سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » زمان و مکان تئاترهای پاییزه

    زمان و مکان تئاترهای پاییزه

    زمان و مکان تئاترهای پاییز ۹۴

     در طول هفته ممکن است دلمان بخواهد به یک جای جدیدی برویم و یا حتی موقعیت‌های جذابی را تجربه کنیم؛ اما شاید کمی بی‌حوصلگی قلقلکمان بدهد و از تاریخ این موضوعات غافل بشویم. یکی از این گزینه‌ها می‌تواند رفتن به تئاتر باشد تا با قصه و پند‌هایش ما را از این دنیای یخ‌زده‌مان جدا کند و ذهن ما را ساعاتی از آن خود کند. ما این بار قصد داریم تا لیستی از نمایش‌هایی را که بر روی پرده است را معرفی کنیم تا شما مخاطبان متناسب با علاقه، سن و سال و محل جغرافیایی خود انتخاب کنید.
    متناسب با محل جغرافیایی و ساعات اوقات فراغت خود نمایش خود را انتخاب کنید و به دل قصه‌ها بروید.
    تئاتر کفاش و بچه هایش

    نمایش «کفاش و بچه‌هایش»

    این نمایش برای بار دوم به کارگردانی محمد نجفی این بار در فرهنگسرای فردوس از ۱۵ آذر الی ۱۰ دی ساعت ۱۷:۰۰ روی صحنه می‌رود. یکی از نکته‌های مثبت این نمایش که مضمونی برای کودک و نوجوان دارد، این است که صبح‌ها برای مدارس و کودک‌ها ۵۰ درصد تخفیف دارد.

    تئاتر قابیل
    نمایش «قابیل»
    نمایش «قابیل» به کارگردانی حسن خلیلی‌فر از ۸ آذر الی ۲۴ آذر ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه می‌رود که داستان قدیمی‌ همان «هابیل و قابیل» خودمان را به شیوه مدرن به تصویر می‌کشد.
    مدت نمایش ۵۰ دقیقه است.
    تئاتر پسر نیل

    نمایش «پسر نیل»

    نمایش «پسر نیل» به کارگردانی ناصر آویژه در تالار هنر از ۸ آذر الی ۸ دی ساعت :۱۹:۰۰ روی صحنه می‌رود.
    نمایشی که متناسب با کودک و نوجوان است و خانواده‌ها می‌توانند فرزندانشان را در اوقات بیکاری به دیدن آن ببرند. در این اثر بازیگرانی چون: مریم اکبری، رها آویژه، آرش حسنی و … به  ایفای نقش می‌پردازند. نمایش در خصوص ماجرای دختر بچه‌ای به نام مریم است که به دنبال یک اتفاق به یک سفر خیالی در زمان رفته و با فرعون و قصه‌های مربوط به تولد حضرت موسی (ع) روبرو می‌شود که در طول سفر درگیر ماجرا‌های عجیبی می‌شود.

    نمایش «اسب‌های پشت پنجره»

    نمایش «اسب‌های پشت پنجره» به طراح و کارگردانی امیر محمد نجاتی از ۱ آذر الی ۲۴ آذر ماه ساعت ۲۰:۰۰ در تئاتر «باربد» روی صحنه می‌رود. در این نمایش بازیگرانی چون: ابوالقاسم کیانی، نگار گرجی، امیرمحمد نجاتی به ایفای نقش می‌پردازند.
    تئاتر برف نیمه مرداد
    نمایش «برف نیمه مرداد»
    نمایش «برف نیمه مرداد» به طراحی و کارگردانی عاطفه تهرانی از ۱۷ آبان الی ۱۷ آذر ساعت ۱۹:۰۰ در سالن ارغنون با بازی حسام منظور، بهنام دارابی روی صحنه می‌رود.
    نمایش «اسم من ریچل کری است»
    نمایش «اسم من ریچل کری است» یک تک گویی به شیوه مستند که بر اساس یادداشت‌های یک فعال آمریکایی به نام ریچل کری نوشته شده است.
    این اثر به کارگردانی احمد ساعتچیان از ۸ آذر الی ۸ دی ساعت ۱۹:۰۰ در استودیو نمایش روایت روی صحنه می‌رود.
    تئاتر باغ وحش شیشه ای

    نمایش «باغ وحش شیشه‌ای»

    نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» که با این اجرا به حال و هوای ایرانی نزدیک‌تر شده است، به کارگردانی سید علی اصغر حسینی از ۸ الی ۲۸ آذر در تماشاخانه سه نقطه ساعت ۲۰:۰۰ روی صحنه می‌رود. در این نمایش بازیگرانی چون: نغمه طوسی، فرهاد رادمان، ستاره زهرایی، حامد ادوای به ایفای نقش می‌پردازند.
    تئاتر ترور

    نمایش «ترور»

    نمایش «ترور» که درباره زندگی و تنهایی یک تروریست است که به قضاوت و انتخابش برای کشتن شک ندارد، اما مادرش اعتقاد دارد او سی‌و‌پنج سال پیش مرده است؛ ولی تروریست در مسیر عملیاتش با دختری آشنا می‌شود که …
    این اثر به کارگردانی حمید‌رضا نعیمی از ۲۸ آبان الی ۲۸ آذر در تئاتر شهر ساعت ۱۹:۰۰ روی صحنه می‌رود. در این اثر بازیگرانی چون: بهزاد فراهانی، یکتا ناصر، کاظم هژیر آزاد، بهناز نازی و… به ایفای نقش می‌پردازند.

    نمایش «جان‌گز»

    نمایش «جان گز» به کارگردانی نیما دهقان و نویسندگی هاله مشتاقی‌نیا، در تماشاخانه سرو از ۸ آذر الی ۸ دی ساعت ۱۹:۳۰ با بازی بازیگرانی چون: علیرضا آرا، احسان بهلولی، سید‌علی صالحی، حسین مسافر‌آستانه روی صحنه می‌رود.
    تئاتر جوجه تیغی

    نمایش «جوجه تیغی»

    نمایش «جوجه تیغی» به کارگردانی بهرام افشاری و بازی خودش از ۸ الی ۲۷ آذر ساعت ۱۷:۰۰ در تئاتر باران روی صحنه می‌رود. از طرفی در ویدئو کلیپ این نمایش بازیگرانی چون: مهران احمدی، امیر جعفری، پیام دهکردی، علی سرابی، هوتن شکیبا، جواد عزتی، باران کوثری و نوید محمد‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

    نمایش «سه‌ گانه پارسی»

    نمایش «سه گانه پارسی» به کارگردانی ایوب آقاخانی و با بازی بهناز تشکر و فریدون محرابی در تالار شمس (اقدسیه) از ۴ آذر الی ۴ دی ساعت ۲۰:۰۰ روی صحنه می‌رود. این اثر یک نمایش معاصر اجتماعی است که وقایع آن در نیمه شب سه دی در ایام کریسمس در پاریس رخ می‌دهد و…
    تئاتر در بارانداز

    نمایش «در بارانداز»

    نمایش «در بارانداز» به نویسندگی و کارگردانی امیر کاوه آهن جان با بازی بازیگرانی چون: بابک قادری، حسین منفرد، شهاب ملک‌پور، سحر آقاسی، بابک خدایی، سمانه زارعی‌نیا، عاطفه بدیعی و …  است که از ۵ آذر الی ۳۰ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در سالن حافظ روی صحنه می‌رود.

    نمایش «سنگ بست»

    نمایش «سنگ بست» به نویسندگی و کارگردانی محمد‌مهدی خاتمی از ۲۴ آبان الی ۲۵ آذر ساعت ۱۸:۳۰ با بازی بازیگرانی چون: شهره مکری، غلامرضا عارف‌نژاد، علی موسویان، علی رجایی، نگین حمیدی و … در خانه موزه استاد عزت‌الله انتظامی (قیطریه) روی صحنه می‌رود.
    تئاتر تهران بی تو

    نمایش «تهران بی‌تو»

    نمایش «تهران بی‌تو» به طراحی و کارگردانی احمد کچه چیان و نویسندگی فواد مخبری، با بازی بازیگرانی چون: محسن رستگار، فواد مخبری و بیتا معیریان از ۲۶ آبان الی ۲۷ آذر ساعت ۲۰:۰۰ در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

    نمایش «مونس»

    این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش نیان و بازی بازیگرانی چون: سحرناز عباس‌زاده، ندا قربانیان، الهام شعبانی، سمیه برجی، مسیح کاظمی و تینا بخشی از ۴ آذر الی ۱۱ دی ساعت ۲۰:۳۰ در سالن حافظ روی صحنه می‌رود.

    تئاتر شهر بی گدا

    نمایش «شهر بی‌گدا»

    نمایش «شهر بی‌گدا» که داستان رجب گدا را نقل می‌کند، از ۸ آذر الی ۳۰ آذر ساعت ۱۷:۳۰ به نویسندگی حسن دولت‌آبادی و کارگردانی نرگس اصغری با بازی بازیگرانی چون: احمد خیر‌آبادی، علیرضا رحیم‌زاده، داوود زارع، حامد عابدی و … در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.
    نمایش‌هایی که نزدیک به پایان اجرای آن‌ها است شامل:

    نمایش «رم» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محسن میرزاخانی با بازی بازیگرانی چون: سمیرا حسینی، مهشاد مخبری، نیکی مظفری، محسن میرزاخانی، سارا والیانی و … از ۱۱ آبان الی ۱۸ آذر ساعت ۲۰:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

    نمایش «متاستاز» به کارگردانی علی اصغر دشتی و با بازی بازیگرانی چون: شیما مهدوی، یاسمن ادیبی، مهتاب پرنیان و … از ۱۲ آذر الی ۱۷ آذر ساعت ۱۷:۰۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.
    نمایش «آشوویتس» به نویسنده و کارگردانی شهرام ابوالقاسمی و بازی بازیگرانی چون: حمیدرضا هدایتی، محسن بابایی، صادق حیدری، شفق‌ خانی، آیلین نمازی، ریما طهماسبی که داستان سه دانشجو و زندگی آن‌‌ها در حومه شهر تهران است، از ۱۱ آبان الی ۱۷ آذر ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه‌کنندگی محمد‌حسن نجفی روی صحنه می‌رود.

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • جعبه هدیه کتاب
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو