اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » تازه های تکنولوژی » معایب و مزایا تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل ۵۸PUT8509/جدیدترین مدل تلوزیون فلیپس+عکس+نقد و بررسی

    معایب و مزایا تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل ۵۸PUT8509/جدیدترین مدل تلوزیون فلیپس+عکس+نقد و بررسی

    معایب و مزایا تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل ۵۸PUT8509/جدیدترین مدل تلوزیون فلیپس+عکس+نقد و بررسی

    philips-4k-uhd-smart-tv-main

    معایب و مزایا تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل ۵۸PUT8509/جدیدترین مدل تلوزیون فلیپس+عکس+نقد و بررسی

    فیلیپس یکی از نام‌آشناترین برندهای لوازم برقی در بین ماست. بسیاری از ما لوازم گوناگونی از این برند هلندی را در اطراف خود داشته‌ایم. از لوازم برقی شخصی گرفته تا لوازم آشپزخانه و البته وسایل صوتی و تصویری. فیلیپس از سال ۱۹۲۵ میلادی به عرصه‌ی تولید تلویزیون پا گذاشت و همواره نامی محبوب و قابل اعتماد بوده است. می‌توان گفت فناوری نمایش تصویر، بسیاری از پیشرفت‌هایش را مدیون واحدهای تحقیق و توسعه‌ی این برند پیشرو و موفق است. فیلیپس هم همگام با پیشرفت فناوری حرکت کرد و حالا در دهه‌ی دوم قرن بیست و یکم محصولاتی را ارائه داده است که می‌توان صفت مدرن را با خیال راحت برای آن‌ها به کار برد. تلویزیون‌هایی که علاوه بر داشتن ویژگی‌ها و توانایی‌های روز دنیای تلویزیون، از ابداعاتی منحصر به فرد نیز بهره می‌برند. مسیر طی شده توسط فیلیپس در تولید تلویزیون دلیل محبوبیت این برند را به خوبی نمایان می‌کند. در دوران اقتدار برندهای ژاپنی و کره‌ای، فیلیپس به زیبایی اصالت اروپایی خود را به رخ رقبای قدرتمندش می‌کشد.

    فیلیپس با ارائه‌ی سری Amblight فناوری جدیدی را به بازار داغ تلویزیون‌های پیشرفته ارائه کرد. فناوری Amblight به مجموعه لامپ‌هایی با توانایی تغییر رنگ گفته می‌شود که در قاب پشتی تلویزیون جای گرفته‌اند و نوری متناسب با رنگ نمایش داده شده در تصویر را به فضایی پشتی تلویزیون می‌تابانند. این تکنولوژی علاوه بر زیبایی فوق‌العاده احساس تصویری بزرگ‌تر از قاب تلویزیون را به کاربر القا کرده و باعث می‌شود تا لذت دیدن تصاویر چندین برابر شود. مدل ۵۸PUT8509 از صفحه‌ای ۵۸ اینچی بهره می‌برد که توانایی پخش تصاویر با کیفیت ۴K یا همان Ultra HD را دارد. یکی از فناوری‌های به کار رفته در ساخت این تلویزیون Pixel Plus است که تا حد زیادی یکی از قدیمی‌ترین ایراد‌های تلویزیون‌های مدرن را حل کرده. به کمک این فناوری رنگ سفید در تصاویر بسیار درخشان‌تر و رنگ سیاه با عمق بیشتری نمایش داده می‌شوند. همچنین کاربر در هنگام پخش ویدیوهای آنلاین یا ویدیوهایی با کیفیت DVD، تصاویر را با وضوح و درخشش بسیار بالاتری مشاهده خواهد کرد.

    ویژگی‌ها

    امروزه تقریبا همه‌ی افراد فارغ از سن و جنسیت صاحب یک دیوایس هوشمند مانند گوشی موبایل یا تبلت هستند. به کمک اپلیکیشن رایگانی که فیلیپس در اختیار کاربران تلویزیون‌های هوشمند خود قرار داده، به راحتی می‌توان بین این دیوایس‌ها و تلویزیون ارتباط برقرار کرد و از کنترل تمامی جزییات مورد نیاز لذت برد. تجربه‌ی کاربری نشان می‌دهد که فیلیپس یکی از ساده‌ترین رابط‌های کاربری را بر بستر دیوایس‌های هوشمند ارائه کرده است.

