كسي كه هرگز تحت فشار نزيسته باشد، آزادي را لمس نمي كند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » تفریح و سرگرمی » آموزش های جالب » فرنچایز (Franchise)چیست و چه زمان از آن استفاده می شود؟

    فرنچایز (Franchise)چیست و چه زمان از آن استفاده می شود؟

    حتما نام فرنچایز (Franchise) به گوشتان خورده. روشی که بسیاری از غول های دنیا مانند مک دونالد، استارباکس، برگر کینگ و… و در ایران نیز غول هایی چون آیس پک، شیلا واز آن استفاده کرده اند و کسب و کار خودشان را به این وسیله توسعه داده اند. به طور روش های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد. از خرید ملک و طلا و سکه بگیرید تا خرید ارز و سرمایه گذاری در بانک و بورس و

    بگذارید یک مثال ساده برای شما بزنیم… در استان های شمالی کشورمان تقریبا در هر شهر یک شعبه از فروشگاه های پوشاک ایران کتان یا فروشگاه های زنجیره ای خانه و کاشانه وجود دارد. وجود این همه شعبه به چه علت است؟

    در این مقاله میخواهیم شما را به روشی آشنا کنیم که هم ریسک کمتری دارد و هم میزان درآمد ناشی از آن می تواند بسیار بیشتر از سایر روش های مرسوم باشد. روش معروف فرنچایز. بافرنچایز، امن ترین روش سرمایه گذاریهمراه باشید!

    فرنچایز، امن‌ترین روش سرمایه گذاری

    فرنچایز چیست؟

    ابتدا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که اصلا فرنچایز چیست؟ تعریف آن چگونه است؟ به نقل از شبکه مدیران – Modir TV:

    فرنچایز امتیازی است که به یک فرد داده می شود تا محصولات و یا خدمات یک شرکت شناخته شده موفق را به فروش برساند. این امتیاز برای مدت محدود از طرف شرکت (یا فرنچایز دهنده) در اختیار فرد (یا فرنچایز گیرنده) در ازای پرداخت مبالغی قرار می‌گیرد.

    در این روش برای مثال شما می روید و نمایندگی یک رستوران بزرگ مثل مک دونالد را تقبل میکنید. از آن جایی که این برند بسیار معروف بوده و مشتریان ثابت و مشخصی دارد، شما خیالتان راحت است که به محض راه اندازی رستوران می توانید به فروش بپردازید. فعالیت های بازاریابی کمتری احتیاج دارید و میزان درآمد شما در همان ابتدا قابل توجه است.

    برندهای معروفی که فرنچایز کردند

    نحوه واگذاری فرنچایز

    در مورد فرنچایز تا بدین جا فهمیدیم که می توانیم نماینده یک برند بزرگ باشیم و بدون نیاز به تبلیغات، از همان ابتدای راه اندازی کسب و کارمان به فروش بپردازیم. حال این روش چگونه انجام می گیرد؟ چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم؟ بگذارید یک مثال بزنیم. شرکت A به شما می‌گوید که با پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، کلیه‌ی فعالیت‌های مورد نیاز راه‌اندازی شعبه را در یک ماه از جمله:

    • طراحی و پیاده‌سازی دکور متناسب با شعبه‌های دیگر
    • خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز کسب و کار (مانند تجهیزات آشپزخانه برای یک رستوران)
    • نصب و راه‌اندازی سیستم‌های فناوری اطلاعات مورد نیاز (مانند سرور، دوربین و…)
    • نصب و راه‌اندازی سیستم‌های حسابداری و اداری مورد نیاز
    • نصب تابلوی سر در با برند شرکت A
    • دستورالعمل‌های کامل و دقیق چگونه تهیه و یا فروش محصول

    فرنچایز Wendys

    را همزمان با اینکه شما در این یک ماه آموزش‌های مورد نیاز کسب و کار را در محل شرکت A می‌بینید انجام داده و در انتها شما به عنوان صاحب کسب و کار وارد شعبه خود شوید. بنابراین شما توانسته اید نمایندگی این شرکت را کسب کرده و به کسب درآمد بپردازید.

    امیدواریم توانسته باشیم فرنچایز را به خوبی به شما معرفی کرده باشیم تا شما نیز با این روش مهمی که امروزه اولویت هر کسب و کار بزرگی است، آشنا شده باشید.

    روش فرنچایز روز به روز محبوب تر می شود و یکی از اصلی ترین روش های درآمد بسیاری از کسانی‌ست که سرمایه دارند و نمی دانند با سرمایه خود باید چکار کنند! امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

    منبع:

    http://www.zcode.ir

     

     

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • چاپ کتاب لاتین
  • چاپ کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب خلبانی زبان اصلی