سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » علم و فناوری » دانستنی ها » معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    در سال ۲۰۱۶ میلادی، شبکه‌های مختلف ایالات متحده ۴۵۵ مجموعه‌ی تلویزیونی مختلف را پخش کردند؛ رقمی که رشد بسیار زیاد مجموعه‌های سریالی را گوش‌زد می‌کند. در سال آینده‌ی میلادی قرار است این رقم از ۵۰۰ عدد مجموعه‌ی مختلف بگذرد؛ طوری که بزرگ‌ترین سال برای مجموعه‌های سریالی و تلویزیونی در تاریخ رقمم خواهد خورد. با این همه مجموعه‌ی مختلف، بد نیست که نگاهی به مجموعه‌هایی بیاندازیم که ارزش زمان گذاشتن را دارند

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    در سال ۲۰۱۶ میلادی، شبکه‌های مختلف ایالات متحده ۴۵۵ مجموعه‌ی تلویزیونی مختلف را پخش کردند؛ رقمی که رشد بسیار زیاد مجموعه‌های سریالی را گوش‌زد می‌کند. در سال آینده‌ی میلادی قرار است این رقم از ۵۰۰ عدد مجموعه‌ی مختلف بگذرد؛ طوری که بزرگ‌ترین سال برای مجموعه‌های سریالی و تلویزیونی در تاریخ رقم خواهد خورد. با این همه مجموعه‌ی مختلف، بد نیست که نگاهی به مجموعه‌هایی بیاندازیم که ارزش زمان گذاشتن را دارند.

    به ازای هر مجموعه‌ای مثل Westworld، شبکه‌ی نت‌فلیکس سه مجموعه‌ی بزرگ دیگر دارد.

    در ادامه، بیست سریال مختلف را که در سال آینده‌ی میلادی پخش می‌شوند انتخاب کرده‌ایم. این انتخاب‌ها، از سه مجموعه‌ی جدید مارول گرفته تا یکی از معروف‌ترین داستان‌های علمی-تخیلی تاریخ را شامل می‌شوند. کاملا واضح است که در سال ۲۰۱۷ قرار است با مجموعه‌هایی بسیار خوب طرف باشیم.

    نکته‌ی جالب درباره‌ی انتخاب‌ها این است که از بیست عدد، فقط ۸ عدد مربوط به شبکه‌های تلویزیونی مثل HBO یا FX بودند؛ طوری که دیگر مجموعه‌ها یا توسط «نت‌فلیکس» ساخته شده‌‌اند یا توسط «هولو». مجموعه‌های سریالی بسیار بزرگ و درآمدزا شده‌اند. در سال ۲۰۱۶ میلادی، سریال Stranger Things به یکی از بهترین اتفاقات سال تبدیل شد و آمازون هم فقط برای ساخت مجموعه‌ی جدید Grand Tour، بیش از ۲۵۰ میلیون دلار هزینه کرد.

    شبکه‌هایی مثل نت‌فلیکس به دنبال ساخت سریال‌هایی بزرگ، عجیب و عمیق می‌روند و برای آن‌ها، هزینه‌های بسیار زیادی می‌کنند. به ازای هر مجموعه‌ای مثل Westworld، شبکه‌ی نت‌فلیکس سه مجموعه‌ی بزرگ دیگر دارد؛‌ طوری که نت‌فلیکس گفته است می‌خواهد ۶ میلیاد دلار برای ساخت فیلم و سریال هزینه کند.

    در ادامه، ۲۰ سریالی که باید در سال ۲۰۱۷ ببینید را برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم. آن‌قدر سریال خوب زیاد است که مطمئنا انتخاب‌هایی هستند که از قلم افتاده‌اند.


    ‌‌‌‌‌‌

    سریال: Taboo

    بازیگران: Tom Hardy، Michael Kelly، Jonathan Pryce

    تاریخ پخش: ۱۰ ژانویه

    شبکه‌: FX

    Taboo

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    سریال Taboo تام هاردی را در نقش ماجراجویی به تصویر می‌کشد که از آفریقا به همراه بار بزرگی از الماس دزدی، به انگلستان بر می‌گردد. شخصیت تام هاردی می‌خواهد انتقام پدرش را که کشته‌اند بگیرد. این مجموعه‌ی هشت قسمتی توسط Steven Knight ساخته شده است. استیون نایت کارگردان فیلم «لاک» (Locke) است و هم‌چنین فیلم‌نامه‌ی Pawn Sacrifice را نوشته. با توجه به آنچه دیده‌ایم، ظاهرا با سریالی خشن و تیره طرف هستیم.


    ‌‌‌‌‌‌

    سریال: A Series of Unfortunate Events

    بازیگران: Neil Patrick Harris، Joan Cusack

    تاریخ پخش: ۱۳ ژانویه

    شبکه: Netflix

    A-Series-of-Unfortunate-Events

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    با اینکه کتاب «مجموعه‌ای از وقایع ناگوار» به فیلمی سینمایی با بازی جیم کری تبدیل شده است، اما دوست داریم تا تمام و کمال، روایت کتاب را دوباره بشنویم. سریال وقایع ناگوار «نیل پتریک هریس» را در نقش «کنت اولاف» قرار می‌دهد. به همین دلیل هم انتظار زیادی از این سریال داریم.


    ‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: The Young Pope

    بازیگران: Jude Law، Diane Keaton، Silvio Orlando

    تاریخ پخش: ۱۵ ژانویه

    شبکه: HBO

    The-Young-Pope

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    هیچ شبکه‌ای مثل HBO سریال نمی‌سازد و هیچ شبکه‌ای هم مثل HBO نمی‌تواند کاری کند تا در مجموعه‌ای، احساس بزرگ بودن را درک کنید. در سریال «پاپ جوان» نه تنها با ستارگان بزرگی مثل «جود لاو» و «داین کیتون» طرف هستیم، بلکه صحنه‌ها و لباس‌هایی بسیار زیبا و پرهزینه را می‌بینیم. اگر به دنبال سریال بزرگی هستید، پاپ جوان را ببینید.


    ‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: Legion

    بازیگران: Dan Stevens، Aubrey Plaza

    تاریخ پخش: ۸ فوریه

    شبکه: FX

    LegionFX

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    فیلم‌ها و سریال‌ها ابرقهرمانی اخیرا بسیار زیاد شده‌اند. با اینکه آن‌ها را هم دوست داریم، اما مجموعه‌ی Legion می‌خواهد خودش را از دیگر سریال‌های ابرقهرمانی جدا کند. این مجموعه قرار است عناصر ماورایی را به خوبی در دنیایی واقعی ادغام کند. کارگردان سریال فارگو این مجموعه‌ی جدید را می‌سازد.


    ‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: Iron Fist

    بازیگران: Finn Jones، Jessica Henwick

    تاریخ پخش: ۱۷ مارس

    شبکه: Netflix

    IronFist

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    سریال «مشت آهنین»، آخرین مجموعه‌ی مارول خواهد بود که باید قبل از سریال The Defenders پخش شود. قرار است در مشت آهنین، صحنه‌های خفن از مبارزات رو در رو ببینیم و با یک مجموعه‌ی رزمی خوب طرف باشیم. با توجه به موفقیت بسیار زیادی مجموعه‌های «جسیکا جونز»، «دردویل» و «لوک کیج»، انتظار داریم مشت آهنین هم بسیار خوب از آب در بیاید.


    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: The Handmaid’s Tale

    بازیگران: Elisabeth Moss، Samira Wliey، Yvonne Strahovski

    تاریخ پخش: ۲۶ آوریل

    شبکه: Hulu

    The-Handmaids-Tale

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    سریال «قصه‌ی کلفت» بر اساس رمانی با همین نام، نوشته‌ی مارگارت ات‌وود ساخته شده است. این رمان با دنیای پادآرمانی خودش، خوراک سریالی بلند است. رمان هم‌چنین آن‌قدر تیره نوشته شده است که به درد سریال‌های امروزی بخورد. بازیگران بسیار خوبی هم در سریال The Handmaid’s Tale بازی خواهند کرد، مثل Elisabeth Moss که انگار نقش را برای او نوشته‌اند.


    ‌‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: Altered Carbon

    بازیگران: Joel Kinaman، James Purefoy

    تاریخ پخش: نامعلوم

    شبکه: Netflix

    AlteredCarbon

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    رمان «کربن دستکاری شده» یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین رمان‌های اخیر علمی-تخیلی است. این رمان آینده‌ی نزدیکی را به تصویر می‌کشد که در آن می‌توان شخصیت یک فرد را ذخیره کرد و به بدن فردی دیگر فرستاد. این کتاب به موضوعاتی ریشه‌ای مثل فلسفه و انسان می‌پردازد. شبکه‌ی نت‌فلیکس قرار است سریالی ده قسمتی بر اساس این رمان بسازد. با توجه به اینکه رمان روی سیاره‌های مختلف و زمان‌های مختلف اتفاق می‌افتد، نمی‌دانیم نت‌فلکیس چه برنامه‌ای برای آن در سر دارد.


    ‌‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: The Inhumans

    بازیگران: نامشخص

    تاریخ پخش: پاییز ۲۰۱۷

    شبکه: ABC

    The-Inhumans-1

    در حالی که قرار بود مارول مجموعه‌ی The Inhumans را به فیلمی سینمایی تبدیل کند، تصمیم گرفت تا با همکاری شبکه‌ی تلویزیونی ABC، سریال آن را به جای فیلم بسازد. قرار است دو قسمت اول این سریال در سینماهای IMAX اکران شود. کمیک‌های Inhumans توسط «استن لی» و «جک کربی» در سال ۱۹۶۵ خلق شدند. این کمیک‌ها، انسان‌هایی را به تصویر می‌کشند که قدرت‌هایی عجیب دارند.


    ‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: The Punisher

    بازیگران: Jon Bernthal، Ben Barnes، Deborah Ann Woll

    تاریخ پخش: نامشخص

    شبکه: Netflix

    The-Punisher

    شخصیت پانیشر یکی از بهترین بخش‌های فصل دوم سریال دردویل بود. اینکه قرار است سریالی با تمرکز روی این شخصیت ساخته شود هم اصلا برای‌مان عجیب نیست؛ مخصوصا که «جان برنتال» نقش‌اش را شگفت‌انگیز بازی کرده بود و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. نت‌فلیکس امسال سه مجموعه‌ی مارول خواهد داشت که پانیشر هم یکی از آن‌ها است.


    ‌‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: Snowfall

    بازیگران: Tim Matheson، Emily Rios

    تاریخ پخش: نامشخص

    شبکه: FX

    Snowfall

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    شبکه‌ی FX ثابت کرده است که می‌داند چگونه مجموعه‌های درام سنگین بسازد. مجموعه‌ی Snowfall از آن قبیل مجموعه‌هایی است که از همین حالا می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که قرار است تعداد زیادی جایزه‌ی امی و گلدن گلوب بگیرد. این مجموعه درباره‌ی اپیدمی کراک و کوکایین در امریکا و به خصوص لس آنجلس است.


    ‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: G.L.O.W.

    بازیگران: Alison Brie، Brit Barron، Marc Maron، Ellen Wong

    تاریخ پخش: نامعلوم

    شبکه: Netflix

    G.L.O.W.

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    مجموعه‌ی GLOW را «جنجی کوهان» می‌سازد؛ کوهان را با سریال‌های بسیار خوب Orange is the New Black و Weeds می‌شناسیم و به همین دلیل، انتظارات بالایی از آن داریم. مجموعه‌ی GLOW قصه‌ی گروهی از کشتی‌گیران در دهه‌ی هشتاد لس آنجلس را تعریف می‌کند. مثل دیگر سریال‌های کوهان، پیش‌بینی می‌کنیم که GLOW بسیار جذاب و خنده‌دار باشد.


    ‌‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: Dear White Peop‌le

    بازیگران: Brandon P. Bell، Logan Browning، Antoinette Robertson

    تاریخ پخش: نامعلوم

    شبکه: Netflix

    DearWhitePeople

    فیلم Dear White People یکی از بهترین ساخته‌های سال ۲۰۱۴ بود و کارگردان این فیلم خودش آمده است تا مجموعه‌ی تلویزیونی آن را بسازد. این فیلم درباره‌ی وضعیت بد نژادپرستی و مشکلات در پی آن صحبت می‌کند. «جاستین سیمین» که کارگردان این سریال است، دیگر لازم نیست تا نگران سانسورهای متعدد شبکه‌های تلویزیونی باشد و می‌تواند در مجموعه‌ی Dear White People حرفی که می‌خواهد را بزند.


    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: The Deuce

    بازیگران: James Franco، Maggie Gyllenhaal

    تاریخ پخش: نامعلوم

    شبکه: HBO

    The-Deuce-2

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    مجموعه‌ی سریالی The Deuce را «دیون سیمون» می‌سازد. سیمون سازنده‌ی مجموعه‌های The Wire و Treme است و همین دو مجموعه کافی است تا از کیفیت سریال جدید سیمون مطمئن شویم. مجموعه‌ی The Deuce روی مشکلات کوکایین و ویروس HIV در دهه‌های هفتاد و هشتاد امریکا تمرکز می‌کند. «جیمز فرانکو» در این سریال دو نقش را بازی می‌کند: برادران دوقلوی وینسنت و فرانکی مارتینو که برای یک خانواده‌ی مافیایی کار می‌کنند.


    ‌‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: Twin Peaks

    بازیگران: Kyle MacLachlan، Sheryl Lee، Sherilyn Fenn

    تاریخ پخش: نامعلوم

    شبکه: Showtime

    TwinPeaks

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    اینکه دیوید لینچ پس از مدت‌ها بازگشته است و می‌خواهد شخصیت‌هایی که در Twin Peaks زندگی می‌کردند را دوباره زنده کند، خودش به اندازه‌ی کافی هیجان انگیز است. فصل دوم سریال قدیمی Twin Peaks اصلا خوب نبود و لینچ این فرصت را دارد تا اشتباهات سریال قدیمی‌اش را درست کند. قرار است خود لینج هر قسمت سریال جدید Twin Peaks را کارگردانی کند.


    ‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: American Gods

    بازیگران: Ricky Whittle، Ian MacShane، Emily Browning

    تاریخ پخش: نامعلوم

    شبکه: Starz

    American-Gods-2

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    «برایان فولر» که با مجموعه‌های بزرگی مثل «هانیبال» شناخته می‌شود، قرار است یکی از معروف‌ترین و بهترین رمان‌های «نیل گایمن» را به سریال تبدیل کند. سریال American Gods مجموعه‌ای از خدایان باستانی را به تصویر می‌کشد که می‌خواهند با خدایان جوان‌تر در بیافتند. این خدایان باستانی معتقدند که دیدگاه‌های مادی خدایان جدید مشکلات زیادی را نتیجه داده است. تمام خدایان باستانی، در قالب انسان‌ها و مردمان امریکا به تصویر کشیده شده‌اند.


    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    سریا‌ل: Star Trek: Discovery

    بازیگران: Sonequa Martin-Green، Doug Jones، Anthony Rapp

    تاریخ پخش: ژوئن

    شبکه: CBS

    Star-Trek-Discovery

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    اینکه مجموعه‌ی Star Trek: Discovery سریالی جدید در مجموعه‌ی بزرگ پیشتازان فضا است به کنار، قرار است در Discovery هم‌چنین برای اولین بار، قصه‌ی یک معاون فرمانده را به عنوان شخصیت اصلی دنبال کند. مجموعه‌ی Star Trek: Discovery هم‌چنین درباره‌ی اتفاقات و رویدادهای مجموعه‌ی اصلی پیشتازان فضا هم صحبت خواهد کرد. این مجموعه‌ی جدید، ده سال پس از سریال اصلی پیشتازان فضا اتفاق می‌افتد.


    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    سریال: The Defenders

    بازیگران: Finn Jones، Mike Colter، Krysten Ritter، Charlie Cox، Sigourney Weaver

    تاریخ پخش: نامعاوم

    شبکه: Netflix

    The-Defenders-2

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی در سال ۲۰۱۷

    مدت زیادی است که منتظر این مجموعه‌ی بزرگ هستیم. درست مثل فیلم The Avengers و فیلم Justice League که قهرمان‌های بزرگ مارول و دی‌سی را در یک فیلم قرار داده بودند، قرار است سریال The Defenders هم قهرمان سریال‌های مارول را در یک مجموعه‌ی بزرگ کنار یکدیگر قرار دهد. چهار شخصیت «لوک کیج»، «جسیکا جونز»، «آیرون فیست» و «دردویل» که هرکدام برای خودشان سریال جداگانه داشتند، در The Defenders به کنار هم می‌آیند.

    معرفی و بررسی سریال های جدید خارجی  در سال ۲۰۱۷

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی pdf