باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » تعطیلی مدارس در ۹ بهمن ۹۵/ کدام استان ها مدارس تعطیل است؟

    تعطیلی مدارس در ۹ بهمن ۹۵/ کدام استان ها مدارس تعطیل است؟

    برودت هوا و بارش برف مدارس برخی استان های کشور را فردا تعطیل کرد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    تعطیلی مدارس در ۹ بهمن ۹۵/ کدام استان ها مدارس تعطیل است؟

     

     

    به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برودت هوا و بارش های جوی موجود برخی مدارس در استان های مختلف کشور را فردا شنبه ،نهم بهمن ماه را با تعطیلی مواجه کرد.

    تعطیلی  مدارس برخی مناطق در استان همدان
    به علت بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی  تمامی دوره های تحصیلی در نواحی ۱و۲ همدان، تویسرکان، اسدآباد، قلقل رود و جوکار و مراکز پیش دبستانی، ابتدایی و دوره‌ی اول متوسطه در  بقیه‌ی شهرستان‌ها و مناطق استان  فردا، شنبه ۹ بهمن ماه، در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.

    تعطیلی  مدارس برخی مناطق در استان ایلام
    به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح معابر عمومی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی ایلام، چوار، ملکشاهی، ایوان، چرداول، بخش کارزان و بخش میمه در شیفت صبح فردا شنبه ۹ بهمن تعطیل اعلام می شود.

    تعطیلی  مدارس برخی مناطق در استان لرستان
    مدارس بخش های زاغه، سپیددشت ، بیران شهر و بروجرد در همه مقاطع تحصیلی فردا شنبه  ۹ بهمن، تعطیل است.

    تعطیلی مدارس برخی شهرستان های استان تهران
    به دلیل بارش برف و یخبندان فردا شنبه ۹ بهمن ماه کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش پردیس ، رودهن و دماوند و مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی فیروزکوه در نوبت صبح تعطیل است .

    تعطیلی  مدارس برخی مناطق در استان کرمانشاه
    تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی در شهرستان‌ها و بخش‌های اسلام آبادغرب، دالاهو،  پاوه، کنگاور، گواور، گهواره، حمیل، شاهو، باینگان و دینور در گروه صبح تعطیل است.

    مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های هرسین، پاوه،صحنه، باینگان، نودشه و بخش هانی گرمله در گروه صبح تعطیل اعلام می شود.

    تمامی مدارس مناطق روستایی نواحی سه گانه شهر کرمانشاه، ماهیدشت، سنقر و کلیایی و بیستون و نیز تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس استثنایی در شهر کرمانشاه فردا گروه صبح تعطیل است.

    شروع بکار تمامی مدارس مناطق شهری نواحی سه گانه شهر کرمانشاه و ماهیدشت، سنقروکلیایی، روانسر و بیستون از ساعت ۹:۳۰ صبح است همچنین شروع بکار مدارس متوسطه دوم شهرستان‌های پاوه، هرسین، صحنه و باینگان از ساعت ۹:۳۰ صبح خواهد بود.

    تعطیلی  مدارس برخی مناطق در استان قم
    باتوجه به بارش برف و برودت و سردی هوا و احتمال یخ زدگی معابر فردا شنبه ۹بهمن ماه ۹۵کلیه مدارس بخش های خلجستان،سلفچگان و کهک قم در نوبت صبح تعطیل است.

    تعطیلی  مدارس برخی مناطق در استان قزوین
    به دلیل بارش برف ولغزندگی سطح معابر عمومی  وبرودت هوا مقاطع  ابتدایی ومتوسطه اول  وشبانه روزی های شهرستان آوج  وروستاهای تابعه وشبانه روزی های شهر آبگرم در نوبت صبح فردا شنبه ۹ بهمن تعطیل اعلام می شود.

    تاکید می شود سایر مدارس روزانه شهر آبگرم  همچنان دایر است وتعطیل نیست.

    تعطیلی مدارس برخی مناطق در استان چهارمحال و بختیاری
    با توجه به بارش های اخیر  و برودت هوا،شروع فعالیت آموزشی مدارس استان در کلیه مقاطع تحصیلی وشروع به کار ادارت آموزش وپرورش فردا شنبه ۹ بهمن ۹۵ راس ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح است و در شهرستان کوهرنگ تمامی مقاطع  تحصیلی در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.