    از طرف دیگر به لطف فناوری پیشرفته‌ی Wi-Fi Miracast کاربر این تلویزیون می‌تواند هرآنچه که بر روی صفحه‌ی دیوایس هوشمند رخ می‌دهد را به صورت هم‌زمان روی صفحه‌ی تلویزیون خود نمایش دهد. فرقی نمی‌کند مشغول ورق زدن آلبوم عکس‌های خود هستید یا ویدیویی را که از یک دورهمی خودمانی گرفته‌اید تماشا می‌کنید. حتا اگر با دیوایس خود مشغول بازی کردن هم باشید می‌تواند به سادگی و با استفاده از تکنولوژی WiFi دیوایس خود را به تلویزیون متصل کرده و به صورت هم‌زمان تصاویر روی صفحه‌ی دیوایس هوشمند خود را تماشا کنید.

    لذت دیدن تصاویر در این تلویزیون تنها به صفحه‌ی ۵۸ اینچی و کیفیت Ultra HD آن ختم نمی‌شود. علاوه بر رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسلی این تلویزیون، امکانات دیگری نیز منتظر شما هستند. یکی دیگر از قابلیت‌های تلویزیون فیلیپس ۵۸PUT8509  توانایی نشان دادن تصاویر سه بعدی است. تکنولوژی Active 3D تصاویری با عمق و کنتراست فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد. نمایش تصاویر با شباهتی مثال زدنی به تصاویر واقعی که چالشی جدی از سوی فیلیپس برای رقبا محسوب می‌شود. اما به جز نمایش تصاویر سه‌بعدی، این تلویزیون قابلیت عمق دادن به تصاویر دو بعدی و شبیه ساختن آن‌ها به تصاویر دنیای ۳D را هم دارد که قابلیتی هیجان‌انگیز و جالب توجه است. به همراه این تلویزیون دو عینک سه بعدی اکتیو با کیفیتی فوق‌العاده نیز عرضه می‌شود تا به سادگی بتوان لذت تماشای تصاویر سه‌بعدی را تجربه کرد.

    90fe2d4a-0c41-4a1e-8a1c-907799d47fd0

    معایب و مزایا تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل ۵۸PUT8509/جدیدترین مدل تلوزیون فلیپس+عکس+نقد و بررسی

    راه‌های ارتباطی

    یکی از مهم‌ترین درگاه‌های ارتباطی تلویزیون‌های مدرن پورت‌های HDMI هستند. پخش‌کننده‌ی دیسک‌های DVD و BlueRay، کنسول‌های بازی، گیرنده‌های دیجیتال و بسیاری دیگر از ابزارهای چند رسانه‌ای، بالاترین سطح کیفیت صدا و تصویر خود را از طریق درگاه‌های HDMI منتقل می‌کنند و هرچه تعداد این درگاه‌ها بیشتر باشد برای کاربر تلویزیون وضعیت مطلوب‌تری را ایجاد می‌کند. تلویزیون۵۸PUT8509  فیلیپس به چهار درگاه HDMI مجهز شده که این تعداد برای یک تلویزیون با این مشخصات مناسب به نظر می‌رسد. البته تجهیز این تلویزیون بهHDMI  باعث نشده تا درگاه‌های ارتباطی قدیمی‌تر صدا و تصویر حذف شوند. فیلیپس یک درگاه component  و یک درگاه composite نیز برای این محصول خود تعبیه کرده تا بتوان دستگاه‌ها قدیمی‌تر که درگاه خروجی HDMI ندارند را نیز به این تلویزیون متصل کرد. یک ورودی آنتن نیز در پشت دستگاه قرار گرفته که برای گیرنده‌ی دیجیتال داخلی تلویزیون کارایی دارد. خروجی‌های صدا درگاه‌های دیگری هستند که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده‌اند. یک درگاه ۳.۵ میلی‌متری که برای هدفون یا انتقال صدا به صورت آنالوگ استفاده می‌شود و یک خروجی دیجیتال که با استفاده از کابل اپتیکال صدا را به آمپلی‌فایر یا سیستم صوتی خانگی منتقل می‌کند. اما برای یک تلویزیون هوشمند مهم‌ترین ارتباط اتصال به اینترنت است که در این تلویزیون هم به صورت بی‌سیم و با استفاده از فناوری WiFi و هم از طریق یک درگاه LAN صورت می‌گیرد. دو درگاه USB نیز وظیفه‌ی انتقال اطلاعات کاربر به تلویزیون را بر عهده دارند.

    77960ba2-b97b-4020-9970-552468760024

    معایب و مزایا تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل ۵۸PUT8509/جدیدترین مدل تلوزیون فلیپس+عکس+نقد و بررسی

    یک تلویزیون و دیگر هیچ

    گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و مدیاپلیر تعبیه‌شده در این محصول فیلیپس، میز تلویزیون شما را تا حد زیادی خلوت خواهد کرد. کاربر این تلویزیون می‌تواند فایل‌های چندرسانه‌ای خود را روی یک حافظه‌ی USB کپی کرده و از طریق یکی از درگاه‌های USB این تلویزیون به مدیاپلیر رسانده و با بالاترین کیفیت مشاهده کند. تنوع پشتیبانی از فایل‌های متفاوت در این تلویزیون در نوع خود حیرت‌انگیز است. تقریبا فرمتی از فایل‌های صوتی و تصویری وجود ندارد که توسط این تلویزیون پشتیبانی نشود. از طرفی گیرنده‌ی دیجیتال داخلی قوی و باکیفیت این دستگاه، دسترسی به شبکه‌های دیجیتال داخلی را با کیفیت SD و HD ممکن می‌کند. نمایش‌دهنده‌ی عکس با فرمت‌های مختلف نیز از دیگر توانایی‌های این تلویزیون محسوب می‌شود. همان‌قدر که کیفیت پخش تصاویر در یک تلویزیون مهم است، کیفیت و رسابودن صدا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. فیلیپس در کیفیت صدا نیز مانند تصویر سنگ‌تمام گذاشته و دو بلندگوی ۱۰ واتی را در این تلویزیون تعبیه کرده است. شاید یکی از قابلیت‌های مهم یک تلویزیون ۵۸ اینچی تولید ۲۰ وات صدا از طریق دو بلندگوی داخلی باشد؛ چرا که دو بلندگوی ۱۰ واتی انتخابی است که در اکثر تلویزیون‌های بزرگ‌ تولیدشده توسط تولیدکنندگان معتبر دیده می‌شود و به همین دلیل این محصول فیلیپس می‌تواند صدای قدرتمندی را به گوش شما برساند. این صدا باز هم به خلوت‌ترشدن میز تلویزیون شما کمک می‌کند و می‌تواند با توجه به وجود یک مدیاپلیر قدرتمند، نقش یک پخش‌کننده‌ی موسیقی خوب را برای شما ایفا کند.

    a89ecbd1-b4be-428c-95d1-1cbe3b222298

    معایب و مزایا تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل ۵۸PUT8509/جدیدترین مدل تلوزیون فلیپس+عکس+نقد و بررسی

    در پایان…

    یک تلویزیون برای آینده. یک پرچم‌دار ارائه شده از سوی فیلیپس که با استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها ساخته شده و ابداعاتی منحصربه‌فرد آن را از رقبایش متمایز می‌کند. کیفیت بالای ساخت و تصویر این تلویزیون در کنار فناوری Amblight بدون شک هر بیننده‌ای را میخ‌کوب می‌کند. به عنوان یک تلویزیون هوشمند، وجود یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای در کنار سیستم‌عاملی قابل قبول با قابلیت نصب اپلیکیشن و گشت‌وگذار در میان صفحه‌های وب، ۵۸PUT8509 یک انتخاب هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. کنترل از راه دوری که برای این تلویزیون طراحی شده، تصویر جدیدی از این ابزار قدیمی را به ما نشان می‌دهد. یک کنترل کاربردی که در یک روی آن شاهد صفحه کلید کلاسیک و مشابه اکثر کنترل‌های از راه دور و در روی دیگر شاهد یک صفحه کلید کامل هستیم که برای یک تلویزیون هوشمند ابداعی بسیار کاربردی به شمار می‌رود. البته کنترل اکثر تلویزیون‌های هوشمند این روزها به پوینتر یا نشان‌گر مجهز شده‌اند که عدم وجود آن در این محصول فیلیپس می‌تواند ضعف به شمار رود. در مجموع باید گفت شاید قیمت این تلویزیون از مدل‌های هم‌رده‌اش در برندهای دیگر بیشتر باشد، اما کیفیت بالای ساخت، در اختیار داشتن فناوری‌های منحصر به فرد و در آخر نام فیلیپس این اختلاف قیمت را توجیه می‌کند.

    Pros

    • سیستم‌عامل Smart Hub
    •   کیفیت تصویر ۴K

    Cons

    • ندارد

    معایب و مزایا تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل ۵۸PUT8509/جدیدترین مدل تلوزیون فلیپس+عکس+نقد و بررسی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • چاپ کتاب لاتین
  • جعبه هدیه کتاب
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • منابع اورجینال رباتیک
  • کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون