آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار سیاسی » ارتباط با آمریکا، سرابی جهت گرفتن وقت ها است

    ارتباط با آمریکا، سرابی جهت گرفتن وقت ها است

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه آمریکا هیچ وقت به تعهدات خود عمل نمی کند، چراکه آن ها کشور عزیزمان ایران نیرومند را تاب نمی آورند،

    ارتباط با آمریکا، سرابی جهت گرفتن وقت ها است

    ارتباط با آمریکا، سرابی جهت گرفتن وقت ها است

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه آمریکا هیچ وقت به تعهدات خود عمل نمی کند، چراکه آن ها کشور عزیزمان ایران نیرومند را تاب نمی آورند، گفت: ارتباط با آمریکا سرابی بیش نیست، سرابی است که وقت مملکت را می گیرد.

    بخش سیاست تبیان

    ارتباط با آمریکا، سرابی جهت گرفتن وقت ها است

    سردار محسن رضایی در همایش فرماندهان، پیشکسوتان و نخبگان بسیج استان زنجان ایام دهه آخر صفر تسلیت گفت و اظهار کرد: این ایام یکی از تلخ ترین ایام محسوب می شود.ارتش بعث عراق که وارد کشور عزیزمان ایران شد، همه متوجه ارزش اقدام امام راحل در تشکیل بسیج شدند؛ هرچند که بعضی آن را به حساب تجربه امام گذاشتند، ولی حوادث بعد از جنگ هم نشان داده که اگر وجود این نیروی عظیم نبود تا حالا از انقلاب چیزی نمانده بود و بارها سقوط می کرد، کما اینکه نظام بارها به لبه پرتگاه و نخ باریک رفته و ایثار، علاقه و علاقه بسیجی های مخلص، آن را نجات داده است.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: بسیج به عنوان، شجره طیبه برکاتی جهت نظام داشته که امام راحل، مقام معظم رهبری و نیروهای ارزشی بارها پای آن ایستاده و از آن دفاع کرده اند.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه آمریکا هیچ وقت به تعهدات خود عمل نمی کند، چراکه آن ها کشور عزیزمان ایران نیرومند را تاب نمی آورند،

    ارتباط با آمریکا سرابی بیش نیست، سرابی است که وقت مملکت را می گیرد، کما اینکه وقت زیادی را از کشور گرفته است.

    سردار رضایی با تأکید بر اینکه دفاع امام راحل و مقام معظم رهبری از بسیج به طور یقین حکمتی داشته هست، ادامه داد: اندکی دقت نشان می دهد که آیا بعد از این همه سال مقام معظم رهبری همچنان از انقلابی گری صحبت می کنند، رمز این کجاست؟ و آیا نیاز به روحیه بسیج داریم، اگر به اوضاع کشور دقت کنیم، متوجه می شویم که حقیقت همین است و انقلاب، ارزش ها و روحیات انقلابی نباید به حاشیه برود، چراکه کشور به این روحیه ها نیاز دارد.

    وی با اذعان به یکسان نبودن اوضاع کشور ما به لحاظ پیشرفت در ابعاد مختلف، تشریح کرد: پیشرفت های بعضی از حوزه ها با وجود اینکه بعضی از خودی ها با زیر برف و خاک کردن سر خود آن را نمی بینند، به قدری خارق العاده است که دشمن هم به آن معترف هست، در حالی که در بخش دیگر عقب هستیم که بیانگر عدم توازن و عدم تعادل است.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست، امنیت، دفاع، موشک، هسته ای و ماهواره را از بخش های پیشرفت کرده آن هم خارق العاده در کشور اعلام کرد و متذکر شد: این حوزه ها به اضافه تربیت کادر و نیروی انسانی فرهیخته در این بخش، از خود این پیشرفت ها هم مهم تر است که در مقاطعی از تاریخ کشور عزیزمان ایران می توان نامی از آن ها یافت، چراکه طی ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته ده ها برابر گذشته نیروی فرهیخته تربیت شده است است که ثمره این انقلاب محسوب می شوند.

    وی با تشریح دلایل و چگونگی شروع ورود کشور عزیزمان ایران به واردات و تولید موشک در کشور عزیزمان ایران که هر کدام با کمک کشورهای سوریه (آموزش)، لیبی (واردات) و کره شمالی (تکنولوژی) انجام شد، ادامه داد: محصولات تولیدی فعلی کشور عزیزمان ایران موجب شگفتی آن هایی شده است است که در ابتدا این فناوری را در اختیار کشور ما قرار دادند.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در صنایع موشکی هم پیمانان کشور عزیزمان ایران حتی یک برگ هم به شاه نداده بودند، تشریح کرد: در سال های جنگ که صدام تصمیم به موشک باران پایتخت کشور عزیزمان ایران گرفته بود، سه تیم با نشانه واردات، آموزش و تولید موشک تشکیل و با اعزام به کشورهای سوریه، کره شمالی و لیبی موفق به انجام اهداف مورد نظر شدند.

    سردار رضایی با تأکید بر اینکه بزرگ بودن بعضی از کارها بانیان را از فکر کردن به آن بازمی دارد، عنوان کرد: به هنگام نیاز که قرار شد بغداد به تلافی موشک باران تهران، موشک زده شود، نیروهای لیبی با پناهنده شدن به سفارت لیبی ضمن همکاری نکردن، اقدام به خرابکاری هم کردند، از این رو در دنیا فعلی نمی شود به کسی اعتماد کرد، بنابراین باید به خود متکی شد.

    ارتباط با آمریکا، سرابی جهت گرفتن وقت ها است

    وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور عزیزمان ایران موشک ۲ هزار کیلومتری با خطای حدود ۱۰ متری می سازد، ادامه داد: این موفقیت فوق العاده هست، بعد آیا ما نمی توانیم خودروی با کیفیت بسازیم، کما اینکه من هر لحظه پرسش می کنم که آیا ما در عرصه های دفاعی که سخت تر هستند و تحریم های طولانی هم داشتند، موفقیت کسب کرده ایم.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، موفقیت در عرصه سیاست را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در دنیا کنونی و در مقابله با آمریکا، امام راحل و مقام معظم رهبری کارنامه بسیار پرافتخاری را در پرسشها متفاوت به لحاظ رهبری داشته اند، چراکه موفق به عبور ملت کشور عزیزمان ایران از برهه های سخت شده است اند.

    سردار رضایی، پیشرفت های امنیتی را هم بسیار بالا دانست و تأکید کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات و سپاه، اطلاعات قدرتمندی را در کشور عزیزمان ایران تشکیل داده اند که نمونه آن دستگیری ریگی با آن همه جنایت بود.

    وی، اوضاع اقتصاد را در کشور عزیزمان ایران عجیب دانست و ادامه داد: در کشور ما یک میلیون میلیارد تومان نقدینگی وجود دارد؛ پرسش این جاست این پول کجاست، پولی که می چرخد، چراکه پول زندانی نمی شود و به همین علت نقدینگی زیاد کردن می یابد، اگر این پول در صنعت، کشاورزی و در کل اقتصاد وارد شود، کشور را در این بخش آباد می کند، بعد آیا نمی آید؟

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه آمریکا هیچ وقت به تعهدات خود عمل نمی کند، چراکه آن ها کشور عزیزمان ایران نیرومند را تاب نمی آورند،

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر طولانی شدن رکود در ایران، تبیین کرد: کشور عزیزمان ایران طی چهار پنج سال گذشته، عمیق ترین و طولانی ترین رکود را پشت سر گذاشته هست؛ امری که طی سال های بعد از انقلاب و در وقت همه دولت ها تکرار شده است است.

    سردار رضایی، پرسش هفته بسیج را در مورد عدم موفقیت بخش اقتصاد را هفته بسیج مطرح کرد و گفت: پاسخ این پرسش این هست، بخش هایی که در آن موفقیتی روی داده تفکر، روحیه و مدیریت بسیجی داشته، امری که در بخش های ناموفق نبوده است.

    وی با تأکید بر اینکه درجه ها بعد از جنگ داده شده است و فرماندهان و مدیران اوایل انقلاب و وقت جنگ جهت رضای خدا و دیدار معبود کار انجام می دادند، تصریح کرد: علت عدم موفقیت حوزه اقتصاد، نداشتن روحیه بسیجی بوده است و راه کار موفقیت آن هم استفاده از فرمول های موفقیت بخش های موفق است.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، نخستین مسئله را ورود ارزش ها به صنعت و اقتصاد دانست و ادامه داد: باید انقلابی گری وارد صنعت، هنر، فرهنگ، دانشگاه و صنعت شود تا برادری را وارد حیطه مدیریت کرده و نوآوری و خلاقیت را موجب شود تا نگاه ما به بیرون از مرزها نباشد.

    ارتباط با آمریکا، سرابی جهت گرفتن وقت ها است

    وی، توصیه دوم و مورد نیاز جهت اصلاح امور اقتصاد را مدیریت اعلام کرد و افزود: باید متوجه بود که ورود ارزش های انقلاب با حرف عملی نمی شود و باید به صورت عملیاتی اقدام شود تا بتوان نیرو تربیت کرد، چراکه انقلاب هر جا وارد می شود می تواند آدم بسازد، امری که در اقتصاد کم هست، هرچند کارآفرین زیاد داریم، ولی مدیران بزرگ اقتصادی نداریم، آیا که کادر سازی نشده است.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: عقب ماندگی در بخشی از کشور وجود دارد که اگر ارزش های انقلابی وارد شود، اقتصاد رونق یافته و بیکاری و فقر کم کردن خواهد یافت، کما اینکه انقلابی گری یک بحث سیاسی نیست، بلکه یک بحث واقعی است.

    سردار رضایی با اشاره به تفکر موجود در مورد لزوم ایجاد رابطه با آمریکا جهت اصلاح اقتصاد، یادآور شد: از شروع انقلاب اسلامی دو تفکر تکیه بر امکانات داخلی و ایجاد رابطه با دنیا از جمله آمریکا به علت توانایی های این کشور در جریان بوده است و کسانی که صحبت از رابطه با دنیا می زنند در بعضی مواقع دلسوز هم هستند، بلکه فقط اعتماد خود را به توانایی های داخلی از دست داده اند.ما استدلال داریم که در وقت شاهان قاجار و پهلوی هم آمریکا شریک خوبی جهت کشور عزیزمان ایران نبوده هست، حالا که وقت حاکمیت اسلام است.

    “خوشبختانه هنگامی که مردم کشور عزیزمان ایران حرف های درست از مسوولان بشنوند پشت سر مسوولان حرکت می کنند، چه دفاع از حرم، چه ساخت موشک و چه تبدیل کشور عزیزمان ایران به یک قدرت اقتصادی بزرگ باشد و اتفاقاً مردم در کوچکی و تردید ضعیف شده است و روحیه سازشکارانه به حاشیه رانده می شوند.”

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه آمریکا هیچ وقت به تعهدات خود عمل نکرده، حتی در وقت دولت گذشته هم اقداماتی انجام شده است که بعدها در تاریخ روشن می شود، آن ها کشور عزیزمان ایران نیرومند را تاب نمی آورند، افزود: بنابراین ارتباط با آمریکا سرابی بیش نیست، سرابی است که وقت مملکت را می گیرد، کما اینکه وقت زیادی را از کشور گرفته است.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دفع شرّ را از برنامه های کشور اعلام کرد و گفت: نمونه دفع شرّ، مذاکرات برجام بود.این صحبت که آیا حضرت اباعبدالله(ع) مذاکره را قبول کرد و کشور عزیزمان ایران نمی پذیرد، صحبت نادرستی هست، چراکه صحبت حضرت اباعبدالله(ع) جهت بیعت نکردن بود، این جا صحبت از بیعت هست، منتهی جهت بیعت چانه زنی می شود.

    وی با تأکید بر اینکه کسی مخالف اظهار نظر نیست و این امر از شروع انقلاب اسلامی هم وجود داشته هست، تصریح کرد: حرف این هست، کسانی که در قدرت می نشینند وقت مردم را نگیرند، به دنبال سراب نروند و از وقت ها استفاده کنند تا وقت را از دست ندهیم، در غیراینصورت داشتن اعتقاد که مشکلی ایجاد نمی کند، ما می گوییم به نمایندگی از مردم و نظام، وقت ها را از دست ندهیم.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه مبارزه و ایستادگی فلسفه و عقلانیتی دارد که سربلندی، پیشرفت و سعادتمندی مردم ما در آن هست، افزود: خوشبختانه هنگامی که مردم کشور عزیزمان ایران حرف های درست از مسوولان بشنوند پشت سر مسوولان حرکت می کنند، چه دفاع از حرم، چه ساخت موشک و چه تبدیل کشور عزیزمان ایران به یک قدرت اقتصادی بزرگ باشد و اتفاقاً مردم در کوچکی و تردید ضعیف شده است و روحیه سازشکارانه به حاشیه رانده می شوند.

    سردار رضایی با تأکید بر ایستادگی مقام معظم رهبری در مسیر امام راحل طی این سال ها، تبیین کرد: این ایستادگی در سیمای مقام معظم رهبری از معجزات انقلاب اسلامی است.

    وی در آخر ابراز امیدواری کرد: آن هایی که از شروع انقلاب در مسیر انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بودند، منتظر کسی نمانده و امور را در ابعاد متفاوت پیش ببرند، بنابراین پیشنهاد می کنم دست به زانوی خود گرفته و انقلابی گری مد نظر را پیاده کنیم.


    منبع : خبرگزاری فارس

    واژه های کلیدی: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام | مقام معظم رهبری | موفقیت | انقلاب | اقتصاد | ارتباط | آمریکا | انقلابی | اقتصادی | رضایی | ایران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی