حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » بازتاب جهانی حوادث تروریستی امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    بازتاب جهانی حوادث تروریستی امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    حملات تروریستی امروز به دو نقطه در پایتخت کشور عزیزمان ایران که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته هست، بازتاب گسترده جهانی داشته هست. پایتخت کشور عزیزمان ایران

    بازتاب جهانی حوادث تروریستی امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    بازتاب جهانی حوادث تروریستی امروز در تهران

    عبارات مهم : رهبر انقلاب اسلامی – مجلس شورای اسلامی

    حملات تروریستی امروز به دو نقطه در پایتخت کشور عزیزمان ایران که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته هست، بازتاب گسترده جهانی داشته هست. پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت نخستین بار قربانی حملات وحشیانه و تروریستی داعش شده است است و نخستین نفوذ این گروهک تروریستی به قلب پایتخت کشور عزیزمان ایران توجه بسیاری را به خود جلب کرده.

    به گزارش کشور عزیزمان ایران آنلاین،حملات تروریستی امروز به دو نقطه در پایتخت کشور عزیزمان ایران که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته هست، بازتاب گسترده جهانی داشته هست. پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت نخستین بار قربانی حملات وحشیانه و تروریستی داعش شده است است و نخستین نفوذ این گروهک تروریستی به قلب پایتخت کشور عزیزمان ایران توجه بسیاری را به خود جلب کرده.

    بازتاب جهانی حوادث تروریستی امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    به گزارش «تابناک» حملات ترویستی که مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خیمنی را نشانه گرفته بود، صبحگاه امروز کشور عزیزمان ایران را در شوک و دنیا را ملتهب کرد. رسانه های خارجی از همان نخستین دقایق شروع این حملات به سرعت به پوشش اخبار لحظه به لحظه این اتفاق در پایتخت کشور عزیزمان ایران مشغول شدند و هشتگ کشور عزیزمان ایران و پایتخت کشور عزیزمان ایران تبدیل به ترند جهانی در توییتر شد.

    حملات تروریستی امروز به دو نقطه در پایتخت کشور عزیزمان ایران که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته هست، بازتاب گسترده جهانی داشته هست. پایتخت کشور عزیزمان ایران

    برای نخستین بار پایتخت کشور عزیزمان ایران و کشور عزیزمان ایران قربانی کارها تروریستی داعش شده است است و بسیاری از خبرگزاری های دنیا این عنوان را مورد توجه قرار داده اند که اکنون پای داعش به پایتخت کشور عزیزمان ایران باز شده. هرچند با حضور جدی و اساسی نیروهای امنیتی در پایتخت کشور عزیزمان ایران تروریست ها از پای درآمده و تعدادی نیز دستگیر شده است اند، ولی حملات داعش به پایتخت کشور عزیزمان ایران دو نماد مهم جمهوری اسلامی را نشانه گرفت: حرم امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی به عنوان نماد دموکراسی در کشور عزیزمان ایران را.

    این توصیه ای است که بعضی از رسانه های بین المللی نیز به ان اشاره کرده اند. از جمله خبرگزاری سی ان ان آمریکا که با اشاره به حمله به مجلس و حرم امام خیمنی بیان کرده است که اینگونه حملات در پایتخت کشور عزیزمان ایران و کشور عزیزمان ایران به ندرت رخ داده است.

    کارشناس شبکه تلویزیونی سی ان ان با اشاره به تدابیر شدید امنیتی که در مجلس کشور عزیزمان ایران وجود دارد نفوذ به این ساختمان را بسیار مسئله قلمداد کرده و بیان میکند که نیروهای امنیتی کشور عزیزمان ایران هشیاری بسیاری در خصوص این گونه کارها و حملات دارند. سی ان ان حملات پایتخت کشور عزیزمان ایران را ناشی از درگیریهای مستمر کشور عزیزمان ایران با داعش در سوریه و عراق میداند.

    بازتاب جهانی حوادث تروریستی امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    خبرگزاری رویترز نیز که از همان ابتدا مشغول به پوشش خبری اتفاقات امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده هست، تلاش کرده است که ظاهرا برروی خطی حرکت کند که پیش از این و در جریان مسابقه های انتخاباتی در پایتخت کشور عزیزمان ایران رفته بود. این خبرگزاری با نقل اتفاقات امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران به نقل از یک مقام که نخواسته نامش فاش شود بیان کرده است که این حملات ضربه ای بر روحانی بوده هست. این که ۴ مرد مسلح توانسته اند از گیت های امنیتی مجلس عبور کرده و وارد ساختمان مجلس شوند.

    حملات تروریستی امروز به دو نقطه در پایتخت کشور عزیزمان ایران که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته هست، بازتاب گسترده جهانی داشته هست. پایتخت کشور عزیزمان ایران

    رویترز بعد از این نقل قول به ماجرای انتخابات کشور عزیزمان ایران اشاره کرده و بیان میکند که حسن روحانی در انتخابات موفق شده است تا گوی و میدان را از رقیب خود که مورد حمایت اصولگرایان و سپاه پاسداران بوده هست، برباید.

    بازتاب جهانی حوادث تروریستی امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    خبرگزاری CBS نیز در این میان با اشاره به اتفاقات امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران به شرح رویارویی های کشور عزیزمان ایران با گروه های سنی در منطقه پرداخته و شکاف کشور عزیزمان ایران شیعه و کشورهای سنی و عرب منطقه را پررنگ کرده هست. این خبرگزاری بیان میکند که کشور عزیزمان ایران قبل از این از سوی شورشیان عرب در جنوب و جنوب شرق این کشور با مسئله مواجه شده است بوده است:

    گاردین از دیگر رسانه های معتبر غربی است که با پوشش لحظه به لحظه اتفاقات امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان کرده است که کشور عزیزمان ایران تنها کشور شیعه در منطقه است که از سوی گروه های سنی تروریستی همچون داعش مدتها مورد نشانه بوده است ولی تا کنون سابقه نداشته که پایتخت کشور عزیزمان ایران مورد حمله تروریستی قرار بگیرد.

    این نشریه با اشاره به درگیریهای مسلحانه در جنوب شرق کشور و در سیستان و بلوچستان بیان کرده است که کشور عزیزمان ایران همچنین در سوریه و عراق مشغول به مبارزه با تروریست های داعشی است.

    سایر رسانه ها و خبرگزاری های معتبر شرقی و غربی نیز اتفاقات امروز پایتخت کشور عزیزمان ایران را با دقت و لحظه به لحظه پوشش خبری داده اند. ولی در این میان بعضی خبر های شبکۀ اجتماعی توییتر نیز بسیار جالب توجه بوده است.

    در نخستین تصویر العمل شبکۀ اجتماعی توییتر به این ماجرا، ریچارد هاس مدیر شورای روابط خارجی آمریکا در توییت جالب توجهی خطاب به دولت آمریکا بیان کرده است که محکوم کردن تروریسم و اعمال تروریستی نباید انتخابی و دلبخواهانه باشد. وی از دولت آمریکا و ترامپ خواسته است که حملات تروریستی در پایتخت کشور عزیزمان ایران را نیز محکوم کند.

    از سوی دیگر سوزان مالونی از متخصصان و پژوهشگران اندیشکده بروکینگز نیر در پیامی شبکۀ اجتماعی توییتر اشاره کرده است که تروریست های حملات امروز نمادهای انقلاب و دموکراسی در کشور عزیزمان ایران را نشانه قرار داده اند.

    در همین حال فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا راجع به حملات پایتخت کشور عزیزمان ایران در پیامی شبکۀ اجتماعی توییتر گفت: امروز هم روز بسیار غم انگیزی هست. اخبار حملات را از نزدیک دنبال می کنم و امروز با اقای ظریف تماس خواهم گرفت.

    تریتا پارسی مدیر شورای ایرانیان آمریکایی نیز در یک خبر بسیار جالب توجه منتشر شدن تصویری از عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی نوشت: تنها یک روز قبل وزیر خارجه سعودی گفت که کشور عزیزمان ایران باید تنبیه شود. امروز تروریست ها به پایتخت کشور عزیزمان ایران حمله کردند.

    همچنین سوسیال دموکرات های پارلمان اروپا در توییتر پیامی را مبنی بر حمایت و همبستگی با مردم کشور عزیزمان ایران و محکوم کردن این حملات منتشر کرده است.

    در این میان بیانیه هایی نیز از سوی رهبران و بعضی سیاستمداران در محکومیت حملات امروز به پایتخت کشور عزیزمان ایران انتشار یافته هست. از جمله مدیر پارلمان اروپا که در تصویر العمل به حملات تروریستی امروز پایتخت کشور عزیزمان ایران با مدیر مجلس شوراری اسلامی و مردم کشورمان ابراز همبستگی کرد.

    همچنین کاخ کرملین نیز در این رابطه منتشر شدن بیانیه ای نسبت به عملیاتهای تروریستی در پایتخت کشور عزیزمان ایران تصویر العمل نشان داد. کرملین منتشر شدن این بیانیه اعلام کرد: به شدت عملیات های تروریستی در کشور عزیزمان ایران را محکوم و بر ضرورت استوار بودن در مبارزه با تروریسم تاکید می کنیم.

    لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیزباین کرده است: حملات تروریستی کشور عزیزمان ایران که داعش آن ها را بر عهده گرفته هست، نشان می دهد که تروریست ها آرام نمی گیرند. وی گفت: شکی نداریم که کشور عزیزمان ایران به مبارزه با تروریسم پایبند است.

    دقایقی قبل نیز وزارت امور خارجه ترکیه منتشر شدن بیانیه ای حملات تروریستی امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران را به شدت محکوم کرد.

    واژه های کلیدی: رهبر انقلاب اسلامی | مجلس شورای اسلامی | وزارت امور خارجه | تروریست های داعش | وزیر امور خارجه | خبرگزاری رویترز | حوادث تروریستی | حملات تروریستی | حمله تروریستی | تروریست ها | رسانه ها

    بازتاب جهانی حوادث تروریستی امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    بازتاب جهانی حوادث تروریستی امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • جعبه هدیه کتاب
  • منابع اورجینال رباتیک
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی