اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » تفریح و سرگرمی » آموزش های جالب » نکات خرید سرویس غذاخوری چینی ایده آل

    نکات خرید سرویس غذاخوری چینی ایده آل

    یکی از مهم‌ترین اصولی که در زمان سرو غذا به آن توجه می‌شود انتخاب ظروف است. امروزه تنوع بسیار بالایی از ظروف را در بازار مشاهده می‌کنید که بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توانید سرویس غذاخوری‌تان را از میان آن‌ها انتخاب کنید. ظروف چینی از قدیم‌ مورد توجه خانواده‌ها بوده است. برای خرید سرویس غذاخوری چینیی نکاتی را باید مورد توجه قرار داد تا براساس همین موارد، یک انتخاب ایده‌آل داشت.

    نکات خرید سرویس غذاخوری چینی ایده آل

    نکات خرید سرویس غذاخوری چینی ایده آل

    یکی از مهم‌ترین اصولی که در زمان سرو غذا به آن توجه می‌شود انتخاب ظروف است. امروزه تنوع بسیار بالایی از ظروف را در بازار مشاهده می‌کنید که بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توانید سرویس غذاخوری‌تان را از میان آن‌ها انتخاب کنید. ظروف چینی از قدیم‌ مورد توجه خانواده‌ها بوده است. برای خرید سرویس غذاخوری چینی نکاتی را باید مورد توجه قرار داد تا براساس همین موارد، یک انتخاب ایده‌آل داشت.

    ‌‌‌

    طرح و شکل ظاهری ظروف

    اولین مورد طرح و شکل ظاهری ظروف است؛ طراحان و تولیدکنندگان ظروف غذاخوری، ایده‌های جدید و جذابی ارایه می‌کنند تا ظروفی با شکل ظاهری زیبا روانه بازار شود. در گذشته بشقاب‌ها شکلی گرد داشتند و در کنار آن‌ها دیس‌هایی بیضی شکل قرار می‌گرفت. ولی امروزه سبکی نو در طراحی ظروف سرو مشاهده می‌شود و آن هم تولید بشقاب‌های مربع و مستطیل‌شکل است. رنگ و طرح ظروف باید به شکلی خاص و منحصربه‌فرد باشد که نه‌تنها اشتهای شما را به غذا زیاد کند بلکه جلوه و جذابیتی به میز سرو شما ببخشد. اگر شما فردی هستید که اشتهای زیادی به غذا دارید، توصیه می‌کنیم از ظروفی که رنگ‌های شاد دارند استفاده نکنید.

    اگر به ظروف چینی که تا امروز در بازار بوده توجه کرده باشید می‌بینید که رنگ طلایی و نقره‌ای‌ برای طراحی سرویس‌ غذاخوری بسیار استفاده می‌شوند. زیرا طرح‌ها و نقوش طلایی یا نقره‌ای روی زمینه‌ی سفید بسیار جلوه‌گر هستند و برای مهمانی‌های رسمی و خاص بسیار کاربردی خواهند بود. برای مصارف روزانه در منزل، پیشنهاد ما به شما انتخاب ظروفی با شکل گرد و بیضی است که طرح و نقش زیادی ندارند؛ زیرا در طول روز مجبور هستید که به دفعات، ظروف را بشویید. گاهی به دلیل کمبود وقت ظروف را در ماشین ظرفشویی قرار می‌دهید و این امر در استفاده‌های مداوم باعث می‌شود طرح روی آن‌ها پاک شود. دلیل انتخاب ظروف گرد هم سهولت در شست‌وشوی آن‌ها در شستن با دست است. زیرا نگران لب‌پر شدنشان نخواهید بود.

     

    ch1نکات خرید سرویس غذاخوری چینی ایده آل

    سرویس غذاخوری ۲۰ پارچه Multiplechoice

     

    سرویس غذاخوری 29 پارچه چینی زرین ایران سری وینچینکات خرید سرویس غذاخوری چینی ایده آل

    سرویس غذاخوری ۲۹ پارچه چینی زرین ایران سری وینچی

     

    استاندارد و سلامت مواد اولیه

    نکته‌ی دوم توجه به بهداشت و سلامت مواد اولیه برای تولید ظروف است. وقتی ظروف چینی گرم می‌شوند یا در آن‌ها غذای داغ سرو می‌شود، درصورتی‌که از مواد اولیه‌ی غیراستاندارد ساخته شده باشند باعث ایجاد واکنش‌های شیمیایی مضر برای بدن خواهد شد. لعاب به‌کار رفته در ساخت ظروف باید از بهترین نوع بوده و تمام استانداردهای لازم را داشته باشد.

    کیفیت ساخت ظروف

    مورد سوم کیفیت ساخت ظروف غذاخوری چینی است که بسیار حائز اهمیت است. اگر وزن ظروف شما خیلی زیاد باشد، در جابه‌‍جایی و جای‌گذاری شما را دچار مشکل خواهند کرد. لعاب به‌کاررفته روی ظروف هم باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و هم دربرابر حرارت و ضربه دچار ترک‌خوردگی نشود.

    محصولاتی که می‌توان در اجاق مایکروویو استفاده کرد

    شاید بخواهید برای گرم کردن غذا بشقاب خود را درون مایکروفر و یا اجاق فر قرار دهید، درنتیجه ظروف شما باید توان حرارتی بالایی داشته باشند.

    چند پارچه

    مورد چهارم اجزا و قطعات سرویس‌های غذاخوری است. برای خانواده‌های با تعداد جمعیت دو تا شش نفر، بهتر است سرویس‌های شش‌نفره خریداری شود؛ زیرا از لحاظ اقتصادی هم مقرون‌به‌صرفه خواهند بود. سرویس‌های ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۳۰ پارچه برای این قبیل خانواده‌ها پیشنهاد مناسبی هستند. این سرویس‌ها دارای بشقاب‌های پلوخوری‌، خورش‌خوری، پیش‌دستی، دیس و نمک‌پاش هستند که برای سرو غذا کافی خواهند بود. ولی سرویس‌هایی تعداد پارچه‌هایشان بالای ۹۰ باشد، برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم با تعداد مهمان ۱۲ نفر طراحی شده‌اند. اگر جزو آن‌دسته افرادی هستید که مهمانی‌های زیادی برگزار می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم که یکی از این سرویس‌ها را در خانه داشته باشید. زیرا این سرویس‌ها در کنار ست غذاخوری دارای ست چای‌خوری و قهوه‌خوری نیز هستند و شما را از خریدن سایر ظروف پذیرایی بی‌نیاز خواهند کرد.

    در کتار ظروف غذاخوری و چای‌خوری سرویس‌های صبحانه‌خوری، آجیل‌خوری و انارخوری هم طراحی شده‌اند که می‌توانید برای سرو مورد استفاده قرار دهید.

     

    ch5نکات خرید سرویس غذاخوری چینی ایده آل

    سرویس چینی ۲۷ پارچه غذاخوری چینی زرین ایران سری کواترو

     

    ch6نکات خرید سرویس غذاخوری چینی ایده آل

    سرویس غذاخوری ۲۸ پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف

    قابلیت شست‌وشو با ماشین ظرفشویی

    نکته‌ی دیگری که برای انتخاب یک سرویس چینی باید مورد توجه قرار گیرد قابلیت شست‌وشو با ماشین ظرفشویی است. این روزها به دلیل مشغله‌ی زیاد، اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که از ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف استفاده کنند. تکنولوژی ساخت این ماشین‌ها به شکلی است که برای تمیز شدن ظروف، دمای آب را بسیار افزایش می‌دهند و به همین دلیل اگر ظروف کیفیت خوبی نداشته باشند قطعا زیبایی اولیه خود را در مدت زمان کوتاهی از دست خواهند داد.

    محصولاتی که می‌توان در ماشین ظرفشویی استفاده کرد

     

    قیمت و برند

    در پایان باید به قیمت و برند کالا اشاره کنیم؛ وقتی قصد خرید دارید و موارد بالا را در نظر گرفتید، به برند کالا هم توجه داشته باشید که شناخته شده باشد و محصولاتی با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه تولید کند. در این میان، تعدادی از شرکت‌های داخلی هستند که کیفیت، زیبایی و قیمت مناسب در بیشتر محصولاتشان به‌چشم می‌خورد که در رقابت با شرکت‌های خارجی، در محصولات زیادی برتر هستند.

     

    نکات خرید سرویس غذاخوری چینی ایده آل

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • چاپ کتاب اورجینال
  • جعبه هدیه کتاب
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • چاپ کتاب آمازون
  • کتاب اورجینال