هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶
A
خانه » پزشکی و بهداشت » نقش گوشت قرمز در بدنسازی

نقش گوشت قرمز در بدنسازی

گوشت قرمز و بدنسازی

مقدار مناسب برای هر وعده گوشت گوساله چقدر است ؟

گوشت قرمز بدنسازی

گوشت قرمز در بدنسازی  Gooshte Ghermez dar Badansazi BodyBuilding

گوشت غذایی ارزشمند برای بدنسازان به شمار می آید به این دلیل که حاوی مقدار بالایی پروتئین است ، به علاوه کلسترول و مقداری چربی اشباع شده که به افزایش سطح تستسترون کمک می کنند.

البته انواع گوشت قرمز حاصل از دام هایی که در طبیعت پرورش یافته اند ارزش غذایی بالاتری دارد . از جمله حاوی مقدار بیشتری CLA می باشند . حتما میدانید CLA نوعی چربی مفید است که به شما در چربی سوزی کمک می کند و در افزایش قدرت و سایز هم موثر است . همینطور حاوی مقدار بیشتری اسیدهای چرب امگا۳ هستند ، که این هم باعث افزایش قدرت و حجم می شود

مقدار مناسب برای هر وعده گوشت گوساله چقدر است ؟

مقدار مناسب برای هر وعده ۲۴۰ گرم گوشت گوساله کم چربی می باشد . این مقدار از گوشت گوساله حاوی ۳۹۲ کالری ، ۴۸ گرم پروتئین ، ۰ گرم کربوهیدرات و ۲۴ گرم می باشد

دانلود

اخبار

آرشیو

گالری عکس

آرشیو

اس ام اس های تازه

آرشیو

آهنگ های پیشواز

آرشیو

daroopost