عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » تازه های تکنولوژی » انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    همه‌ی ما با هر نوع سلیقه‌ای، در طول روز، زمانی را به لذت‌بردن از موسیقی اختصاص می‌دهیم: پشت فرمان و ترافیک‌های تمام‌نشدنی، هنگام کارکردن و نیازداشتن به تمرکز بیشتر و به‌خصوص در جشن‌ها و میهمانی‌ها. اما برای لذت‌بردن بیشتر از موسیقی به ابزار مناسبی نیاز داریم. یک پلیر خوب و یک اسپیکر باکیفیت، حداقل ابزار لازم برای این‌کار است. تلفن‌های همراه هوشمند، تقریبا نیاز ما به پلیر را مرتفع کرده‌اند؛ اما اسپیکر گوشی‌ها و تبلت‌ها، چندان قدرتمند و باکیفیت نیستند، اینجاست که یک اسپیکر قابل‌حمل می‌تواند مشکل‌گشا باشد. این نوع اسپیکرها به‌راحتی در کیف دستی، کوله‌پشتی و ساک ورزشی جای می‌گیرند و تا ساعت‌ها نیاز به شارژ مجدد ندارند؛ پس اگر به دنبال این هستید که بیرون از منزل، خودرو و به دور از کامپیوتر شخصی از موسیقی لذت ببرید، احتمالا نیاز به یک اسپیکر قابل‌حمل را احساس خواهید کرد.  اما برای انتخاب اسپیکر مناسب گزینه‌های زیادی وجود دارد که انتخاب را تا حدی دشوار می‌کند. در این مطلب قصد داریم شما را در انتخاب اسپیکر قابل‌حمل مناسب یاری کنیم.

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    Portable_Speaker_Shopping_Guide_Main.jpg

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    همه‌ی ما با هر نوع سلیقه‌ای، در طول روز، زمانی را به لذت‌بردن از موسیقی اختصاص می‌دهیم: پشت فرمان و ترافیک‌های تمام‌نشدنی، هنگام کارکردن و نیازداشتن به تمرکز بیشتر و به‌خصوص در جشن‌ها و میهمانی‌ها. اما برای لذت‌بردن بیشتر از موسیقی به ابزار مناسبی نیاز داریم. یک پلیر خوب و یک اسپیکر باکیفیت، حداقل ابزار لازم برای این‌کار است. تلفن‌های همراه هوشمند، تقریبا نیاز ما به پلیر را مرتفع کرده‌اند؛ اما اسپیکر گوشی‌ها و تبلت‌ها، چندان قدرتمند و باکیفیت نیستند، اینجاست که یک اسپیکر قابل‌حمل می‌تواند مشکل‌گشا باشد. این نوع اسپیکرها به‌راحتی در کیف دستی، کوله‌پشتی و ساک ورزشی جای می‌گیرند و تا ساعت‌ها نیاز به شارژ مجدد ندارند؛ پس اگر به دنبال این هستید که بیرون از منزل، خودرو و به دور از کامپیوتر شخصی از موسیقی لذت ببرید، احتمالا نیاز به یک اسپیکر قابل‌حمل را احساس خواهید کرد.  اما برای انتخاب اسپیکر مناسب گزینه‌های زیادی وجود دارد که انتخاب را تا حدی دشوار می‌کند. در این مطلب قصد داریم شما را در انتخاب اسپیکر قابل‌حمل مناسب یاری کنیم.

    نحوه‌ی اتصال بی‌سیم اسپیکرها

    بلوتوث

    برای بسیاری از کاربران بهترین نوع اسپیکرهای قابل‌حمل، نوع بلوتوثی آن‌هاست؛ چراکه این روزها اغلب تلفن‌های همراه مجهز به این فناوری هستند؛ همچنین اسپیکرهای بلوتوثی تا مسافت ۱۰ متر را به‌خوبی پشتیبانی می‌کنند، مصرف باتری مطلوبی دارند، نیازی به اتصال از طریق روتر و شبکه ندارند و نحوه‌ی اتصال آن‌ها سریع و آسان است.

    Wi-Fi

    اتصال از طریق Wi-Fi، کیفیت صدای به‌مراتب بالاتری نسبت به بلوتوث ارائه می‌دهد و مناسب کاربرانی است که به دنبال پخش فایل‌های صوتی با رزولوشن بالا هستند؛ اما این اتصال نیاز به دردسترس‌بودن شبکه‌ی Wi-Fi دارد و همه‌جا قابل‌استفاده نیست؛ همچنین اسپیکرهای مجهز به اتصال وای‌فای، قیمت بالاتری دارند.

    برخی اسپیکر‌ها در کنار رابط اصلی اتصال، از درگاه USB و شیار کارت حافظه برخوردار هستند.

    کدام اسپیکر برای شما مناسب‌تر است؟

    ابتدا باید مشخص کنیم که از اسپیکر در چه محیطی می‌خواهیم استفاده کنیم. در خانه به موسیقی گوش می‌دهیم یا در حال حرکت؟ روی مبل راحتی یا هنگام نرمش صبحگاهی؟

    speaker3

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    محیط‌های بسته: استفاده از اسپیکر‌های قابل‌حمل در چند سال اخیر به‌قدری فراگیر شده‌ که بسیاری از کاربران را مجاب به استفاده از آن‌ها به‌جای سیستم‌های صوتی خانگی کرده‌ است. اتصال بی‌سیم، خانه‌ی شما را از کابل‌های نامنظم و در هم پیچیده‌ی سیستم‌های صوتی در امان نگاه می‌دارد؛ علاوه‌براین هر لحظه اراده کنید، می‌توانید محل قرارگیری این نوع اسپیکر را تغییر دهید، بدون هرگونه نگرانی از بابت دردسترس‌بودن پریز برق یا برهم‌خوردن دکوراسیون منزل؛ همچنین لزومی برای مقاومت زیاد اسپیکر قابل‌حمل خانگی وجود ندارد؛ اما زیبایی و استایل آن می‌تواند بسیار مهم باشد.

    speaker1

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    فضای باز و سفر: برای استفاده در فضای باز، «مقاومت اسپیکر» یکی از نکته‌های مهم در انتخاب به ‌شمار می‌رود. یک اسپیکر مسافرتی، علاوه‌بر مقاومت زیاد باید از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار باشد. وجود گیره‌ی اتصال برای اسپیکر‌های مسافرتی می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

    در ادامه چند مورد از بهترین اسپیکرهای قابل‌حمل بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

    عمر باتری

    یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در انتخاب این نوع اسپیکر، میزان ظرفیت باتری و شارژدهی آن است. اگر قصد تهیه‌ی یک اسپیکر مسافرتی را دارید، انتخاب مدلی که فقط ۲ یا ۳ ساعت قابلیت پخش مداوم دارد، خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد.

    speaker-offer-1اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Outdoor Tech مدل Buckshot

     

     

    هم اسپیکر هم پاوربانک

    شارژکردن گوشی، تبلت، مودم همراه، ساعت هوشمند و دوربین هنگام سفر کاری ضروری و گاه دشوار محسوب می‌شود. با خرید اسپیکر قابل‌حملی که توانایی شارژکردن این گجت‌ها را هم دارد، می‌توانید با یک تیر، دو نشان بزنید.

    speaker-offer-2اسپیکر بلوتوث قابل حمل کریتیو مدل Sound Blaster Roar

     

    مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوخاک

    اگر قرار باشد هنگام سفر، گردش‌های بین‌شهری یا حتی محیط‌های باز از این نوع اسپیکرها استفاده کنید، بهتر است از مقاومت خوبی برخوردار باشد. مقاومت اسپیکرها، با استاندارد IP سنجیده می‌شود که رقم اول، بیانگر میزان مقاومت در برابر نفوذ ذرات خارجی و رقم دوم میزان مقاومت در برابر رطوبت و نفوذ مایعات را نشان می‌دهد. اگر هرکدام از این المان‌ها مشخص نشده باشد، با حرف X نشان داده می‌شود.

    speaker-offer-3اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انرژی سیستم مدل Energy Music Box Aquatic

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    speaker-offer-4اسپیکر بلوتوثی قابل حمل اکو اکس گیر مدل ECOROX

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    speaker-offer-5اسپیکر قابل حمل بی سیم کریتیو مدل MUVO MINI

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

     

    جفت‌شدن با چند اسپیکر هم‌نوع

    اسپیکرهایی که از این قابلیت برخوردارند، صدایی به‌مراتب قوی‌تر ارائه می‌کنند و می‌توانند محیط بزرگ‌تری را پوشش دهند. با کمک این اسپیکرها قادر به پخش صدایی باکیفیت و یکدست در تمامی نقاط منزل خواهید بود.

    speaker-offer-6اسپیکر لیبراتون مدل One Style

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    قابلیت مکالمه

    اگر از طریق تلفن همراه اقدام به پخش موسیقی کنید، هر لحظه امکان زنگ‌خوردن گوشی وجود دارد و اگر اسپیکر فاقد میکروفون باشد، اوضاع کمی گیج‌کننده می‌شود. اسپیکرهایی که مجهز به میکروفون داخلی هستند، امکان پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی را فراهم می‌سازند.

    speaker-offer-7اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ادیفایر مدل MP211

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    کیفیت صدا

    اما ورای تمام امکانات و قابلیت‌ها، مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید اسپیکر باید به آن توجه داشت، کیفیت صدای آن است. اسپیکر مناسب علاوه‌بر صدای رسا، باید وضوح و تفکیک خوبی ارائه کند و تنها حجم صدای زیاد ملاک مناسبی برای انتخاب نیست. میزان وات، معیار مهمی در تشخیص میزان بلندی صداست. فرکانس پاسخ‌گویی و میزان حساسیت هم حائز اهمیت است.

    speaker-offer-8اسپیکر دیووم مدل Voombox Party

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    speaker-offer-9اسپیکر دیووم مدل Onbeat 500

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

     

     

    باسیم یا بی‌سیم؟

    از اسپیکرهای قابل‌حمل باسیم هم نباید غافل شد. اگر پلیر شما فاقد اسپیکر باشد، مانند پخش‌کننده‌های MP3 Player، مجبور هستید آن را به اسپیکر یا هدفون متصل کنید. حال اگر پخش‌کننده فاقد بلوتوث باشد، پس نیازی هم به صرف هزینه‌ی اضافی جهت تهیه‌ی اسپیکر بلوتوثی نیست. این نوع اسپیکرها نیازی به شارژ باتری ندارند و قیمتی به‌مراتب پایین‌تر از اسپیکرهای بلوتوثی دارند.

    speaker-offer-10اسپیکر قابل حمل کولاود مدل MD-1C

    انتخاب مناسب اسپیکر قابل‌حمل+نحوه کار آن

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • افست کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • چاپ کتاب لاتین