تنها راه تغییر یافتن یک تصمیم واقعی است.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » عوارض لوازم آرایش ارزان قیمت را بدانید/۶دلیل محکم برای خریدن لوازم آرایش گران قیمت

    عوارض لوازم آرایش ارزان قیمت را بدانید/۶دلیل محکم برای خریدن لوازم آرایش گران قیمت

    عوارض لوازم آرایش ارزان قیمت را بدانید/۶دلیل محکم برای خریدن لوازم آرایش گران قیمت

    چگونه و چرا لوازم آرایش ارزان بدترین دشمن ما هستند

    عوارض لوازم آرایش ارزان قیمت را بدانید/۶دلیل محکم برای خریدن لوازم آرایش گران قیمت

    برای بسیاری از ما لوازم آرایش به بخش مهمی از زندگی روزمره مان تبدیل شده است و یک دلیل آن این است که آرایش کردن به ما اعتماد به نفس و ظاهر تازه و جذابی در تمام طول روز می دهد. با این حال درست مثل عطر و لباس و اساساً هر محصول دیگری در بازار، هم می توانید نوع ارزان قیمت لوازم آرایش را انتخاب کنید و هم نوع گران قیمت آن را. در این چگونه ۶ دلیل محکم برای اینکه چرا باید لوازم آرایش گران بخرید را می خوانید.

     

    چگونه

    ۱

    لوازم آرایش ارزان مطابق پوست شما طراحی نشده اند.
    لازم است که لوازم آرایش را مطابق رنگ، نوع و شرایط پوست تان انتخاب کنید. بعید است که بتوانید لوازم آرایش خیلی ارزانی پیدا کنید که به طور ویژه برای پوست های حساس فرموله شده باشد. لوازم آرایش گران تر انواع مختلفی برای پوست های خشک، حساس، چرب و … دارند. این محصولات آرایشی دو اثر دارند: نه تنها عیب های پوست تان را پنهان می کنند و ظاهر تازه ای به شما می دهند، بلکه به شما در درمان یا حداقل کنترل وضعیت پوست تان کمک می کند. به عنوان مثال اگر پوست خیلی خشکی دارید و یک کرم پودر مرطوب کننده انتخاب کنید، هم پوست تان را مرطوب نگه می دارد و هم باعث می شود دیرتر چروک شود؛ چرا که این امر به عنوان یک واقعیت شناخته شده است که پوست خشک در معرض ابتلا به پیری زودرس است.

    ۲

    محصولات آرایشی گران تر به مدت طولانی تری روی پوست می مانند.
    در حال حاضر می توانید راحت کرم پودری پیدا کنید که ۲۴ تا ۳۶ ساعت روی پوست تان بماند و خراب هم نشود. این موضوع در مورد ریمل و خط چشم ضد آب هم صدق می کند. برای مثال هر شخصی که زیاد آرایش می کند می داند که خط چشم می تواند زیر چشم را سیاه کند و ظاهرتان را خسته نشان دهد. اما خط چشم های گران قیمت تا زمانی که خودتان آن را با پد مخصوص آرایش پاک نکنید، نمی ریزند. ریمل هم همین گونه است، ریمل ضد آب ارزان نخرید که نوع ارزان آن خیلی مقاوم نیست.

    ۳

    مواد اولیه آنها بی کیفیت هستند.
    امروزه بسیاری از تولیدکنندگان لوازم آرایش، به جای مواد مصنوعی شروع به استفاده از مواد طبیعی کرده اند که هم بهتر است و هم سالم تر. مواد اولیه آلی برای لوازم آرایش به اندازه مواد مصنوعی خوب هستند و با پوست تان مهربان تر هستند؛ علاوه بر این، یک انتخاب عالی برای کسانی هستند که پوست حساسی دارند و کسانی که به محصولات آرایشی معمولی حساسیت دارند. کیفیت هرگز ارزان نیست و این یک واقعیت شناخته شده است. قیمت لوازم آرایشی معمولاً شاخص خوبی برای کیفیت آن است و برندهای گران تر معمولاً انتخاب بهتری نسبت به محصولات آرایشی داروخانه ای هستند. به غیر از این، برندهای معروف دارای شهرتی هستند که می خواهند آن را حفظ کنند و با مواد اولیه بی کیفیت، تصویر خود را در ذهن مشتریان شان خراب نمی کنند. در نتیجه به خاطر استفاده از مواد اولیه خوب، قیمت محصولات شان بالا می رود.

    ۴

    کیفیت کلی پایین
    اگر با لوازم آرایش گران قیمت آرایش کنید ظاهرتان خیلی بهتر از وقتی می شود که با لوازم آرایش ارزان قیمت آرایش کنید. لازم به گفتن نیست که محصولات آرایشی ارزان تر ماندگاری کمتری دارند و به طور قابل ملاحظه ای کیفیت رنگ کمتری هم دارند. لوازم آرایش گران قیمت، رنگ ها و سایه رنگ های مختلفی عرضه می کنند و اجازه می دهند درجه رنگ های مختلفی را امتحان کنید. این جنبه به خصوص برای آرایشگران خلاق مهم است؛ اگر چه مردم عادی هم می توانند بدون نیاز به آموزش های تخصصی از این محصولات استفاده کنند. کیفیت ضروری است به ویژه برای رویدادهای منحصر به فردی که جای هیچ گونه اشتباهی نیست. روز عروسی تان نزدیک است؟ یا اینکه در مهمانی های زیادی شرکت می کنید و دوست دارید همیشه بی عیب و نقص به نظر برسید؟ اگر این طور است لوازم آرایش گران قیمت انتظارات شما را از نظر کیفیت برآورده می کند.

    ۵

    بسته بندی های مختلف
    درست است که کیفیت آرایش به مراتب مهم تر از بسته بندی محصول است، اما بسته بندی نقش مهمی ایفا می کند؛ به خصوص اگر همیشه در رفت و آمد هستید و می خواهید لوازم آرایش تان را هم با خودتان این ور و آن ور ببرید. لوازم آرایش گران قیمت معمولاً بسته بندی جمع و جورتری دارند و حمل کردن شان آسان تر است و معمولاً در یک بسته بندی جذاب و مشتری پسند عرضه می شوند.

    ۶

    لوازم آرایش گران قیمت معمولاً همراه با یک سیاست بازگشت عرضه می شوند.
    یکی دیگر از جنبه های مهم در مورد لوازم آرایشی گران قیمت این است که بسیاری از برندها معمولاً نمونه های رایگان ارائه می دهند که می توانید آن را تست کنید تا محصول مناسب نیازهایتان را پیدا کنید. متأسفانه این موضوع در مورد لوازم آرایشی ارزان قیمت وجود ندارد.

    عوارض لوازم آرایش ارزان قیمت را بدانید/۶دلیل محکم برای خریدن لوازم آرایش گران قیمت

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب خارجی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک