نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » روانشناسی » اشتباهات رایج در نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران

    اشتباهات رایج در نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران

    رابطه جنسی بین زن و شوهر یکی از پایه اصلی داشتن زندگی زناشویی شاد و پایدار است. در این مقاله باورهای اشتباهی که خانم ها در رابطه جنسی دارند را بررسی می کنیم.

     خانم ها مراقب این اشتباهات در رابطه جنسی تان باشید!!

    اشتباهات رایج در نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران

     

    باورهای اشتباه خانم ها در رابطه جنسی

    بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است.

    خانم ها! راست بگویید: وقتی زندگی زناشویی شما کمی یکنواخت و ملال آور می شود ، به هر وسیله ای متوسل نمی شوید تا همسرتان را به جنب و جوش بیشتر وا دارید؟! در اینجا به چند مورد از اشتباهات خانم ها، در رابطه با زناشویی اشاره می کنیم.

     

    یک زن نباید هیچ وقت آغاز کننده رابطه جنسی باشد!

    قرن بیست و یکم است و مردها هنوز نگران نحوه رابطه جنسی با همسرانشان هستند. آنها می ترسند که از طرف زنان به سلطه گری متهم شوند. بنابراین خیلی با احتیاط رفتار می کنند . زنان پندارهای قدیمی را باید کنار بنهند و به صورت فعال با همسرانشان در رابطه زناشویی شرکت کنند . چه کسی گفته است که زنان میل جنسی کمتری دارند ؟

     

    زنان نگران این هستند که حین یک عمل جنسی در نظر همسرانشان چطور به نظر می آیند !

    شما نگران این نباشید که در حین عمل جنسی ، اگر فلان کار را بکنید همسرتان درباره شما چه فکری می کند ! بلکه در عوض به فکر این باشید که بیشترین لذت را ببرید و به اوج برسید . در این صورت حتما همسر خود را هم کاملا ارضا خواهید کرد . روی عمل زناشویی تمرکز کنید و از اول بخود وعده یک عشق بازی کامیاب را بدهید.

     

    رابطه جنسی برای مردها یک امر گهگاهی و زود گذر است!

    زنان این اشتباه را نکنند . برای بیشتر مردان رابطه جنسی بسیار مهم است . آن را کوچک نشمارید . تحقیقات نشان می دهند که بهترین و شیرین ترین رابطه زناشویی را زوج های قانونی دارند . همین تحقیقات نامناسب بودن و عدم رضایتمندی رابطه زناشویی زود گذر را تایید می کنند . هیچگاه فکر نکنید که مردها از عواطف عشقی کمتری برخوردارند . این دو اشتباه بزرگ را از ذهن خود بزدایید . اول : زنان میل جنسی کمتری دارند. دوم : مردان زیاد عاطفی نیستند.

     

    مرد ها همیشه برای عمل جنسی آمادگی دارند !

    این فکر ممکن است برای یک جوان زیر بیست سال درست باشد ، ولی درباره مردها صحت ندارد. گرفتاریهای شغلی و مشکلات گوناگون روزمره همه و بویژه مردها را خسته و فرسوده می کند و از نیروی آنها می کاهد. در نتیجه ممکن است بی حوصله و بی رمق بنظر برسند ، بنابراین فکر نکنید که اگر الان نشد ، وقت هست ! سعی کنید هر وقت طرفین علاقمند بودید ، این رابطه را برقرار کنید و به بعد موکول نسازید. در واقع ، زن ها می پندارند که خودشان همسرانشان را دوست دارند ولی هر وقت و همیشه مایل به برقراری رابطه زناشویی نیستند ، اما وقتی مردی در برابر تمایل همسرش اظهار بی میلی می کند ، می گوید : او مرا دوست ندارد ! این پندار صحیح نیست.

     

    مردها هیچ کمک و راهنمایی لازم ندارند !

    زنان باید با همسرانشان درباره چیزهای خوشایند و ناخوشایند شان در حین رابطه جنسی گفتگو کنند . اگر زنی نخواهد و مشارکت نکند، شوهر وی به تنهایی نمی تواند به او رضایت جنسی ببخشد . با آنکه خوشبختانه مردها بسیار علاقمند هستند که همسرانشان از رابطه جنسی با آنها لذت ببرند و ارضا بشوند ولی با این حال خود زنان در رسیدن به اوج لذت جنسی ، سهم بسیاری دارند و باید همسرانشان را ، راهنمایی و مطلع بکنند .

     

    وقتی مرد روش تازه ای پیشنهاد کرد با او ترشرویی کنید !

    وقتی زن و شوهر مدتی با هم هستند ، طبیعی است که دلشان تنوع و تغییر بخواهد. بنابراین اگر مردی به همسر خود چیزهای جدیدی پیشنهاد کرد ، پاداش او نباید ناراحتی و اخم باشد ! تقاضای مرد به معنای این نیست که دیگر از شما سیر شده است ! شما با همدلی و دوستی پیشنهاد او را بررسی کنید . خواهید دید که هر چه شوهر شما نیاز دارد ، در وجود شما پیدا خواهد کرد . گاهی اگر با تقاضایی نمی توانید موافقت کنید ، با مهربانی و صمیمیت دلیلش را برای او توضیح دهید و یا از او بخواهید که به شما فرصت بیشتری دهد.

     

    اشتباهات رایج در نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • چاپ کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • چاپ کتاب لاتین
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری