ پیش‌بینی می‌کنم، چون یکی از بزرگترین شکست‌های چند سال اخیر دنیای موبایل رو تجربه کرد و قطعا درس‌های بزرگی از این شکست خواهد گرفت.

    hazhir:

    سامسونگ شرکت بزرگیه با کلی متخصص خبره. حتما این مشکل رو حل می‌کنن. از قبل هم قوی‌تر می‌شن چون مجبورن بهتر باشن.

    احد:

    صد درصد سکوی پرشی می‌شه برای سامسونگ. بعضی دوستان چنان نظر می‌دن انگار چی شده. همه کمپانی‌های معروف دنیا دچار چنین مشکلاتی می‌شن. ناسا هم ماهوارش منفجر می‌شه. باتری ماشین فوق‌گران تسلا هم مشکل داشت. تویوتا هم فراخوان زد …

    Ali Rostami:

    … سامسونگ همیشه در حال نوآوری و پیشرفت بوده و خواهد بود. از این مشکل هم بزرگ درسی بزرگتر گرفته که باعث پیشرفتش می‌شه …

    سامان:

    بنده به نوبه خود و به عنوان فردی که اخبار تکنولوژی‌های روز دنیا رو دنبال می‌کنه عقیدم بر اینه که سامسونگ پیشرفت بیشتری خواهد کرد. به این علت که ممکنه انفجار باتری‌های سری نوت ۷ سامسونگ نقطه عطفی برای تغییر باتری‌ها چه از نظر فیزیکی و چه از نظر دوام باشه و یک درس بزرگ برای شرکت سامسونگ باشه. خب هر شکست مقدمه یک پیروزیه.

    راه حل سامسونگ ایجاد تغییرات وسیع‌تر است

    محمدعلی بهرامیان:

    جواب سختي دار. تو صنعت تكنولوژي و اسمارتفون فقط كافيه يك مهره بهم بخوره تا همه چي رو از هم بپاشونه. سامسونگ راه بازگشت داره ولي نه با اندرويد. نه با طراحي دو سال اخير. نه با آپديت سخت افزاري. راه برگشت سامسونگ توسعه‌ی سيستم‌عامل تايزن براي گوشي‌هاي پرچمداره. يك طراحي كاملا متفاوت نسبت به قبل. پردازنده اختصاصي قوي‌تر، خلاقيت در طراحي قسمت‌هاي مختلف دستگاه، به‌كارگيري طراحي‌هاي قديمي و زيباي سري نوت با پوشش چرم، لوازم جانبي پر استفاده و جديد مثل هدست‌هاي VR جديد، لنزهاي مختلف، قلم با تكنولوژي‌هاي جديدتر و صفحه‌ی اج پركاربردتر. سامسونگ وقتي مي‌تونه به اوج برگرده كه يك تحول تو دنياي تكنولوژي به وجود بياره. الان بهترين وقت براي اين كاره چون تمامي شركت‌ها حتي سامسونگ هم تو ساخت اسمارتفون به بن‌بست رسيدند …

    محمدرضا:

    … با توجه به زمان‌بر بودن روند تغییر ذهنیت منفی نسبت به یک برند، سامسونگ می‌تواند ویژگی‌های متمایز کننده‌ی نوت را نه تنها در سری S Edge بلکه در طیف وسیع‌تری از محصولاتش (مانند تبلت‌های هیبریدی، کروم‌بوک و…) قرار دهد. برای کمرنگ کردن تاثیر فاجعه در نقش آینده‌ی شرکت، همراهی با پیشگامان ارایه دگرگونی بعدی دنیای تکنولوژی مانند واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و… به اتکای ۷۰ میلیارد دلار سرمایه، گزینه‌ی منطقی خواهد بود.

    آینده سامسونگ را چگونه میبینید؟/نظراتی از شما کاربران درباره مدل بعد از گلگسی نوت ۷

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب لاتین
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی