هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » سبک زندگی » خانه داری » اشتغال زنان در خانه/ترفند درآمد زایی زنان خانه دار در منزل

    اشتغال زنان در خانه/ترفند درآمد زایی زنان خانه دار در منزل

    اشتغال زنان در  خانه/ترفند درآمد زایی زنان خانه دار در منزل

    چگونه به عنوان یک زن خانه دار درآمد داشته باشیم

    اشتغال زنان در  خانه/ترفند درآمد زایی زنان خانه دار در منزل

    خانه دار بودن به این معنا نیست که محکوم به کسب درآمد پایین یا صفر هستید و بسیاری از زنان خانه دار با فروش محصولات به صورت آنلاین یا روش های دیگر درآمد قابل توجهی کسب می کنند. با ظهور اینترنت، زنان بیشتر و بیشتری قادر به عرضه ی محصولات و کسب درآمد از مهارت ها و توانایی خود از طریق وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی هستند.

     

    چگونه

    ۱

    مهارت های خود را ارزیابی کنید: سفر شما برای کسب درآمد بیشتر با نگاهی به چیزهایی که از آن لذت می برید آغاز می شود. اغلب، علاقه را می توان به درآمد تبدیل کرد، به خصوص اگر با مهارت و یا تجربه همراه شود. به عنوان مثال، ممکن است از پخت و پز، ورزش، نوشتن، ریاضیات، تعمیر خودرو، یا باغبانی لذت ببرید. این ها همه می توانند به فرصتی برای کسب درآمد تبدیل شوند. علایق را بررسی کنید و مواردی را که قابل اجرایی شدن هستند علامت بزنید.

    ۲

    تجربه های قبلی خود را ارزیابی کنید: نگاهی به تجربه های قبلی راه بسیار خوبی برای کشف فرصت های درآمد زایی است. این تجربه ها می توانند شامل اشتغال، دوره های آموزشی، فعالیت های زمان فراغت، یا هر چیز دیگری که انجام داده اید باشد. تجربه ها و علایق خود را بررسی کنید و گزینه را که هم به آن علاقه دارید و هم تجربه ی کافی در آن دارید انتخاب کنید.

    ۳

    برای برقراری تعادل بین کار و مسئولیت های خانه برنامه ریزی کنید: خانه دار بودن مستلزم انجام کارهای زیادی است و بسیاری آن را یک کار تمام وقت درنظر می گیرند.اختصاص زمان برای کسب درامد به معنی دوری از مسئولیت های خانه است. به مصرف زمان خود در منزل دقت کنید و ببینید برای یافتن زمان خالی چه کارهایی را می توانید رها کنید. برای مثال شاید چندین ساعت را به تمیز کردن اختصاص می دهید. به راهی برای کمتر کردن زمان تمیز کردن و یا سپردن مسئولیت آن به دیگران فکر کنید. مراقبت از کودکان نیز بسیار وقت گیر است. بسته به کار مورد نظرتان، می توانید مهدکودک یا کمک گرفتن از یک آشنا را به مدت چند ساعت در روز انتخاب کنید.

    ۴

    در ادامه چند پیشنهاد برای خانم های خانه دار می اید اما خود را به این موارد محدود نکنید. کارهای زیادی وجود دارند که بر اساس علاقه ی شما می توانند در خانه انجام شوند:

    ۵

    نگهداری از فرزند سایرین: اگر در حال حاضر مادر هستید، گنجینه ای از تجربه و مهارت محسوب می شوید که برای والدین شاغل مفید است. بسیاری از والدین به دنبال راهی برای نگهداری کوتاه مدت از کودکان خود هستند اما مهدکودک ها اغلب گران هستند و یا بابت نحوه ی برخورد با کودک در آنجا نگران هستند. به احتمال زیاد می توانید خانواده ای را بیابید که تنها لازم است چند ساعت در روز از فرزندشان مراقبت کنید و در عین حال درآمد مناسبی داشته باشید. می توانید از وب سایت های تبلیغاتی یا کانال ها و گروه های درون شبکه های اجتماعی برای تبلیغات خود استفاده کنید.

    ۶

    معلم آنلاین و یا خانگی شوید: اگر هر گونه دانش تخصصی دارید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. ایام امتحانات و ایام تابستان برای مطالعه ی کنکور مناسب ترین زمان برای تبلیغ تدریس خصوصی است. سعی کنید تخفیف هایی در نظر بگیرید. برای مثال بگویید اگر با خود شاگرد دیگری را نیز به کلاس بیاورند ده درصد از هزینه را برای معرف کسر خواهید کرد. بدین صورت می توانید هر روز به تعداد شاگردهای خود اضافه می کنید.

    ۷

    محصولات دست ساز درست کنید: اگر می توانید چیزی با ارزش درست کنید، حتما می توانید آن را به فروش هم برسانید. ایده ها در این زمینه بی پایان هستند، و می تواند شامل چیزهایی مانند غذا، عکس، هنر و صنایع دستی، لباس، و تقریبا هر چیز دیگری باشد. اگر قادر به ساخت چیزی هستید، چالش اصلی نحوه ی فروش آن است. شبکه های اجتماعی راه بسیار خوبی برای تبلیغ است. علاوه بر این، ایجاد یک صفحه در فیس بوک یا اینستاگرام برای کسب و کارتان و کمک گرفتن از دوستان در معرفی آن شیوه ی خوبی است. در عین حال می توانید با مغازه های فروش محصول خودتان صحبت کنید و از انها در فروش محصولات کمک بگیرید.

    ۸

    به مد بازار توجه کنید: امروزه جشن ها و صنایع دستی جدیدی مد شده اند که شما می توانید از آنها درآمد زایی کنید. برای مثال جشن دندونی جشنی است که برای رویش اولین دندان کودک گرفته می شود. می توانید با نمد گیفت های کوچکی به شکل دندان درست کنید و به خانواده ها یا سیسمونی فروشی ها بفروشید. لوازم های تزئینی برای جشن سیسمونی هم گزینه ی خوبی هستند، برای مثال درست کردن ریسه ی اسم کودک. می توانید هنرهای جدیدی یاد بگیرید و درآمد زایی کنید. برای مثال میناکوبی هنری است که می توانید در یک جلسه فرابگیرید و هر بار از کارگاه های صنایع دستی مواد اولیه را بگیرید و پس از ساخت محصول مورد نظر به آنها بفروشید.

    ۹

    بازاریابی آنلاین کنید: امروزه بازاریابی بسیار رایج شده و شرکت ها ترجیح می دهند علاوه بر فروش محصولات خود در فروشگاه ها از مشتریان نیز در فروش کمک بگیرند. شرکت یا مسئول امور بازاریابی یک برند مجاز را بیابید. با دریافت آموزش های کوتاه مدت و اغلب رایگان از طرف شرکت می توانید در خانه محصولات آنها را بفروشید یا اگر تمایل داشتید به صورت مجازی برای مشتریان دیگر به هر شهری پست کنید. شرکت در ازای هر فروش مقدار معینی پورسانت به شما می پردازد.

    ۱۰

    در کسب و کار همسرتان وارد شوید: یکی از سریع ترین راه های کسب درآمد کمک گرفتن از همسرتان است. دیگر نیازی به تحقیق و صحبت با افراد مختلف نیست. او بیش از نیمی از مسیر از یافتن منابع فروش عمده تا نوع کالا را پیموده و شما تنها لازم است در قسمت فروش استخدام شوید. البته همه ی اینها مستلزم ان است که همسرتان شغلی آزاد و محصولی قابل فروش به صورت خانگی یا آنلاین داشته باشد. در غیر این صورت به پدر، برادر و دیگر آشنایان مورد اعتماد فکر کنید.

    الناز شاکر دوست با تیپ جدیدش+عکس/الناز شاکردوست با تیپ مشکی

    اشتغال زنان در  خانه/ترفند درآمد زایی زنان خانه دار در منزل

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • افست کتاب لاتین
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار