تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار چهره ها » درگیری سرپرست استقلال با یک لیدر/ بینی سرپرست استقلال شکست

    درگیری سرپرست استقلال با یک لیدر/ بینی سرپرست استقلال شکست

    سرپرست تیم جوانان استقلال با یکی از لیدر های این باشگاه درگیری فیزیکی پیدا کرد و در نهایت بینی وی شکست.

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید طرزی، سرپرست سابق تیم فوتبال جوانان استقلال که اخیرا با حکم کمیته انضباطی این باشگاه به کسر ۸۰ درصد از قراردادش محکوم و از حضور در تیم جوانان اخراج شده بود ، امروز در باشگاه استقلال حاضر شد.

    طرزی که قصد دیدار با مدیران استقلال را داشت، با یکی از لیدرهای این باشگاه روبه رو شد و در نهایت درگیری فیزیکی میان این دو نفر باعث شد تا نیروی انتظامی نیز به این مساله ورود کند .

    سعید طرزی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد که هنگام ورود به باشگاه استقلال با لیدر استقلال درگیر شده و در نهایت بینی وی شکسته است و در حال حاضر سرپرست تیم جوانان با حضور در کلانتری شهرک غرب پیگیر این مساله است.

    طرزی: به خاطر شکستگی بینی ام به پزشک قانونی رفتم

    سعید طرزی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره درگیری با لیدر استقلال در باشگاه اظهار داشت:در ابتدا باید بگویم برای پیگیری پرونده موکلینم که تعدادی از بازیکنان استقلال محسوب می شوند به باشگاه استقلال و با هماهنگی حراست به داخل ساختمان رفتم که کارهایم را انجام دهم.

    وی ادامه داد: در نهایت زمانی که به ساختمان ورود کردم لیدر استقلال (افشار) با توجه به هجمه ای که از قبل به من داشت به سمت من حمله ور شد و من تنها در حضور مسئولان باشگاه وی را به عقب پرتاب کردم تا درگیری ایجاد نشود اما این لیدر با مشتی که به صورت من زد باعث شد بینی ام دچار شکستگی شود .

    سرپرست تیم جوانان استقلال خاطر نشان کرد: با توجه به این مساله به پزشک قانونی رفتم و در حال حاضر این لیدر بازداشت شده است و به طور حتم پیگیر این مساله از طریق مقامات قضایی هستم .

    درگیری فیزیکی در باشگاه استقلال/ بینی سرپرست استقلال شکست + مصاحبه و عکس

    درگیری سرپرست استقلال با یک لیدر/ بینی سرپرست استقلال شکست

     

    طرزی گفت: می خواهم بگویم اگر خدایی نکرده چاقویی به من میخورد یا اتفاق بدتر رخ می داد آیا افتخاری و دیگران پاسخگو بودند ؟ از افتخاری باید بپرسید برای این اتفاق چه پاسخی دارد. در حال حاضر به پزشک قانونی رفتم و باید بگویم دنبال پول نیستم.

    وی درباره حواشی های تیم های پایه استقلال بیان کرد: واقعیت این است که ما به دنبال این بودیم تا حق بچه های جوانان از بین نرود .من خودم بارها به دلیل بیماریی هایی که برای این جوانان پیش آمده بود آنها را به بیمارستان بردم تا خدایی نکرده مشکلی برایشان پیش نیاید . از طرفی چندین بار به اکبرپور سرمربی تیم اعلام کردیم که استعفا دهیم اما وی گفت به خاطر وجود این بچه ها این کار را انجام ندهیم .با توجه به اینکه از بستگان اکبرپور محسوب می شوم در کنار ایشان در تیم جوانان مشغول به کار شدم و باید بگویم چیزی حدود ۵۰ میلیون برای این تیم خرج کردم اما بهتر است بدانید مشکل من پول نبود و تنها خواستیم بگوییم که به این جوانان رسیدگی شود .

    وی ادامه داد: ما به نوعی استعفای زوری دادیم و بحث اخراج ما معنی ندارد .از طرفی بنری که توسط ما ارائه شد نه تهدید بود و نه استعفا و تنها این کار را به این دلیل انجام دادیم تا به این ترتیب مسئولان بیشتر به جوانان رسیدگی کنند اما آقای افتخاری ،بزرگی و دیگر افراد به شکل دیگیری جواب ما را دادند .ما تنها به عشق این بچه ها هر کاری را انجام دادیم وگرنه نیاز ما پول نبود .دست های پشت پرده باعث شد تا اکبرپور استعفای زوری دهد .

    نشست معینی با وزیر ورزش و جوانان

    با توجه به اعلام معینی مبنی بر استعفای خود از هیئت مدیره استقلال در نهایت یکی از اعضا با صحبت های خود توانست معینی را از استعفا منصرف کند .

    با این وجود به نظر معینی عضو هیئت مدیره از موضع خود عقب نشینی کرده اما این عضو در نظر دارد طی امروز و فردا دیداری از نزدیک با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داشته باشد تا بر این اساس مشکلات باشگاه را با وی در میان بگذارد .

    حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به صحبتی که با معینی داشتم در نهایت وی از استعفای خود منصرف و قانع شد این کار را انجام ندهد .

    منصوریان با دو غایب به مصاف نفت می رود

    تیم فوتبال استقلال تهران در حالی روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم نفت تهران می رود که دو مهره کلیدی استقلال در این دیدار حضور نخواهند داشت .

    علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال امکان استفاده از دو بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل محرومیت در این بازی نخواهد داشت.

    فرشید اسماعیلی هافبک جوان و یعقوب کریمی، مدافع چپ آبی پوشان دو بازیکنی هستند که به دلیل دو اخطاره بودن جزو غایبان استقلال در این بازی خواهند بود.

    دو تیم فوتبال استقلال و نفت در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز سه شنبه ۳۰ آذر و از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

    از طرفی استقلال وریا غفوری و میثم مجیدی که تازگی دوران مصدومیت را پشت سرگذاشته در این بازی در اختیار نخواهد داشت.

     

     

    درگیری سرپرست استقلال با یک لیدر/ بینی سرپرست استقلال شکست

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار