آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » قالیباف:زمانی که گفتم پلیس را به خدمت مردم در می آوردم

    قالیباف:زمانی که گفتم پلیس را به خدمت مردم در می آوردم

    کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من از مردمی کردن امنیت صحبت کردم، گفتم پلیس را به خدمت مردم در می آوردم و نظارت به پلیس را افزایش خواهیم داد اما به سخره گرفتند و کنایه زدند.

    زمانی که حتی حاضر نبودند دزد را تحویل بگیرند!

    قالیباف:زمانی که گفتم پلیس را به خدمت مردم در می آوردم

    محمد باقر قالیباف در قالب برنامه با دوربین
    محمد باقر قالیباف طی سخنانی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم ایران در قالب برنامه «با دوربین» از شبکه یک سیما، با اشاره به حضور خود در نیروی انتظامی، گفت: من از مردمی کردن امنیت صحبت کردم، گفتم پلیس را به خدمت مردم در می آوردم و نظارت به پلیس را افزایش خواهیم داد اما به سخره گرفتند و کنایه زدند، آن روز مردم حق داشتند این حرف ها را به سختی باور کنند. وقتی به یک پاسگاه مراجعه می کردند و می گفتند حکم جلب داریم می گفتند ماشین و نیرو نداریم، حتی وقتی دزد را می گرفتند آنها حاضر نبودند دزد را تحویل بگیرند! اما آن روز به مردم قول دادیم پلیس را به درب خانه های مردم می آوریم. پلیس ۱۱۰ بعد از ۱۵ ماه ایجاد شد و همه چیز متحول شد به نحوی که همه اعضای خانواده در هر کجای کشور با یک تلفن توانستند پلیس را به خدمت بگیرند.

    وی با بیان اینکه از دولت مردان متعجب هستم که مرتب میگویند نمی شوند، اظهار کرد: وقتی می گوییم می خواهیم به جوانان کمک کنیم فریاد دولت بلند است که این ها نشدنی است و این حرف ها شبیه به معجزه است! فرق دولت مردم  دولت فعلی این است که ما می گوییم می شود و می توانیم و این دولت می گوید نمی شود و نمی توانیم. ما می گوییم چطور می شود در حین اینکه همه تروریست ها به دنبال نا امن کردن کشور هستند با همه تلاش خود نتوانستند یک جلیقه انفجاری وارد کشور کنند. باید به این قدرت و زحمت افتخار کنیم اما چگونه است بیش از ۲۰ میلیارد کالای قاچاق از بنادر وارد می شود بر قطارها و کامیون ها سوار می شود از جاده ها راهی می شود و در بازار توزیع می شود اما نمی توانیم جلوی آن را بگیریم، آیا مردم می پذیرند؟

    قالیباف با بیان اینکه از سال ۸۹ آن بخشی از مردم که یارانه می گیرند و جز با یارانه زندگی نمی کنند، شما با وجود تورم و گرانی چرا افزایش نمی دهیم، اظهار کرد:  در سال ۹۲ ، ۱۰۴ هزار میلیارد تومان هزینه جاری دولت بود که در سال ۹۵ این رقم به  ۳۳۰ هزار میلیارد تومان می رسد. یعنی هزینه دولت سه برابر می شود اما یارانه ان بخش از مردم نیازمند امکان سه برابر شدن ندارد! ما می گوییم به جای شعار باید کار کرد و به جای حرف باید عمل کرد اما شما می گوید با توضیح دادن، توجیه کردن و نصیحت مسایل حل می شود. آیا قاچاقچی کله گنده، دلال زالو صفت و وارد کننده طرفدار بیگانه را با نصیحت و مذاکره می شود حل کرد یا با کار و مدیریت و تلاش صحیح بنابر این پول هست اما در جایی که باید باشد نیست. در ۲۹ اردیبهشت باید بین ادامه روند دولت فعلی و تغییر، تصمیم بگیریم، دولت فعلی که می گوید نمی شود و نمی توانیم و دولت مردم که می گوید داریم، می شود و می توانیم.

    وی افزود: در شهر تهران با وجود تحریم جهانی و تحریم دولت ها که حقوق مترو را پرداخت نکردند در طول ۱۰ سال بیش از ۲۳۰ کیلومتر ساخته شد این در حالی است که پیش از آن تنها  بیست و اندی کیلومتر مترو ساخته شده شده بود. روزی که بزرگراه امام علی و تونل ها را شروع کردیم همه گفتند نمی شود اما دیدید که شد. روزی که تایمر گذاشتیم و به مردم گفتیم برج میلاد، فلان مسجد، مدرسه و فلان پروژه در رسیدگی به معلولان و محرومان ساخته می شود، دیدیم این کار انجام می شود. راه آهن غرب کشور چندین سال است می خواهد کشیده شود، اتوبان تهران شمال بعد از دو دهه به پروژه مثال زدنی تبدیل شده است.

    قالیباف با اشاره به آمار اعتیاد و طلاق و افسردگی و حاشیه نشینی شهرها، گفت: جمعیت ۳۰ درصد شهرهای بزرگ حاشیه نشین هستند و مهاجرت از شهرهای کوچک به بزرگ ادامه دارد. اینها بحران اقتصادی را با ضعف کارآمدی به حوزه اجتماعی سرایت می دهد که در صورت ادامه این روند غیر قابل جبران خواهد بود. امروز خانواده ها در معرض فروپاشی هستند، وقتی کانون خانواده آسیب دید؛ دولت مردان بدانید که دولت شما، کشور و جامعه تضعیف خواهد شد و دین و ایمان آسیب خواهد دید. در کشوری که کلیه فروشی وسیله امرار معایش جامعه و خانواده ها شود نمی شود جلوی دین فروشی را گرفت. در کشوری که جوان بیکار و نا امید باشد جوان مومن و دین دار ساخته نمی شود در دولت مردم به وسیله خود مردم اقتصاد کشور را نجات خواهیم داد و این ظرفیت در کشور وجود دارد اما با این مدیریت های سنتی و بسته و رانتی امکان پذیر نیست.

    وی افزود: رئیس محترم دولت فرمودند این مشکلات بعضا تا ۱۰۰ سال دیگر هم حل نمی شود جناب آقای روحانی این مردم نه صبر ایوب دارند و نه عمر حضرت نوح. نگاه کنیم دنیا چطور حرکت می کند ظرفیت ها و قابلیت ها استفاده کنیم و با مدیریت ، تکنولوژی و روشهای جدید می توانیم اجرای پروژه ها در همه زمینه ها از جمله اشتغال، عمران، کشاورزی و … را با سرعت ۱۰ برابر به پیش ببریم.  برنامه ریزی کردیم اقتصاد را مردمی کنیم و جلوی رانت ها و آن ۴ درصد را بگیریم. مدیریت نسل جدیدی بیاوریم و از رویکرد ها روش های جدید استفاده کنیم.

    وی افزود:  در دولت مردم مصمم هستیم قشر آسیب پذیری که امروز هیچ فرصتی برای ایستادن ندارد را مورد توجه قرار دهیم از این رو برای محرومان و مستضعفان در اولین قدم رسیدگی خواهیم کرد و به صورت اورژانسی مسایل و مشکلات آن ها را کاهش خواهیم داد و حتما یارانه آنها را اضافه خواهیم کرد تا رکود و گرانی آن ها را از پا در نیاورد. به جوانان از کار بازمانده، اخراج شده و افراد دارای مهارت ۲۵۰ هزار تومان کارانه را خواهیم داد و به مراکز اشتغال معرفی خواهیم کرد.

    قالیباف با بیان اینکه برجام موجود با همه انتقادات دلسوزان و متخصصیان یک سند و تعهد ملی ما است، اظهار کرد: ضمن تشکر از زحمات دولتمردان در این زمینه باید بگوییم حرف مردم ما امروز خوب و بد بودن برجام نیست، حرف مردم این است که می گویند چرا موضوع دولت تنها برجام شده است. نتیجه برجام چه تاثیری در زندگی ما داشت. چرا ما تعهدات خود را اجرا کردیم اما آنها تعهداتشان را اجرا نکردند و دولت نتوانست حق ما را از آنها بگیرد؟ باید تلاش کنیم حق مردم را بگیریم و مردم بتوانند از فرصت از دست رفته استفاده کنند. مردم گله مند هستند که چرا دولت همه کارها را تعطیل کرد و موضوعش تنها برجام شد. چرا فرصت های برجام برای تولید داخلی نیست اما برجام فرصت بزرگی برای فروش کالاهای خارجی به ایران شد. البته دولت خودش قبول دارد به هر دلیلی به بخش عمده ای از وعده های خود نتوانست عمل کند اما توقع ما این نیست که گفته شود که ما توانستیم با برجام سایه جنگ را از این کشور دور کنیم.

    وی ادامه داد: این حرف منصفانه ای نیست مردم عزیز ما می دانند و از این باب از سربازان و امیران و سرداران و قهرمانان خود متشکر هستند، از افرادی همچون سردار قاسم سلیمانی و شهدای دفاع و مدافعان حرم همچون شهید همدانی، نظری، غلامی و بلباسی که امروز آرامش و امنیت را در کشور برقرار کردند در شرایطی که پرورش دهندگان تروریست در اروپا و کشورهای منطقه دچار نا امنی هستند. این حرف را نگویید که ما سایه جنگ را از سر کشور دور کردیم.

    قالیباف اظهار کرد: مردم کشور باور دارند دشمن اصلی کشور فقر، بیکاری، رکود و گرانی است. اگر مرد هستیم بایستیم و به همت جوانان خود با این دشمن مبارزه کنیم، اگر سایه فقر و گرانی و بی رونقی را از سر کشور برداشتیم و کشور را عزت مند کردیم توانستیم مبارزه کنیم و امنیت، آسایش و آرامش را به کشور بیاوریم.

    وی با اشاره به مشکلات فرهنگی و اجتماعی، تاکید کرد: توجه به مسایل فرهنگی نیز از مسیر اقتصاد خواهد گذشت، در جامعه ای که هر روز فاصله فقیر و غنی زیاد شود از اخلاق، ایمان، آزادی، نشاط و شادی خبری نخواهد بود، ۲۹ اردیبهشت روز خداحافظی با کسانی است که می گویند نداریم، نمی شود و نمی توانیم و انشالله با انتخاب مردم و تشکیل دولت مردم، دولتی از مردم، با مردم و برای مردم که معتقد است هم داریم، هم می شود و هم می توانیم. به امید یکایک شما مردم هستیم که همیشه گره گشا بودید و شما بودید که همیشه برای ایران عزیز و اسلام افتخار آفریدید. همه دست به دست هم دهیم ایران مثل همیشه افتخار آفرین بدرخشد و ایرانی افتخار آفرین زندگی کند.

    قالیباف:زمانی که گفتم پلیس را به خدمت مردم در می آوردم

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • افست کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو