کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » خطبه جنجالی آیت‌الله سیداحمدعلم‌الهدی درنماز جمعه مشهد+عکس

    خطبه جنجالی آیت‌الله سیداحمدعلم‌الهدی درنماز جمعه مشهد+عکس

    خطبه جنجالی آیت‌الله سیداحمدعلم‌الهدی درنماز جمعه مشهد+عکس

    خطبه جنجالی آیت‌الله سیداحمدعلم‌الهدی درنماز جمعه مشهد+عکس

    آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد را بخوانید.

    انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی به واردات ماشین پورشه چند صدمیلیونی به کشور

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در ادامه تفسیر دعای امام سجاد(ع) که هفته پیش گفته شد، گناه ۲ نوع است؛ نوع اول لغزش است که به خاطر غفلت از انسان سر می‌زند.این لغزش یک سکندری در راه عبادت پروردگار است و انسان پس از آن پشیمان می‌شود.
    نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در تشریح نوع دوم گناه گفت: نوع دوم این است که اصلاً انسان به قصد جنگیدن با خدا است و نه گناه را چندین مرتبه انجام می‌دهد و گناه سیره زندگی او بر اساس گناه است.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) تصریح کرد: همه زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) حضور رهبر معظم انقلاب در روز سه‌شنبه در مشهد مقدس را مغتنم بدانند و همه با حضور در پای سخنان حکیمانه ایشان راهبرهای یک‌ساله اجتماعی و سیاسی امت را دریافت کنیم.
    عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۵ به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، گفت: امروز آخرین جمله سال است و باید ارزیابی کنیم باوجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی کارنامه عملکرد ما چگونه بوده است.
    وی خاطرنشان کرد: این کارنامه شامل عملکرد همه بخش‌ها و ماست که در این‌یک سال چه کردیم و چقدر توانستیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم.
    امام‌جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه در این بخش عملکرد دولت بسیار حائز اهمیت است، تأکید کرد: مقام معظم رهبری در اجلاس اخیر مجلس خبرگان مسأله اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار دادند و فرمودند سال گذشته هم‌سال اقتصاد مقاومتی بود اما بیشتر آن به شعار گذشت و گام مهمی برداشته نشد، به همین دلیل در سال جاری «اقدام و عمل» به آن اضافه شد، زیرا در اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بسیار مهم است.
    وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت زحماتی کشیده اما در جامعه و در زندگی مردم این اقدامات نمودی نداشته است.
    نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی که توسط دولت تشکیل شد فعالیت زیادی کرد، خاطرنشان کرد: اما سال ۹۵ سال اقدام و عمل در این عرصه بود، نه برنامه‌ریزی.
    وی تأکید کرد: امروز در میدان جنگ هستیم و نباید دائم در حال برنامه‌ریزی باشیم، باید جلو برویم و به دشمن پاتک بزنیم.
    علم‌الهدی با بیان اینکه آنچه امسال در عرصه عمل صورت گرفت، انحراف از اقتصاد مقاومتی بود، تصریح کرد: برنامه‌ها براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بود، اما اجرای آن‌ها به شکلی بود که باعث انحراف شد؛ یعنی بعضی از فعالیت‌ها انحراف از اقتصاد مقاومتی و برخی متضاد با این سیاست‌ها بود.
    وی با تشریح انحرافات از اقتصاد مقاومتی گفت: اولین مورد اصرار بیش‌ازحد فروش نفت خام بود، رهبر معظم انقلاب در مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی بر روی فرآوری نفت خام تأکید داشتند اما دولت امسال بر فروش آن اصرار کرد که حتی همه پول آن‌هم به کشور بازنگشت و در قالب کالاهایی وارد کشور شد که تولید داخلی را با مشکل مواجه کرد.
    عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا تحریم‌های دشمنان بی‌اثر شود، نه اینکه به شکلی برنامه‌ریزی شود که دشمن تحریم نکند.
    امام جمعه مشهد مقدس با تأکید بر اینکه دشمن، دشمن است، گفت: ما باید بر روی توانایی‌های داخلی متمرکز شویم و بزرگ کردن اثر تحریم‌ها خلاف اقتصاد مقاومتی است، استعدادهای داخلی بسیار زیادی در کشور هستند.
    وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها با پیش‌فرض رفع همه تحریم‎ها انجام شد اما برجام هم جلوی تحریم‌ها را نگرفت و حتی باعث توسعه آن‌ها شد به‌طوری‌که جنایات دشمن در این دو سال به‌اندازه تمام ۳۸ سال انقلاب اسلامی بود.
    امام‌جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: در مقاوم‌سازی اقتصاد هیچ قدمی برداشته نشد و هیچ کاری برای اینکه تهدیدات دشمن بی‌اثر شود صورت نگرفت و باید همان‌گونه که امروز در عرصه دفاعی در وضعیتی هستیم که هیچ تهدیدی بر ما اثر ندارد، باید در عرصه اقتصاد هم به همین شکل باشیم.
    وی با تأکید بر اینکه باعث شدیم تولید داخلی ما تضعیف شود، گفت: شاهد افزایش واردات کالا در بخش دولتی بودیم و این موضوع با برنامه‌های تجاری کشور همخوانی ندارد.
    امام‌جمعه مشهد ادامه داد: چرا بازارهای ما تسلیم کشور ترکیه شده است و حتی خیاطی‌های ما به تعطیلی کشیده شده‌اند، مگر ما چه صادراتی به این کشور داریم؟
    وی خاطرنشان کرد: باوجود تجربه خوب قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) اما قراردادهای نفت و گاز کشور با خارجی‌ها بسته شد که این هم مغایر با اقتصاد مقاومتی است.
    **عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: به مردم می‌گوییم لباس خارجی نخرند اما در مقابل ماشین پورشه چند صدمیلیونی وارد کشور می‌شود که باعث بالا رفتن فرهنگ تجمل‌پرستی شده است.
    وی افزود: تریبون نماز جمعه محل طرح مطالبات رهبر معظم انقلاب است؛ ما دولت ستیز نیستیم.
    آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: ابتدای سال رهبر معظم انقلاب بر اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی تأکید کردند اما با این‌گونه مسائل روبه‌رو بودیم که اشکال ما به مجلس بیشتر از دولت است.

    خطبه جنجالی آیت‌الله سیداحمدعلم‌الهدی درنماز جمعه مشهد+عکس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • جعبه هدیه کتاب