باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » لپ تاپ ، موبایل و تبلت » برگزاری مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی شرکت ایسر+عکس

    برگزاری مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی شرکت ایسر+عکس

    شرکت «ایسر» (Acer)  مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی خودش در ایران برگزار کرد. در این مراسم که با همکاری شرکت سازگار برگزار شده بود

    برگزاری مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی شرکت ایسر+عکسmain-acer-1

    برگزاری مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی شرکت ایسر+عکس

    شرکت «ایسر» (Acer) روز گذشته مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی خودش در ایران برگزار کرد. در این مراسم که با همکاری شرکت سازگار برگزار شده بود اهالی حوزه‌ی تکنولوژی حضور داشتند. ایسر در کنار اینکه درباره‌ی محصولات خودش صحبت کرد و گفت که قصد دارد در سال‌های آینده می‌خواهد سهم بیشتری از بازار ایران داشته باشد و به این موضوع اشاره کرد که به تناسب نیاز کاربران محصولات مختلفی را راهی بازار خواهد کرد. حتما می‌دانید که شرکت ایسر در چند سال گذشته تبلت‌های مختلف، لپ‌تاپ‌های متعدد برای کارهای متفاوت، مانیتور مخصوص بازی و حتی پروژکتور مناسب بازی هم ساخته است. در این مراسم اکثر محصولات جدید ایسر که قبلا معرفی شده بودند هم به نمایش درآمدند. البته اکثر این محصولات هم اکنون قابل خرید هستند.

    شرکت ایسر به شکل خاص به این موضوع اشاره کرد که محصولات این شرکت در ایران با ضمانت سازگار به فروش می‌رسند.

    این مراسم اولین کنفرانس خبری رسمی در ایران به حساب می‌آید. این شرکت در حالی که سال‌های زیادی در ایران حضور داشته؛ به تازگی تصمیم گرفته فعالیت خودش در کشور را رسمی‌تر کند.

    در این مراسم سعید فرازمند مدیر فروش و توسعه بازار ایسر در ایران درباره‌ی شرایط این شرکت در دنیا و کشور صحبت کرد. ایسر سال ۱۹۷۶ با تمرکز روی تحقیق و توسعه و طراحی و خدمات پس از فروش فعالیت خودش را شروع کرد. این شرکت در بازار خاورمیانه و آفریقا مکان اول را در زمینه‌ی لپ‌تاپ‌های دو کاره یا تبدیل شونده دارد. محصولات ۱۱ اینچی و ۱۰ اینچی سویچ این شرکت با استقبال خوبی در این منطقه مواجه شده‌اند. حتی مشخص شده که ایسر جایگاه سوم منطقه در حوزه‌ی لپ‌تاپ‌های استاندارد را دارد. ایسر سال گذشته ۱۰۰ میلیارد دلار در زمینه‌ی تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرد و مقاوم چهارم در زمینه ثبت اختراع در کشور تایوان را دارد.

    این شرکت در سال ۲۰۱۱ اولین تبلت خودش را راهی بازار کرد و در سال ۲۰۱۵ هم برند Predator را معرفی کرد. برندی که محصولات گیمینگ مختلفی راهی بازار می‌کند.

    در حال حاضر ایسر  ۳۷ درصد بازار خاورمیانه، آفریقا و اروپا را در اختیار دارد و بالاترین میزان فروش را هم به خودش اختصاص داده است. بیش از ۵۹ درصد فروش شرکت ایسر مربوط به لپ‌تاپ‌های مختلف می‌شود و به همین دلیل این شرکت تمرکز ویژه‌ای روی این قسمت دارد. البته سهم این شرکت در بازار تبلت و تلفن‌های همراه هوشمند چندان بالا نیست. ۸۱ درصد فروش این شرکت در بازار خاورمیانه را لپ‌تاپ‌‌های مختلف شامل می‌شوند و به همین دلیل بازار خاورمیانه و ایران برای این شرکت بسیار مهم است.

    در ادامه این مراسم گفته شد که ایسر از نظر میزان فروش چهارمین برند در خاورمیانه به حساب می‌آید و از معدود شرکت‌هایی به حساب می‌آید که در توانسته در این بازار سود داشته باشد و شایر شرکت‌ها با کاهش فروش مواجه شدند. شرکت ایسر در بازار خاورمیانه ۳٫۲ درصد سود داشته و به همین دلیل شرایط بهتری را سپری می‌کند.

    ایسر در بازار خاورمیانه مخصوصا امارات تمرکز زیادی روی محصولات گیمینگ دارد. ۲۱ درصد بازار گیمینگ امارات در اختیار این شرکت قرار دارد و به همین دلیل قصد دارد بیش از پیش روی این موضوع تمرکز داشته باشد. شرکت Acer از معدود شرکت‌‌هایی به حساب می‌آید که تمام لوازم گیمینگ را عرضه می‌کند. محصولاتی مانند تبلت، نوت‌بوک، کامپیوترهای رومیزی، مانیتور و حتی لوازم‌های جانبی مختلف که با نام Predator راهی بازار می‌شوند.

    ایسر در حال حاضر سعی دارد در بازار ایران محصولات تبدیل شونده‌ی بیشتری بفروشد و سهم بیشتری از این بازار به‌دست بیاورد. سهم بازار ایسر در ایران چندان زیاد نیست و به همین دلیل این شرکت قصد دارد با استراتژی‌ها مناسب شرایط خودش در این بازار را بهتر کند.

    در ادامه می‌توانید تصاویر این مراسم را مشاهده کنید:

    Acer-2
    acer-3
    برگزاری مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی شرکت ایسر+عکس
    acer-4
    برگزاری مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی شرکت ایسر+عکس
    acer-5
    acer-6
    برگزاری مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی شرکت ایسر+عکس
    acer-7
    acer-8
    برگزاری مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی شرکت ایسر+عکس
    acer-9
    برگزاری مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی شرکت ایسر+عکس
    acer-10

    برگزاری مراسمی به مناسبت تولید چهل سالگی شرکت ایسر+عکس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی