اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » مصاحبه با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش

    مصاحبه با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش

    بهناز جعفری | بازیگری | بازیگران | بازیگر | بازیگری | سینما | زندگی | جراحی | تئاتر | انجمن

    مصاحبه با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش

    گفت و گو با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش 

    بهناز جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشور عزیزمان ایران است که زندگی کاملا بدون حاشیه و آرامی داشته هست،وی چندی قبل اعلام نمود که به مریضی ام اس مبتلا شده است ولی در حال مقابله با آن هست. 

     نام و نام خانوادگی بهناز جعفری
    اساس فعالیت     سینما و تلویزیون
    تولد      ۱۳۵۳
    ملیت      ایرانی
    پیشه      بازیگر
    سال هاي فعالیت      ۱۳۷۳ تاکنون

    بهناز جعفری «زاده ۱۳۵۳ شهر تهران» بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون کشور عزیزمان ایران هست. او جهت بازی کوتاهش در فیلم منزل اي روی آب ساخته بهمن فرمان آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، گروه تحریریه سایت بلورین برترین بازیگر مکمل زن را گرفت.بهناز جعفری بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون کشور عزیزمان ایران هست.

    مصاحبه با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش

    بهناز جعفری فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی هست. نخستین فیلم او که در نقش کوتاهی حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود.او جهت بازی کوتاهش در فیلم «خانه اي روی آب»،ساخته بهمن فرمان آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، گروه تحریریه سایت بلورین برترین بازیگر مکمل زن را گرفت. او همین طور در نمایش شب هزار و یکم بهرام بیضایی نقش بازی کرده هست.

    گفتگو با بهناز جعفری

     بازیگری جدی ترین مقوله زندگی بهناز جعفری هست. این عنوان را نه تنها از نقش آفرینی هایش در قاب تلویزیون یا پرده سینما بلکه از خلال صحبت هایش هم میتوان فهمید. این عنوان برایش تعارف بردار نیست، جهت همین هم هنگامی که در سال۹۳ از زبان پزشکش شنید که به مریضی ام اس مبتلا شده، خم به ابرو نیاورد

    بهناز جعفری | بازیگری | بازیگران | بازیگر | بازیگری | سینما | زندگی | جراحی | تئاتر | انجمن

    و مصمم فعالیت هایش را دنبال کرد. او یکی از سخت ترین نمایش هاي زندگی اش «اتاق ورونیکا» را در این ایام بازی کرد و از پای ننشست. بهناز جعفری که این روزها پاسداشت ۲۰سال فعالیت او نیز در چهارسو برگزار شد، از آن دست بازیگرانی است که همۀ جوره جهت نقش هایش زحمت میکشد.

     او بی شک یکی از سختکوش ترین بازیگران تئاتر است که با همۀ توانش تلاش میکند در این عرصه خوش بدرخشد. گفت وگوی با این بازیگر تئاتر را از دست ندهید. بهناز جعفری  در این گفت و گوی صمیمانه از زندگی و کارش صحبت کرده و جزئیاتی درمورد زندگی جدیدش با مریضی ام اس را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. او اعتقاد است اطلاع رسانی و مطالعه در مورد این مریضی می تواند راهکارهای مفیدی جهت زندگی مسالمت آمیز با این مریضی را به همراه داشته باشد. 

    بهناز جعفری فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی هست

    مصاحبه با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش

    اگر نترسم، کار هنری را باخته ام!
    بهناز جعفری: انرژی اي که در تئاتر کسب می کنم با هیچ کار دیگری قابل قیاس نیست. من هم به همان تئوری تکراری اعتقاد دارم که میگویند تئاتر راست و سینما دروغ محض هست. من همه ي وقت در تئاتر ریکاوری شدم و خودم را پیدا کردم. پیدا کردن شخصیتی که قرار است در تئاتر آن را بازی کنم، آشنا شدن با این شخصیت و قرار گرفتن در نقش او،

    تجربه بسیار خوبی برایم هست. در برابر دوربین در مدیوم سینما یا تلویزیون، وقت کوتاهی است که فقط می توان به آرشیو کتابخانه اي مغز رجوع کرد. طوری که همۀ چیز در یک پلان گرفته شود و میرویم جهت پلان بعدی. ولی تئاتر این طور نیست، اگر می توانستم همه ي وقت و تا آخر عمرم در تئاتر می ماندم لیکن امنیت عجیب غریبی در تئاتر احساس می کنم.

    بهناز جعفری | بازیگری | بازیگران | بازیگر | بازیگری | سینما | زندگی | جراحی | تئاتر | انجمن

    هنوز سر فیلم برداری که می روم می ترسم حتی اجرای اول نمایش ها هم برایم کمی وحشت آور هست. تا پیله نقش باز شود و بتوانی خودت را پیدا کنی وحشتناک است ولی به نظرم اتفاق این وحشت قشنگ هست. اگر روزی نترسم، کل کار و زندگی هنری ام را باخته ام.

    از بازی کردن نقش هاي منفی لذت میبرم
    بهناز جعفری: من گوشه اي از وجودم دوتا سیم برهنه دارم که بعضی وقت ها روی هم می افتد و اتصالی می کند، آن وقت شخصیتی سرتق دارم. انرژی و اساس نقش هایي که نقش بازی کرده ام را داشته ام که توانسته ام از عهده آن ها بربیایم. شاید به علت میمیک صورت و… هم باشد که نقش هاي منفی یا شخصیت هاي مبارزه جو

    مصاحبه با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش

    را به من توصیه میدهند. خودم هم همه ي وقت از نقش هاي خاص منفی لذت برده ام چون جای کار دارد و به آسانی نمیتوان از بعد آن بر آمد. دوست دارم نبض نقش هاي منفی را بگیرم و ببینم که از این دنیا چه میخواهند. من عزمم را جزم کرده ام که با تمام وجود به نقشم خون و جان بدهم و آن را زندگی کنم تا ردپای خوب و به یاد ماندنی داشته باشد.

    این در یاد ماندن خیلی سخت است و تمام این مشکل هاست که از من یک دختر سرتق و یاغی نشان می دهد. فکر میکنم باید آن قدر یگانه و خاص نقش را بازی کنم که هرکس میبیند، بگوید فقط خود دیوانه اش می توانست این نقش را بازی کند.

    خودم را مرور می کنم
    بهناز جعفری: هنگامی که به من اطلاع دادند که قرار است مراسمی جهت اصطلاحا «پاسداشت» ۲۰سال حضور من در عرصه تئاتر برگزار شود، فراموش کردم که بهناز جعفری من هستم. همه ي وقت فکر می کردم این طور مراسم معمولا جهت افراد سن بالاتر از من برگزار میشود. ولی یک مرور کردم و دیدم که باید تسلیم شوم و بله، بهناز جعفری من هستم

    و این مراسم جهت من هست. نمی خواهم چندان درگیر واژه پاسداشت شوم، ولی این مراسم برایم تلنگری است که در این مدت چه کرده ام و از این به بعد اگر فرصتی است کارهایی که نکرده ام را انجام دهم.

    دوست ندارم درمورد ام بگویند همان زن بداخلاق!
    بهناز جعفری: مردم ما معمولا هنردوست میباشند و با ذوق و شوق و مهر فراوان به سمتم می آمدند، امضا میخواستند و… جهت من همۀ وقت} امضا دادن و عکس انداختن و… خیلی کار مشکل هست. همه ي وقت در دلم ناراحت بودم و غر می زدم که آیا دارم عکس می گیرم یا امضا میکنم و… اصلا امضای من جهت مردم چه ارزشی دارد؟

    یا به عنوان نمونه چه اهمیتی دارد که از من عکس بگیرند و… فکر میکنم در مسیر هنر، کارهای یک هنرمند را دنبال کردن کفایت میکند. ولی وقت هایي بوده که خود من هم فکر کرده ام که کاش از آدم بزرگی که دیدم، عکس می انداختم یا به عنوان نمونه یکبار استاد مشایخی روی یک برگه، متنی برایم نوشتند که آن قدر برایم عزیز بود که چند جای گوناگون را جهت نگه داری آن عوض کردم که نکند کاغذ خراب شود.

    حتی دلم می خواست آن را قاب کنم و روی دیوار بزنم. آلبوم این تجربیات و تفکرات باعث شده است که کمی از خودخواهی هاي قبلم فاصله بگیرم. هر هنرمندی به واسطه وجود مردم زنده است و انرژی مردم است که هنرمند را نگه می دارد. در حقیقت نوعی بده بستان بین هنرمند و مردم انجام میشود؛ هنرمند اثر خود را ارائه می دهد

    و مردم هم آن را می بینند. این است که هنگامی که از من قدردانی می شود برایم تلنگری است که باقی عمرم را کارهایی انجام دهم که شرمنده نباشم و بعدها هنگامی که میخواهند از من حرف بزنند، نگویند همان زن بداخلاق!   

    بهناز جعفری جهت بازی در فیلم «خانه اي روی آب»، گروه تحریریه سایت بلورین برترین بازیگر مکمل زن را گرفت

    در  برابر  ام اس گارد  نگرفتم
    بهناز جعفری: نخستین برخورد من با ام اس طوری بود که اصلا سر و صدا نکردم و تصویر العمل هیجانی خاصی نشان ندادم. فکر میکنم لحظه اول شنیدن این خبر جهت همۀ آدم ها حتی به لحاظ شیمی بدن، لحظه خاصی است و معمولا تصویر العمل بهت و ناباوری نشان میدهد، ولی من خیلی راحت و حتی تا حدی خنثی برخورد کردم.

    پزشک گفت که به ام اس مبتلا  هستی و من گفتم عه؟ من هیچ گاردی در برابر ام اس نگرفتم و تصویر العمل عجیب غریبی نداشتم که بگویم اي داد، اي هوار! آن را پذیرفتم و جهت درمان اقدام کردم.

    رسیدن به قله، ممکن ولی آهسته تر
    بهناز جعفری: تا قبل از این، انچه از ام اس در ذهنم داشتم، آدم هایي بودند که ویلچرنشین و واکر به دست و ناتوان میباشند. ولی نخستین کسی که بعد از شنیدن ابتلایم به ام اس به ذهنم خطور کرد، آقای علیرضا کوشک جلالی بود که میدانم سال هاست با ام اس زندگی میکند. ایشان همه ي وقت بسیار خوش روحیه و خندان هست

    و مستمر کار تئاتر را انجام میدهد. همین عکس از آقای کوشک جلالی به من نشان داد که ام اس حتما با ناتوانی و از کارافتادگی نیست. جهت مبتلایان به ام اس رسیدن به قله امکان پذیر است ولی آهسته تر از بقیه.

    زندگی با ام اس هم جریان دارد
    بهناز جعفری: هنگامی که درمان و تزریق کورتون را شروع کردم، فهمیدم که درمورد این مریضی بی اطلاع و کم دانش هستم. به نظرم کلمه ام اس کمی مهیب تر از خود مریضی است و معمولا با شنیدن اسم این مریضی وحشت ایجاد میشود. در طول آغازین روزهای درمانم، دیدم که پرستاران چقدر راحت از ام اس حرف می زنند

    و آن را یک مریضی هولناک غیرقابل درمان نمی دانند. همۀ بگو و بخند میکردند و  روند درمان را توضیح می دادند. هیچ کس از یک عنوان هیولایی صحبت نمیکرد و حتی یکی از پرستاران برایم تعریف کرد که خودش هم از سال ها پیش به ام اس مبتلاست و دو بار هم زایمان کرده هست. دیدم زندگی با ام اس هم جریان دارد و فقط باید روی بعضی پرسشها مانند استرس بازرسی داشته باشم.

    ام اس مانند اثر انگشت، خاص هست
    بهناز جعفری: از آنجا که فکر میکردم دانشم درمورد ام اس کم است از یکی از دوستانم که در شهر کتاب فعالیت می کند، خواستم که هرچه کتاب درمورد ام اس وجود دارد برایم بیاورد. سه کتابی که در اینستاگرام معرفی کردم را خواندم و اطلاعات بیشتری کسب کردم. دیدنی است که نویسنده کتاب «از ام اس تا سلامتی»

    خودش هم درگیر این ماجراست و از زبان خود جهت خوانندگان نوشته هست. در همین کتاب ها بود که اطلاعات زیادی به دست آوردم و فهمیدم که ام اس مانند اثر انگشت است و به تعداد آدم ها انواع گوناگون ام اس وجود دارد. به همین ترتیب ممکن است نوع مریضی یک فرد با فرد دیگر متفاوت باشد و جهت افراد گوناگون یکسان نیست.

    اگر بگویند ام اس را از زندگی ات میگیریم، ناراحت می شوم
     بهناز جعفری: در طول درمان، کم کم متوجه شدم نسبت به ماجرایی اشراف پیدا می کنم که اصلا شاید مورد نیاز بوده که این اتفاق بیفتد. یعنی جهت من که یک آدم پراسترس، پرخاشگر، تند و سریع و بداخلاق هستم، حالت نرمال همین آرام و کندتر بودن هست. هنگامی که ام اس باعث شد کمی آهسته تر راه بروم، طمأنینه بیشتری داشته باشم،

    نفس عمیق بکشم، روی اعصاب و استرسم بازرسی داشته و زندگی آرام تری داشته باشم، با خودم فکر کردم اصلا نکند زندگی نرمال همین است و من زیادی تند و سریع بودم. شعار نمیدهم ولی اگر بگویند ام اس را از زندگی ات میگیریم و به قبل بر گرد، شاید ناراحت شوم چون دوستش دارم.  

    بهناز جعفری، بی شک یکی از سختکوش ترین بازیگران تئاتر هست

    ام اس مرا آرام تر کرده هست
    بهناز جعفری: ام اس من را آرام تر کرده و چشم دلم را باز کرده هست. من از چشم سر به چشم دل رسیدم. همین که به خود خویشتنم آگاه شدم برایم اتفاق بسیار جالبی بوده هست. هیچ کسی، هیچ کتابی، هیچ انسان فرهیخته اي و هیچ نقشی نتوانست چنین تاثیری روی من بگذارد؛ جز همین اعصاب بدنم که خودشان را تخریب میکنند.

    این اتفاق باید در وجود و بدن من بیفتد که آگاهی پیدا کنم و چشم دلم باز شود. این است که از این اتفاق خیلی لذت بردم و بسیار روی زندگی شخصی ام تاثیر گذاشت.

    این روزها اکثر هوای خودم را دارم
    بهناز جعفری: من با ام اس به این رسیدم که کمی حواسم به خودم باشد و اکثر هوای خودم را داشته باشم. با خودم گفتم آیا من همۀ وقت} حواسم به دیگران است و فقط با دیگران مهربانی میکنم؟ کمی هم این بهناز کوچک خودم را دریابم. این دختر کوچک که تا ۴۰سالگی با من آمده، حتما حسودی کرده و تصویر العمل نشان داده هست. وقت آن بود که درون خودم را هم از عشق پر کنم و کمی به خودم برسم.

    گیاهخواری، خوب ولی سخت
    بهناز جعفری: در این مدت هر توصیه و توصیه اي که از سمت دوستانم می شد را با آگاهی گوش میکردم و تلاش میکردم انجام دهم. تا قبل از این تصور می کردم یوگا جهت افراد مسن و بازنشسته است ولی آن را امتحان کردم. کلاس هاي تی ام، کسب آرامش، بازرسی استرس و… را امتحان و تلاش کردم از همه ي انها بهره بگیرم.

    مدتی جهت اصلاح اوضاع تغذیه ام به انجمن گیاهخواران رفتم و از زن فراهانی«بازیگر و همسر بهزاد فراهانی» کمک گرفتم. آقای کوشک جلالی به من گفت که خام گیاهخواری تاثیر خوبی دارد و اگر بتوانی ادامه دهی خیلی خوب هست.عزمم را جزم کردم که خام گیاهخواری را ادامه دهم ولی واقعا خیلی سخت بود و کل روش زندگی عوض می شود.

    تهیه غذای این نوع رژیم، مواد خوراکی اخیر که باید مصرف کرد، نوع و وقت استراحت و… همگی جهت من که بازیگر هستم و گاهی اوقات باید غذای سر صحنه را بخورم کار مشکل بود. باید سیستم زندگی ام را کامل عوض کردن می دادم و جهت من که ۴۰سال این طور زندگی کرده ام، با این که خام گیاخواری خیلی خوب است و به سلامت کمک میکند ولی کار مشکل بود که متاسفانه نتوانستم ادامه دهم.

    قبلا شنا، هم اکنون آب درمانی
    بهناز جعفری: کار دیدنی دیگری که انجام دادم، آب درمانی بود. من قبلا هم شنا می کردم ولی همزمان هم احساس می کردم که پاهایم یاری نمیکنند که بتوانم عرض استخر را شنا کنم. ولی نمی دانستم که ام اس است و تصور میکردم ضعف یا خستگی هست، جهت تقویت عضلات به کلوب رفتم، ولی آنجا هم روی تردمیل زمین می خوردم.

    هم اکنون می فهمم که علت پرسشها بدنی قبل ام اس بود. بعد از ام اس آب درمانی را ادامه دادم و کسانی را دیدم که باوجود سن بالا، حال ارزش خوب بود و خیلی به من انرژی دادند. کلاس هاي آب درمانی برایم خیلی خوب و جزء اتفاقاتی بود که جواب گرفتم. قصد دارم بعد از این که کمی سرم از کار خلوت شود، باز هم آب درمانی را شروع کنم.   

     بازیگری جدی ترین مقوله زندگی بهناز جعفری هست

    از این که نمی توانستم همپای گروه ورزش کنم، خجالت می کشیدم
    بهناز جعفری: دوره اي هم به ورزش پیلاتس پرداختم و زیر نظر یک مربی خوب و در منزل تمرین می کردم. حقیقت این است که دلواپس بودم که اگر به  شکل گروهی ورزش کنم، نتوانم همپای بقیه پیش بروم. در واقع خجالت می کشیدم که اسمم را صدا کنند و بگویند سریع باش، به بقیه برس یا به عنوان نمونه همۀ ۲۰بار حرکت را انجام داده اند و تو عقب ماندی.

    اما بعد مدتی که تمرین پیلاتس را انجام دادم، با مربی ام به همفکری رسیدیم که این ورزش جهت من مناسب نیست. در مجموع به این نتیجه رسیدم که حرکات قدرتی جهت کسی که به ام اس مبتلاست، سخت است و بهتر است حرکات کششی انجام دهد. خیلی به این نوع از حرکات ورزشی پیلاتس علاقه مند شدم و آن را ادامه دادم.

    به ام اس گفتم چشم!
    بهناز جعفری: کسی که ام اس دارد به این نتیجه میرسد که نمی تواند ورزش گروهی انجام دهد، بدود، مسابقه بدهد و… گرچه همه ي این کارها را می تواند انجام دهد ولی احتمال شکست چندان هست. به نظرم ام اس به آدم آلارم و هشدار میدهد که: به من دقت کن لطفا! بدن دیگر چطور بگوید که به دقت و مواظبت بیشتری نیاز دارد؟

    من هم به ام اس گفتم چشم، اکثر مراعات بدنم را می کنم، فقط چیز دیگری را دعوت نکن و فقط خودت باش. همین یک ام اس را من مخلص ات هستم که مانند شاهین بخت روی شانه ام نشستی.«می خندد»

    سخت ترین تئاتر زندگی ام را با ام اس بازی کردم
    بهناز جعفری: ام اس نتوانسته روی حرفه من تاثیر بگذارد تا آنجا که در دوران مریضی سخت ترین تئاتر زندگی ام یعنی «اتاق ورونیکا» را بازی کردم و کسی شک نکرد که ممکن است بیمار باشم. تنها چیزی که وجود داشت این بود که به مچ بندهایم نیاز داشتم چون نمی توانستم چندان روی پاهایم تکیه کنم و باید استراحت می کردم. گاهی اوقات نمیتوانم تخمین بزنم که این پای عزیز من را تا آن طرف خیابان یاری می کند یا نه، ولی هیچ کدام این ها جلوی فعالیتم را نگرفت.

    همکاری با انجمن ام اس جهت اطلاع رسانی
    بهناز جعفری: دوست ندارم چند شاخه شوم و در انجمن هاي خیریه گوناگون باشم ولی حضور کمی داشته باشم. ترجیح می دهم در  یک انجمن ولی حضور ثمربخش داشته باشم، این بود که با انجمن ام اس آشنا شدم و همکاری کردم. به این علت که این مریضی را خودم درک کرده و تجربیات معنوی خاصی درمورد آن داشتم گفتم که هرکاری مورد نیاز باشد

    برای کمک انجام می دهم. جلساتی تشکیل می دادیم که چه کارهایی باید انجام داده و چطور باید اطلاع رسانی انجام دهیم. به نظرم بازیگران و صورت های معروف اکثر میتوانند صدای خود را به گوش مردم برسانند. من هم به اندازه خودم هرکاری که بتوانم جهت آگاهی رسانی انجام میدهم. شاید بتوانم به عنوان یک عضو کوچک از انجمن ام اس و با اعلام ابتلایم، به دیگران بگویم که زندگی تغییری نکرده و همۀ چیز پیش می رود.

    باید با یک دوست عزیز به تفاهم برسم
    بهناز جعفری: ام اس نوعی آگاهی به آدم می دهد که تصور میکنم خدا هر بنده اي راکه دوست داشته باشد، این آگاهی را می دهد. به نظرم کسی که به ام اس مبتلاست، بیمار نیست و فقط شاید گزینش شده است که کمی آهسته تر زندگی کند. اصلا من می گویم شاید ریتم درست زندگی همین آهستگی و طمأنینه باشد، ولی ما درگیر زندگی

    مدرن و سریع شده است ایم و روال زندگی را گم کرده ایم. اصلا شاید این ریتم بدوی زندگی مان است و بقیه باید با ما تنظیم شوند و ریتم زندگی را آهسته کنند. شاید همین افراد مبتلا به ام اس یک روزی باعث تاثیر و تغییری در دنیا شوند که آهسته تر زندگی کنیم و لذت بیشتری ببریم.

    ام اس طعم و بوی تازه اي به زندگی ام داده هست. هم اکنون مانند قبل عصبانی نمیشوم، از بعضی پرسشها راحت می گذرم و فکر می کنم هیچ چیز آن قدر نمی ارزد که تا این حد مرا به هم بریزد.  من چنگک هایي روی دست و پاهایم دارم که نمی توانم استرس داشته باشم و آلارمی از بدنم نگیرم. به خودم می گویم این بدن خیلی با تو راه آمد و تو را بخشید،

    اما همین حالا وقت آن رسیده که تو به فکر بدنت باشی. همین حالا باید با یک دوست عزیز به نام ام اس به یک تفاهم برسیم که فلان کار را می توانم انجام دهم یا نه.        

    بهناز جعفری، با همه ي توانش تلاش می کند در این عرصه خوش بدرخشد

    چهره اصل و اورجینال را دوست دارم

    بهناز جعفری: در کشور ما عمل هاي قشنگی را همۀ وقت} اول عوام انجام میدهند و بعد بازیگران و آدم هاي سرشناس، در حالیکه فکر میکنم در جاهای دیگر دنیا اول افراد مشهور و بازیگران و صورت های معروف جراحی قشنگی انجام می دهند و بعد بعضی آدم هاي خاص آن جراحی ها را گزینه می کنند. مردم ما آن قدر به جراحی هاي قشنگی روی آورده اند که اتفاقا به نظرم بازیگران کمتر به آن می پردازند. نوعی تناقض عجیب وجود دارد که مردم خودشان جراحی هاي گوناگون را انجام میدهند

    اما از بازیگران و صورت های معروف خرده میگیرند که آیا این همه ي جراحی میکنند. من همه ي چیز را اصیل و اورجینال دوست دارم که همه ي چیز طبیعی باشد. به نظرم پیری هم باید عرصه بروز داشته باشد و چین هاي سالخوردگی را هم دوست دارم، بپذیرم. هیچ گونه جنگ و مبارزه اي هم با این چین و چروک ها ندارم. گرچه من هم تلاش میکنم

    با طراوت و جوان باشم ولی دوست دارم درآینده هم یک پیرِ بامزه و خوب و دوست داشتنی شوم. جهت من مهم است که پوست متناسب و خوب و دندان هاي سالم داشته باشم وگرنه علاقه اي به جراحی و… ندارم.

    ام اس آن قدر وحشتناک نیست که پنهانش کنیم
    بهناز جعفری: بعد از ابتلای من به ام اس، تیترهای زرد شکل گرفتند که: بهناز جعفری هم به مریضی ام اس مبتلا شد. یا زمانی که جهت ام آر آی مراجعه میکردم باید روی ویلچر می نشستم، بعضی مردم کامنت می گذاشتند که ما شما را روی ویلچر دیدیم و جریان چیست و… دیدم که حواشی مختلفی در حال شکل گرفتن هست

    که باید از آن پیشگیری می کردم. این بود که قضیه را علنی کردم تا بسط و گسترش اشتباه نشود و برداشت هاي شخصی به عنوان اضافه نشود. بعد از این که دراینستاگرام اعلام کردم که به ام اس مبتلا هستم، از افراد زیادی کامنت گرفتم که بعضی از این کامنت ها واقعا ناراحت کننده بود.

    خیلی دردناک است که بعضی مواقع اطرافیان یک فرد بیمار نمی توانند موقعیت وی را درک کنند و برخورد نامناسبی با بیمار میکنند. به عنوان نمونه خانمی نوشته بود که همسرش به علت ام اس از او جدا شده است هست. یا زن دیگری عنوان کرده بود که ام اس را از خانواده مخفی می کند لیکن می داند که برخورد بدی خواهند داشت. فرد دیگری نوشته بود

    که ام اس باعث شد که شغلم را از دست بدهم و… همۀ این ها دردناک هست. ام اس واقعا اسم وحشتناکی دارد ولی آن قدرها هم وحشتناک و عجیب و غریب نیست که کسی بخواهد به علت آن زندگی، کار و… را از دست بدهم. این است که به نظرم برخورد اطرافیان و نوع تصویر العمل انها بسیار مهم هست.   

    عکسهای بهناز جعفری

    عکسهای بهناز جعفری

     

    عکسهای بهناز جعفری،بهناز جعفری ازدواج،بهناز جعفری بیماری ام اس،درباره بهناز جعفری

     

    بیوگرافی بهناز جعفری،بهناز جعفری و همسرش،

    واژه های کلیدی: بهناز جعفری | بازیگری | بازیگران | بازیگر | بازیگری | سینما | زندگی | جراحی | تئاتر | انجمن

    مصاحبه با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش

    مصاحبه با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش

    مصاحبه با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش

    مصاحبه با بهناز جعفری راجع به زندگی شخصی اش

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • کتب خلبانی زبان اصلی