    تعطیلی مدارس برخی مناطق در استان مرکزی
    با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر  تعطیلی اضطراری مدارس استان مرکزی برای روز  نهم بهمن ماه ۹۵ به شرح زیر اعلام می شود:
    کلیه مدارس شهر و روستای همه دوره های تحصیلی شهرستانهای اراک خنداب شازند کمیجان فراهان تفرش آشتیان و منطقه سربند در نوبت صبح فردا تعطیل هستند.

    تعطیلی مدارس برخی مناطق در استان کردستان

    به علت بارش شدید برف و لغزندگی معابر تعطیلی مدارس استان کردستان در روز شنبه نهم بهمن ۹۵ در نوبت صبح به شرح ذیل اعلام می شود:

    در کامیاران و منطقه موچش مراکز پیش دبستان و ابتدایی شهر و روستایی ومدارس متوسطه اول روستایی تعطیل است و مدارس متوسطه دوم روستایی و متوسطه اول و دوم شهری با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود.

    در شهرستان سروآباد ،کلیه مدارس شهری و روستایی هورامان تعطیل است و کلیه مدارس شهری سروآباد با یک ساعت تاخیر آغاز می شوند.

    تعطیلی مدارس برخی مناطق در استان البرز
    با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر و مسدود بودن راهها، کلیه مقاطع تحصيلي  شهرستانهاي طالقان و بخش آسارا از  ناحيه ١ شهرستان كرج ( جاده چالوس ) فردا شنبه ٩ بهمن ماه ١٣٩٥ تعطیل است.

    تعطیلی مدارس برخی مناطق در استان زنجان
    به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس هر سه مقطع تحصیلی خدابنده و مقاطع ابتدایی و متوسطه اول سجاسرود فردا شنبه ۹ بهمن ماه شیفت صبح تعطیل اعلام شد.

    تعطیلی مدارس برخی مناطق در استان کرمان
    بنا بر اعلام اداره اطلاع رساني و روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان كرمان مدارس شهرستان ريگان در تمام دوره هاي تحصيلي به دليل طوفان شن و تصميم شوراي آموزش و پرورش فردا شنبه نهم بهمن ماه تعطيل است.

    تعطیلی مدارس برخی مناطق در استان آذربایجان غربی
    با توجه به بارش برف و برودت هوا ، فردا  شنبه ۹بهمن در نوبت صبح تعطیلی مدارس برخی شهرستانها و مناطق استان به این شرح اعلام می شود:

    شهرستان شوط مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی، شهرستان چالدران مدارس ابتدایی شهری و ابتدایی و متوسطه دوره اول (راهنمایی) روستایی، ماکو ابتدایی و متوسطه دوره اول، پلدشت مدارس ابتدایی،خوی مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی بخش صفاییه در این شرایط هستند.

    تعطیلی مدارس برخی مناطق در استان آذربایجان شرقی

    به علت بارش برف و بردوت هوا ؛ فردا شنبه مورخ ۹ بهمن (در شیفت قبل از ظهر) به این شرح است:

    شهرستان چاراویماق مدارس مقاطع پیش دبستانی و استثنایی شهری و روستایی تعطیل و سایرمدارس مقاطع مختلف شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می کنندهمچنین در بخش کاغذکنان مدارس مقطع پیش دبستانی شهری و روستایی، شهرستان کلیبر مدارس کلیه ی مقاطع تحصیلی در مناطق روستائی و مدارس استثانی و مقاطع پیش دبستانی ، ابتدائی و متوسطه دوره ی اول در مناطق شهری تعطیل،شهرستان اهر مدارس کلیه ی مقاطع تحصیلی در مناطق روستائی و مدارس استثانی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری،در شهرستان ورزقان مدارس کلیه مقاطع مناطق شهری و روستایی، درشهرستان هریس مدارس کلیه مقاطع مناطق  روستایی، در شهرستان جلفا مدارس کلیه مقاطع مناطق  روستایی و مدارس استثنائی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری،در بخش ترکمان چای مدارس مقاطع مدارس استثنائی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام می شود.
    تعطیلی مدارس در ۹ بهمن ۹۵/ کدام استان ها مدارس تعطیل است؟

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • منابع اورجینال رباتیک
  • افست کتاب لاتین
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • کتاب اورجینال
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی