هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » کاسه‌های داغ‌تر از آش نقاب زده‌اند و پول خرج‌ می‌کنند / منصوریان، «نیمه‌شب» شمشیر را از رو بست

    کاسه‌های داغ‌تر از آش نقاب زده‌اند و پول خرج‌ می‌کنند / منصوریان، «نیمه‌شب» شمشیر را از رو بست

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی استقلال گفت که بعد از دیدار با العین دوست و دشمن نمایان شدند. او البته به انتقاد شدید از آنچه دشمن های تیم نامید، پرداخت.

    کاسه‌های داغ‌تر از آش نقاب زده‌اند و پول خرج‌ می‌کنند / منصوریان، «نیمه‌شب» شمشیر را از رو بست

    وبسایت رسمی برنامه نود –  سرمربی استقلال گفت که بعد از دیدار با العین دوست و دشمن نمایان شدند. او البته به انتقاد شدید از آنچه دشمن های تیم نامید، پرداخت.

    عبارات مهم : علیرضا منصوریان – تیم استقلال
    به گزارش وبسایت نود ، سایت کلوب استقلال که پیش از این نیز گفت وگوهای «نیمه شبی» از منصوریان منتشر کرده بود این بار نیز متنی را از قول منصوریان روی خروجی خود قرار داده که عیناً در زیر می خوانید:

    * بسم الله الرحمن الرحیم
    صحبت هایم را با جمله ای از سرآلکس فرگوسن، اسطوره مربیگری دنیا شروع می کنم که جهت خود من هم درس هست. ایشان می گوید: آنهایی که در شکست ها و روزهای سخت کنار ما نیستند، حق ندارند در خوش حالی ها و بردها نیز کنار ما باشند. این جمله، بی شباهت به حال و هوای این روزهای استقلال نیست. استقلال فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت ولی به جز بازی نهایی برابر العین، در مجموع نسبت به موجودى استقلال، رضایت هواداران محترم جلب شد. استقلال در سال ۹۵ تیمی بود جوان و کم تجربه ولى در نهایت به رتبه نایب قهرمانی لیگ رسید، در دربی توانست رقیب سنتی خود را شکست دهد، السد را با آن بازیکنان مطرح و گران قیمت شکست داد و از گروه خود نیز با حضور تیمهای ثروتمند افزایش کرد و نشان داد براى تیم شدن و حضورى پرقدرت در سال ۹۶ امادگى کامل دارد.

    بازی با العین هم براى ما و هم براى تمامى هواداران بسیار تلخ بود، ولی اسم آن را باید یکی از حوادث نادر فوتبال گذاشت. ضمن اینکه آن بازى پیامدهاى مثبت و منفى فراوان داشت که باید پیش از هر موضوعى از تمامى طرفداران تیم استقلال به نمایندگى از کادر فنى و بازیکنان عذر خواهى کرده و از هواداران می خواهم ما را ببخشند. بعد از آن مسابقه بود که مانند هر لحظه سریع دوست و دشمن سریع نمایان شدند. باز دایه هاى مهربانتر از مادر یا همان کاسه هاى داغ تر از آش وارد معرکه شدند و چه معرکه اى بهتر از فضاى العین؟

    آقایان تشکیل ستاد بحران دادند و در این مسیر سعى در خرج کردن اسم مدیران محترم قبلى را هم در دستور کار خود قرار دادند، دوستان عزیز بحران خود شما هستید که براى منافع خود از زدن هیچ ضربه اى به استقلال کوچکترین ابایى ندارید و در تمامى این سال هاى اخیر دلسوزی هاى کورکورانه و با برنامه خود را همچون شمشیر به بدنه مدیریت تمامى مدیران عامل پیشین کشیدید و در فضاى مجازى و غیر واقعى براى هوادار استقلال نا ارامى ایجاد کردید و پیامدهاى مثبت و منفى فراوان دیگر که هر کدام براى ما درسى بزرگ بود.

    هوادارن عزیز و دوست داشتنى و صاحبان اصلى و مظلوم تیم استقلال، شاید در این روزهاى سخت فقط من بتوانم با شما که روزهاى دشوارمان را با هم گذراندیم، راحت درد و دل کنم، شما که بعد از خداوند عالی ترین تکیه گاهم بودید.

    نتایج موفق استقلال در سال ۹۵ در روزهایی رقم خورد که استقلال مشکلاتی از درون هم داشت و بعضی اعضای هیئت مدیره شمشیر را جهت ما از رو بسته و با واکنش‌ها و مصاحبه هایشان میخواستند تیم جوان مرا به حاشیه ببرند ولی ما با توکل به خدا و تلاش و زحمت و همدلى و حمایت هاى شما توانستیم مثل یک خانواده کنار هم بمانیم و سربلند شویم.

    در روزهاى سختم، نظاره گر خیلى از مردها بودم که با روابط، براى قانع کردن مدیر عاملم و وزارت ورزش مبنى بر عوض کردن کادر فنى نهایت تلاششان را کردند، ولی غافل از خداوند بودند! البته بر خلاف آینده نگری هایشان، مدیر عامل کلوب پشت سر کادر فنی و بازیکنانش ایستاد و خوشبختانه جواب این اعتماد را هم ما و هواداران دادیم و امروز کاسه هاى داغ تر از اش راه برهم زدن تیم را ایجاد اختلاف بین مدیریت و کادر فنى و هوادارن یافته اند.

    هواداران واقعی استقلال با هوش باشید و اطمینان داشته باشید تیم ما با جذب چند ستاره و جوانان آینده دار بسیار بهتر از سال گذشته خواهد شد و من هرگز دستم را از دست کسانى که در روزهاى سخت دستم را بعد از خداوند گرفتند، جدا نمی کنم.

     آنهایی که ادعای استقلالی بودن دارند و خودشان را دلسوز معرفی می کنند، همان هایی هستند که نقاب به صورت دارند و طی سال های گذشته بارها روی صورت استقلال و هوادار و مدیران وقت آن پنجه کشیده اند. همان هایی که حالا منافعشان قطع شده است و از مدت ها قبل جهت حمله به استقلال، منتظر وقت بودند و حالا هم به خیال خودشان این وقت نصیبشان شده است هست. اینها، همان هایی هستند که جلسات مخفی و ستاد بحران تشکیل دادند.

    ابتدا می گفتند منصوریان را بعد از بازی دربى رفت می زنیم، سپس گفتند بعد بازى با السد می زنیم، بعد گفتند بعد از دربی برگشت او را می زنیم، ولی تیرشان به سنگ خورد و حالا هم هزینه می دهند و پول خرج می کنند جهت تحصن و تجمع. هواداران عزیز استقلال بدانند اینها عاشق استقلال نیستند، اینها استقلال را فقط جهت خودشان می خواهند و منافع خودشان. حالا که دستشان کوتاه شده، از لاکشان بیرون آمده و دنبال برهم زدن آرامش استقلال هستند. الان تیم ما فقط آرامش می خواهد تا مسیر رو به رشد و رو به پیشرفتش را ادامه دهد نه حاشیه و سر و صدا.

    کاسه های داغ تر از آش و آنهایی که حالا دوباره پیدایشان شده، وقت مدیران قبلی هم بودند و همه این مدیران، زخمی از آنها بر بدنشان است ولی اگر سکوت کرده اند، به خاطر آرامش استقلال است در حالی که حرف دلشان چیز دیگری هست. این افراد منفعت طلب بعد از برد السد کجا بودند، بعد از شکست رقیب دیرینه کجا بودند؟ آیا آن وقت دلشان با استقلال نبود و صدایشان در نمی آمد؟ آیا در وقت بى پولى و تنهاییمان نبودند؟
    چرا در وقت بسته شدن پنجره نقل و انتقلات ما را تنها گذاشتند و منتظر زمین خوردنمان ایستادند؟ و…

    از مدیر عاملم که در روزهای سخت از کادر فنی و بازیکنان حمایت کردند و همین حمایت ها بود که در نهایت کمک به کسب نتایجی غرور آفرین جهت هواداران کرد تقدیر می کنم و همین طور مدیران سابق استقلال علی الخصوص مهندس واعظ آشتیانى یار ثابت روزهاى تنهاییم.

    در روزهایى که من و دبیر هبئت مدیره و مدیرعاملم و کارکنان کلوب از صبح تا شب دنبال تامین منابع مالى و لجستیک و کارهاى ادارى بودیم، کجا بودید دوستان؟

    در مجموع باید بگویم هواداران عزیز به هیچ وجه دلواپس نقل و انتقالات نباشند، کلوب کارهای نقل و انتقالاتی را به خوبی از ماه ها قبل جلو برده و می برد و هواداران به زودی خبرهای خوبی در این خصوص خواهند شنید.

    به آقایانی هم که دنبال تحصن و اعتراض هستند می گویم وارد کارهایی که به شما ارتباطی ندارد، نشوید. آنهایی که اگر سفره دل مدیران قبلی باز شود، باید از کشور عزیزمان ایران بروند. دست شما جهت هواداران رو شده، دست از این کارها بردارید.

    استقلال منزل من و امثال من هست. من زیاد عمر خود را در استقلال گذرانده ام و بعد از خدا و خانواده ام، هرچه دارم از استقلال و هواداران عزیز آن هست. من تا آخرین نفسم جهت اعتلای هرچه زیاد استقلال عزیز و خوش حالی هواداران گرامی اش می جنگم و از هیچ کوششی دریغ نمی کنم. زمانی که به استقلال آمدم، از چنین بی مهری هایی خبر داشتم ولی این ریسک را پذیرفتم و حتی یک وجب هم جهت استقلال و هواداران، از مواضع خود عقب نشینى نمی کنم. از اعضاى کانون هواداران هم می خواهم که اتحاد خود را حفظ کنند و وارد بازى این مردها نشوند.

    از دوست و برادر عزیزم جناب آقاى دکتر سلطانى فر وزیر محترم ورزش تقاضا دارم تا در این روزهاى حساس همچنان مانند قبل با درایت و تیز بینى خاص مواظب فضاى اطراف تیم هاى وزارت ورزش باشند و ممنونیم از حمایت های ایشان.

    در آخرین کلام افتخار می کنم که زیر پرچم مقدس جمهورى اسلامى کشور عزیزمان ایران براى استقلال سربازى سربلند باشم ولى بسیار متاثر و متاسف شدم از بعضى از رسانه ها که با نتیجه بازى العین به مدیر جمهور محترم و مورد تایید رهبر معظم انقلاب و مردم توهین کردند.

    به امید سربلندى استقلال در سال جدید
    علیرضا منصوریان

    واژه های کلیدی: علیرضا منصوریان | تیم استقلال | هواداران | استقلال | هواداران | منصوریان | بازیکنان | استقلال | العین | خداوند

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال