سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » جهت تمدید قرارداد رضایی و ابراهیمی تبعیضی قائل نمی‌شویم / افتخاری

    جهت تمدید قرارداد رضایی و ابراهیمی تبعیضی قائل نمی‌شویم / افتخاری

    وبسایت رسمی برنامه نود – مدیرعامل کلوب استقلال از میل به این کلوب جهت شروع همکاری با یکی از مربیان پیشین تیم ملی خبر داد.

    وبسایت رسمی برنامه نود –  مدیرعامل کلوب استقلال از میل به این کلوب جهت شروع همکاری با یکی از مربیان پیشین تیم ملی خبر داد.

    عبارات مهم : قرارداد بازیکنان – علیرضا منصوریان
    به گزارش وبسایت نود ، رضا افتخاری بعد از آخر جلسه امروز (دوشنبه) هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: نخستین جلسه هیئت مدیره در سال ۹۶ را برگزار کردیم. ما درگیر مسابقه های بودیم و به همین علت جلسات با تأخیر برگزار شد.

    وی در ادامه افزود: در جلسه امروز مباحث مربوط به پرسشها مالی را مورد بررسی قرار دادیم و قرار شده است است که در آینده بعضی موارد را تصویب کنیم. بحث مهم تمدید قرارداد بازیکنان بود که قرار شد بعد از دیدار با التعاون عربستان بررسی شود. گزارشی هم علیرضا منصوریان به ما خواهد داد تا هیئت مدیره در خصوص آن تصمیم گیری کند.

    مدیرعامل کلوب استقلال تصریح کرد: عنوان بعدی عملکرد مالی بود که بازرس مالی آن را تحت نظر گرفته هست. در جلسه مجمع، در رابطه با کسانی که از هیئت مدیره خارج شده است اند، تصمیم گیری خواهد شد تا به جای آنها فرد دیگری معرفی شود. بعد از درگذشت منصور پورحیدری و کناره گیری شهاب جهانیان، دو نفر از هیئت مدیره خارج شده است اند و قرار است در جلسه مجمع که بعد از آخر لیگ برگزار می شود، جایگزین های آنها مشخص شوند. تغییرات دیگری در هیئت مدیره نداریم و اگر هم باشد، وزیر ورزش و جوانان تصمیم گیری خواهد کرد.

    وضعیت تمدید قرارداد امید ابراهیمی و کاوه رضایی سوژه پرسش خبرنگار دیگری از افتخاری بود که وی در این مورد گفت: شرایط آنها همانند بازیکنان دیگر است و تبعیضی قائل نمی شویم. منصوریان طی نامه ای از ما خواسته است که قرارداد همه بازیکنان تمدید شود. ما هم مخالفتی نکردیم، چون تشخیص سرمربی بود، ولی بعد گفت که دست نگه داریم تا شاید یکی دو نفر دیگر به فهرست مدنظر او اضافه شوند. اگر بازیکن مدنظر او خارجی باشد، سقف مان پُر هست. در صورت نیاز به بازیکن داخلی، محدودیتی وجود ندارد و می توانیم با بازیکنان داخلی قرارداد ببندیم.

    وی در مورد اوضاع فرشید باقری و احتمال جدایی این بازیکن از استقلال در آخر فصل خاطرنشان کرد: صحبت جدایی این بازیکن در نیم فصل دوم هم مطرح بود، ولی هنوز منصوریان رسماً اسمی نبرده است که چه بازیکنی در لیست خروج قرار دارد. اوضاع همه بازیکنان یکی دو هفته دیگر مشخص می شود.

    مدیرعامل کلوب استقلال در تصویر العمل به این سؤال که گفته می شود منصوریان خودش با کاوه رضایی و امید ابراهیمی در حال مذاکره هست، گفت: فکر نمی کنم سرمربی مذاکره کند و کلوب این کار را انجام می دهد. سرمربی از ما می خواهد تا با بازیکنان به توافق برسیم.

    افتخاری در پاسخ به این پرسش که قرارداد منصوریان چه زمانی تمدید خواهد شد، تصریح کرد: قرارداد او همزمان با بازیکنان باید تمدید شود.

    وی در رابطه با اینکه گفته می شود منصوریان خواستار حضور دستیار پیشین کارلوس کی روش در تیم استقلال شده است هست، گفت: بله، این عنوان را تأیید می کنم. ایشان در حال مذاکره جهت حضور این مربی هست، ولی به طور دائم. ظاهراً دستیار پیشین کی روش قصد دارد بعد از فعالیت در دوره بدنسازی تیم استقلال جای دیگری برود. فکر کنم او در قطر حضور دارد و زمانی که استقلال جهت دیدار با التعاون عربستان راهی قطر شد، منصوریان مذاکراتش را با او انجام خواهد داد تا به جمع بندی برسیم. زمانی که استیو جونز از استقلال رفت، تیم در کوران مسابقه های بود و دوره بدنسازی گذشته بود. منصوریان هم از دستیارانش استفاده کرد. جهت فصل تازه در دوره بدنسازی، منصوریان پیشنهاد داده هست، دستیار پیشین کی روش حضور داشته باشد.

    مدیرعامل کلوب استقلال در تصویر العمل به درخواست بازیکنان این تیم از هواداران جهت کمک مالی گفت: ما از بازیکنان خواستیم که تبلیغ کنند. استقلال کلوب بزرگی است و هواداران زیادی دارد. کلوب قادر نیست همه نیازهای خود را برآورده کند و دست کمک به سوی هواداران دراز کرده هست. این کار اضطراری نیست و هر کسی که علاقه داشته باشد، می تواند کمک کند. بعضی افراد می گویند قصد داریم به استقلال کمک کنیم، ولی نمی دانیم از چه طریقی. ما به آنها راه را نشان دادیم. اگر هواداران کمک جزئی هم کنند، قابل توجه خواهد بود. با این کمک می توانیم بازیکنان بزرگی جذب کنیم. استقلال سابقه تاریخی دارد و جهت موفقیت و مبارزه در آسیا نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. جهت جذب این بازیکنان، نیاز به پول هست. نمی گذارند اینجا (باشگاه)  پول بماند تا بازیکنی جذب شود. ما دنبال این هستیم که بازیکن بزرگ به استقلال بیاوریم.

    افتخاری در مورد اینکه اعلام شده است است که هر هواداری ۱۰ هزار تومان کمک مالی کند، تصریح کرد: نه، هرکس هزار تومان هم بدهد، دستش درد نکند. اگر این پول جمع شود، خیلی خواهد شد.

    وی در مورد اینکه درخواست کمک پرسپولیس و استقلال از هواداران در شأن این دو کلوب نیست، گفت: کاری که پرسپولیس کرد با ما تفاوت دارد. ما کار قانونی انجام می دهیم.

    مدیرعامل کلوب استقلال در تصویر العمل به این سؤال که آیا کار پرسپولیس غیرقانونی بوده هست، گفت: کاری به آنها نداریم. هواداران به ما گفتند که پرسپولیس این کار را کرده هست، شما هم انجام دهید. ما به خواسته هواداران این کار را کردیم. حتی بحث حساب در یکی از مؤسسات اسپانسرمان را مطرح کردیم که بتوانند حساب باز کنند. آنها شاید سود بیشتری به نسبت سایر بانک ها دریافت کنند، ولی با این راه به کلوب کمک می کنند. بنابراین نیاز به تبلیغات است که این کار صورت بگیرد. خیلی از طرفداران تیم استقلال از خارج از کشور تماس می گیرند و عنوان می کنند چطور باید کمک کنیم.

    افتخاری در ادامه راجع به محرومیت تیم استقلال از نقل وانتقالات تصریح کرد: ما دیگر محرومیت مان تمام شده است است و در فصل تازه هر بازیکنی را که بخواهیم می توانیم به خدمت بگیریم.

    وی در مورد بازگشت سرور جپاروف به استقلال گفت: من قبلاً هم این عنوان را بررسی کردم. در قرارداد جباروف این آمده است که او باید بعد از اتمام لیگ بدون هیچ قید و شرطی به تیم استقلال برگردد.

    مدیرعامل کلوب استقلال در خصوص برنامه های این تیم جهت فصل بعد لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، خاطر نشان کرد: نشانه ما این است تا از مرحله بعد لیگ قهرمانان عبور کنیم و بین هشت تیم وارد شویم. در آن مرحله بازیکنان تازه به ما اضافه می شوند و تیم ما تقویت خواهد شد. بازیکنانی مانند چشمی و جباروف هم در آن مرحله می توانند در تیم ما حضور داشته باشند. همچنین یکی دو بازیکن تازه نیز که منصوریان با آنها در حال مذاکره است در صورت نهایی شدن قراردادشان می توانند در آن مرحله تیم ما را همراهی کنند.

    افتخاری در پاسخ به این پرسش که صحبت هایی مبنی بر حضور پژمان منتظری و مجتبی جباری در تیم استقلال هست، عنوان کرد: من با منتظری صحبت کرده ام، ولی فکر نمی کنم تیم قطری دست بردار او باشد. در مورد جباری هم باید بگویم در لیستی که منصوریان به ما داده اصلاً نام او وجود ندارد.

    وی راجع به برنامه تیم استقلال جهت بازی خداحافظی آرش برهانی گفت: من با برهانی دو روز پیش نزدیک به دو ساعت صحبت کردم. برنامه ریزی کرده بودیم تا در بین نیمه بازی با الاهلی از او تجلیل شود، ولی نمایندگان شرکت لیگ گفتند AFC با این عنوان موافقت نمی کند. ناچاراً دست نگه داشته ایم تا در یک بازی داخلی این کار را انجام دهیم. از طرفی این پیشنهاد به من شده است است تا در بازی با سپاهان مراسم تجلیل از برهانی را برگزار کنیم.

     

    ۲۰۲۰

    جهت تمدید قرارداد رضایی و ابراهیمی تبعیضی قائل نمی‌شویم / افتخاری

    واژه های کلیدی: قرارداد بازیکنان | علیرضا منصوریان | پرسپولیس | هواداران | استقلال | منصوریان | بازیکنان | بازیکن | قرارداد | افتخاری | مذاکره

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • منابع اورجینال رباتیک
  • چاپ کتاب اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی