افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » سبک زندگی » افراد چگونه در کارشان پیشرفت می کنند

    افراد چگونه در کارشان پیشرفت می کنند

    همکاران | کلیدی | مجموعه | فعالیت | مهارتهای زندگی

    افراد چگونه در کارشان پیشرفت می کنند

    افراد چگونه در کارشان پیشرفت می کنند

    عبارات مهم : همکاران – کلیدی

    انجام کارهای به میل خود در کنار وظایف محوله، زمینه ساز ارتقاء شغلی می شود

    افراد چگونه در کارشان پیشرفت می کنند

    ممکن است گاهی از خود پرسیده باشیم آیا در محیطی که تعداد زیادی نیرو مشغول به کارند، تنها افراد معدود و خاصی در شغل خود ترفیع می یابند؟

    ۴ راز جهت ارتقای شغلی در محل کار

    همکاران | کلیدی | مجموعه | فعالیت | مهارتهای زندگی

    بیشتر ما این تجربه را در مجموعه کاری خود داشته ایم که یک نفر از همکاران ارتقای شغلی پیدا می کند و در کار خود ترفیع می یابد. ممکن است گاهی از خود پرسیده باشیم آیا در محیطی که تعداد زیادی نیرو مشغول به کارند، تنها افراد معدود و خاصی در شغل خود ترفیع می یابند؟ حتی شاید متعجب شده است باشیم و این پرسش در ذهن مان ایجاد شده است باشد که آیا با وجود توانمندی های برابر یا حتی زیاد ما و سایر همکاران از شخص ارتقا یافته، این اتفاق جهت ما رخ نمی دهد؟ در هفته های پیش رو راجع به شاخصه های افرادی صحبت خواهیم کرد که در شغل خود ارتقا می یابند.

    مهره های کلیدی

    به طور تقریبی در همه مجموعه های کاری، به جز مدیر یا مدیران ارشد، حداقل یک نفر وجود دارد که حکم مهره کلیدی را دارد؛ کسی که در مجموعه می شود روی توانمندی ها و کارهایش حساب کرد، آینده نگری های خوبی می ‍ کند، در مواقع ناسازگاری ها و چالش ها واکنش‌ها به جایی اتخاذ می کند، پرسشها احتمالی پیش روی مجموعه یا شرکت را به موقع یادآور می شود و به طور کلی، کسی است که مدیران روی حرف او حساب می کنند.

    انجام کارهای داوطلبانه

    افراد چگونه در کارشان پیشرفت می کنند

    انجام کارهای به میل خود در کنار وظایف محوله، یکی از کارهایی است که زمینه ساز ارتقای شغلی می شود. با انجام فعالیت های داوطلبانه، دیگران به سایر مهارت های شما پی می برند و متوجه می شوند در زمینه های دیگر هم می توانید حل کننده پرسشها باشید. از سوی دیگر، این کار علاقه مندی و توجه خاص شما را به شرکت و مجموعه یادآور می شود.

    دوست داشتن همکاران خود

    به طور معمول افرادی که ترفیع شغلی می گیرند، کسانی هستند که روابط مناسبی با سایر همکاران دارند، با آن ها یکرنگ و صمیمی هستند وخود را تافته جدا بافته فرض نمی کنند. بنابراین از داشتن روابط خشک با اطرافیان در محیط کار بپرهیزید، به نیازهای همکاران خود اهمیت دهید و امور را به شکل خشک و غیر قابل انعطاف انجام ندهید.

    همکاران | کلیدی | مجموعه | فعالیت | مهارتهای زندگی

    خواستار ایجاد عوض کردن در زندگی شغلی خود

    افرادی که ارتقا می یابند، کسانی هستند که مدت هاست خواستار عوض کردن در کار خود و به دنبال زیاد کردن مهارت های مرتبط با کار خود می باشند. مدیر یک مجموعه کسی را جهت ترفیع شغلی در نظر می گیرد که پیشرفت و زیاد کردن محسوسی در مهارت های شغلی خود داشته باشد و در وقت زیاد کردن فعالیت های سازمان، شروع یک پروژه تازه یا کار نویی که سایر کارکنان میل به چندانی به آن ندارند، آمادگی خود را جهت انجام کارها ابراز می دارد.

    افراد چگونه در کارشان پیشرفت می کنند

    منبع : khorasannews.com

    واژه های کلیدی: همکاران | کلیدی | مجموعه | فعالیت | مهارتهای زندگی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • کتاب اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی