ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » بهداشت و ارتقاء سلامت » میل جنسی شما با این ۱۵ عادت روزانه زیاد کردن می یابد!

    میل جنسی شما با این ۱۵ عادت روزانه زیاد کردن می یابد!

    میل جنسی در شما کم است؟ میل جنسی خود را با این تغییرات در شیوه زندگی که مورد تایید متخصصان هست، زیاد کردن دهید.

    میل جنسی شما با این 15 عادت روزانه زیاد کردن می یابد!

    میل جنسی در شما کم است؟ میل جنسی خود را با این تغییرات در شیوه زندگی که مورد تایید متخصصان هست، زیاد کردن دهید.

    چطور می توانم میل جنسی ام را زیاد کردن دهم؟

    اگر احساس می کنید که شادابی گذشته را ندارید، باید بدانید که تنها نیستید. تحقیقات نشان می دهد که نزدیک به یک سوم زنان و ۱۵ درصد مردان به طور منظم احساس میل به به رابطه جنسی ندارند. ولی کارهای زیادی است که می توانید جهت برگشتن روابط جنسی خود به روال عادی انجام دهید. میل جنسی خود را با این تغییرات در شیوه زندگی که مورد تایید متخصصان هست، زیاد کردن دهید.

    میل جنسی شما با این ۱۵ عادت روزانه زیاد کردن می یابد!

    برای قرارهای شبانه بیشتری برنامه ریزی کنید

    اگر شبی سرگرم کننده داشته باشید و کنار همسرتان با شلوار ورزشی به تماشای فیلم مورد علاقه تان در تلویزیون بنشینید، ممکن است میل جنسیتان را از بین ببرد. عشق خود را با بیرون رفتن از منزل و قرارهای باعشق از مد افتاده برگردانید. قرارتان مورد نیاز نیست یک شب فوق العاده باعشق باشد، فقط کافیست به سینما یا رستوران بروید، این کار می تواند جرقه هایی از احساسی که نخستین بار همدیگر را ملاقات کردید، زنده کند.

    لی میلهیزر ( Leah Millheiser) مدیر برنامه های پزشکی جنسی زنان در بیمارستان استنفورد، می گوید: اگر گرفتن پرستار فرزند برایتان گران تمام می شود، از دوستانتان بخواهید مدتی مراقب فرزند هایتان باشند و بعدا لطفشان را جبران کنید. امکان این که دوستانتان هم بخواهند شبی را با همسرانشان بگذرانند، زیاد است.

    میل جنسی در شما کم است؟ میل جنسی خود را با این تغییرات در شیوه زندگی که مورد تایید متخصصان هست، زیاد کردن دهید.

    یک قرص پیشگیری از بارداری متفاوت مصرف کنید

    تغییرات هورمونی عوارض مهمی جهت میل جنسی شما دارند. قرص های پیشگیری از بارداری یکی از بزرگترین عوامل کم کردن تولید تستوسترون در بدن هستند که در نتیجه باعث کم کردن میل جنسی می شوند. انواع خاصی از آنها حتی می تواند باعث ایجاد درد حین رابطه شود.

    حتی اگر در حال پیشگیری از بارداری نیستید، باید بدانید که وضعیت هورمونی تان می تواند به زیاد کردن میل جنسی شما کمک کند. پرولاکتین، هورمون مراقبت، کم کردن یافتن استروژن و تستوسترون در زنان شیرده، می تواند هورمون ها را تخریب کند. به علاوه، به گفته دکتر میلهیزر، یائسگی هم می تواند باعث کم کردن تستوسترون و استرودیول که نوعی از استروژن هست، بشود.

    سایر داروهایتان را هم بررسی کنید

    نگاهی به قفسه داروهایتان بیندازید، نسخه ی دارویی تان می تواند عامل کم کردن میل جنسی شما باشد. گذشته از قرص های ضد بارداری، شایعترین عوامل کم کردن میل جنسی داروهای فشار خون بالا، داروهای ریفلاکس معده، اضطراب و افسردگی است. اگر یک دارو عامل این مسئله باشد، بهتر است نگرانیتان را با پزشکتان موقع تجویز در میان بگذارید، این امکان وجود دارد که بتوان دارویی با عوارض کمتر، جایگزین کرد.

    میل جنسی شما با این ۱۵ عادت روزانه زیاد کردن می یابد!

    اگر می خواهید زیاد بدانید : این دارو میل جنسی مردان را کم کردن می دهد

    میل جنسی در شما کم است؟ میل جنسی خود را با این تغییرات در شیوه زندگی که مورد تایید متخصصان هست، زیاد کردن دهید.

    کارهای منزل را بین خودتان تقسیم کنید

    بعد از یک روز کاری طولانی، مشغول یک کار تمام وقت دیگر می شوید، پدر و مادر بودن. به گفته دکتر میلهیزر، بعد از این که فرزند ها به رختخواب بروند، اغلب تمیزکاری های منزل را انجام می دهیم و در نتیجه صمیمیتی که باید بین زوجین باشد، به بعد زمینه فرستاده می شود. اگر شما و همسرتان تمام وقت مشغولید، منزل داری را به طور مساوی بین خودتان تقسیم کنید که تمام بار اضافه آن بر روی شانه یک نفر نباشد. به این ترتیب چه بیرون و چه داخل اتاق خواب، خوشحال تر خواهید بود.

    اتاق خود را به محلی جهت داشتن روابط باعشق تبدیل کنید

    میل جنسی شما با این ۱۵ عادت روزانه زیاد کردن می یابد!

    عادت کردن به این که به فرزند ها اجازه دهید بعد از دیدن یک خواب ترسناک در تخت شما بخوابند، یا موقع خواب حیوان خانگی تان را نوازش کنید، کار راحت ای هست، ولی این عادات قاتلین مهم از بین بردن حس و حال شما هستند. به سادگی با قفل کردن در اتاق خواب هنگام شب کودکان و حیوانات خانگی تان را ازاین مکان دور نگه دارید. ممکن است عوض کردن این عادت مدتی وقت ببرد، ولی دوباره سکسی کردن تختتان می تواند باعث ایجاد آرامش و عشق زیاد بین شما شود.

    رابطه جنسی را به لیست کارهایتان بیفزایید

    ما جهت قرار ملاقات با دکتر، جلسات کاری، صرف نوشیدنی با دوستان برنامه ریزی میکنیم، آیا جهت رابطه جنسی برنامه ای نداشته باشیم ؟. این رویکرد به نظر باعشق نمی آید، ولی کنار گذاشتن یک وقت خاص جهت این رابطه به این معنی است که نسبت به آن و زندگی جنسیتان تعهد دارید. به این ترتیب خودتان را مجبور کرده و احتمال بهانه گیری را کمتر می کنید.

    از روان ساز ( lubricant) استفاده کنید

    اگر رابطه جنسی جهت شما دردناک باشد، داشتن حس و حالی جهت انجام آن غیر ممکن خواهد بود، ولی لزومی ندارد که این گونه باشد. یکی از عوامل مهم درد هنگام رابطه، خشکی هست. خشکی واژن باعث ایجاد درد هنگام مقاربت می شود، تلاش کنید با استفاده از یک روان کننده بر پایه سیلیکون یا یک مرطوب کننده واژن این مسئله را برطرف کنید. لوبریکانت های سیلیکونی نسبت به لوبریکانت های با پایه آب مدت وقت بیشتری دوام داشته و رطوبت مورد نیاز را تامین می کنند. اگر مسئله به این ترتیب بهتر نشد به یک متخصص زنان مراجعه نمایید، تا درمان استروژن واژینال برایتان انجام دهد.

    رفع استرس قبل از رابطه جنسی

    عوامل استرس زا، کارتان، فارغ التحصیلی کودکانتان، نشت شیر آب حمام، زیاد از آن که بدانید روی زندگی جنسیتان تاثیر می گذارد. استرس داشتن باعث میشود بدنتان زیاد هورمون جنگ و گریز، کورتیزول را ترشح کند که بدنتان نیاز به مقدار کمی از آن دارد، ولی اگر دوزش بالا رود می تواند میل جنسی را سرکوب می کند. قبل از شروع رابطه جنسی راهی راحت جهت پاک کردن ذهنتان پیدا کنید، چه یک حمام طولانی باشد یا خواندن یک کتاب خوب.

    غذای سالم بخورید

    پیروی از یک رژیم غذایی سالم جهت قلب می تواند حرارت بین شما را هم زیاد کردن دهد. نتیجه تحقیقاتی که در مجله پزشکی روابط جنسی منتشر شده، رابطه ای بین کلسترول بالا و زنانی که به مشکل جنبش شده است و به ارگاسم می رسند، پیدا کرده است. هنگامی که کلسترول در شریان ها بالا می رود، باعث سخت تر شدن جریان خون شده، در ناحیه لگنی باعث کمتر رسیدن خون به اندام تناسلی شده است که منجر به سخت شدن ارگاسم در زنان می شود.سطح کلسترول خود را با مصرف زیاد میوه و سبزیجات نسبت به چربی های حیوانی و محصولات لبنی کنترل کنید. از این جایگزینی راحت جهت کم کردن کلسترول خود، استفاده نمایید.

    خوراکی هایی که میل جنسی را زیاد کردن می دهد، مصرف کنید

    تحقیقات نشان داده است که، یک بدن در حال رشد به ویتامین ها و اجزای خاص جهت بالا بردن میل و عملکرد جنسی نیازمند هست. آووکادو، بادام، توت فرنگی و صدف جزو خوراکی هایی هستند که می توانند این میل را در شما زیاد کردن دهند.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : ۵ خوراکی خوشمزه که میل جنسی تان را زیاد می کند

    رابطه خود را بررسی کنید

    کاهش میل جنسی می تواند نشانه ای از پرسشها گسترده تری در خارج از اتاق خواب باشد. ممکن است خشمتان به خاطر موارد جزئی، سر ریز کرده باشد ( دوباره مسواکش را اینجا گذاشته؟ )، یا پرسشها بزرگتری از قبیل عدم ارتباط ( ارسال بیش از حد پیامک به جای صحبت کردن که در مطالعه ای اخیرا مورد بررسی قرار گرفته ). اگر کیفیت رابطه به کمک یک مشاور حرفه ای نیازمند هست، به سراغ یک مشاور درمانگر خانواده و ازدواج بروید و اگر مسئله تنها به رابطه جنسی مربوط هست، از یک مشاور جنسی کمک بخواهید.

    با هم به پیاده روی بروید

    با هم پیاده روی کنید، بدوید، ورزش کنید یا هر سرگرمی یا علاقمندی ای که شما و همسرتان بتوانید با هم انجام دهید، این کار ها میتواند ارتباط عاطفی شما را تقویت کند و باعث زیاد کردن میل به به پشتیبانی از شریک زندگیتان شود. در مطالعه ای که در مجله شخصیت و روان شناسی اجتماعی منتشر شد، زوج هایی که در فعالیت های تازه و هیجان انگیزی شرکت می کردند، رضایت بیشتری از روابط خود داشتند. تازه و هیجان انگیز دو مفهوم نسبی هستند و بسته به روحیات شما می توانند هر چیزی باشند از دوچرخه سواری در کوهستان گرفته تا چتر بازی.

    اغلب ورزش کنید

    استرس کمتر، اصلاح خلق و خو، بالا رفتن عزت نفس، همه از فایده های سلامتی ورزش هستند و روی هم رفته می توانند میل جنسی را زیاد کردن دهند. در مطالعه ای که اخیرا انجام شده است مشخص شد، زنانی که داروهای ضد افسردگی مصرف می کنند و کم کردن میل جنسی ( اثر جانبی آن ) را تجربه کرده بودند، با سه جلسه ۳۰ دقیقه ای ورزش در هفته رضایت جنسیشان اصلاح پیدا کرده است.

    به بدنتان گوش دهید

    گاهی اوقات کم کردن میل جنسی نشان از مسئله پزشکی بزرگتری دارد. بعد اگر همزمان با کم کردن میل جنسیتان دچار زیاد کردن وزن، خشکی پوست، ریزش مو و خستگی شدید، نباید آن را نادیده بگیرید. شاید بدون این که بدانید دچار مسئله تیروئید باشید. یک آزمایش خون راحت با تشخیص علایم کافیست تا این علایم با دارو درمان شوند. کم کردن میل جنسی می تواند با سایر اختلالات پزشکی از جمله افسردگی و خستگی مزمن در ارتباط باشد.

    مشکلتان حل نشد؟ به پزشکتان مراجعه کنید

    اگر هنوز هم بعد از ایجاد این تکنیک های راحت در زندگیتان موتورتان گرم نشده، شاید داروهای تجویزی به کمک شما بیایند. بعضی از داروها مانند تستوسترون یا ولبوترین، فقط با نسخه دکتر می توانند جهت درمان کم کردن میل جنسی مورد استفاده قرار بگیرند.

    عبارات مهم : برنامه ریزی – کلسترول بالا

    تهیه و تدوین: گروه سلامت سیمرغ
    seemorgh.com/health
    اختصاصی سیمرغ

    واژه های کلیدی: برنامه ریزی | کلسترول بالا | روابط جنسی | رابطه جنسی | تستوسترون | بارداری | استفاده | برنامه | کلسترول | میتواند | بارداری

    میل جنسی شما با این 15 عادت روزانه زیاد کردن می یابد!

    میل جنسی شما با این ۱۵ عادت روزانه زیاد کردن می یابد!

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی