آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » سبک زندگی » مسائل زناشویی » دلیل نارضایتی مردان از رابطه جنسی+درمان

    دلیل نارضایتی مردان از رابطه جنسی+درمان

    رابطه جنسی لذت بخش یکی از پایه های مهم زندگی زناشویی موفق است. چه عواملی می توانند مانع رسیدن مرد به انزال و ارگاسم و لذت جنسی مردان شوند؟ تا به حال برای شما این سوال پیش آمده علتارضا نشدن مردان چیست ؟

    دلیل نارضایتی مردان از رابطه جنسی+درمان

    دلیل نارضایتی مردان از رابطه جنسی+درمان

    رابطه جنسی لذت بخش یکی از پایه های مهم زندگی زناشویی موفق است. چه عواملی می توانند مانع رسیدن مرد به انزال و ارگاسم و لذت جنسی مردان شوند؟ تا به حال برای شما این سوال پیش آمده علتارضا نشدن مردان چیست ؟

    عواملی که نمی گذارد مردان از رابطه جنسی شان لذت ببرند

    بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است.

    همان قدر که همسرتان حق دارد از رابطه لذت ببرد، شما هم حق دارید. پس از او بخواهید که شما را طوری تحریک کند که به اوج لذت برسید. عوامل زیادی در این مسئله دخیل هستند که شناسایی صحیح آن ها می تواند به درمان بهتر کمک زیادی بکند. مهمترین عوامل شامل موارد زیر هستند:

    استمناء

    بعضی از مردها خودشان را تحریک می کنند آن هم به سبک و سیاقی که موجب شکل گیری یک شیوه ی خاص انزال و ارگاسم در آن ها می شود. این مردها وقتی با همسرانشان همبستر می شوند به مشکل بر می خورند چرا که همسران آن ها یا از آن سبک تحریکی مورد نظر بی اطلاع هستند و یا نمی توانند آن را به شکلی که خود مرد انجام می داد انجام دهند. در نتیجه مرد در رابطه با همسرش نمی تواند به انزال و ارگاسم برسد.

     

    فشارهای روانی

    عصبانی بودن از همسر، ترس از حامله شدن او و باورهای جنسی غلط که در فرهنگ های مختلف رایج هستند نیز می توانند رسیدن شما به انزال و ارگاسم را با مشکل مواجه کنند.

     

    نگرش «دهنده بودن»

    معاشقه شامل داد و ستد لذت است، اما بعضی از مردها تحت تأثیر آموخته هایشان فکر می کنند صرفاً باید دهنده لذت به همسرشان باشند و این کار را مهمترین وظیفه جنسی خود تلقی می کنند. مردانی که این باور را دارند در حین رابطه عمدتاً روی تجربه همسرشان تمرکز می کنند. این کار باعث می شود که تمرکز جنسی آن ها از روی خودشان برداشته بشود و در نتیجه نتوانند به انزال و ارگاسم دست پیدا کنند.

     

    داروها

    بعضی اقلام دارویی مثل برخی داروهای روانپزشکی، مسکن ها، داروهای پرفشاری خون و بعضی داروهای دیگر ممکن است مانع رسیدن مرد به انزال و ارگاسم بشوند.

     

    افزایش سن

    افزایش سن از دو جهت می تواند در کاهش شانس انزال و ارگاسم مردان مؤثر واقع شود. اول اینکه با افزایش سن، آلت مرد به تحریک بیشتری نیاز دارد تا به انزال و ارگاسم برسد که البته مسئله ای کاملاً طبیعی است، اما برای برخی از مردها نگرانی هایی ایجاد می کند که احتمال نرسیدن آن ها به انزال و ارگاسم را تقویت می کند. دوم اینکه با افزایش سن، ماهیچه های کف لگن که در انزال و ارگاسم مؤثر هستند ضعیف می شوند و این هم مانعی دیگر برای رسیدن آن ها به مرحله نهاییرابطه جنسی به شمار می رود.

     

    بیماری ها

    بیماری های نورولوژیک مثل دیابت و ام.اس می توانند به اعصاب کنترل کننده ی انزال و ارگاسم آسیب بزنند. همچنین جراحی بزرگی خوش خیم پروستات نیز، گرچه روی ارگاسم تأثیری ندارد، اما می تواند انزال را به شدت کاهش بدهد.

     

    چه کار کنید تا به انزال و ارگاسم برسید؟

    همان طور که قبلاً گفتم مشکل مردها در رسیدن به انزال و ارگاسم، یک مشکل غیر قابل حل نیست و راهکارهای زیادی می توانند در رفع این مسئله به شما کمک کنند. بخشی از این راهکارها را خودتان می توانید انجام دهید و برخی دیگر را باید زیر نظر پزشک پیگیری کنید.

     

    برخی از مهم ترین این راهکارها از این قرارند

    ۱ – با پزشک تان مشورت کنید

    قبل از هر کاری باید بدانید که چه مقدار از مشکل تان مربوط به جسمتان است. برای مثال باید بفهمید که آیا عفونتی دارید که به این مشکل منجر شود و یا مثلاً آیا داروهایی که مصرف می کنید در این قضیه نقش دارند یا نه. شاید هم یک بیماری زمینه ای که هنوز متوجه آن نشده اید، مثل دیابت، علت مشکلتان باشد.

    ۲ – نرمش های کِگِل را انجام دهید

    این تمرینات ساده، به تقویت عضلات کف لگنتان کمک می کنند و در نتیجه موجب افزایش احتمال انزال و ارگاسم شما می شوند.

    ۳ – نیازهای جنسی تان را مشخص کنید

    برای یک رابطه جنسی خوب، مردها هم مثل زن ها به مقدمه چینی و پیش نوازش نیاز دارند. به خصوص وقتی که سن شما بالا می رود، اهمیت این مسئله هم بیشتر می شود. سعی کنید مقدماتی را که دوست دارید شناسایی کنید.

    ۴ – لذت را «داد و ستد» کنید

    همانقدر که همسرتان حق دارد از رابطه لذت ببرد، شما هم حق دارید. پس از او بخواهید که شما را طوری تحریک کند که به اوج لذت برسید.

    ۵ – به همسرتان آموزش بدهید

    اغلب مردهایی که در تجربه انزال و ارگاسم در طی یک شکل رایج رابطه مشکل دارند، به شیوه های دیگر می توانند به لذت برسند. این شیوه ها را به همسرتان یاد بدهید و با گذاشتن دست او روی بدن تان دقیقاً به او نشان بدهید که چه کارهایی باید بکند.

    ۶- نفس عمیق بکشید

    این کار سیستم عصبی شما را آرام می کند و باعث مؤثر شدن تحریک ها و افزایش احتمال رسیدن شما به انزال و ارگاسم می شود.

    ۷ – خیال پردازی های جنسی تان را بیشتر کنید.

    ۸ – با یک متخصص درمان جنسی مشورت کنید

    اگر اقدامات بالا مؤثر نبودند، به یک درمانگر جنسی مراجعه کنید. او می تواند به شما کمک کند تا مشکل تان را حل کنید.

     

    دلیل نارضایتی مردان از رابطه جنسی+درمان

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب خارجی
  • چاپ کتاب لاتین
  • منابع اورجینال رباتیک
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • جعبه هدیه کتاب
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی