حوادث چون روزها سپری می شوند.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » دنیای مد » مدل لباس عروس » نکاتی مهم برای آماده کردن لباس عروسیتان برای جشن

    نکاتی مهم برای آماده کردن لباس عروسیتان برای جشن

    نکاتی مهم برای آماده کردن لباس عروسیتان برای جشن

    Image result for ‫لباس عروسی‬‎

    نکاتی مهم برای آماده کردن لباس عروسیتان برای جشن

    اگر این روزها به مراسم ازدواجتان نزدیک می شوید، مرور کردن چگونه ی زیر و انجام کارهای آن می تواند به شما کمک کند. آماده شدن برای مراسم ازدواج برای بسیاری از عروس خانم ها استرس آور است و دائم نگران هستند که مبادا کاری را از قلم بیاندازند. برای اینکه خیلی به شما فشار نیاید توصیه ی اول این است که از خودتان انتظارات منطقی داشته باشید و همیشه درصدی احتمال بی نظمی در نظر بگیرید. ما هم توصیه هایی داریم که کمکتان می کند.

    نکاتی مهم برای آماده کردن لباس عروسیتان برای جشن

    چگونه

    ۱

    دو روز قبل لباستان را بخار دهید.
    از آنجایی که احتمالا لباس عروسی تان را چند ماه قبل دوخته اید یا سفارش داده اید و حالا چند ماه است که داخل روکش های ویژه بسته بندی است تا کثیف نشود؛ اگر الان آن را باز کنید حتما چروک شده است. حتی ممکن است تورهای آن خم شده باشد. برای آماده کردن لباس عروس برای جشن باید یکی دو روز قبل، آن را بخار دهید. می توانید این کار را به مزون لباس عروستان بسپارید یا یک خشکشویی مطمئن پیدا کنید. اگر در منزل دستگاه بخارشو دارید می توانید این کار را خودتان انجام دهید. ساده ترین روش بخار دادن لباس در منزل این است که لباستان را در حمام بیاویزید و حمام را پر از بخار کنید.

    ۲

    تورتان را آویزان کنید.
    تورهای لباس عروس معمولا از گروه تورهای ظریف هستند که به صورت حاشیه دار در مزون ها به فروش می رسند. توصیه ی ما این است که تورهای حاشیه دار و بلند انتخاب کنید زیرا در عکس زیباتر به نظر خواهند رسید. برای اینکه لازم نباشد تورتان را اتو کنید چند روز قبل آنرا از پوشش درآورید و در یک جای بلند در منزل به حالتی که حاشیه های آن به طرف زمین باشد آویزان کنید با این روش تور شما خود به خود صاف شده و اثری از چین و چروک در آن نخواهد بود.

    ۳

    به کفش عروسی تان عادت کنید.
    دو سه روز قبل از مراسم خوب است با کفش عروسی تان در خانه راه بروید تا با این کفش های پاشنه بلند نه چندان راحت خو بگیرید. توصیه ی دیگر این است که کفش های لژدار مثل صندل های حصیری که در بازار است بخرید با این روش سطح اتکای شما روی زمین بیشتر شده و روز مراسم ازدواجتان راحت تر گام خواهید برداشت.

    ۴

    دنباله دارها روی صندلی عقب بنشینند.
    اگر لباس عروستان دنباله ی بلندی دارد توصیه می کنیم روی صندلی عقب بنشینید، زیرا در این صورت لباستان کمتر چروک می شود. سعی کنید در صندلی عقب اتومبیل سمت دری که می خواهید از آن پیاده شوید بنشینید و دنباله ی لباستان را در سمت دیگر روی صندلی پهن کنید؛ به این صورت موقع پیاده شدن اول خودتان از ماشین خارج می شوید و سپس دنباله لباستان از ماشین خارج خواهد شد. می توانید از یکی از اعضای خانواده بخواهید ر سوار و پیاده شدن به شما کمک کند.

    ۵

    تاج مد نیست.
    اگر دنبال تاج هستید بهتر است بدانید چند سالی است تاج، مد نیست و در طراحی لباس عروس، آرایش زیبای موها جای تاج و گل سرهای آنچنانی را گرفته است. اگر هم اصرار دارید لباس و تور عروسیتان را حتما با تاج کامل کنید دنبال تاج های ظریف و کوچک باشید که شما را ظریف تر و زیباتر نشان دهد.

    ۶

    لباس عروسیتان را کوتاه نکنید.
    برای بسیاری از عروس خانم ها پیش می آید که لباس عروسی شان بلندتر از قدشان است. در این شرایط اولین و راحت ترین کاری که به نظر می رسد این است که لباس عروسی تان را از پایین کوتاه کنید، اما شاید اگر پول زیادی بابت آن پرداخته باشید دلتان نیاید که آن را کوتاه کنید و اگر پایین دامن لباستان حاشیه دار یا کار شده باشد این کار بسیار مشکلی است. یک روش ساده این است که لباستان را از میان تورهای آن بالا بکشید و کوک بزنید. البته این کار را به یک خیاط ماهر بسپارید به این ترتیب هم لباس را مناسب خودتان کرده اید و هم پارچه ی آن را نبریده اید.

    ۷

    لباستان را تا روز مراسم نپوشید.
    بهتر است تا روز جشن عروسی لباستان را نپوشید؛ چون همه دوست دارند شما را در لباس عروس ببینند و دیگر روز عروسی جذابیتی نخواهید داشت. می توانید لباس عروسی تان را تا روز عروسی در منزل خیاط یا در مزون بگذارید. این افراد حتی بهتر از شما می توانند از لباستان در شرایط مناسب نگهداری کنند. معمولا در این مکان ها مانکن های مصنوعی و یا کمدهای بلند و بزرگ برای نگهداری از لباس عروس وجود دارد.

    ۸

    موها و تاجتان را کنترل کنید.
    بهتر است چند روز مانده به مراسم ازدواج تور و تاجتان را به آرایشگاه ببرید و آن را به آرایشگرتان نشان دهید تا مناسب با آن مدلی مناسب برای موهایتان انتخاب کند. در عین حال می توانید در این قرار ملاقات درباره ی اینکه موهایتان را تیره یا روشن، مش و یا های لایت کنید و یا اینکه چه مدل مویی را می پسندید با او مشورت کنید تا روز عروسی از مدل موها و تناسب آن با تاج و تور و لباس عروسی تان راضی باشید.

    نکاتی مهم برای آماده کردن لباس عروسیتان برای جشن

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • چاپ کتاب آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی