آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » اطلاعاتی کامل درباره بازی مشهور سوپر ماریو ران+دانلود

    اطلاعاتی کامل درباره بازی مشهور سوپر ماریو ران+دانلود

    آیا تا به حال شده است که پای یک بازی ماریو بنشینید و به پیچیدگی کلیدها و کنترل بازی کاری کند تا مجبور شوید بازی را به کنار بگذارید؟

    اطلاعاتی کامل درباره بازی مشهور سوپر ماریو ران+دانلود

    اطلاعاتی کامل درباره بازی مشهور سوپر ماریو ران+دانلود

    آیا تا به حال شده است که پای یک بازی ماریو بنشینید و به پیچیدگی کلیدها و کنترل بازی کاری کند تا مجبور شوید بازی را به کنار بگذارید؟ اگر این اتفاق برای‌تان افتاده است، احتمالا دست‌تان زیاد به کنترلرهای کنسولی عادت ندارد، اما نگران نباشید، چون «سوپر ماریو ران» (Super Mario Run)‌ امشب برای دستگاه‌های اپل عرضه می‌شود. ما هم تصمیم گرفته‌ایم تا هر اطلاعاتی که درباره‌ی این بازی لازم دارید را در مقابل شما قرار دهیم.

    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    سوپر ماریو ران چیست؟

    اولیم تجربه‌ی موبایلی ماریو، یک سکوبازی دوبعدی است که ساختاری مثل بازی‌های دونده دارد. می‌توانیم بگوییم که سوپر ماریو ران از نظر ساختار، شبیه به بازی‌های اصلی این مجموعه است؛ یعنی همان‌هایی که روی نینتندو (همان میکروی خودمان) بازی می‌کردید.

    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    چگونه می‌توانم سوپر ماریو ران را بازی کنم؟

    سوپر ماریو ران امروز (یعنی ۱۵ دسامبر) برای دستگاه‌هایی که سیستم عامل iOS دارند عرضه می‌شوند؛ یعنی آیفون، آیپاد تاچ و آیپد. کاربران گوشی‌های اندرویدی باید در سال ۲۰۱۷ منتظر سوپر ماریو ران باشند.

    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    بازی کردن سوپر ماریو ران چقدر هزینه بر می‌دارد؟

    می‌توانید سه مرحله‌ی اول سوپر ماریو ران را رایگان بازی کنید و دانلود بازی هم رایگان است. با این حال، آزاد کردن همه چیز وابسته به پرداخت ۱۰ دلار است. فقط یک بار ده دلار پرداخت می‌کنید و همه چیز آنلاک می‌شود.

    ‌‌‌‌‌‌‌‌

    آیا سوپر ماریو ران اینترنت می‌خواهد؟

    بله. برای بازی کردن سوپر ماریو ران، باید همیشه آنلاین باشید. نینتندو گفته است که آنلاین بودن همیشگی بازی، قابلیت‌ها و سرویس‌های مختلفی را به کاربران ارایه می‌کند. برای مثال، می‌توان امتیاز دیگر بازی‌کننده‌ها را مشاهده و با آن‌ها رقابت کرد.

    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    سوپر ماریو ران چه بخش‌هایی دارد؟

    سه راه برای بازی کردن سوپر ماریو ران دارید: World Tour، Road Rally و Kingdom Builder. بیاید هر سه را توضیح دهیم.

    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    World Tour:

    احتمالا بیشترین زمان بازی کردن شما در این بخش خواهد بود. این بخش، هسته‌ی سوپر ماریو ران است. مثل تمام بازی‌های کلاسیک ماریو، باید در بخش World Tour از سمت چپ به راست حرکت کنید تا مرحله تمام شود. پرچم معروف سوپر ماریو هم در پایان مرحله قرار دهد. مثل همیشه، از روی موانع می‌پرید، دشمنان را نابود می‌کنید و در این میان، سکه جمع می‌کنید.

    اگر می‌خواهید همه‌ی کارهایی که در یک مرحله وجود دارد را انجام دهید، باید مراحل را بارها بازی کنید. هر مرحله، پنج سکه‌ی صورتی رنگ دارد. پس از گرفتن سکه‌های صورتی رنگ، چالش دیگری برای جمع کردن سکه‌های بنفش آزاد می‌شود. اگر توانستید این سکه‌ها را که مخفی هستند پیدا کنید، چالش سخت‌تری مقابل‌تان قرار می‌گیرد:‌ پیدا کردن سکه‌های سیاه رنک.

    تمام کردن مراحل هم‌چنین به شما Rally Ticket می‌دهد که از آن‌ها در بخش Toad Rally استفاده می‌کنید.

    ‌‌‌‌‌‌‌‌

    Toad Rally:

    در این بخش، با دیگر بازی‌کننده‌ها مسابقه می‌دهید. البته مسابقه‌ها همزمان نیستند. شما با روحی از بازی‌کننده‌های دیگر که مرحله‌ای را تمام کرده‌اند، رقابت می‌کنید. سریع تمام کردن یک مرحله در بخش Toad Rally فقط هم برای گرفتن امتیاز کافی نیست. با انجام پرش‌های خفن، امتیاز دریافت می‌کنید.

    با امتیازهایی که برای انجام حرکات جالب می‌گیرید، وارد حالت Coin Rush می‌شوید که در آن، باید سکه‌های زیادی جمع کنید.

    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    Kingdom Builder:

    در بخش Kingdom Builder برای خودتان یک امپراطوری قارچ می‌سازید. با استفاده از سکه‌هایی که در World Tour و Toad Rally جمع کرده‌اید، برای خودتان ساختمان می‌خرید و آن‌ها را در امپراطوری خودتان قرار می‌دهید. برخی از ساختمان‌ها فقط روی ظاهر امپراطوری شما تاثیر دارند، در حالی که برخی دیگر شخصیت‌های مختلفی را آزاد می‌کنند.

    ‌‌‌‌‌‌‌‌

    چگونه باید سوپر ماریو ران بازی کنم؟

    همانطور که شیگرو میاموتو، خالق مجموعه‌ی ماریو در زمان رونمایی از این بازی به نشان داد، می‌توان سوپر ماریو ران را به یک دست بازی کرد.

    شاید بازی در ظاهر شبیه به یک سوپر ماریو باشد، اما در اصل برای موبایل و صفحه‌های نمایش لمسی ساخته شده و است با توجه به نیاز این دستگاه‌ها، تفاوت‌هایی دارد.

    ‌‌‌‌‌‌

    چگونه با یک دست سوپر ماریو ران بازی کنم؟

    کنترل ماریو در بازی، ساده‌ترین بخش سوپر ماریو ران است؛ البته این ساده بوده، از عمق بازی کم نکرده است. بیایید نگاهی به کنترل بازی بیاندازیم.

    ‌‌‌‌‌

    اطلاعاتی کامل درباره بازی مشهور سوپر ماریو ران+دانلود

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • منابع اورجینال رباتیک
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید منابع پزشکی اورجینال