برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » عجیب ترین بندهای قرارداد فوتبالیست ها لو رفت

    عجیب ترین بندهای قرارداد فوتبالیست ها لو رفت

    عجیب ترین بندهای قرارداد فوتبالیست ها لو رفت

    در ادامه افشاگری های ۱۲ نشریه معتبر فوتبال اروپا در پرونده ای موسوم به “فوتبال لیکس”، برخی از عجیب ترین بندهای قراردادهای بازیکنان فاش شده است.

    عجیب ترین بندهای قرارداد فوتبالیست ها لو رفت
    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه اسپانیایی ال موندو امروز برخی از عجیب ترین بندهای قراردادهای بازیکنان را فاش کرده است.
    ۱- امضای تمبر
    نیمار و رونالدو با شرکت تمبرسازی پانینی همکاری کرده اند. بازیکن برزیلی در سال ۲۰۱۳ مبلغ ۵۰ هزار دلار برای چاپ امضایش روی ۶۰۰ تمبر دریافت کرد و رونالدو در سال ۲۰۱۵ مبلغ ۱۷۵ هزار دلار برای ۱۰۰۰ تمبر.
    ۲- قرارداد محرمانه
    رونالدو به طور مثال بندی در قراردادش دارد که بر اساس آن کارمندان خانه اش اگر تا ۷۰ سال بعد از مرگش در مورد او صحبت کنند باید حداقل ۳۰۰ هزار یورو جریمه بپردازند.
    ۳-  پاداش بر اساس عملکرد
    در قرارداد آگوئرو با سیتی بندی وجود دارد که بر اساس آن به ازای تعداد گلهایش اتلتیکو پاداش می گیرد: ۲۵۰ هزار یورو برای هر ۱۵ گل در لیگ برتر، ۲۵۰ هزار یورو برای هر ۲۵ بازی ، یک میلیون یورو برای هر جامی که در سیتی می برد و …
    ۴- پاداش های شرطی
    در قرارداد توماس فرمالن با بارسلونا هم بندهای عجیبی وجود داشت ، مثلا برای تلاش برای هماهنگ شدن با فرهنگ کاتالونیایی و یاد گرفتن زبان کاتالونیایی نیم میلیون یورو علاوه بر پاداش چهل میلیونی دریافت می کرد، دریافت ۱۰۰ هزار یورو سالانه برای رضایت دادن به این که در پست دلخواه بازی کند و …
    ۵- بندهای ضد رقیب
    در سال ۲۰۱۵، بتیس در قرارداد فن در فارت بندی گذاشت که بر اساس آن اجازه نداشت که کفش قرمز بپوشد (به خاطر رنگ پیراهن رقیب اصلی این تیم یعنی سویا). بدین ترتیب بازیکن هلندی برای این که کفش قرمز نپوشد ماهانه ۱۱۴،۴۲۸ یورو دریافت می کرد.
    ۶- پاداش های ویژه
    اسکیل لاوتزی برای این که از پاریسن ژرمن به  لیگ چین برود برای ۲۳ ماه ۵۶،۷ میلیون یورو دستمزد گرفت. علاوه بر آن ملی پوش آرژانتینی دو خانه ویلایی، دو خودرو به علاوه آشپز و راننده هم داشت.
    ۷- پاداش برای باخت
    هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام در سال ۲۰۱۰ با تیم انگلیسی قرارداد بست. ملی پوش فرانسوی برای هر  برد ۷ هزار پوند پاداش می گرفت و برای باخت یا  مساوی ۳۵۰۰ پوند.
    ۸- پرداخت بدهی ها
    پاریسن ژرمن برای خرید تیاگو سیلوا در سال ۲۰۱۲ از میلان حاضر شد که بدهی  این بازیکن به اداره مالیات ایتالیا را هم بپردازد.
    ۹- پاداش خوش رفتاری
    هر بازیکنی مطابق انتظار باید خوش رفتار باشد اما لیورپول در قرارداد بالوتلی بندی گذشت که بر اساس آن مهاجم ایتالیایی برای این که به بازیکن حریف آب دهان پرتاب نکند یا این که در یک فصل بیش از سه بار اخراج نشود، ۱،۱۸۴.۰۰۰ یورو دریافت می کرد.
    ۱۰- تبلیغ رایگان
    دنیل اگر در سال ۲۰۱۴ با سه میلیون یورو از لیورپول راهی بروندبی شد تا تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ دانمارک شود. تیم دانمارکی در قراردادش بندی گذاشته بود که بر اساس آن بروندبی در همه بازیهای خانگی باید بنر شرکت شخصی اقوامش یعنی “کلواگر” را نصب می کرد.
    ۱۱- فقط فولکس
    ریکاردو رودریگز، ستاره سوئیسی ولفسبورگ در قراردادش با باشگاه آلمانی قرار بود که در زمان حضور در بازیها، کنفرانس مطبوعاتی و تمرینات ولفسبورگ فقط سوار خودروی فولکس شود. شرکت خودرسازی فولکس مالک تیم ولفسبورگ است.
    ۱۲- فرار از آدیداس
    با توجه به قرارداد شالکه  با آدیداس، تمام بازیکنان این تیم باید کفش های شرکت آلمانی را می پوشیدند و به همین خاطر خرید ماتیا ناستاسیچ برای انها مشکل ساز بود چرا که این بازیکن با شرکت نایکی قرارداد داشت. به همین خاطر در قرارداد وی بندی گذاشته شد که فقط در صورتی حق دارد کفش های آدیداس را نپوشد که پزشکان تائید کنند که کفش نایکی برایش مناسب تر است. به نظر می رسد که ناستاسیچ در هدفش موفق شد.
    ۱۳- باشگاهی که اعتماد به نفس نداشت
    علی عدنان کاظم، بازیکن تیم ملی عراق که در حال حاضر در اودینزه توپ می زند در زمان حضورش در قرارداد ریزه اسپور ترکیه بند جالبی وجود داشت: او بر اساس قراردادش حق نداشت که بازیکنان و کارمندان دیگر باشگاه را به حضور در باشگاهی دیگر ترغیب کند!
    ۱۴- کاهش دستمزد در هر سال
    برای هر بازیکن معمولا مرسوم است که در قراردادهایش دستمزدش به مرور زمان افزایش یافبد اما شرایط قرارداد آندر هررا، هافبک اسپانیایی با منچستر یونایتد فرق داشت. این بازیکن در سال اول قراردادش یعنی سال ۲۰۱۴ مبلغ ۳،۵۳۶.۰۰۰ پوند دستمزد می گرفت ، در سال ۲۰۱۵ مبلغ ۲،۶۵۲.۰۰۰ یورو و در فصل جاری دستمزدش ۲،۳۴۰.۰۰۰ یوروست. البته در این مدت درآمد هررا از تبلیغات افزایش می یابد.
    ۱۵- فقط پاداش
    مایکل اسین در زمانی که در سال ۲۰۱۴ قرارداد یک ساله قرضی با رئال مادرید بست، دستمزد وی فقط ۶۰۰۰ یورو در ماه تعیین شد اما نکته این جا بود که برای فرار از مالیات، پاداش وی ۴،۷۵ میلیون یورو تعیین شده است.
    ۱۶- بازیکن ۵۰۰ میلیونی
    لوکاس سیلوا، هافبک برزیلی که از کروزیرو به رئال مادرید پیوست در برنابئو ناکام بود و امسال به علت مشکلات قلبی حتی در لیست هم قرار نگرفت اما بند فسخ قرارداد وی ۵۰۰ میلیون یورو تعیین شده است.
    ۱۷- همه به جز آرسنال
    وجود رقم فسخ قرارداد در بازیکنان بزرگ فوتبال دنیا اتفاقی عادی است اما مورد فیرمینو خاص تر است. رقم فسخ قرارداد وی برای همه باشگاه های دنیا ۹۸ میلیون پوند است به جز آرسنال. در واقع تیم لندنی حتی اگر حاضر به پرداخت ۹۸ میلیون پوند بپردازد هم بدون اجازه لیورپول حق خرید این بازیکن را ندارد!
    ۱۸- قرارداد سلطنتی
    میشل لادروپ، سرمربی دانمارکی در زمان حضورش در لخویا قرارداد جالبی بته بود. این مربی علاوه بر دستمزد سالانه ۲،۶ میلیون یورویی خود یک اقامتگاه مجلل برای خود و خانواده اش، پنج تا هشت سفر به شهر دلخواه اروپایی در سال، یک تلفن با استفاده نامحدود از اینترنت و دو خودروی شیک را در اختیار داشت.
    ۱۹- خرید میلیونی و باور نکردنی
    ژو ژین، هافبک ۲۲ ساله چینی با مبلغ ۲۲ میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به گوانگژو اورگرانده ملحق شد که امسال در لیگ چین فقط ۵۹ دقیقه بازی کرده است. مبلغ نجومی قرارداد وی با توجه به این که هرگز بازیکن بزرگی حتی در سطح فوتبال چین نبوده در نوع خود قابل توجه به نظر می رسد.
    ۲۰- جریمه های شگفت انگیز
    در قرارداد لری کایوده، مهاجم نیجریه ای با تیم آستوریا وین هم بندی های عجیبی وجود دارد: اگر غذایش را در اتاقش بخورد، ۵۰ یورو جریمه می شود، اگر به ساعت خاموشی احترام نگذارد، ۱۵ درصد از قراردادش کم می شود، اگر در مکان های عمومی دچار حالت غیرعادی شود، ۳۰ درصد از دستمزدش کم می شود، اگر بدون اجازه پیش از اتمام بازی نیمکت را ترک کند، ۱۰۰۰ یورو جریمه می شود ، اگر با کفش به اتاقش برو یا در اتوبوس با تلفن صحبت کند، ۱۰۰ جریمه می شود، اگر به خاطر درگیری با حریف درون زمین جریمه شود یا در تمرینات تاخیر کند، ۵۰۰ یورو جریمه می شود، اگر در یک تمرین بدون عذرخواهی غیبت کند، ۱۰۰۰ یوریو جریمه می شود.
    عجیب ترین بندهای قرارداد فوتبالیست ها لو رفت

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی